Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noua Hyundai Elantra
Ultima postare: iun 24 2012 23:42, Inițiat de
the__1
, apr 30 2010 08:53
·
0
#20
Publicat: 22 iulie 2011 - 19:37
frumos exterior (desi sunt convins ca in realitate nu arata asa de bine), interior aruncat parca cu grebla iar la motorizare, sunt convins ca la facelift o sa descopere la fel ca la cee'd ca nu are toti caii avuti la lansare. Mai ales cand ma uit la ce cuplu are:
158Nm@4850 rpm cu 132 cp Tinand seama ca un Logan 1,6 16v are 148Nm @ 3750 rpm si doar 105 cp.. tare mi-e ca masina asta are caii putere doar pe hartie. Ca sa nu mai zic de demaraj. 10.7s la Hyundai vs 11.3 la logan.. |
#24
Publicat: 24 iulie 2011 - 11:12
De ce sa-i aiba pe hartie?
La un cuplu maxim de 150 Nm la 4000 de ture poti sa ai si 80 de cai (sau putin peste, nu mai stau sa calculez) si 150 de cai, ambii cat se poate de reali. Puterea maxima se obtine la turatia la care cuplul scade intr-o mai mare masura decat creste turatia. Daca cuplul scade mai putin decat cresterea turatiei si ai motor care se tureaza tare te poti duce la puteri foarte mari. Orice s-ar zice, e o diferenta mare intre un motor care face zgomot si se tureaza degeaba dupa 4000 de ture pe fondul scaderii accentuate a cuplului si alt motor care se tureaza pe fondul cresterii sau mentinerii cuplului la o valoare apropiata de cel maxim. Ca nu se potriveste treaba asta la o masina mare e alta poveste. Genul asta de motoare sunt foarte placute pe masini mici pentru ca au de ajuns de mult cuplu la turatii mici incat sa nu se simta masina submotorizata si in plus simti ca te iau pe sus cand incepi sa le turezi datorita cuplului care nu scade la turatii mari. Desi cuplul maxim e la aproape 5000 de ture, la 2000-2200 de ture ar trebui sa aiba disponibil vreo 90% din el. Editat de undercoverbrother, 24 iulie 2011 - 11:13. |
#26
Publicat: 24 iulie 2011 - 11:22
Cu una peste cele aspirate si cu una sub cele turbo
Matematic da zero nu 2. Motoarele aspirate de acum 2 generatii erau fara distributie variabila. Acum 1 generatie aveau doar pe admisie. Asta cred ca are si pe admisie si pe evacuare. Editat de undercoverbrother, 24 iulie 2011 - 11:33. |
#30
Publicat: 24 iulie 2011 - 19:12
Singura problema la elantra e ca decoamdata se poate comanda doar cu un singur motor. In rest intr-adevar cu cuplul ala asa sus si nu prea mare raportat la masa masinii e posibil sa nu fie prea placuta la condus la turatii medii-mici. Dar asta pana ne aducem aminte ca vorbim de un motor de 1.6 aspirat, si atunci cred ca nu mai avem ce critica. E cel mai puternic motor de 1.6 aspirat (ma refer strict la nr de cai nu performante). Comparatiile cu motoarele turbo cam pica din start parerea mea. Iar ca si performante trebuie comparat cu masini similare ca greutate, nu inteleg de ce ai pus performantele loganului pe acolo, loganul e cu 200-300kg mai usor ceea ce inseamna un pic mai mult decat enorm .
Editat de bossake, 24 iulie 2011 - 19:13. |
#31
Publicat: 24 iulie 2011 - 19:29
Motor de autostrada sau drumuri cu 2 benzi pe sens, cu limitare de viteza. Adica valabil pe pe majoritatea km asfaltati din lumea asta.
Vorbim totusi de o compacta. Sau ce mama dracu e Elantra asta? ps. sau poate nu e chiar de autostrada. Ne lamentam ca cel mai smecher motor de 1.6 aspirat nu face fata pe o masina de 1200-1300 de kile (dupa wiki) cu o cutie in 6 trepte. Aici mi-as fi facut probleme, daca era in 5 trepte o facea lunga de chiar punea in genunchi motorul, dar in 6 trepte nu vad sa fie probleme. Comentam noi dar uitati-va cum au inceput astia sa creasca preturile la masini mici si compacte de zici ca-s nebuni. Masina mica vai de ea la 10.000 de euro si compacta tot asa vai de ea la 14.000 de euro? E foarte bine ca a aparut un model nou chiar daca nu e de la o firma cu mare traditie. Cum a tras Kia acu 3 ani preturile in jos cu Ceedul ala de 11.000 poate o sa o faca Hyundai din nou cu Elantra asta care ar cam trebui sa le scada pretrile lui i30 si i20. Dupa aia, se stie... Editat de undercoverbrother, 24 iulie 2011 - 19:30. |
#32
Publicat: 24 iulie 2011 - 19:36
bossake, on 2nd July 2011, 19:54, said: Un alt aspect interesant e ca motorul asta e la momentul de fata cel mai puternic aspirat de 1.6 de pe piata. 132 de cai . Cu totul altceva fata de ceea ce ofereau majoritatea producatorilor acum cativa ani cand daca aveai 110-115 cai la 1.6 era tot ce poti cere. |
#33
Publicat: 25 iulie 2011 - 02:32
undercoverbrother, on 24th July 2011, 12:22, said: Cu una peste cele aspirate si cu una sub cele turbo Matematic da zero nu 2. Motoarele aspirate de acum 2 generatii erau fara distributie variabila. Acum 1 generatie aveau doar pe admisie. Asta cred ca are si pe admisie si pe evacuare. Contrar unor oarecare asteptari nu pare obositoare masina (sau masinile, m-am jucat putin si cu Veloster), atat cat mi-am putut da seama cel putin. Mi-am reamintit si de etajarea tipica Hyundai cu treapta 1 foarte departe de treptele urmatoare - deci nu e de curse - insa motorul mi s-a parut destul de elastic. A da, rotile pe 16" sunt mici-miiici! La ce turatie atinge motorul de Toyota de care ziceai puterea maxima? vanitty, on 24th July 2011, 10:12, said: mda bre, sunt convins ca se comporta ca un Ferrari elantra aia Editat de fastcarjunkie, 25 iulie 2011 - 02:34. |
|
#34
Publicat: 25 iulie 2011 - 06:38
fastcarjunkie, on 25th July 2011, 03:32, said: Motorul cica e cu injectie directa, ar fi culmea sa nu aiba distributie variabila si pe evacuare. Contrar unor oarecare asteptari nu pare obositoare masina (sau masinile, m-am jucat putin si cu Veloster), atat cat mi-am putut da seama cel putin. Mi-am reamintit si de etajarea tipica Hyundai cu treapta 1 foarte departe de treptele urmatoare - deci nu e de curse - insa motorul mi s-a parut destul de elastic. A da, rotile pe 16" sunt mici-miiici! La ce turatie atinge motorul de Toyota de care ziceai puterea maxima? Esti praf. Bre. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi