Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noua Hyundai Elantra
Last Updated: Jun 24 2012 23:42, Started by
the__1
, Apr 30 2010 08:53
·
0
#37
Posted 25 July 2011 - 10:22
#38
Posted 25 July 2011 - 10:57
De ce nu-l scot și pe diesel nu pricep ?
Pe breakul din aceeași familie vor exista 2 dieseluri, parcă 1.7 crdi din care unul are și cutie automata in 6 trepte. Fără motorizări diesel, piața europeană este reticientă și păcat de mașină că este extrem de atractivă. |
#39
Posted 25 July 2011 - 11:26
Vanitty, esti tendentios. Nici eu nu ma omor dupa coreene dar ce e corect e corect.
Daca Ceedul trecea de 180km/h avea macar 100 de cai. Nu se poate altfel. |
#41
Posted 25 July 2011 - 14:12
#42
Posted 25 July 2011 - 17:16
La face lift C'eed a trecut la Euro5 si CO scazut pentru pietele din Europa de Vest. Acest lucru se realizeaza prin doua procedee, ambele reduc CP : o data se va face o ardere cu o concentratie de aer mai mare si avans mic, iar pe de alta parte gazele sunt tinute in post-tratare mai mult timp => reducere de cuplu si CP.
Pe de alta parte motorul asta este un GDI cu distributie si evacuare variabila + clapeta de squirling , cum are si noul Spark de exemplu. |
#44
Posted 25 July 2011 - 17:25
strabun_backup_2, on 25th July 2011, 15:12, said: De ce nu se poate altfel? De ce n-ar fi prins 180 km/h cu... 95 cai (sa zicem)? Eu am zis sa treaca nu sa prinda. Da, cu 95 de cai ar fi prins 182 dar nu la asta m-am referit prin trecut de 180. Dupa 180km/h trebuie niste cai pentru fiecare km/h in plus la viteza maxima. Mai ales la hatch (nu te lega si de asta; studiaza problema inainte). Nu e ca la 160 sau 170 unde iei cativa km/h in plus la viteza maxima din nimic. |
#45
Posted 25 July 2011 - 18:44
Am condus Elantra 1.8, cutie automata (versiunea de US)
Plusuri : Comoda la drum lung si interiorul ok (pentru clasa din care face parte) Minusuri : Motorul are 148CP, dar cutia il face sa para de maxim 100 CP. Dupa Elantra am trecut la un Nissan Versa 1.8/122CP care mi s-a parut racheta in comparatie. Macar daca ar fi consumat putin, dar lua peste 9l/100km (80% autostrada 110-130 km/h / 20% oras mic cu trafic inexistent). Directie imprecisa, mai ales la peste 120km/h lasa o senzatie de nesiguranta. Nu stiu cum e motorul de 1.6 sau cutia manuala, dar varianta pe care am condus-o eu nu m-a convins deloc. |
#46
Posted 25 July 2011 - 18:46
oficial prinde 200, deci sigur prinde 205-210(real). si mai conteaza cat de aerodinamica e, lata, fata de altele comparate. putine ajung la 200(real) cu 110-120 de cai si sunt mai mici de obicei.
in plus si consumul il are bun. la noi nu e 1.8 si probabil e facuta pt americani de e asa imprecisa. noi suntem rafinati..iar versa aia tot automata era? plus ca e mai micuta,nu? Edited by Hardstyle1, 25 July 2011 - 18:52. |
|
#47
Posted 25 July 2011 - 22:11
Versa era tot automata dar avea o cutie (un pic) mai normala. Era mai scurta decat Elantra, dar nu cred ca la greutate era mare diferenta intre ele.
|
#48
Posted 26 July 2011 - 09:08
undercoverbrother, on 25th July 2011, 18:25, said: Eu am zis sa treaca nu sa prinda. Da, cu 95 de cai ar fi prins 182 dar nu la asta m-am referit prin trecut de 180. Dupa 180km/h trebuie niste cai pentru fiecare km/h in plus la viteza maxima. Mai ales la hatch (nu te lega si de asta; studiaza problema inainte). Nu e ca la 160 sau 170 unde iei cativa km/h in plus la viteza maxima din nimic. PS: Si faza cu hatchback-ul care e, ca nu imi dau seama? Eventual da-mi un link (ca vad ca nu esti dispus sa dai explicatii). |
#49
Posted 26 July 2011 - 14:07
Hardstyle1, on 25th July 2011, 19:46, said: oficial prinde 200, deci sigur prinde 205-210(real). Pe o masina de dimensiunea asta iti trebuie vreo 20 de cai in plus ca sa ridici viteza maxima de la 200 pana la 210. |
#50
Posted 26 July 2011 - 14:14
#51
Posted 26 July 2011 - 14:23
Skoda Octavia 1.6 FSI 115 cai, viteza maxima 198.
Skoda Octavia 2.0 FSi 150 cai, viteza maxima 213. Diferenta de 15km/h din 35 de cai. Mi s-a parut o masina similara ca greutate si aerodinamica cu Elantra. La chestii de genul asta e bine sa se ia 2 motoare cat mai apropiate ca si arhitectura. Edited by undercoverbrother, 26 July 2011 - 14:24. |
|
#52
Posted 26 July 2011 - 14:37
Poate fi vorba de cutii de viteze diferite si atunci comparatia nu prea mai are relevanta. Sau cutiile au rapoartele treptei maxime oarecum la fel, in general?
Edited by strabun_backup_2, 26 July 2011 - 14:44. |
#53
Posted 26 July 2011 - 14:50
Nu are treaba. Nu comparam S.O. cu H.E.
Comparam S.O. cu S.O. si H.E. cu H.E. Daca ai 2 masini diferite (dar similare ca si greutate si aerodinamica), si prima masina cu o anumita motorizarea prinde aceeasi viteza ca a 2a masina, indiferent de puterea celor 2, pentru o crestere de la 200 la 210km/h sa zicem, la ambele masini ai nevoie de aceeasi crestea in procente a puterii. Daca stii cele 2 motorizari de la prima masina si doar o motorizare de la a2a masina poti afla si a2a motorizare la a2a masina. Parca ii zice regula de 3 compusa. |
#54
Posted 26 July 2011 - 15:20
undercoverbrother, on 26th July 2011, 15:07, said: Prinzi tu 210 real in drum drept, fara vant cu o masina care are data viteza maxima 200 cand o zbura porcul. Pe o masina de dimensiunea asta iti trebuie vreo 20 de cai in plus ca sa ridici viteza maxima de la 200 pana la 210. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users