Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Noua Hyundai Elantra

- - - - -
  • Please log in to reply
90 replies to this topic

#19
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,088
  • Înscris: 09.01.2007
Auuu... ma dor ochii de la bordul ala, e clasa de masini pentru pustanii care se joaca pe calculator ?

#20
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,559
  • Înscris: 05.11.2009
frumos exterior (desi sunt convins ca in realitate nu arata asa de bine), interior aruncat parca cu grebla iar la motorizare, sunt convins ca la facelift o sa descopere la fel ca la cee'd ca nu are toti caii avuti la lansare. Mai ales cand ma uit la ce cuplu are:

158Nm@4850 rpm cu 132 cp

Tinand seama ca un Logan 1,6 16v are 148Nm @ 3750 rpm si doar 105 cp.. tare mi-e ca masina asta are caii putere doar pe hartie.

Ca sa nu mai zic de demaraj. 10.7s la Hyundai vs 11.3 la logan..

#21
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Foarte faina masina, dar or sa aiba grija aia de la HAR sa-i aduca cu picioarele pe pamant pe cei care viseaza la asa ceva ...

#22
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Ptii, iar a iesit Maxi din Poiana. Du-te nene macar sa vezi masina ca e gratis, ca drive-testul sau notiunile teoretice sunt deja la avansati in cazul tau.

#23
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,559
  • Înscris: 05.11.2009
mda bre, sunt convins ca se comporta ca un Ferrari elantra aia :lol:

#24
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
De ce sa-i aiba pe hartie?
La un cuplu maxim de 150 Nm la 4000 de ture poti sa ai si 80 de cai (sau putin peste, nu mai stau sa calculez) si 150 de cai, ambii cat se poate de reali.
Puterea maxima se obtine la turatia la care cuplul scade intr-o mai mare masura decat creste turatia. Daca cuplul scade mai putin decat cresterea turatiei si ai motor care se tureaza tare te poti duce la puteri foarte mari.
Orice s-ar zice, e o diferenta mare intre un motor care face zgomot si se tureaza degeaba dupa 4000 de ture pe fondul scaderii accentuate a cuplului si alt motor care se tureaza pe fondul cresterii sau mentinerii cuplului la o valoare apropiata de cel maxim.
Ca nu se potriveste treaba asta la o masina mare e alta poveste.
Genul asta de motoare sunt foarte placute pe masini mici pentru ca au de ajuns de mult cuplu la turatii mici incat sa nu se simta masina submotorizata si in plus simti ca te iau pe sus cand incepi sa le turezi datorita cuplului care nu scade la turatii mari.

Desi cuplul maxim e la aproape 5000 de ture, la 2000-2200 de ture ar trebui sa aiba disponibil vreo 90% din el.

Edited by undercoverbrother, 24 July 2011 - 11:13.


#25
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Motorul are caracteristici de anul 2011 si este cu 2 generatii peste ce ofera Renault, Opel sau alti producatori din motoare aspirate.

#26
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Cu una peste cele aspirate si cu una sub cele turbo ;)
Matematic da zero nu 2.

Motoarele aspirate de acum 2 generatii erau fara distributie variabila. Acum 1 generatie aveau doar pe admisie. Asta cred ca are si pe admisie si pe evacuare.

Edited by undercoverbrother, 24 July 2011 - 11:33.


#27
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View PostTom_Cat, on 24th July 2011, 12:18, said:

Motorul are caracteristici de anul 2011 si este cu 2 generatii peste ce ofera Renault, Opel sau alti producatori din motoare aspirate.
Daca ar fi sa ne luam dupa ce fac si altii, s-ar putea sa observam ca asta e de generatie ceva mai veche decat 2011. Asa ceva facea Toyota acum 5-6 ani parca.

#28
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,559
  • Înscris: 05.11.2009
fara suparare dar motorul ala e sub 1.4-le tce de la Renault. Sau alte motoare turbo.. deci.. unde e spilul? Prefer un 2.0 140cp de pe fluence, cel putin pe hartie arata mai bine ca motorul ala de pe elantra.

#29
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

View Postvanitty, on 24th July 2011, 20:04, said:

Prefer un 2.0 140cp de pe fluence, cel putin pe hartie arata mai bine ca motorul ala de pe elantra.
Nu se poate pune pe Elantra.
Va trebui sa te multumesti cu ce au coreenii.
:D

...daca vrei Elantra.

#30
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,675
  • Înscris: 22.11.2007
Singura problema la elantra e ca decoamdata se poate comanda doar cu un singur motor. In rest intr-adevar cu cuplul ala asa sus si nu prea mare raportat la masa masinii e posibil sa nu fie prea placuta la condus la turatii medii-mici. Dar asta pana ne aducem aminte ca vorbim de un motor de 1.6 aspirat, si atunci cred ca nu mai avem ce critica. E cel mai puternic motor de 1.6 aspirat (ma refer strict la nr de cai nu performante). Comparatiile cu motoarele turbo cam pica din start parerea mea. Iar ca si performante trebuie comparat cu masini similare ca greutate, nu inteleg de ce ai pus performantele loganului pe acolo, loganul e cu 200-300kg mai usor ceea ce inseamna un pic mai mult decat enorm :).

Edited by bossake, 24 July 2011 - 19:13.


#31
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Motor de autostrada sau drumuri cu 2 benzi pe sens, cu limitare de viteza. Adica valabil pe pe majoritatea km asfaltati din lumea asta.
Vorbim totusi de o compacta. Sau ce mama dracu e Elantra asta?

ps. sau poate nu e chiar de autostrada.
Ne lamentam ca cel mai smecher motor de 1.6 aspirat nu face fata pe o masina de 1200-1300 de kile (dupa wiki) cu o cutie in 6 trepte. Aici mi-as fi facut probleme, daca era in 5 trepte o facea lunga de chiar punea in genunchi motorul, dar in 6 trepte nu vad sa fie probleme.

Comentam noi dar uitati-va cum au inceput astia sa creasca preturile la masini mici si compacte de zici ca-s nebuni. Masina mica vai de ea la 10.000 de euro si compacta tot asa vai de ea la 14.000 de euro?
E foarte bine ca a aparut un model nou chiar daca nu e de la o firma cu mare traditie. Cum a tras Kia acu 3 ani preturile in jos cu Ceedul ala de 11.000 poate o sa o faca Hyundai din nou cu Elantra asta care ar cam trebui sa le scada pretrile lui i30 si i20. Dupa aia, se stie...

Edited by undercoverbrother, 24 July 2011 - 19:30.


#32
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006

View Postbossake, on 2nd July 2011, 19:54, said:

Un alt aspect interesant e ca motorul asta e la momentul de fata cel mai puternic aspirat de 1.6 de pe piata. 132 de cai :). Cu totul altceva fata de ceea ce ofereau majoritatea producatorilor acum cativa ani cand daca aveai 110-115 cai la 1.6 era tot ce poti cere.
Nu este cel mai puternic 1.6 aspirat de pe piata. Cel mai puternic este 1.6 Valvematic de la Toyota, tot cu 132cp insa ofera 160NM la 4400rpm.

#33
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007

View Postundercoverbrother, on 24th July 2011, 12:22, said:

Cu una peste cele aspirate si cu una sub cele turbo ;)
Matematic da zero nu 2.

Motoarele aspirate de acum 2 generatii erau fara distributie variabila. Acum 1 generatie aveau doar pe admisie. Asta cred ca are si pe admisie si pe evacuare.
Motorul cica e cu injectie directa, ar fi culmea sa nu aiba distributie variabila si pe evacuare.

Contrar unor oarecare asteptari nu pare obositoare masina (sau masinile, m-am jucat putin si cu Veloster), atat cat mi-am putut da seama cel putin. Mi-am reamintit si de etajarea tipica Hyundai cu treapta 1 foarte departe de treptele urmatoare - deci nu e de curse :) - insa motorul mi s-a parut destul de elastic. A da, rotile pe 16" sunt mici-miiici!

La ce turatie atinge motorul de Toyota de care ziceai puterea maxima?


View Postvanitty, on 24th July 2011, 10:12, said:

mda bre, sunt convins ca se comporta ca un Ferrari elantra aia :lol:
Esti praf. Bre.

Edited by fastcarjunkie, 25 July 2011 - 02:34.


#34
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,559
  • Înscris: 05.11.2009

View Postfastcarjunkie, on 25th July 2011, 03:32, said:

Motorul cica e cu injectie directa, ar fi culmea sa nu aiba distributie variabila si pe evacuare.

Contrar unor oarecare asteptari nu pare obositoare masina (sau masinile, m-am jucat putin si cu Veloster), atat cat mi-am putut da seama cel putin. Mi-am reamintit si de etajarea tipica Hyundai cu treapta 1 foarte departe de treptele urmatoare - deci nu e de curse :) - insa motorul mi s-a parut destul de elastic. A da, rotile pe 16" sunt mici-miiici!

La ce turatie atinge motorul de Toyota de care ziceai puterea maxima?



Esti praf. Bre.
bre, stim pt tine tot ce vine de la kyundai e de aur.  :rolleyes: Pana una alta, din cifre masina pare doar umflata ca sa dea bine pe foaie la unele aspecte. Cum au facut la ceed cand au descoperit ca motorul ala de 109 cp are de fapt 90 cp  :thumbup: fata de 109 cp cu cat il creditau pana la facelift  :naughty: :notangel:

#35
qwayke

qwayke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 09.02.2007
E noul Hyundai Elantra.

Ca si cum ai spune domnul Basescu Elena.

#36
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006

View Postfastcarjunkie, on 25th July 2011, 03:32, said:

La ce turatie atinge motorul de Toyota de care ziceai puterea maxima?

Parca 6400 rpm.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate