Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Ultima postare: nov 18 2018 20:48, Inițiat de
bbrnv
, mai 26 2005 12:25
·
0
#4485
Publicat: 13 august 2017 - 17:35
Ceva de genul.
Au selectat iPhone 4 si aparea ca daca ar fi ca nou, mi-ar da un voucher de 100 si ceva de lei. Dupa au niste optiuni unde selecteaza starea telefonului. Punea la ecran ca e cumva, scadea -200 lei. Mai punea pe spate ca are zgarieturi sau altceva, mai scadea -200 lei. Si tot asa. Eu ma asteptam ca in functie de defectiuni sa scada din aia 100 si ceva de lei pana la 0 lei. Dar nu, programul e facut special cat sa scada foarte mult din pretul unui telefon mai nou. Editat de Tony7Y, 13 august 2017 - 17:37. |
#4487
Publicat: 13 august 2017 - 20:30
#4489
Publicat: 15 august 2017 - 10:45
Eu am primit vestea ca pe 25 iulie banii au plecat spre mine, azi am sunat din nou satul de amanari, mi s-a spus ca banii sunt blocati la Payu. La payu nu raspunde nimeni la telefon. O fi vreoun semn rau? Tot vorbim de incurajarea platilor cu cardul si ce sa vezi, daca doamne fereste e ceva aiurea, ne ascundem dupa cires?
|
#4490
Publicat: 18 august 2017 - 07:30
Hai eMAG-ule, nu mă dezamăgi și pune un pic mai rapid treburile în mișcare. Comandă plasată pe 16 august și încă niciun semn. Văd că pe awb tracking comanda este inexistentă. Bătrâna mea mamă așteaptă tv-ul comandat și s-a cam săturat de completat integrame.
Vechiul tv s-a stricat iremediabil. |
#4491
Publicat: 18 august 2017 - 08:13
Parcă mi-ar fi citit cei de la eMAG postarea anterioară. În sfârșit, am primit sms-ul înștiințării de livrare a firmei de curierat Sameday. eMAG nu mai lucrează cu Fan Courier? De aia nu găseam statusul comenzii, eu căutam pe site-ul fan courier, nu pe sameday.
|
#4492
Publicat: 18 august 2017 - 08:30
dem3ntor, on 14 august 2017 - 15:11, said:
.... eu am 17zile de cand am lansat comanda, si 14zile de cand am anulat-o SI BANII SUNT TOT LA EMAG! toti operatorii emag stiu una si buna, urgentam, nu stim ce s-a intamplat ... thule muma'n c*r de hoti! azi 18.08.2017 am primit banii inapoi - a durat 19zile, in conditia in care produsul a stat doar la curier... NU PLATITI IN AVANS!!!! |
|
#4493
Publicat: 18 august 2017 - 09:44
dem3ntor, on 14 august 2017 - 15:11, said:
.... eu am 17zile de cand am lansat comanda, si 14zile de cand am anulat-o SI BANII SUNT TOT LA EMAG! toti operatorii emag stiu una si buna, urgentam, nu stim ce s-a intamplat ... thule muma'n c*r de hoti! partyman, on 15 august 2017 - 10:45, said:
Eu am primit vestea ca pe 25 iulie banii au plecat spre mine, azi am sunat din nou satul de amanari, mi s-a spus ca banii sunt blocati la Payu. La payu nu raspunde nimeni la telefon. O fi vreoun semn rau? Tot vorbim de incurajarea platilor cu cardul si ce sa vezi, daca doamne fereste e ceva aiurea, ne ascundem dupa cires? androholic, on 18 august 2017 - 08:13, said:
Parcă mi-ar fi citit cei de la eMAG postarea anterioară. În sfârșit, am primit sms-ul înștiințării de livrare a firmei de curierat Sameday. eMAG nu mai lucrează cu Fan Courier? De aia nu găseam statusul comenzii, eu căutam pe site-ul fan courier, nu pe sameday. Am primit o notificare de la aplicatia emag, de pe tableta, si pana am ajuns sa citesc era dupa miezul noptii, atunci am vazut ca imi scria ca sa ma grabesc ca imi expira un voucher de 100 lei de la emag in acea zi... Partea ciudata e ca nu am primit nici un email de la ei ca mi-au acordat voucherul... Bineinteles ca la callcenter nu stiau despre ce e vorba si nici nu au vrut sa il reactiveze Editat de easy90rider, 18 august 2017 - 09:47. |
#4494
Publicat: 18 august 2017 - 09:52
Mulțumesc fain pentru informație
@easy90rider PS M-a și sunat deja curierul, am stabilit cu el împreună la telefon ora la care să fiu acasă pentru preluarea coletului. Mi-a lăsat o impresie plăcută, mi-a vorbit foarte respectuos și profesionist. partyman, on 15 august 2017 - 10:45, said: Eu am primit vestea ca pe 25 iulie banii au plecat spre mine, azi am sunat din nou satul de amanari, mi s-a spus ca banii sunt blocati la Payu. La payu nu raspunde nimeni la telefon. O fi vreoun semn rau? Tot vorbim de incurajarea platilor cu cardul si ce sa vezi, daca doamne fereste e ceva aiurea, ne ascundem dupa cires? |
#4499
Publicat: 21 august 2017 - 07:44
Returnarea banilor greu se aplica si de catre Amazon. De aici a furat ideea emag.
Strategia este menita sa ii descurajeze pe cei cu un buget de cumparaturi mic sa faca retururi prea multe. Adica trebuie sa ai grija la frecventa cu care faci retur ca sa nu te trezesti cu cardul gol. Si inca ceva, amazon baneaza userii care fac retururi multe. Prevad ca o sa imprumute si emag ideea, asa ca atentie la "fac retur numai de-a naibii". |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi