De ce sa spunem NU filtrului de particule (DPF)
Last Updated: Apr 22 2017 21:16, Started by
Alice
, Jun 16 2010 16:06
·
0
#181
Posted 22 April 2017 - 17:40
Motorina ajunge in ulei in timpul regenerarii tot timpul, nu doar daca opresti motorul cand face regenerarea.
Problema cu opritul motorului in timpul regenerarii e alta: temperatura pe evacuare creste foarte mult (sa ajunga la peste 600 de grade DPF-ul), implicit turbina va fi extrem de fierbinte. Daca o opresti in conditiile astea, cica sunt sanse mari sa se deformeze. Eu cand aveam nevoie sa o opresc in timpul regenerarii opream motorul si-l reporneam imediat cu cateva minute inainte sa ajung la destinatie. Nu mai pornea regenerarea si avea timp sa se raceasca turbina. Nu stiu cum e cu ecologia cand se ard 2-3 litri de motorina in plus la 150-200km pentru curatarea DPF-ului. La fel, nu am inteles de ce mergand cu ea mai turat curata DPF-ul mai des (desi tota lumea zice ca ar trebui sa-l curete mai rar daca mergi mai turat) si iarna il curata mult mai rar decat vara (4-500km iarna vs 150-200km vara) Am auzit si eu ca "vm motori" ar trebui sa fie excelente si probabil ca asa e, problema era DPF-ul (si poate nu neaparat DPF-ul in sine cat managementul facut de softul de pe Cruze). |
#182
Posted 22 April 2017 - 20:44
topicul asta ar trebui sa se transforme in "spune NU Dieselului!". altfel propun inchiderea. in lumea civilizata asa s-ar intampla.
|
#183
Posted 22 April 2017 - 21:16
41ex: Canta la alta masa!
Alice, e adevarat ca daca mergi cu ea mai turat, DPF ul se curata mai rar. Dar neaparat turatia mai mare trebuie sa fie si constanta. Atunci cand accelerezi brusc, motorina injectata nu este arsa in totalitate de unde rezulta particule care se depun in flitru. Deci mersul turat e bun, atata timp cat turatia e constanta si nu accleream cu piciorul in podea. Edited by sorinachos, 22 April 2017 - 21:22. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users