Tarom
Ultima postare: apr 09 2024 22:45, Inițiat de
szv
, dec 18 2007 14:10
·
7
#1657
Publicat: 28 iulie 2023 - 18:03
ghitapg2, on 27 iulie 2023 - 14:17, said:
Ehhh.... 2018... vremurile cand era Wolff CEO. Vremuri demult apuse. Marele mecanic-sef de la servisul BMW Timisoara, mecanic pus sa conduca un domeniu de care nu a avut niciodata habar. Omul care, in cv, se lauda cu faptul ca stia sa foloseasca proiectorul si alte echipamente de birou. Editat de tiff, 28 iulie 2023 - 18:04. |
#1658
Publicat: 03 august 2023 - 14:08
Ati zburat recent de la Bucuresti la Budapesta, au avut anulari sau intarzieri? Am gasit zboruri foarte bune din Budapesta catre destinatii care ma intereseaza, dar nu stiu daca sa ajung acolo cu masina, sau pot avea incredere in Tarom ...Meh, eventual as putea lua zbor cu o zi inainte de celalalt si sa dorm o noapte acolo.
|
#1659
Publicat: 09 august 2023 - 15:35
Am avut o anulare pe un zbor domestic cu Tarom la inceput de iulie si nu au fost in stare sa ma ajute ptr a schimba biletul, prin urmare am platit din buzunar un nou bilet si cazare.
Am deschis reclamatie pe site la Tarom si dupa aproape o luna de asteptare am sunat azi si mi-au zis lejer ca alea se mai pierd, wtf, parca ar fi de hartie. Mi-au zis sa trimit descrierea cazului si facturile la o adresa de mail dar iarasi mi-a zis relaxata operatoarea ca poate sa dureze pana la 40 zile sa am un raspuns. Unde pot sa escaladez chestia asta? Protectia consumatorului? M-a costat vreo 250 euro toata distractia asta. |
#1664
Publicat: 18 septembrie 2023 - 23:15
#1665
Publicat: 19 septembrie 2023 - 09:34
Am avut un zbor domestic cu Tarom anulat, am facut reclamatii la ei pe site, i-am sunat, nu vor sa faca abs nimic, nu raspund nimic, la telefon spun doar ca dureaza insa sunt mai mult de 2 luni.
Care e urmatoarea autoritate de escaladare, protectia consumatorului? Editat de atupi, 19 septembrie 2023 - 09:35. |
#1666
Publicat: 19 septembrie 2023 - 12:44
Foarte greu raspund la telefon. Eu pentru vouchere de la eMAG... intre 40min... si spre 2ore am asteptat.
Trimite-le pe mail, uneori raspund, alteori se misca mai greu. Da-le un reply cu [email protected]. De obicei asa se misca. Daca nici asa nu merge, apoi ANPC (dar la care o sa dureze). PS: La TAROM nu-ti poti reprograma / rambursa (in caz de anulare) de unul singur pe site... trebuie sa mergi prin call center (care are program limitat). |
|
#1667
Publicat: 19 septembrie 2023 - 12:49
Povestea mea e simpla, aveam zbor si nu l-au putut opera din motive meteo, no problem pana aici. Insa mi-au zis sa ma duc la un anume ghiseu ptr asistenta sau sa sun la suport insa era dupa ora 22 si nimeni nu m-a mai asistat, cei din aeroport m-au trimis la plimbare.
Prin urmare, nestiind ce surpize ma asteapta a doua zi si ducandu-ma de urgenta la o inmormantare mi-am cumparat singur un nou bilet tot la Tarom ptr a doua zi si am platit si o noapte de cazare. Toate astea se intamplau la inceput de iulie. De atunci am sunat de 2 ori, am trimis 2 sesizari si nimic. Mi se pare aberant sa dai cu ignore total unui client. Chiar si de la hulitii Wizz am obtinut suport mai bun. Nu stau in banii aia dar nici nu vreau sa ma las prostit. (250euro) Editat de atupi, 19 septembrie 2023 - 13:00. |
#1668
Publicat: 19 septembrie 2023 - 13:02
https://europa.eu/yo...tm#cancellation
vezi aici ce organism se ocupa daca TAROM iti da cu flit. L.E. Vad ca-i ANPC, daca nici ANPC nu te ajuta mai ai acolo platforma ODR a U.E. :https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.selfTestResult Editat de cucur, 19 septembrie 2023 - 13:16. |
#1670
Publicat: 22 septembrie 2023 - 18:11
La Aniversare, al-69-lea bilet este câstigator!
Pentru ca ne dorim să marcăm acest moment alături de dumneavostră, lansăm campania :"La aniversare, TAROM răsplătește fidelitatea pasagerilor săi". Din 1954 suntem o echipă și ne dorim să fim în continuare partenerul călătoriilor dumneavoatră. Campania pe care o lansăm astazi, de ziua TAROM este destinată tuturor pasagerilor, persoane fizice, care achiziționeză bilete pe www.tarom.ro. Înscrierea la aceasta campanie se face automat. Și pentru că ne dorim să avem cât mai muti câștigători, menținem campania până la data de 23 septembrie, inclusiv. Fiecare al-69-lea bilet achiziționat pe www.tarom.ro este declarat câștigător, iar premiul constă intr-un voucher a cărui valoare va fi egală cu 69% din valoarea tarifului achitat (tariful nu include taxele de aeroport și alte comisioane). Perioadă înscriere:18 septembrie 2023, ora 00:00 - 23 septembrie 2023, ora 23:59 (ora României, la care a fost primit e-mail de confirmare pe site www.tarom.ro) Vă rugăm să consultați regulamentul "La aniversare, TAROM răsplătește fidelitatea pasagerilor săi" pentru a vedea termenele și condițiile campaniei. Mulțumim că ne sunteți alături de 69 de ani! Umbla vorba-n targ, anul viitor la aniversarea a 70ani, vor avea niste super promotii. Si cu ocazia asta vor relua zborurile spre SUA si Beijing nicu131, on 22 septembrie 2023 - 15:44, said:
Inainte se permitea troler mic si un rucsac/geanta.... Acum ce se mai permite la "SaverEconomy"? N-am mai zburat cu ei de peste 1an de zile. Biletele din clasa "Light" sunt fara bagaj de cala. La SaverEconomy eu am zburat in anii trecuti si puteai lua cu 2 bagaj de mana (troler mare & rucsac). Sigura restrictie care o aveau era in functie de aeronava: - daca e ATR (avion cu elice) doar rucsaci sau trolere mici la bordul avionul (trolerele mari se lasau langa avion (pt ca nu incap in compartimentele respective). - daca se zboara cu orice tip de aeronava (B737/A318): no problem Legat de callcenter, am sunat azi pe la pranz pentru un zbor anulat. Instant au raspuns. Aveam telefonul pe difuzor.... eram pregatit in jur de 1ora sa ascult robotul )))))) Depinde ce noroc ai. Fișiere atașate |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi