Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Red Soul Crystal Mazda MX-5 RF
#19
Publicat: 09 octombrie 2023 - 17:13
sebulbus, on 09 octombrie 2023 - 09:07, said:
Fuck it, o viata ai, ia ce-ti place, chiar daca vine cu deranj suplimentar. Sa te bucuri de jucarie. Complet adevarat! Multumesc pentru urari! sirronkcuhc, on 08 octombrie 2023 - 22:52, said:
Culoarea asta la Mazda e ceva mai sensibila; eu la asta actuala am mers pe PPF (pentru prima oara cand fac asta ca fosta era practic ciuruita pe bara fata si capota). sirronkcuhc, on 08 octombrie 2023 - 22:52, said:
Sincer mi-as dori sa ploua, nu a mai plouat aici de peste 2 luni cred si este un praf groaznic peste tot . Masina arata de parca am mers pe camp cu ea la o saptamana de la achizitie. Friend310, on 08 octombrie 2023 - 20:38, said:
Superba mașina! raducut123, on 08 octombrie 2023 - 20:18, said:
Bravo domnule!Sincer, felicitari ca ti-ai permis-o!Sa va bucurati de ea! MKdens24kw, on 08 octombrie 2023 - 16:48, said:
Felicitari pentru achizitie! Sa te bucuri sanatos de ea si ieftin! Frumoasa jucarie! Revin si cu cateva poze..interioare IMG_6864.jpg 298,64K 98 download-uri IMG_6866.jpg 210,2K 93 download-uri IMG_6870.jpg 308,27K 89 download-uri IMG_6872.jpg 425,17K 101 download-uri Imi place ca are compartimentul motor foarte simplu si curat, "old school" IMG_6874.jpg 467,14K 114 download-uri Iar motorul e pus chiar departe de inceputul botului masinii IMG_6876.jpg 241,55K 106 download-uri Tot la capitolul detalii constructive, capota motor, a portbagajului, aripile fata si plafonul par sa fie din aluminiu. Nu stiu aripile spate si fetele de usa, p-astea nu le-am verificat. Editat de closchkutza, 09 octombrie 2023 - 17:18. |
#21
Publicat: 09 octombrie 2023 - 17:49
da, e aranjat mai altfel motorul. filtrul de aer marisor si in fata, botul oricum e lung si gol in fata. un fel de radiator(?) in lateral. iar pe la fise(?) se vad niste abtibilduri albe ce dispar?
MKdens24kw, on 08 octombrie 2023 - 16:48, said: Frumoasa jucarie! jucarie? cred ca majoritatea drumurilor vor fi cu ea daca nu e nevoie de bagaje. deci care masina e jucaria, a mare cumva? Editat de Punter, 09 octombrie 2023 - 17:47. |
#23
Publicat: 09 octombrie 2023 - 22:42
sirronkcuhc, on 09 octombrie 2023 - 17:24, said:
“Front midship engine” e in engleza termenul folosit de Mazda pentru pozitia motorului. Punter, on 09 octombrie 2023 - 17:49, said:
da, e aranjat mai altfel motorul. filtrul de aer marisor si in fata, botul oricum e lung si gol in fata. un fel de radiator(?) in lateral. iar pe la fise(?) se vad niste abtibilduri albe ce dispar? "abtibildurile albe" din capatul bobinelor de inductie sunt de fapt reflexii ale luminii, acestea sunt negru lucios in partea superioara. |
#25
Publicat: 13 octombrie 2023 - 12:41
In manual nu e trecut nimic despre hard-top si nici cei de la reprezentanta nu au mentionat nimic.
Avand in vedere ca plafonul este din aluminiu, nu vad in ce fel ar necesita ingrijire speciala. Nu mi-e clar daca chederele necesita gresare din cand in cand sau sunt din cele moderne care nu mai sunt de cauciuc si nu mai trebuie "tratate". Evident trebuie curatate periodic sa nu se adune praf / mizerie pe ele. Toate astea or sa fie facute cu aceeasi periodicitate ca pentru chederele de la usi. In afara de chedere, ar mai fi filtrele de la scurgeri care trebuie curatate din cand in cand (manualul detaliaza locatia lor) si de aspirat in zona unde se "parcheaza" plafonul impachetat (mai poate ajunge cate o frunza pe acolo, praf nu are pe unde sa intre, cred ca si acum am o frunza acolo ). Ambele se fac cu plafonul semi-retras. De gresat mecanismul de pliere nu e scris nimic si sincer nu cred ca are nevoie atat de des de asa ceva, toate sunt la interior, protejate de praf si intemperii. Poate o data la cativa ani. Editat de closchkutza, 13 octombrie 2023 - 12:53. |
#26
Publicat: 13 octombrie 2023 - 12:59
Am o curiozitate: ce vascozitate si ce marca de ulei recomanda producatorul pentru masina ta?
Pentru baba mea folosesc 5w-30 . In trecut Triax Euro Ultra de care am fost multumit, acum Liqui Moly moligen 5w-30 de care sunt foarte multumit si am deja cumparat Yacco VX 1000 LE 5w-30 pentru urmatorul schimb. Editat de MKdens24kw, 13 octombrie 2023 - 13:02. |
#28
Publicat: 13 octombrie 2023 - 14:03
Nu prea ai cum scapa de tratat chedere, pentru ca sunt afara, macar partial, si se vor usca. Nu stiu ce vinde Mazda, dar BMW are un ceva dedicat pentru treaba asta care si miroase frumos. Mai mult ca sigur reimpachetare a unui OEM, dar nu mai stai sa vanezi dupa el.
Pentru articulatiile actionarii hard topului vaselina alba pe baza de litiu e solutia. La fel, recomandare aproximativ universala la hardtopuri si trape. Cam o data pe sezon ajunge, poate de doua ori. Pare destul de stufos mecanismul ala de pliere. Se imparte in mai multe elemente decat la una mare. Macar sunt usurele, dar tot rezulta multe balamale. Acolo va trebui sa gresezi cand va fi vremea. Ca la orice decapotabila, principala masura preventiva e sa n-o decapotezi prafuita sau pe drumuri denivelate, daca te lasa in mers. |
|
#29
Publicat: 13 octombrie 2023 - 14:32
MKdens24kw, on 13 octombrie 2023 - 12:59, said:
Am o curiozitate: ce vascozitate si ce marca de ulei recomanda producatorul pentru masina ta? Pentru baba mea folosesc 5w-30 . In trecut Triax Euro Ultra de care am fost multumit, acum Liqui Moly moligen 5w-30 de care sunt foarte multumit si am deja cumparat Yacco VX 1000 LE 5w-30 pentru urmatorul schimb. Sunt 3 variante recomandate in manual: 0w20 si 5w30. 0w20 pentru economie si emisii. Mi s-a spus ca ar veni cu 0W20 din fabrica insa nu e 100% sigur. Cel mai probabil o sa merg inainte cu 5w30 la urmatoarele schimburi, mi se pare mai potrivit pentru un motor care va lucra intr-un regim de turatie mai ridicat (gen 2500-5000rpm in medie, cu escapade spre 7500 ). marr, on 13 octombrie 2023 - 13:58, said:
Bijuterie ! Ai cam prins ultimul tren din Europa cu masinile facute pentru soferi. Nu-ti urez sa te bucuri de ea - stiu ca o vei face ! sebulbus, on 13 octombrie 2023 - 14:03, said:
Nu prea ai cum scapa de tratat chedere, pentru ca sunt afara, macar partial, si se vor usca. Nu stiu ce vinde Mazda, dar BMW are un ceva dedicat pentru treaba asta care si miroase frumos. Mai mult ca sigur reimpachetare a unui OEM, dar nu mai stai sa vanezi dupa el. Pentru articulatiile actionarii hard topului vaselina alba pe baza de litiu e solutia. La fel, recomandare aproximativ universala la hardtopuri si trape. Cam o data pe sezon ajunge, poate de doua ori. Pare destul de stufos mecanismul ala de pliere. Se imparte in mai multe elemente decat la una mare. Macar sunt usurele, dar tot rezulta multe balamale. Acolo va trebui sa gresezi cand va fi vremea. Ca la orice decapotabila, principala masura preventiva e sa n-o decapotezi prafuita sau pe drumuri denivelate, daca te lasa in mers. Total de acord cu balamalele / sistemul de pliere, rezulta 3 segmente (2 la plafon + cel cu luneta). Pana acum pare destul de robust, nu am vazut multa lume sa se planga de probleme cu el. Dpdv viteza la care te lasa sa pliezi, masina trebuie sa mearga cu max de 10km/h. Cel mai probabil insa o sa trag pe dreapta sa o decapotez. Editat de closchkutza, 13 octombrie 2023 - 14:35. |
#32
Publicat: 18 octombrie 2023 - 01:30
Punter, on 13 octombrie 2023 - 18:43, said:
si nu zice nimic gen sa o decapotezi macar 1 data pe luna? Punter, on 13 octombrie 2023 - 18:43, said:
0w-30 nu gasesti pt ea? cred ca ar proteja si mai mult. 0w-30 nu este printre uleiurile recomandate iar masina are garantie 6 ani / 150.000km. 5w30-ul de la Mazda este de vascozitate redusa, similar cu cele pentru Forduri asa ca nu-mi fac probleme ca ar fi prea gros pentru motor, cu atat mai mult cu cat este recomandat de producatorul acestuia. Friend310, on 14 octombrie 2023 - 08:17, said:
Cat a fost mașina? Nu se mai pot da comenzi pentru ca apare facelift-ul sau nu se mai produce modelul cu motorul de 2.0? Pretul final a fost 34.800 eur (de la 37.360 pret de lista, am avut si un discount de 7-8%). Mi s-a spus ca nu se mai pot da comenzi pentru motorul de 2.0 pentru ca ar urma sa nu mai fie disponibil pentru piata din RO si/sau EU. Puteam plasa comanda pentru exemplar dotat cu motorul de 1.5, evident facelift. Ramane de vazut daca vor merge inainte cu aceasta decizie de a nu mai vinde motorizarea de 2 litru la noi, momentan nu exista nici un fel de informatii. Se vor produce in continuare unitati cu motorul respectiv, cel putin pana cand acest model (ND) va fi scos de pe piata. Odo: ~650km, ma rog sa tina vremea ok cat mai mult timp sa pot sa o conduc cat mai mult. In weekend-ul trecut a condus-o si sotia la drum intins si a remarcat foarte rapid ca se simte si se conduce complet diferit. Ma uimeste in continuare cat de elastica si supla este suspensia masinii, nu ma asteptam. IMG_1358.jpg 351,03K 77 download-uri Editat de closchkutza, 18 octombrie 2023 - 01:36. |
#33
Publicat: 21 octombrie 2023 - 19:03
Astazi am avut de treaba
55D86720-0F8B-4984-B5B6-677C1B247849.jpeg 349,21K 60 download-uri Am cumparat cateva accesorii, ornamente praguri din inox, “covorase” roti a.k.a mud guards, tavita de portbagaj, toate OE si astazi am instalat “covorasele” (tavita e deja pusa insa am uitat sa ii fac poza iar ornamentele de praguri probabil la primavara). Pe fata a trebuit sa dau gauri in ornamentele de plastic ale pragurilor, motiv pentru care masina a trebuit ridicata pe cric. Dupa ceva documentare am aflat ca Mazda recomanda sa se foloseasca cric hidraulic si sa se ridice puntea fata / spate pozitionand talpa cricului intr-un anumit loc pe cadru motor, respectiv cadrul puntii spate (sub diferential). Rezultatul? 4CA3679C-08CA-43B0-9CA2-7AA0C35A7F9E.jpeg 220,28K 58 download-uri 7116A1C3-E72D-4DDD-BA09-04FB5E2015AC.jpeg 266,96K 47 download-uri 889F8888-A11C-47C5-8C6B-4413E2BF0AE0.jpeg 324,36K 52 download-uri A fost nitel mai migalos decat ma asteptam din cauza ca a trebuit sa dau cate o gaura atat pe stanga cat si pe dreapta in care sa bag piulita captiva (jake nut). Pe partea stanga treaba e delicata, trebuie dat gaura fix unde este super-capacitorul folosit de sistemul i-eloop. Altfel, looking good, dpdv rulaj ne apropiem de 800 de km superbi! 9041AD5C-7D25-470F-97C9-A02FC8156E47.jpeg 441K 53 download-uri Editat de closchkutza, 21 octombrie 2023 - 19:06. |
|
#34
Publicat: 21 octombrie 2023 - 19:19
closchkutza, on 21 octombrie 2023 - 19:03, said: Dupa ceva documentare am aflat ca Mazda recomanda sa se foloseasca cric hidraulic si sa se ridice puntea fata / spate pozitionand talpa cricului intr-un anumit loc pe cadru motor, respectiv cadrul puntii spate (sub diferential). Adica e prea joasa si nu incape cricul sub praguri. Si eu patesc la fel cu multe din masini. Ia-ti niste fasii din alea de pavele de cauciuc si conduci pe ele inainte sa pui cricul. |
#35
Publicat: 21 octombrie 2023 - 19:23
Incape si sub praguri insa am impresia ca nu e foarte bine ranforsata muchia pragului (masina nu vine cu cric nicaieri). Ei recomanda sa pui doar “capre” (jack stands) la praguri (in pereche, fata si apoi spate). Nu recomanda insa sa ridici masina pe cric de la prag.
Dpdv cric incape doar cel low profile, mai aveam cam 1 deget de spatiu deasupra cricului. |
#36
Publicat: 21 octombrie 2023 - 20:01
În anumite parti ale lumii vine cu cric si l-ai putea cred gasi OEM daca il vrei.
IMG_0147.jpeg 156,21K 36 download-uri L.E. N077-37-790C Editat de sirronkcuhc, 21 octombrie 2023 - 20:15. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi