Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
CULEGATOARE DE PORUMB
Last Updated: Oct 05 2020 18:26, Started by
ariete41
, Feb 03 2011 01:07
·
0
#127
Posted 01 February 2014 - 14:44
#128
Posted 01 February 2014 - 18:20
Stimati colegi, referitor la ungerea lanturilor, Va rog sa incercati si altceva:
NU LE UNGETI IN CAMPANIE ! Inainte de campanie ( sau, sa respectam zicalele stramosilor: vara sanie si iarna car..) demontati toate lanturile, verificati gradul de uzura si fierbeti-le in seu de oaie. Seul topit este foarte fluid si practic spala toata mizeria de pe lant (incl cea dintre rola si bucsa/bolt). Agitati-le bine in seul topit cateva minute ( pana se spala bine), dupa care atarnati-l sa se scurga. ( atentie la protectia muncii: salopeta, manusi, eventual si ochelari..FRIGEEE....) Dupa racire se poate monta. Fac asta de cativa ani.(inainte dadeam si eu cu ulei ars). Ganditi-Va ca uleiul impreuna cu praful (de care nu poti scapa) formeaza o pasta abraziva care practic "polizeaza" inclusiv dantura rotii= uzura prematura. Seul dupa ce s-a racit se solidifica, ramane atat "pe" cat si "In lant". Pe langa faptul ca se asigura o lubrifiere suficienta- la seu nu adera praful, in plus daca ti-ai facut bine treaba inainte - in campanie nu mai ai grija lor ( a lanturilor) Seul e apropape gratis la ciobani.... |
#129
Posted 01 February 2014 - 20:09
#130
Posted 03 February 2014 - 22:25
aviatordebrazda, on 01 februarie 2014 - 18:20, said:
Stimati colegi, referitor la ungerea lanturilor, Va rog sa incercati si altceva: NU LE UNGETI IN CAMPANIE ! Inainte de campanie ( sau, sa respectam zicalele stramosilor: vara sanie si iarna car..) demontati toate lanturile, verificati gradul de uzura si fierbeti-le in seu de oaie. Seul topit este foarte fluid si practic spala toata mizeria de pe lant (incl cea dintre rola si bucsa/bolt). Agitati-le bine in seul topit cateva minute ( pana se spala bine), dupa care atarnati-l sa se scurga. ( atentie la protectia muncii: salopeta, manusi, eventual si ochelari..FRIGEEE....) Dupa racire se poate monta. Fac asta de cativa ani.(inainte dadeam si eu cu ulei ars). Ganditi-Va ca uleiul impreuna cu praful (de care nu poti scapa) formeaza o pasta abraziva care practic "polizeaza" inclusiv dantura rotii= uzura prematura. Seul dupa ce s-a racit se solidifica, ramane atat "pe" cat si "In lant". Pe langa faptul ca se asigura o lubrifiere suficienta- la seu nu adera praful, in plus daca ti-ai facut bine treaba inainte - in campanie nu mai ai grija lor ( a lanturilor) Seul e apropape gratis la ciobani.... Am de gand sa imi schimb lanturile pentru campania ce va urma,si tare as incerca metoda "babeasca" sugerata,insa totusi cam ciudata treaba cu neaderarea prafului cu seul.Aceasi metoda ai folosit-o si pentru lanturile care trag stiuletii dintre ''coarne'? |
#131
Posted 03 February 2014 - 22:37
Sincer eu nu ma complic cu chestii de astea mai bine le ung in fiecare dimineata cand merg de acasa sau la lasarea seri depinde cand incep sa culeg.
|
#132
Posted 04 February 2014 - 07:37
Eu cred ca e o idee buna fierberea lanturilor, daca e si verificata de colegu' aviator cu atat mai mult, oricum cred ca-i clar ca uleiul combinat cu praf e o pasta tare abraziva. Cand gresati un rulment nu stergeti mai intai gresorul ca sa nu cumva sa ajunga praf prin el?
