Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Honda E
Last Updated: Oct 31 2021 15:30, Started by
floraur
, Sep 29 2021 19:00
·
0
#37
Posted 30 September 2021 - 10:34
Mult, pentru o utilizare exclusiv urbană.
Inevitabil îți mai trebuie o mașină. |
#39
Posted 30 September 2021 - 11:33
Dap, și cu ăla ai curaj să ieși din oraș.
Dpmdv în afară de Spring cu Rabla chiar nu merită ceva exclusiv urban la mai mult de 10k. Edited by garett, 30 September 2021 - 11:34. |
#40
Posted 30 September 2021 - 11:37
ro_explorer, on 30 septembrie 2021 - 10:18, said:
M-am uitat de curiozitate la leasing privat pentru Honda-e, Mini electric si Fiat 500 - undeva pe la 300-350 euro pe luna la toate 3. Deci, alege-ti trotineta care iti place, ca tot pe acolo costa. LOL. Nu, merci. Chiar ma simt bine. |
#41
Posted 30 September 2021 - 11:40
#42
Posted 30 September 2021 - 12:39
ro_explorer, on 30 septembrie 2021 - 10:18, said:
M-am uitat de curiozitate la leasing privat pentru Honda-e, Mini electric si Fiat 500 - undeva pe la 300-350 euro pe luna la toate 3. Deci, alege-ti trotineta care iti place, ca tot pe acolo costa. |
#43
Posted 30 September 2021 - 12:42
#44
Posted 30 September 2021 - 13:34
ro_explorer, on 30 septembrie 2021 - 11:40, said:
Faptul ca poti nu inseamna neaparat ca si vrei, mai ales daca ai alternative mai confortabile si cu tinuta de drum mai buna. Hai, că am avut amândoi Logan, știm ce ținută de drum avea. Da' și cât costa... |
#45
Posted 30 September 2021 - 16:01
Doar că la noi e … dublu la preț de închiriere, deși prețul de vânzare este cu 30% mai mare.
|
#46
Posted 30 September 2021 - 16:59
End-L-user, on 30 septembrie 2021 - 07:05, said:
In testul celor de la Carwow, de acum un an, ziceau ca (in Marea Britanie, cel putin), Honda e are autonomia declarata de producator de 125 mile. 125 x 1.61 = ~201 km. Bratu si Giurgea de la SuperSpeed au pus o masina pe circuit si au mers cu ea pana s-a consumat de tot (bateria). Au scos 105km mari si lati si nu au mers in regim de viteza nebuna. garett, on 30 septembrie 2021 - 10:34, said:
Mult, pentru o utilizare exclusiv urbană. Inevitabil îți mai trebuie o mașină. Eu am noroc ca nevasta-mea e cu masinile mari, altfel era jale, nu-mi place sa merg cu ditamai camionul aiurea prin targ, caci as fi luat un Enyaq, de la Skoda. Edited by floraur, 30 September 2021 - 17:00. |
|
#47
Posted 30 September 2021 - 19:20
Ăla era și pe lista mea dar 62k pentru o Skoda is a no-go!
|
#48
Posted 30 September 2021 - 19:23
garett, on 30 septembrie 2021 - 19:20, said:
Ăla era și pe lista mea dar 62k pentru o Skoda is a no-go! Cei de la WhatCar l-au testat impreuna cu mai multe masini, si a primit scor destul de mic, din cauza ineficientei motorului+caroseriei (ce reduc considerabil autonomia). |
#49
Posted 30 September 2021 - 20:00
floraur, on 30 septembrie 2021 - 16:59, said:
Bratu si Giurgea de la SuperSpeed au pus o masina pe circuit si au mers cu ea pana s-a consumat de tot (bateria). Au scos 105km mari si lati si nu au mers in regim de viteza nebuna. Plus, mai e o chestie: nu au mers cat sa se bubuie complet bateria. Cei de la CarWow au mers la rupere, pana au ramas efectiv in drum. Asa au descoperit ca management-ul bateriei de pe ea e cam contra-intuitiv, ca 'palmeaza' o parte din capacitate. Un fel de 'rezerva', insa nu e o idee buna, deoarece nu stii niciodata exact cat poti sa mergi cu ea. Nenea care o conducea a mai mers inca 14 mile (din punctul in care-i arata 0) pana a crapat. |
#50
Posted 29 October 2021 - 10:56
Fiind injectat de virusul japonez, m-as fi gandit ca e o varianta pentru o mica naveta. Mie personal imi place masina, dar mi se pare enorm de scumpa pentru autonomia declarata. Adica as alege o Mazda CX 30 oricand, sa nu mai vorbesc de Kona sau 2008. Cred ca un pret OK ar fi fost pana in 15 KEUR. Parca am vazut si ID3 undeva in jur de 25-26 KEUR la reprezentanta din Sibiu.
|
#51
Posted 30 October 2021 - 18:26
Masina arata foarte bine, mult mai bine decat restul masinilor electrice. Autonomia e penibila, din pacate, iar pretul foarte mare. Dar, pana la urma e mult mai amuzanta decat modele plictisitoare ca cele de la ceilalti producatori, ce mi-e 150km sau 300km la un ID3, macar asta e simpatica.
|
|
#52
Posted 30 October 2021 - 22:34
#53
Posted 31 October 2021 - 02:22
Cumulus, on 30 octombrie 2021 - 18:26, said:
(...) ce mi-e 150km sau 300km la un ID3 (...) |
#54
Posted 31 October 2021 - 09:43
300km nu e autonomie de drum lung, tot e mult stress sa mergi incet, sa cauti statii, sa dai caldura incet samd, dar, da era bine sa aiba o autonomie mai mare. Totusi, intre Honda care arata foarte interesant si o masina banala ca ID3 stiu ce as alege. ID3 are mai multe "sanse" sa fie singura masina dintr-o familie, pe cand Honda E e clar doar o masina de oras, de design, mult mai frumoasa si care nu concureaza cu electricele normale. E foarte scumpa, dar e pentru cei care vor altceva si au banii necesari. Ramane de vazut daca va avea succes.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users