Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Scut metalic sub motor - recomandat sau nu ?
Ultima postare: aug 23 2022 11:23, Inițiat de
OClaudiu
, aug 16 2022 19:32
·
0
#19
Publicat: 16 august 2022 - 21:00
OClaudiu, on 16 august 2022 - 20:09, said:
Dar la pietre, zapada, nu se pot produce probleme la blocul motor ? Cei care ati circulat fara scut, nu ati avut probleme pana acum ? Spargi baia de ulei nu blocul motor... dar si aia e greu sa o spargi (pe drum normal), de obicei se indoaie sau fisureaza usor. In trecut toti mergeau cu dacii pe drumuri si nu erau problemele astea. Acum masini tot mai inalte, cu scuturi, in curand nici nu mai iesi din casa daca n-ai (foto) [ https://i.ytimg.com/vi/ERSBfT-mkmw/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La masina cu garda mare la sol NU mi-as face griji. Editat de sirgoofy, 16 august 2022 - 21:07. |
#21
Publicat: 16 august 2022 - 21:20
In caz de ciocnire frontala, motorul gliseaza sub podea, habitaclul ramane integru. Daca pui scut metalic, motorul s-ar putea sa-ti gliseze spre picioare.
Asta e argumentul pentru care producatorul recomanda scut de plastic sau fara niciun scut. Daca faci offroad sau pe drumurile din Romania, cam trebuie scut metalic... |
#22
Publicat: 16 august 2022 - 22:05
#23
Publicat: 16 august 2022 - 22:29
#24
Publicat: 16 august 2022 - 22:39
abac, on 16 august 2022 - 22:29, said:
De ce, il sudezi sau il prinzi cu buloane de cale ferata? Prea mult credit dai la 3 surubele prapadite. Editat de hamal, 16 august 2022 - 22:40. |
#25
Publicat: 16 august 2022 - 22:39
Melteanu, on 16 august 2022 - 19:39, said:
Scutul metalic se pune de obicei in locul celui de plastic la masinile cu aptitudini offroad. Editat de serban57, 16 august 2022 - 22:40. |
#26
Publicat: 16 august 2022 - 22:59
hamal, on 16 august 2022 - 22:39, said: Asta-i explicatia pe care am primit-o acum vreo 13 -14 ani la reprezentanta. Gasisem scut de plastic original sau no-name metalic. Mi-au zis povestea asta si mi-au mai zis ca risc sa nu fiu despagubit de asigurator pentru modificarea adusa masinii, in caz de accident. Nu-mi aduc aminte ce si cate buloane erau implicate in modificare, dar daca simtul tehnic iti spune ca nu-i bai, go for it! |
#28
Publicat: 17 august 2022 - 01:14
serban57, on 16 august 2022 - 22:39, said: Și la toate mașinile VAG, care sunt atât de bine gândite încât căldura de la evacuare le topește și fac burtă. Inginerie germană Ce mă ? Ai avut macar una la care să ți se fi întâmplat ție asta ca să emiți cretinitatea asta pe forum ? Ce legătură are scutul cu evacuarea băi habarnistule ? Unde i scutul, unde i evacuarea ? |
|
#29
Publicat: 17 august 2022 - 03:56
eu am pus scuturi metalice la toate masinile din ultimii 18 ani.
asta dupa ce prin 2003 cu o masina cu scut din plastic am luat un vulpoi si mi-a spart radiatorul (lovit prin scut sub masina) . am ramas la 2 noaptea cu masina pe camp in timp ce mergeam la Otopeni. am chemat un taxi sa nu pierd avionul iar masina a luat-o platforma vreo 180 km pana acasa. Editat de csi1, 17 august 2022 - 04:00. |
#30
Publicat: 17 august 2022 - 04:38
csi1, on 17 august 2022 - 03:56, said:
eu am pus scuturi metalice la toate masinile din ultimii 18 ani. asta dupa ce prin 2003 cu o masina cu scut din plastic am luat un vulpoi si mi-a spart radiatorul (lovit prin scut sub masina) . am ramas la 2 noaptea cu masina pe camp in timp ce mergeam la Otopeni. am chemat un taxi sa nu pierd avionul iar masina a luat-o platforma vreo 180 km pana acasa. Eu la Ford Focus 2 i-am montat scut metalic si nu am sesizat probleme cu consumul. La schimbul de ulei se desfac 5 suruburi se da scutul jos se face schimbul si se monteaza la loc. Simplu! |
#31
Publicat: 17 august 2022 - 06:15
se pare ca scutul metalic a devenit o fantezie bizara, nu o optiune elementara. si la masini de enjde'mii de euro nu o sa vezi scut metalic din fabrica; cel de plastic e suficient de bun pentru ce isi propune sa faca (gen evitat apa la motor, pietre sau alte elemente care pot sari in acea zona), insa unul metalic sincer nu m-ar deranja. astia de o rupeti cu consumul daca e pus scutul o ardeti exact ca pe povestea cu AC pornit, economisiti fix de cateva felii de pizza pentru un drum de 600-700 km.
|
#32
Publicat: 17 august 2022 - 06:24
serban57, on 16 august 2022 - 22:39, said:
Și la toate mașinile VAG, care sunt atât de bine gândite încât căldura de la evacuare le topește și fac burtă. Inginerie germană |
#35
Publicat: 17 august 2022 - 07:06
florinellll, on 16 august 2022 - 20:33, said:
Cu cat creste consumul? Daca se poate exprimat in mililitri,sa stiu daca merita Cu 2 galeti in mintea unora Ion_Bumbu, on 16 august 2022 - 20:47, said:
Conteaza si 1g Co2 la omologare, de acolo ni se trage inclusiv incarcarea pilotata a bateriei. Si ce treaba are scutul metalic cu emisiile de CO2 din "laborator" ? cetces, on 16 august 2022 - 20:41, said:
Skoda Octavia aia veche avea un scut metalic de ziceai ca e scut antiracheta. O buna parte din posesori au taiat cu flexul scutul in dreptul scurgerii de ulei ca sa poata face schimb de ulei fara a se complica sa dea jos scutul antiracheta. Probabil avea pachet drumuri grele. Exista asa ceva pe O1 si O2. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi