Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Honda E
#20
Posted 29 September 2021 - 22:32
ro_explorer, on 29 septembrie 2021 - 22:28, said: Pentru ca tu, ca sofer, acolo te uiti cand vrei sa verifici "oglinda din dreapta" ... Acelasi sistem este si la E-Tron, versiunea cu camere in loc de oglinzi. Ecranele sunt puse acolo unde te-ai uita in mod normal. Cu binele te obisnuiesi imediat. Au ratat ocazia sa aduca un mare plus dpdv al ergonomiei si mai ales sigurantei. Dupa cum am scris, daca e in campul vizual, vrei, nu vrei tot prinzi ceva. Vezi un guguloi colorat care se misca pe ecran si stii ca ai o masina langa tine fara sa iei ochii de la drum. Serafim606, on 29 septembrie 2021 - 22:30, said:
Prima masina cu loc de pus mileul pe bord. Asta in cel mai fericit caz. Edited by underb, 29 September 2021 - 22:33. |
#22
Posted 29 September 2021 - 22:39
Pai daca e contemporan, mai pune cineva milieu pe ceva?
|
#23
Posted 29 September 2021 - 22:48
underb, on 29 septembrie 2021 - 22:28, said:
Masinile de oras costa 10-15k euro. Masina de oras costa atat cat vrea producatorul sa coste ... underb, on 29 septembrie 2021 - 22:32, said:
Cu binele te obisnuiesi imediat. Au ratat ocazia sa aduca un mare plus dpdv al ergonomiei si mai ales sigurantei. O chestie faina au implementat la Ioniq si la EV6 ... cand pui semnal stanga/dreapta iti afiseaza pe cluster camera din stanga/dreapta ... aia da, aia o consider ergonomic. Iti da informatie extra in campul vizual atunci cand ai nevoie de ea, nu mereu ca sa te oboseasca. Oricum, din punctul meu de vedere ar trebui bagate cat mai multe automatizari ca soferul sa devina cat mai mult pasager in propria masina .. e cel mai ergonomic posibil. |
#24
Posted 30 September 2021 - 05:37
Masina arata intr-un mare fel pe dinauntru, insa dezamageste notabil d.p.d.v. al bateriei / regimului de incarcare. Asa cum am mai zis si cu alte ocazii, nipponejii se cam trag pe cour cand vine vorba de masini complet electrice. Nissan sunt cam singurii care misca ceva chiar competitiv, si asta in principal datorita insistentei din trecut a lui Ghosn de a electrifica o parte a ofertei.
Edited by End-L-user, 30 September 2021 - 05:38. |
#25
Posted 30 September 2021 - 06:14
bullterrorist, on 29 septembrie 2021 - 21:51, said:
Numai eu am gasit pe net ca are autonomie 220 km? In carte totul e roz. In viata reala..nu prea. Asa si masina ta, trebuie sa faca o medie de 4.5 motorina. Tie, cand faci plinul iti iese 7. Honda aia, iarna cand o sa dai drumul la caldura..nu cred ca trece de 80 km. Edited by mariovrs, 30 September 2021 - 06:15. |
#26
Posted 30 September 2021 - 07:05
bullterrorist, on 29 septembrie 2021 - 21:51, said:
Numai eu am gasit pe net ca are autonomie 220 km? |
#27
Posted 30 September 2021 - 08:11
ro_explorer, on 29 septembrie 2021 - 22:48, said: Cine spune? Tu? Eu? Masina de oras costa atat cat vrea producatorul sa coste ... Eu, evident. O poti face si tu daca vrei, ca nu ai gresi. Producatorul si-ar dori sa coste cat mai mult. Ideea e ca daca la o masina sport sau una cu care sa traversezi continente plafonul in care o dai in diminishing returns e foarte sus, la una de oras il atingi rapid. Poti sa ii cresti pretul cu diverse caracteriatici sau optiuni dar te vor limita altele si nu prea merita. In plus, ramane valabil si ce ziceam despre valoarea unei masini de oras care oricum o dai tot scazuta ramane. Oricum ar arata, tot un fel de trotineta/bicicleta cu cabina cu care te fatai de colo pana dincolo e. Si stii si tu asta din moment ce mi-ai lasat impresia ca esti adeptul platii pentru simplul serviciu de mobilitate si a unei taxe de oportunitate (pt ca indisponibilizezi mijlocul chiar si cand nu-l folosesti si doar sta in parcare la dispozitia ta), nu adeptul platii mijlocul care asigura mobilitatea. Adica platesti utilitatea nu posesia. Edited by underb, 30 September 2021 - 08:14. |
#28
Posted 30 September 2021 - 09:10
Uite ca eu am alte limite. Pentru mine o mașină de oraș trebuie sa fie pe laax 30-35k și una de long-haul pana în 70-80k...
|
|
#30
Posted 30 September 2021 - 09:20
ro_explorer, on 30 septembrie 2021 - 09:10, said:
Uite ca eu am alte limite. Pentru mine o mașină de oraș trebuie sa fie pe laax 30-35k și una de long-haul pana în 70-80k... De cat timp? Si ce iti aduce in plus diferenta de pret de 2-3x mai mare la o masina de oras? La una de drum lung sau sport sau alceva de genul asta stiu ce aduce in plus diferenta de pret in contextul scopului ei. La o trotineta cu cabina (indiferent ca are 3 sau 5 metri, 800kg sau 2 tone, 40 sau 200cp) chiar nu stiu. Ca tot pe post de trotineta cu cabina o folosesti. Dupa cum spuneam, parca sustineai plata mobilitatii, nu mijlocului. Ce folosesti nu ce detii. Exclud evident categoria care ia o masina ca sa aiba ce scoate la plimbare pe bulevard. Edited by underb, 30 September 2021 - 09:34. |
#31
Posted 30 September 2021 - 09:22
garett, on 30 septembrie 2021 - 09:12, said:
Încape și un pește de sticlă mai îngust! garett, on 30 septembrie 2021 - 09:12, said:
Am văzut-o live, arată weird rău! N-o avantaja nici faptul că era lângă Fiat 500e, care chiar arată spectaculos. Fiat 500e este mai conservator, se incadreaza in linia (recenta) americano-germana, cu multe butoane (din pacate lucioase) integrate in formele rotunjite ale elementelor de bord. Edited by End-L-user, 30 September 2021 - 09:23. |
#34
Posted 30 September 2021 - 09:38
underb, on 30 septembrie 2021 - 09:20, said:
De cat timp? Si ce iti aduce in plus diferenta de pret de 2-3x mai mare la o masina de oras? |
#35
Posted 30 September 2021 - 09:46
Sper ca nu asa cum putem. Ca nu o sa putem tot timpul la fel.
Din pacate efectele deciziilor luate de-a lungul vietii vin cu intarziere. Uneori de cativa ani alteori de cateva decenii. Mai bine iti dai o palma acum preventiv si cu rost decat pumni in cap fara rost mai tarziu. Dpmdv lucrurile "perisabile" trebuie sa inghita cat mai putine resurse. Ca tot ce nu folosesti din ele se pierde pe banii tai iar lucrurile pe viata trebuie luate cat mai devreme pt a te folosi si de ce nu bucura cat mai mult timp de ele. Iar cand "perisabilele" si alea pe viata concureaza pe niste resurse limitate nu e greu de tras o concluzie. Daca o folosesti ca pe o trotineta cu cabina as zice ca e bine ca pt aia sa si platesti. In limita ofertei evident. Ca sa inchei, masina asta e misto dar nu are niciun sens la banii aia indiferenta de posibilitatile financiare pe care le ai. Edited by underb, 30 September 2021 - 09:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users