Totusi, lanturile alea mari de la transportoare dracu le da jos. Sau cele duble de la grup, rontaie de la gaseste gaia daca nu le dai ulei, de 2 ori pe zi chiar...ulei curat, nu ars. |
#133
Posted 04 February 2014 - 22:21
SaS_100, on 03 februarie 2014 - 22:37, said:
Sincer eu nu ma complic cu chestii de astea mai bine le ung in fiecare dimineata cand merg de acasa sau la lasarea seri depinde cand incep sa culeg. Aceeasi treaba am facut-o si eu trei ani la rand,dar se cunoaste uzura abraziva pe lanturi si pinioane cauzata de amestecul ulei-praf,de aceea zic ca as incerca din invataturile altora.Mai asteptam niste pareri si de la alti practicanti sa fim ferm convinsi si ne apucam de treaba. |
#134
Posted 07 February 2014 - 17:29
buna ziua. am achizitionat recent un zmaj 222. nu gasesc la depanusatori gresoare si la grupurile care antreneaza lanturile/curele. are asa ceva? am avut un feraboli 2CP si ma saturam de gresat.
|
#135
Posted 07 February 2014 - 21:48
Ionutz draga:nu-i metoda babeasca
citeste oleaca despre lubrifianti.... exista si lubrifianti in stare solida, de ex bisulfura de molibden....... Copil fiind, faceam la bicicleta, odata la 2 ani. M-a tinut lantul mult si bine.... Intr-adevar e oleaca de lucru dar eu zic ca merita. Aplic de ani de zile..... |
#136
Posted 07 February 2014 - 22:29
Pe mine m-ai convins, ramane sa mai gasesc 'lubrifiantu'.
|
|
#137
Posted 07 February 2014 - 23:03
aviatordebrazda, on 07 februarie 2014 - 21:48, said:
Ionutz draga:nu-i metoda babeasca citeste oleaca despre lubrifianti.... exista si lubrifianti in stare solida, de ex bisulfura de molibden....... Copil fiind, faceam la bicicleta, odata la 2 ani. M-a tinut lantul mult si bine.... Intr-adevar e oleaca de lucru dar eu zic ca merita. Aplic de ani de zile..... |
#138
Posted 08 February 2014 - 00:59
grasimile organice "rancezesc", acesta e singurul deavantaj
Apropo, intreaba-l pe tata cu ce lubrifia tarodul pt filete in otel......dar in fonta ?..... ( cu ce mergea mai bine?..... se simte "la mana") Si acum cand sunt nevoit sa tai un filet, chiar daca am fel si chip de spray-uri, tot seul e mai bun (pt otel) |
#139
Posted 08 February 2014 - 21:26
La tarodat tot seul a fost cel mai bun, confirm si eu, chiar si dupa ce rincezeste tot i-si pastreaza "calitatile".
Edited by NickRvl, 08 February 2014 - 21:26. |
#140
Posted 08 February 2014 - 21:50
stie cineva care sunt preturile pentru rondelele de cauciuc de la depanusatori la zmaj , le am de cand mi-am luat culegatorul si daca l-am vandut am ramas cu ele , cred ca ajung pentru 2 valturi sau mai mult ca eu le aveam pentru 4 dar nu le-am schimbat pe toate si nici nu stiu cate intra pe valt . sunt noi luate de la sarbi .daca e cineva interesat sper sa ma contacteze
|
#141
Posted 08 February 2014 - 23:00
pentru rondele depanusator, calitate buna, pt orice tip de combina: firma SULOK, localitatea ADA, Serbia. Daca bine-mi aduc aminte e vre-o 20-30 euro/metru
|
|
#142
Posted 09 February 2014 - 06:21
24 lei rolele lungi, cam 20cm
3 lei rondela, cele de 1cm latime, d-astea am luat doar pt a potrivi la sfarsit. |
#144
Posted 09 February 2014 - 14:51
aviatordebrazda, on 08 februarie 2014 - 23:00, said:
pentru rondele depanusator, calitate buna, pt orice tip de combina: firma SULOK, localitatea ADA, Serbia. Daca bine-mi aduc aminte e vre-o 20-30 euro/metru Platesc vama si tva, banuiesc. M-ar bate gandul sa mai fac o vizita in Serbia, eventual si erbicide ca tot vorbea colegul deyu ca-s ieftine dar pesticidele ma tem ca intra intr-o categorie speciala. Voi cum procedati? Daca-i vorba de mica invoiala cu vamesu cade din start ca nu ma pricep la mita deloc, cand am luat culegatoarea mai aveau un pic si-mi demontau masina! Edited by ucvph, 09 February 2014 - 14:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users