Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina de batut porumb
Ultima postare: nov 25 2020 20:22, Inițiat de
znecula
, apr 12 2010 12:33
·
0
#325
Publicat: 28 martie 2014 - 06:01
Ma, oamenii cer mai mult pe ele. Dar cum cererea e mica, preturile sunt negociabile. Nu toata lumea are moara cu ciocanele in bucuresti. Cine stie cum au demontat moara lu bunicu sau ce au facut de au pus mana pe ele si acum vor sa faca un ban... da' zic io, stai sa ma duc sa le vad live ce stiu sa faca si dupa aia vorbim.
|
#326
Publicat: 28 martie 2014 - 21:31
bun, am vazut unul din motoare. arata solid. e foarte greu. cica a fost motor de lift si cica are 2.2 kw la 380. a fost legat asa cum se vede (cred eu ca gresit) si i-am facut proba. nu mi s-a parut ca ar avea nici turatia indeajuns de mare si nici putere indeajuns de mare. adica am pus piciorul pe fulie si am oprit-o.
Tind sa cred ca e din cauza ca a fost legat asa cum se vede in poze, si cred ca nu este legat bine. Si ca daca ar fi legat corect, ar fi mai puternic, si ar avea si o turatie mai mare. Ce parere aveti? Sa-l iau? Este legat gresit sau este legat corect? daca e legat corect, nu mi se pare indeajuns de puternic. Fișiere atașateEditat de niqn102, 28 martie 2014 - 21:45. |
#328
Publicat: 29 martie 2014 - 19:31
Motorul pe care l-ai aratat este legat in stea iar pentru folosirea la 220 din cate stiu eu trebuie legat in triunghi.Adica acele placute care sunt prinse in linie intre cele 3 borne trebuiesc mutate sa fie legate intre bornele opuse.Dupa aia se leaga 220 intre doue borne iar condensatorul intre cealalta borna si una din cele legate la 220.Pentru schimbarea sensului se inverseaza legaturile intre doua borne.Sper ca m-am exprimat destul de clar.
Sper ca am fost de ajutor.Spor la treaba! Dupa mine motorul celalalt (flansat) arata mult mai bine si mai nou. Fișiere atașate |
#331
Publicat: 01 aprilie 2014 - 08:19
buuuuun. l-am luat pe ala initial. cel verde. cu flansa.
problema e ca l-am luat fara sa-i fac proba. e legat si el tot pentru 380, nu sunt facute legaturi pentru 220. elicea din spate are o paleta rupta. azi sper sa ajung inapoi la electrician, poate ma ajuta sa-i fac o proba. nici nu stiu ce sa zic despre motor, e mai mic decat ala de lift, cel initial. cam jumate. ala avea 36 de kg, asta are 16 kg. sper sa nu fie greutatea un factor important Incerc sa-mi dau seama ce condensator trebuie (sau daca trebuie). Nu ma deranjeaza sa-l pornesc cu sfoara din simplul motiv ca oricum nu va putea porni in sarcina, deci trebuie sa-l pornesc fara curea. Din ce am gasit pe net, ar trebui un condensator de aproximativ 150 microfarazi, insa nu-mi dau seama daca este vorba aici de cel de pornire sau cel de mers continuu? Editat de niqn102, 01 aprilie 2014 - 08:20. |
#332
Publicat: 01 aprilie 2014 - 19:30
Legaturile in cutia de borne le faci tu cu placutele din alama ce sunt puse acolo.Trebuie sa fie 3 placute care sunt puse pe lungime(legare in stea) daca zici ca e legat la 380.Desfaci piulitele si legi bornele in triunghi cum o sa vezi in documentul pe care l-am postat mai sus.Tot acolo exista si un tabel cu valoarea condensatorilor pentru diferite puteri.Daca pui condensatori la valoarea din tabelul de mai sus acestia sunt conectati continuu.Singura treaba de care trebuie sa tii cont este ca pornirea sa o faci in gol si dupa ce porneste la turatia normala il bagi in sarcina.Suportul motor il faci cu balama.Ridici motorul pana porneste si dupa aia il lasi in sarcina.Spor la treaba!
|
#333
Publicat: 02 aprilie 2014 - 09:15
multumesc, Traian, dar nu am vrut sa ma bag. Am preferat sa-l duc tot la nenea electrician. I-am facut si proba la 380, e teapan. azi urmeaza sa-l modifice sa mearga la 220V. a zis ca ma suna sa-mi zica ce condensator imi trebuie sa cumpar.
Intr-un final am ajuns si la strungar, din cauza programului lor... de la 10/11 la 4/5. depinde cum se trezeste nenea strungarul. program de gravide, asa ca nu se pupa cu programul meu. Imi fac lagarele de rulmenti, le-am lasat si rulmentii ca sa fie sigura treaba. maine o sa ma duc sa-i iau. ca pret... asa si asa. nu m-au jecmanit, dar nici ieftin n-a fost. Bine, era mai ieftin daca aveam eu o bucata de fier, dar cum nu am... asta e. Sa vad din ce fac axul. ei ziceau o bara de metal, dar cand am vazut preturile la bara de metal plina, m-am linistit. teava de 2,5 mm mi-au zis ca ar fi prea subtire, asa ca inca sunt in cautari. A, si tre sa imi fac tot la ei / cumpar si fulie pentru motor. depinde cat ma costa sa mi-o faca ei. dar daca se incadreaza in 50 de lei, eu zic ca merita. |
#334
Publicat: 02 aprilie 2014 - 09:50
Nu stiu daca in zona ta gasesti dar eu am facut axul din prajina de sonda care este o teava cu 8 mm in perete si diametrul exterior de 35 mm si de 50 mm.Sunt de mai multe tipuri dar peretele este la fel de gros 8 mm.La capete am sudat doua bucati de fier plin si dupa aia am strunjit cotele de rulment si fulie.Fulie mare am gasit la fier vechi.
|
|
#337
Publicat: 02 aprilie 2014 - 22:51
Mda.. in bucuresti mai subtire cu sonde geologice. O sa caut o bara metalica plina. Am gasit de fapt dar pe la 150 de lei. Ma gandeam sa dau maxim 100. Plus ca tre sa platesc si strungarul.... si pentru un ax, deja sa ajung la 2 milioane, mi se pare cam multicel. In schimb am gasit teava de 45 de cm la cineva care demoleaza un gard. A dat-o pe toata la fier vechi si a ramas o teava. Am luat-o eu. Mai are de scos cativa stalpi si o sa iau si tevile alea. Sper sa mi le opreasca. Macar fac scheletul si picioarele din ea ca e foarte buna.
In fine, sa mai si dormim. Noapte buna. A, mi-am amintit. Am luat si lagarele cu rulmentii de la strungar. Sunt foarte multumit. Si am luat si motorul de la electrician. Mi-a zis ca imi trebuie un condensator pentru mers continuu de 40uf si unul de pornire de 400uf. Mi se pare prea mare ala de pornire. Ce parere aveti? Ce probleme pot aparea daca e prea mare condensatorul de pornire? |
#338
Publicat: 03 aprilie 2014 - 18:46
niqn102.Te-ai uitat pe documentul pe care ti l-am trimis eu?Acolo sunt date valorile condensatorilor pentru diferite puteri de motoare,care sunt legati continuu la motor.Fara complicatii cu condensatori de pornire.Eu l-am legat (acelasi tip de motor,2,2 kw) asa si merge.Daca nu porneste atunci pui condensatori de pornire.
Condensatorul de pornire nu e prea mare. |
#339
Publicat: 03 aprilie 2014 - 21:19
M-am uitat. Am luat condensator de 40 pentru mers continuu. Si am gasit de 350 pt pornire. Nu porneste fara condensator de pornire. Poate ajung maine sa ii montez sa vad cum merge treaba. Electricianul mi-a testat motorul cu condensator de pornire de 400 si porneste instant. Bine asta in gol. Cred ca nu o sa fie nicio problema ca e de 350 asta.
Editat de niqn102, 03 aprilie 2014 - 21:20. |
|
#341
Publicat: 14 aprilie 2014 - 13:36
Eu am pus lant cu grosimea materialului 5 mm si latimea zalei cam 22 mm.Cu astea merge bine.Cred ca merge si cu lant ceva mai gros.La cea rosie pe cate am postat-o mai inainte are lant cu grosimea materialului de 7mm si latimea zalei de 26mm.Merge si cu ala.
|
#342
Publicat: 14 aprilie 2014 - 21:17
A, bun. Multumesc, traian. Mai gros nu am de unde. Daca o sa pun de 6, sa fie bine. E cel mai gros pe care l-am gasit. Mi-era sa nu fie prea subtire. Momentan proiectul stagneaza ca astept sa imi faca cineva axul la strung. As pune poze dar momentan nu e decat un butoi gaurit. O sa pun pe masura ce avansam.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi