Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum ma obisnuiesc cu ambreiajul unei masini diferite?
#19
Posted 07 September 2022 - 06:44
AstroNoot, on 06 septembrie 2022 - 18:37, said:
.................... Dar problema pe care o am e la schimbul din treapta 1 in treapta 2. Nu stiu cum sa fac sa fie un schimb mai lin. Tot timpul simt "smucituri". Inclusiv cand il las foarte incet simt (chiar la finalul ambreierii) o smucitura mica. ...................... Nu-ti corelezi bine eliberarea ambreajului cu acceleratia. Probabil ca insisti prea tare sa schimbi super lin si o faci de oaie. Cauta sa schimbi din tr 1 in 2 fara sa te gandesti atata cum sa faci sa fie super lina schimbarea si lasa simturile sa se activeze, schimba mai rapid treptele si fii mai hotarat cu ambreaju si acceleratia, ba chiar sa pleci cu tr 1 un pic mai in forta. Cu timpul ii gasesti smecheria (nu ca ar fi vreuna, dar o sa schimbi ok ) Eu cred ca accelerezi prea devreme cand ai dai tr 2 si eliberezi un pic intarziat ambreaju, elibereaza-l mai rapid si mana sa-ti mearga bine/relativ repede pe schimbator, n-o lalai |
#20
Posted 07 September 2022 - 07:04
Probabil ceva probleme de ambreiaj, am condus si eu masina destul de noua , dar cu rulaj +180k km care la schimbul din treapta 1 in 2 smucea indiferent la ce turatie schimbam sau cat de fin lasam de ambreiaj.
|
#21
Posted 07 September 2022 - 09:05
nu-ți fă probleme..., 4 luni..., 200 km..., zici că nici n-ai condus...
păi după 1,7 km/zi vrei să fii AS? apropo, nu-ți fă din asta („a fi un as”) un obiectiv. utilizează mașina precum ciorapii - adică ca pe ceva indispensabil, nu ca pe un scop în sine altfel vei ajunge repede la știri deci: bagă bani în combustibil și VALEA! |
#22
Posted 07 September 2022 - 09:34
AstroNoot, on 06 septembrie 2022 - 20:57, said:
Pai da. Conduc de 4 luni. La asta noua tine prea jos ambreiajul si abia cand eliberezi complet pedala, ar trebui sa incepi accelerarea, ori tu accelerezi prea devreme. Turatia motorului este mai mare decat turatia transmisiei si de aici smucitura. Cum faci tu merge atunci cand schimbi in jos, ca sa atenuezi frana de motor. Edited by johnnickelby, 07 September 2022 - 09:37. |
#23
Posted 07 September 2022 - 09:54
Doar exersand, singura ta problema e ca nu te lasi pe "pilot automat" si incerci sa constientizezi exact fiecare miscare.
In mod normal, doar incepatorii accelereaza pana la 2-3000 de ture si abia apoi dau incet drumul la ambreiaj, dupa niste ani de condus ambele picioare lucreaza simultan: dreptul apasa usor pe acceleratie si stangul se ridica usor pana cand masina pleaca de pe loc - si se pastreaza acolo un pic, ca sa eviti smuciturile. In mod normal, pana la coltul strazii ar trebui sa te obisnuiesti cu un nou punct in care prinde ambreiajul. La frana e un pic mai dificil, acolo pe langa reflexe si memoria miscarii, intervine si instinctul de conservare care are rolul lui. Recunosc, m-am facut de ras cand am intors din cateva miscari intr-o parcare un Megane, avea niste frane care blocau masina total pe o cursa a pedalei de juma' de centimetru. Parca dadeam singur cu capul in volan la fiecare frana, mai ales ca am facut-o din miscari mai energice. In schimb, la drum, cu masina avand si alta inertie, controlul franelor a fost natural. Deci, cum zice cineva mai sus: mai da ture cu ea. Edited by Olteanul_sfios, 07 September 2022 - 09:54. |
#24
Posted 07 September 2022 - 10:30
Este posibil sa nu aiba nici pozitia care sa-i permita sa controleze punctul ala, cand tine ambreiajul.
Daca este mai mic si are piciorul intins cand este apasat ambreiajul, normal ca n-o sa simta niciodata punctul, mai degraba o sa-i tremure piciorul. |
#25
Posted 07 September 2022 - 11:45
Olteanul_sfios, on 07 septembrie 2022 - 09:54, said:
Recunosc, m-am facut de ras cand am intors din cateva miscari intr-o parcare un Megane, avea niste frane care blocau masina total pe o cursa a pedalei de juma' de centimetru. Parca dadeam singur cu capul in volan la fiecare frana, mai ales ca am facut-o din miscari mai energice. In schimb, la drum, cu masina avand si alta inertie, controlul franelor a fost natural. Deci, cum zice cineva mai sus: mai da ture cu ea. Edited by Rares95, 07 September 2022 - 11:47. |
#26
Posted 08 September 2022 - 06:29
johnnickelby, on 07 septembrie 2022 - 10:30, said:
........................... Daca este mai mic si are piciorul intins cand este apasat ambreiajul, normal ca n-o sa simta niciodata punctul, mai degraba o sa-i tremure piciorul. |
#27
Posted 08 September 2022 - 06:31
johnnickelby, on 07 septembrie 2022 - 10:30, said:
Este posibil sa nu aiba nici pozitia care sa-i permita sa controleze punctul ala, cand tine ambreiajul. Daca este mai mic si are piciorul intins cand este apasat ambreiajul, normal ca n-o sa simta niciodata punctul, mai degraba o sa-i tremure piciorul. Am 1.95, asta fiind si motivul pentru care am ales golful asta inaltat, cunoscut si sub denumirea de Tiguan Cu ajunsul la ambreiaj nu e problema. Va multumesc tuturor pentru sfaturi, am ajuns la concluzia ca trebuie s-o conduc mai mult ! |
#28
Posted 08 September 2022 - 21:19
AstroNoot, on 06 septembrie 2022 - 18:37, said:
Ce pot face? Octavian___, on 08 septembrie 2022 - 06:29, said:
Daca n-a avut probleme la Logan, sigurat n-are cum sa aiba asemenea probleme la Tiguan |
|
#30
Posted 09 September 2022 - 15:19
Specienecunoscuta, on 06 septembrie 2022 - 19:23, said:
Insistă. Specienecunoscuta, on 09 septembrie 2022 - 07:03, said:
Repetiția e mama învățării. https://forum.softpe...ni-si-conditii/ |
#31
Posted 09 September 2022 - 17:46
#32
Posted 10 September 2022 - 16:06
AstroNoot, on 08 septembrie 2022 - 06:31, said:
Am 1.95, asta fiind si motivul pentru care am ales golful asta inaltat, cunoscut si sub denumirea de Tiguan Cu ajunsul la ambreiaj nu e problema. |
#33
Posted 10 September 2022 - 16:24
johnnickelby, on 10 septembrie 2022 - 16:06, said:
Fac pariu ca stai cu calcaiul pe podea cand apesi ambreiajul si nu poti folosi greutatea corpului, de aceea este mai greu cand este vorba de finete, cum este la ambreiaj. E gresit sa stau cu calcaiul pe podea? Opa ) EMPP, on 08 septembrie 2022 - 21:19, said: cred că problema o are tiguanul Problema e la mine, si incet ma prind cum sta treaba. Tiguanul e cu 6+1 viteze, si daca schimb din a-ntâia in a doua pe la 1500 ture nu exista nicio smucitura. Acuma mai ramane sa ma obisnuiesc sa simt masina fara sa ma mai uit la turometru |
|
#34
Posted 24 September 2022 - 09:10
AstroNoot, on 10 septembrie 2022 - 16:24, said:
E gresit sa stau cu calcaiul pe podea? Opa ) Problema e la mine, si incet ma prind cum sta treaba. Tiguanul e cu 6+1 viteze, si daca schimb din a-ntâia in a doua pe la 1500 ture nu exista nicio smucitura. Acuma mai ramane sa ma obisnuiesc sa simt masina fara sa ma mai uit la turometru |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users