Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Scut metalic sub motor - recomandat sau nu ?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1
OClaudiu

OClaudiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,842
  • Înscris: 17.09.2003
Buna seara,

Detin un Renault Captur II care a venit din fabrica cu scut de polipropilena sub blocul motor. La revizie cand a fost dat jos arata foarte bine. Masina are garda la sol destul de inalta. Recomandati sa pun un scut metalic in locul lui sau las asa cum e el ? E cat de cat rezistent scutul actual ?

#2
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Scutul metalic se pune de obicei in locul celui de plastic la masinile cu aptitudini offroad.

#3
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,664
  • Înscris: 08.10.2004
o sa faci ceva cu masina aia de are nevoie de metalic ? rock crawling, offroad extrem ? daca da..scutu ala metalic nu ajuta la nimic ca o faci varza pe toate partile anyway...deci nu :)

#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Nu, daca nu faci off road.

#5
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Da pentru scut metalic.
Nu pentru cel de plastic.
Cel actual arată bine pentru că nu l-ai lovit. Când se va întâmpla asta protecția oferită o să fie zero.

Aproape orice mașină are opțiunea, in configurator, de a alege scut metalic, de multe ori fiind o opțiune gratuită. Trebuie doar să o bifezi.
Dezavantajul este că o să îți crească consumul, raportat la creșterea de greutate.

#6
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,049
  • Înscris: 10.07.2013
[ https://www.scutmotor.co/files/image/cache/width-2020-08-20-11-27-27_145f3e33efd5f66.jpg-600x0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.scutmotor.co/files/image/cache/width-2022-05-09-14-38-46_446278fd465eeca.jpg-600x0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

La ce drumuri si gropi avem in Romania un scut metalic este must have.

Edited by xmanyacs77, 16 August 2022 - 19:55.


#7
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,174
  • Înscris: 28.10.2018
Pune-i si teava d-aia de snorkeling sa poti sa treci prin balti pana la parbriz.

#8
OClaudiu

OClaudiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,842
  • Înscris: 17.09.2003
Va multumesc pentru raspunsuri. Nu fac off-road. Nu era la optiuni scutul metalic la configurator. Totusi, stiam ca masinile Renault vin in Romania cu scut metalic din fabrica. Nu inteleg de ce la Captur nu are.

#9
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,174
  • Înscris: 28.10.2018
E mai ieftin ala de plastic, d-aia.

#10
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Nu exista optiune de scut metalic pentru toate masinile, nu stiu ce fabule citesc unii.
Scutul ala nu e de hartie, are rolul lui, iar masina ta e destul de inalta, de cate ori ati spart baia de ulei la o masina joasa ?
Daca nu te bagi pe offroad in limitele masinii tale, nu merita scut metalic.

#11
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,383
  • Înscris: 31.01.2010
Nu mai vin cu scut metalic, economia de carburant se resimte.
Scutul de plastic are rolul de a imbunatati aerodinamica vehicolului altfel nici ala n-ar fi fost pe masina ca o ingreuneaza.
Bun ar fi unu de aluminiu, ai suficienta protectie daca nu faci offroad

#12
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,017
  • Înscris: 09.08.2009
Ce probleme au unii, eu la a mea nu am nici un fel de scut, circul asa de 5 ani, si n-am patit nimic din cauza asta!

#13
OClaudiu

OClaudiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,842
  • Înscris: 17.09.2003
Dar la pietre, zapada, nu se pot produce probleme la blocul motor ? Cei care ati circulat fara scut, nu ati avut probleme pana acum ?

#14
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,309
  • Înscris: 24.09.2017
Hai man, zici ca nu ai mai vazut masini. merg de multi ani cu masini, unele chiar joase, acum am Megane, fata de capturul tau, a mea zici ca e Ferrari cu garda la sol 136 mm. nici nu mi am pus problema de scut.99% probabil nu au scut metalic, defapt la renault/dacia cred ca doar la Duster gasesti, ca optiune.

Edited by bobitad, 16 August 2022 - 20:25.


#15
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,052
  • Înscris: 02.09.2009

 BloodRa, on 16 august 2022 - 19:52, said:

Da pentru scut metalic.
Nu pentru cel de plastic.
Cel actual arată bine pentru că nu l-ai lovit. Când se va întâmpla asta protecția oferită o să fie zero.

Aproape orice mașină are opțiunea, in configurator, de a alege scut metalic, de multe ori fiind o opțiune gratuită. Trebuie doar să o bifezi.
Dezavantajul este că o să îți crească consumul, raportat la creșterea de greutate.
Cu cat creste consumul?
Daca se poate exprimat in mililitri,sa stiu daca meritaPosted Image

#16
OClaudiu

OClaudiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,842
  • Înscris: 17.09.2003
Un amic de-al meu a luat acum o luna ditamai piatra cand a mers pe un drum de tara si si-a spart baia de ulei. Masina , o Skoda Octavia. De acolo a pornit toata conversatia.

#17
cetces

cetces

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 10.08.2022
E cam inutil scutul metalic.
Iar la unii producatori ca sa faci un schimb de ulei trebuie sa te chinui sa dai jos si scutul si uneori nu e deloc usor de dat jos.
Stai linistit, ca n-ai ce probleme sa ai, cred ca majoritatea masinilor din trafic n-au scut deloc, si uite ca totusi merg fara probleme.

 OClaudiu, on 16 august 2022 - 20:34, said:

Masina , o Skoda Octavia. De acolo a pornit toata conversatia.
Skoda Octavia aia veche avea un scut metalic de ziceai ca e scut antiracheta.
O buna parte din posesori au taiat cu flexul scutul in dreptul scurgerii de ulei ca sa poata face schimb de ulei fara a se complica sa dea jos scutul antiracheta.

#18
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,383
  • Înscris: 31.01.2010

 florinellll, on 16 august 2022 - 20:33, said:

Cu cat creste consumul?
Daca se poate exprimat in mililitri,sa stiu daca meritaPosted Image

Conteaza si 1g Co2 la omologare, de acolo ni se trage inclusiv incarcarea pilotata a bateriei.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate