Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
skoda FAbia 1.9tdi sau 1.4tdi sau 1.9sdi
Last Updated: Nov 18 2011 22:45, Started by
leoalien24
, May 27 2011 01:38
·
0
#1
Posted 27 May 2011 - 01:38
Salut am si eu o intrebare vreau sa imi cumpar o Fabia si vreau un consum cat mai redus nu stiu intre ce motare sa optez. binenteles nici sa fie lenesa in rampa .
variante: 1.9tdi, 1.4tdi sau poate 1.9sdi ... si nu vreau sa ma rog nici de ea cand merg la munte Astept pareri cu cele mai mici consumuri. va multumesc anticipat. Leo. |
#3
Posted 27 May 2011 - 08:02
daca pui accentul pe consum, atunci 1.4 tdi (sunt si taxele mai mici)
Edited by _Smiley_, 27 May 2011 - 08:02. |
#4
Posted 27 May 2011 - 16:31
_Smiley_, on 27th May 2011, 08:02, said: daca pui accentul pe consum, atunci 1.4 tdi (sunt si taxele mai mici) 1.4 TDI e in 2 variante de putere parca, 70 si 80 CP. UN prieten bun are varianta de 80 CP, break, si e foarte multumit. Masina are cam 150 000 km, merge zilnic cu ea si prin Buc si prin tara si o gramada de drumuri in Europa si nu a avut nicio problema. Eu recomand 1.4 TDI in varianta superioara de putere, mi se pare ca masina e mai echilibrata cu acest motor decat cu 1.9 TDI care apasa prea greu pe puntea fata si afecteaza tinuta de drum. Plus consum mai mic, impozit si RCA mai mici. Am mers si eu cu ea si se misca mai mult decat onorabil. Edited by cocolino26, 27 May 2011 - 16:32. |
#5
Posted 27 May 2011 - 16:43
Pentru consum nesimtit de mic (dar si putere slabuta) recomand 1.4 tdi. Pt consum mic (nu nesimtit de mic, dar totusi unul f bun) si putere mai mult decat suficienta recomand 1.9 tdi 101cp.
|
#6
Posted 27 May 2011 - 16:57
deci pentru drumuri combinate adica si oras si in afara e recomandat un 1.9.tdi ? iar pentru oras 1.4 tdi. cam asta sa inteleg ?
|
#7
Posted 27 May 2011 - 17:23
ia-ti 1.9 tdi.
cu ala in 3 cilindri o sa-ti balangane toate balamalele (ps. ale tale nu ale masinii ) dupa un drum de 500 de km. pt oras cel mai bun este 1.9 sdi dar in afara e prea slab. 1.4 este un compromis intre cele 2 dar la un regim de mers in oras este mai sensibil decat sdi-ul iar la drum lung poate fi obositor datorita zgomtului si vibratiilor. Edited by undercoverbrother, 27 May 2011 - 17:25. |
#9
Posted 27 May 2011 - 23:22
undercoverbrother, on 27th May 2011, 18:23, said: ia-ti 1.9 tdi. cu ala in 3 cilindri o sa-ti balangane toate balamalele (ps. ale tale nu ale masinii ) dupa un drum de 500 de km. pt oras cel mai bun este 1.9 sdi dar in afara e prea slab. 1.4 este un compromis intre cele 2 dar la un regim de mers in oras este mai sensibil decat sdi-ul iar la drum lung poate fi obositor datorita zgomtului si vibratiilor. 1,9 e cel mai ok. Nu pune accent ca dezechilibreaza masina si infuenteaza tinuta de drum. Ce-i face...o tine cu rotile pe pamant la viteza mare? De sdi nici nu se pune problma. De ce sa iei un diselar fara turbo? PS: Consumul e in talpa soferului. |
#10
Posted 28 May 2011 - 01:08
|
#11
Posted 28 May 2011 - 22:56
ok va multumesc mult pentru raspunsuri o sa optez pt 1.9 tdi , 101 ps cu respect Leo
|
#12
Posted 21 July 2011 - 16:39
Dar un diesel de 90 de CP ar fi ok? Ma refer la faptul ca nu as vrea sa am probleme in depasiri sau - cum am citit pe aici - ca s-ar simti foarte tare daca pornesc AC-ul.
Am aici un exemplu de Skoda Fabia: http://www.autovit.r...-C19780475.html |
#14
Posted 22 July 2011 - 08:20
Fiind diesel, nu o sa ai probleme in depasiri, are cuplu mare, chiar daca pe o plaja redusa de turatii.1.9 SDI este cel mai fiabil, dar e de generatie veche, fara turbo, ca atare nu l-as recomanda, 1.4 Tdi este cel mai economic si nici nu cred ca vei avea impresia ca abia se taraie masina, 1.9 Tdi este motorul cu cele mai bune performante (trage excelent, mai ales pe fabia), si este si relativ economic.Totusi, intre 1.4 si 1.9 exista diferente destul de mari la costuri : RCA, costuri intretinere si chiar si la impozit.RCA-ul este dublu.Astfel, cred ca 1.4 tdi este compromisul ideal.
|
#15
Posted 22 July 2011 - 10:53
Pentru Fabia e suficient 1.4tdi - daca o mai si cipuiesti, e foarte suficient.
Motorul 1.4tdi este de fapt motorul 1.9tdi fara un cilindru - deci nu este un motor neaparat mai prost. Poti avea incredere in el, ca si in cel de 1.9tdi, daca e intretinut. 1.9 sdi nu iti recomand, e lenes, dar cu un consum foarte bun. |
|
#17
Posted 23 July 2011 - 18:00
Daca folosesti masina mai mult in oras --ca majoritatea-- atunci turbina nu te ajuta cu nimic,ba dimpotriva,neavand posibilitatea sa mergi cu ea turata,se fac depuneri,stie toata lumea. De exemplu,taxiurile londoneze folosesc motoare diesel VM Motori de 2.5 l,fara turbina,tocmai din cauza pe care am amintit-o. Parerea mea personala este 1.9 sdi,iar pt o folosinta mai mare in exterior,TDI-ul e cel mai indicat. Dar ,zic eu,cred ca e bine de luat in calcul si 1.4 benzina.
|
#18
Posted 23 July 2011 - 21:47
La cap fiabilitate clar sdi-ul,insa nu merita,mult prea puturos.
Dintre 1.4tdi si 1.9tdi as alege 1.9tdi,dif de consum este destul de mica,insa mare la cap performante,iar la relanti dieselul in 3 cilindri suna ca un trctoras. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users