Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Metoda salvatorul, cum se manipul...

Soliști/soliste din Romania ...

LG: "Serviciul Alexa nu este ...

Probleme hidrofor
 Inlocuitor pentru Real VNC remote...

Neg sau altceva...

Topul normalitatii

Sa incurajam sporturile de contac...
 Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Casa construita la o distanta mai...

Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)
 Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 

ABS-VW. cum il probez pe cel pe care vreau sa-l cumpar?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
44 răspunsuri în acest subiect

#37
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
verificati firele dintre modulul ABS si ECU, eventual spray si in mufele din ECU

#38
Homeuser

Homeuser

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 95
  • Înscris: 05.06.2010

 Evergreen, on 14th June 2010, 21:45, said:

nici acum nu ai inteles ca nu are ce cauta in modulul de abs, j104, pe numele lui de cod VAG? (Asa mai inveti cite ceva... ;) ); problema e pe traseu, 99,99%

chiar daca te pricepi la electronica, si ti-ai lua piesa din schrott, nu merge chiar plug/n/play cum crezi tu, si de unul singur si tare imi e teama ca vei trece de limitele parcarii cind vei frina ;)
Sa explic (daca este nevoie) ce a vrut sa spuna Evergreen.
Nu poti sa montezi pe o masina o piesa veche sau chiar noua, indiferent daca aceasta este identica si facuta de acelasi producator. In memoria fiecarei componente este stocat un "serial number", un fel de cd-key. Pentru ca piesa pe care am inlocuit-o sa inceapa sa functioneze, trebuie ca aceasta sa fie recunoscuta, chiar daca ea functioneaza la parametri normali din punct de vedere electronic. Fiecare computer central (ECU) recunoaste doar anumite coduri. Si pentru ca piesa pe care am schimbat-o are un cod recunoscut doar de ECU masinii pe care a fost montata pana atunci, ea trebuie recodata, adica i se da un alt serial number pe care sa-l poata recunoaste ECU masinii noastre. Rezulta ca interschimbabilitatea pieselor intre diferite masini chiar de acelasi tip aste doar teoretica. Codul se "genereaza" si deci se afla in functie de tipul masinii, anul de fabricatie, tipul motorului si alte chestii. Codul generat se rescrie, si numai atunci ECU poate s-o foloseasca.

@  Evergreen  
Inca nu am desfacut capacul de la ECU. Sigur o sa umblam si pe-acolo. Si maine e o zi.:P

Editat de Homeuser, 14 iunie 2010 - 22:05.


#39
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
sa ne spui ce ati facut :)

#40
Homeuser

Homeuser

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 95
  • Înscris: 05.06.2010
Ce parere ai? Ar trebui curatate discurile ABS (discurile de pe care citeste senzorul de ABS)? Noi am verificat senzorii de pe fiecare roata intr-un alt mod. Ridicat pe cric, invartit de roata, citit indicatiile multimetrului (dat pe ohmi cred !) Cand roata se oprea, multimetrul arata acelasi lucru, cand o invarteam, multimetrul arata diferite cifre. Nelu a zis ca e OK. Am facut la fel la fiecare roata. Oare este suficient?

Editat de Homeuser, 14 iunie 2010 - 22:10.


#41
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
eu am curatat , ca am umblat pe acolo, senzorii  de pilitura cu niste spray si o cirpa ca si cind dai lustru la pantofi; daca era buba la senzor ti-ar fi indicat altceva la diagnozele facute, gen 285 abs wheel speed sensor -front right....

in ceea ce priveste discurile alea, cred ca ai vazut cit de mari sint gaurile ... ca sa nu fie nevoit nimeni sa faca acolo curatenie :)

Editat de Evergreen, 14 iunie 2010 - 22:15.


#42
Homeuser

Homeuser

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 95
  • Înscris: 05.06.2010
Inca ceva te rog. Cine verifica senzorii ABS de pe fiecare roata? ABS-ul sau ECU?
Eu cred ca ii verifica ABS-ul, dar fiind defect nu poate sa-i spuna lu' ECU cel mare ca unul din senzori este defect.
Daca i-ar fi verificat ECU, ar fi spus pur si simplu ca unul din senzori este defect, indiferent ca ABS-ul are chef de vorba cu ECU, sau nu.

Este doar o teorie de-a mea. Incerc sa gandesc logic.

Editat de Homeuser, 14 iunie 2010 - 22:21.


#43
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
ABS

mai multe detalii aici:
http://www.volkspage.../SSP_264_d1.pdf
http://www.volkspage.../SSP_264_d2.pdf


http://www.volkspage...ssp/SSP_204.pdf

#44
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.295
  • Înscris: 25.04.2006

 Homeuser, on 14th June 2010, 15:01, said:

Doar in cazul in care o componeta de comanda, sa zicem un tranzistor de putere se pune in scurt si mentine curentul intr-o bobina. Cum intr-un ABS sunt 4 tranzistori, e mai greu de crezut sa se vor scurtcicuita toti patru deodata.
Iarasi cu presupunerile. Dar daca este un condensator de decuplare de pe langa CPU si ala incepe sa vada balarii si in loc sa vada impulsurile de la toate rotile vede ca s-au oprit rotile (amplificatorul este comun)? Nu "le da drumul" la toate?
Si partea cu serialul o stiu, dar de asta exista programatoare - este oricum mai ieftin programarea la dealer decat un ABS nou.

Pana una-alta vad ca faci tot ca romanul, neincrezator, sapaturi aiurea. Nu este de la fire, nu este de la relee sau de la senzorii magnetici. Este de la modulul in sine, pentru ca este afectat de cald/frig. Nu este de la contractie-dilatare a unui contact imperfect ci de la alta componeta.

#45
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.677
  • Înscris: 14.03.2006
Va potoliti? <_<

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate