Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone - un dezastru cu pretenții de rețea SUPERNET 5G și SUPERFIBRA
Last Updated: Aug 18 2021 20:30, Started by
a_d_y
, Aug 14 2021 20:01
·
0
#1
Posted 14 August 2021 - 20:01
Rog moderatorii să-mi lase mesajul aici pentru ca efectiv nu se mai poate.
Știu 1000% ca angajații vodafone citesc Softpedia. Aventura începe prin aterizarea unui meteorit în capul meu. Asta se întâmplă pe 27 iulie când am hotărât sa vin și cu mobilul la cea mai tare rețea din EUROPA. Asta pentru ca am și servicii fixe și am zis așa, în sinea mea sa le am pe toate la un singur operator. Din prima zi de portare, n-am avut acces la 4G, am fost nevoit sa sun pe banii mei la număr taxabil pentru a rezolva problemele. Cu greu, după 3 zile de chin și nervi, mi-a venit SUPER NETU VIETII 4G. Am zis hai, am început cu stângul. Dar de aici încep și mai multe probleme. Inrolarea numărului în myVodafone nu s-a implementat corect. Nu aveam acces la facturi, la cost, la nimic. Bineînțeles ca iar am sunat în C.C după 30-40 minute ( desi înțeleg timpul de așteptare) ascultând și prima pădurea SMART din România. Pe bune Vodafone? Asta iti trebuie ? Când implementarea serviciilor este la pământ, mai enervezi și omul ascultând pasarele în C.C. Revenind, vorbesc cu o duduie amărâtă probabil pe un salariu minim sau un pic peste ( și eu am lucrat în C.C.) ii explic situația, săraca nu are ce face. Trebuie sa respecte procedurile. Când observa ca nu reușește, scrie ticket către tehnic. Bineînțeles, voi fi contactat, bla bla bla.. Trece o zi, 2, 3 ( termenul de soluționare numai ei îl știu) NIMIC Sun a 2a oară, iar 40-50 minute, iar pădure smart, iar procedural o iau de la capăt. Nimic rezolvat. Nu am acces la nimic din myVodafone Sun a 3a oară, la fel se întâmplă. Nu am acces din myVodafone Am zis ca nu-mi mai bat capul și scriu pe facebook în privat. Acolo, cu greu și peste 100 de întrebări TOBI ( o replica eșuată pentru chatbox-ul ORANGE) reușesc sa dau de o alta duduie cu salariu probabil mai mic decât minimul pe economie. Iar procedural, iar întrebări. După 2 ore vorbind în chinuri, mi-a rezolvat problema. Seara când vreau sa mă uit la factura. Ghici? Iar nu am nimic în myVodafone. Sun iar în C.C iar și iar aceleași lucruri. De data asta așteptând o ora și bineînțeles ascultând pădurea smart, duduia mi-a zis ca și-a pus mâinile în cap la câte intervenții am avut și cum e posibil sa nu fie rezolvată problema. Ea avea tot interesul, cum și ceilalți au avut. E multinaționala, cei de sus au dureri în partea dorsala, NU LE PASA ca sistemele lor sunt de la pământ iar abonații isi varsa nervii pe bieții angajați care nu au nicio vina. Nici la ora asta, după 2 săptămâni problema mea nu e rezolvată. Nu mai spun ca am trimis și mail, degeaba. Se mai scot și reclame ca ei cableaza în nu știu ce sate, dar rețeaua lor este la pământ. Am avut sute și mii de nervi plus un disconfort de m-a scos din sărite. Vodafone e o companie care trăiește intr-o bula de marketing. E ca și cum stai intr-o garsoniera, dar pretinzi ca ai un Ferarri. Sunt absolut PENIBILI! Nu știu dacă o reclamație la ANPC mă ajuta în acest context. Dacă reziliez, probabil ca îmi cer taxe, desi nu am luat telefon, doar mi s-a făcut o amărâtă de reducere de -2 euro Mi-ar fi rușine dacă aș fi CEO acestei companii. Sa va fie Rușine! Edited by a_d_y, 14 August 2021 - 20:13. |
#2
Posted 14 August 2021 - 20:16
#3
Posted 14 August 2021 - 20:21
Pot sa fiu sincer? Nu inteleg pe cei care au ceva cu brandul.
Sunt care stau pe Vodafone si Orange si au niste tarife de zici de ce nu au dat faliment. Inteleg cand nu aveam alternative si ziceam multumesc ca avea orange 200 de minute dupa ora 18:00. Am zis multumesc cand am trecut pe Cosmote, din pacate nu am cumparat si eu cartela cu 2000 de minute, nup, eram sub contract cu Orange sau Vodafone, poate aveam cartele pe amandoua retelele. Edited by -ARA-, 14 August 2021 - 20:21. |
#4
Posted 14 August 2021 - 20:24
Si eu am avut 4 cartele prepay la Vodafone dar nu am fost multumit de serviciile lor si am trecut la 4 cartele prepay de la Orange.
*Bineinteles ca pe langa acestea am 4 abonamente DON la Digi Mobil. Edited by xmanyacs77, 14 August 2021 - 20:25. |
#5
Posted 14 August 2021 - 20:30
a_d_y, on 14 august 2021 - 20:01, said:
Rog moderatorii să-mi lase mesajul aici pentru ca efectiv nu se mai poate. Știu 1000% ca angajații vodafone citesc Softpedia. Aventura începe prin aterizarea unui meteorit în capul meu. Asta se întâmplă pe 27 iulie când am hotărât sa vin și cu mobilul la cea mai tare rețea din EUROPA. Asta pentru ca am și servicii fixe și am zis așa, în sinea mea sa le am pe toate la un singur operator. Din prima zi de portare, n-am avut acces la 4G, am fost nevoit sa sun pe banii mei la număr taxabil pentru a rezolva problemele. Cu greu, după 3 zile de chin și nervi, mi-a venit SUPER NETU VIETII 4G. Am zis hai, am început cu stângul. Dar de aici încep și mai multe probleme. Inrolarea numărului în myVodafone nu s-a implementat corect. Nu aveam acces la facturi, la cost, la nimic. Bineînțeles ca iar am sunat în C.C după 30-40 minute ( desi înțeleg timpul de așteptare) ascultând și prima pădurea SMART din România. Pe bune Vodafone? Asta iti trebuie ? Când implementarea serviciilor este la pământ, mai enervezi și omul ascultând pasarele în C.C. Revenind, vorbesc cu o duduie amărâtă probabil pe un salariu minim sau un pic peste ( și eu am lucrat în C.C.) ii explic situația, săraca nu are ce face. Trebuie sa respecte procedurile. Când observa ca nu reușește, scrie ticket către tehnic. Bineînțeles, voi fi contactat, bla bla bla.. Trece o zi, 2, 3 ( termenul de soluționare numai ei îl știu) NIMIC Sun a 2a oară, iar 40-50 minute, iar pădure smart, iar procedural o iau de la capăt. Nimic rezolvat. Nu am acces la nimic din myVodafone Sun a 3a oară, la fel se întâmplă. Nu am acces din myVodafone Am zis ca nu-mi mai bat capul și scriu pe facebook în privat. Acolo, cu greu și peste 100 de întrebări TOBI ( o replica eșuată pentru chatbox-ul ORANGE) reușesc sa dau de o alta duduie cu salariu probabil mai mic decât minimul pe economie. Iar procedural, iar întrebări. După 2 ore vorbind în chinuri, mi-a rezolvat problema. Seara când vreau sa mă uit la factura. Ghici? Iar nu am nimic în myVodafone. Sun iar în C.C iar și iar aceleași lucruri. De data asta așteptând o ora și bineînțeles ascultând pădurea smart, duduia mi-a zis ca și-a pus mâinile în cap la câte intervenții am avut și cum e posibil sa nu fie rezolvată problema. Ea avea tot interesul, cum și ceilalți au avut. E multinaționala, cei de sus au dureri în partea dorsala, NU LE PASA ca sistemele lor sunt de la pământ iar abonații isi varsa nervii pe bieții angajați care nu au nicio vina. Nici la ora asta, după 2 săptămâni problema mea nu e rezolvată. Nu mai spun ca am trimis și mail, degeaba. Se mai scot și reclame ca ei cableaza în nu știu ce sate, dar rețeaua lor este la pământ. Am avut sute și mii de nervi plus un disconfort de m-a scos din sărite. Vodafone e o companie care trăiește intr-o bula de marketing. E ca și cum stai intr-o garsoniera, dar pretinzi ca ai un Ferarri. Sunt absolut PENIBILI! Nu știu dacă o reclamație la ANPC mă ajuta în acest context. Dacă reziliez, probabil ca îmi cer taxe, desi nu am luat telefon, doar mi s-a făcut o amărâtă de reducere de -2 euro Mi-ar fi rușine dacă aș fi CEO acestei companii. Sa va fie Rușine! O experiență asemănătoare am avut și eu cu cei de la Vodafone, însă pe tema serviciului Cost Control care mergea când își aducea aminte. Una era pe telefon, alta pe factură și invers. Reclamații, sesizări la *222 ,nimănui nu i-a păsat. Am fost consolat, cu expresii de genul : se va rezolva/ sunteți în atenția noastră...etc... Singurul moment care i-a mișcat a fost când le-am spus că: Eu văd că serviciul Cost Control nu mai înregistrează nimic, iar pe factură la fel ( lor le apărea în sistem că nu fac trafic și că nu folosesc din beneficii, însă utilizam telefonul la maxim pe internet și apeluri), înseamnă că firma ar fi foarte dispusă să îmi plătească apelurile cu Arabia Saudită, dacă eu tot nu sunt tarifat, e păcat să nu profit. În acel moment au început să mai miște puțin, însă minunea a durat 2 zile. Văzând că problema care dura deja de 4 luni tot nu se rezolva, am decis să mă îndrept către ANPC, cu problema în detaliu, iar Vodafone în loc să rezolve problema, a preferat să îmi ofere dreptul la reziliere, fără a plăti vreo taxă pentru toate numerele de pe contul meu, în loc să mă sune cineva din departamentul tehnic ca să rezolve această problema. Așa că atitudinea lor față de clienți este în raport direct cu interesul pe care și-l dau în a rezolva problemele abonaților. Bine că există alternative. Edited by giusepe2002, 14 August 2021 - 20:31. |
#6
Posted 14 August 2021 - 20:31
Eu niciodată nu m-am dus pe mokangeala. Nu sunt bogat, dar am un salariu decent și im permit sa dau 15 euro pe un abonament. Nu am crezut ca o sa am atâtea probleme
Probabil ca mă voi adresa și eu ANPC-ului și voi porta din nou numărul de telefon Edited by a_d_y, 14 August 2021 - 20:36. |
#7
Posted 14 August 2021 - 20:46
a_d_y, on 14 august 2021 - 20:01, said:
Aventura începe prin aterizarea unui meteorit în capul meu. Asta se întâmplă pe 27 iulie când am hotărât sa vin și cu mobilul la cea mai tare rețea din EUROPA. Asta pentru ca am și servicii fixe și am zis așa, în sinea mea sa le am pe toate la un singur operator. Eu am Orange, Telekom și Vodafone. Toți au probleme. Nu e niciunul perfect. Dar nu-mi bat capul. Le trimit un mail și ...poate rezolva ei. Nu mai incerc sa ii sun la CC. Mă sună ei. |
#8
Posted 14 August 2021 - 20:46
Acum 4 ani eram client Vodafone la cartela prepay.
Au facut upgrade la sistemul MyVodafone si nu mai mergea nimic: nu puteam sa reincarc, nu puteam sa activez optiuni, nu puteam sa vad cat credit am, dezastru... Eu le spuneam ca nu reusesc sa reincarc (deci nu mai pot sa sun deloc), ei imi spuneau ca imi ofera 10GB de date... :D:D:D:D 3 luni m-am luptat atat direct cu ei, cat si prin ANPC, incercand sa-i fac sa remedieze problema. Rezultatul: am primit 50GB de date. :D:D:D:D Aia e, atata s-a putut! Eu am trecut pe Orange si mi-a fost mult mai bine; intre timp, nici Orange nu mai e cum era dar oricum e la distanta mare fata de ceilalti (Vodafone, Telekom, RDS). Iti recomand www.yoxo.ro; daca nu ti se potriveste, ia orice alt abonament (sau cartela) de la Orange. Contractul cu Vodafone poti sa-l reziliezi oricand vrei tu fara nicio penalizare daca nu ai cumparat telefon la pret promotional (poti sa-l reziliezi oricand si daca ai cumparat telefon la pret promotional, dar trebuie sa platesti diferenta de pret). "Perioada minima" din contract nu are acoperire legala si se ocoleste foarte usor (pe scurt: alegi ceva ce nu functioneaza cum ar fi aplicatia MyVodafone, ceri Vodafone sa rezolve problema, Vodafone te ignora, soliciti rezolvarea problemei la ANPC, Vodafone te ignora in continuare, soliciti portarea din retea pe motiv ca nu au rezolvat problema; daca imi dai un PM, iti explic pe larg cum se procedeaza). |
#9
Posted 14 August 2021 - 20:47
În loc sa investească în rețea ei investesc în promo cu Antonia.
|
#10
Posted 14 August 2021 - 20:49
|
#11
Posted 14 August 2021 - 20:54
Daca vreti sa va distrati bine de tot, cititi review-urile aplicatiei "My Vodafone Romania" din Google Play Store: https://play.google....AllReviews=true
In contextul in care contul online este o functionalitate importanta a unui abonament de telefonie mobila, acele multe rating-uri de o stea spun multe despre Vodafone. Edited by darkangel2, 14 August 2021 - 20:56. |
#12
Posted 14 August 2021 - 21:02
darkangel2, on 14 august 2021 - 20:54, said:
Daca vreti sa va distrati bine de tot, cititi review-urile aplicatiei "My Vodafone Romania" din Google Play Store: https://play.google....AllReviews=true In contextul in care contul online este o functionalitate importanta a unui abonament de telefonie mobila, acele multe rating-uri de o stea spun multe despre Vodafone. Eu nu înțeleg de ce nu pun umărul la treabă să facă o aplicație din care să iasă scântei (în sensul bun) , așa cum au și ceilalți operatori. Prin aplicație ar putea facilita clienților accesul la mai multe servicii și informații în legătură cu contul lor, fără să mai sune în disperare la *222 sau să stea în magazine la rând pentru diferite probleme. Bine, cred că deja vorbesc despre basme având în vedere că nu au nici măcar un website omogen. |
#13
Posted 14 August 2021 - 21:14
Ar iesi scantei daca ar trebui sa scoata bani grei pentru crearea aplicatiei alea beton...
Pana atunci, e mai usor sa convingi prin marketing noi clienti, care ii tii 2 ani in chinuri, apoi oricum iti iei la revedere de la ei... E un cerc vicios, care nu se doreste sa fie intrerupt. |
#14
Posted 14 August 2021 - 21:16
Eu mi-am luat de curand o cartela Vodafone. Mi-am facut cont MyVodafone si, incantat de posibilitatea schimbarii numarului de telefon, am folosit optiunea si am ales un nr “silver”. Mi s-au luat 3 euro din credit, am pierdut accesul la datele mobile iar numarul a ramas neschimbat. Dupa o zi, cu apel la cc, am rezolvat problema internetului. Insa de schimbarea numarului mi s-a spus ca se ocupa alte echipe, ca problema a fost trimisa la respectivele echipe si ca se va rezolva. A trecut o saptamana. Inca astept.
|
#15
Posted 14 August 2021 - 21:22
mtuchendria, on 14 august 2021 - 21:14, said:
Ar iesi scantei daca ar trebui sa scoata bani grei pentru crearea aplicatiei alea beton... Pana atunci, e mai usor sa convingi prin marketing noi clienti, care ii tii 2 ani in chinuri, apoi oricum iti iei la revedere de la ei... E un cerc vicios, care nu se doreste sa fie intrerupt. Cred că ăștia au băut apă după ăia de la Telekom, sunt curios cum vor fi ăștia de la Vodafone peste 2-3 ani. Și acum serios, mai bine ar lăsa reclamele alea din vârf de munte și ar pune mâna la treabă, mai ales că acolo unde au filmat ei acel spot am înțeles că Orange ar fi fost deja prezent, cel puțin așa am înțeles de pe alt topic. Sunt ferm convins că există alte zone de interes pentru populație sau zone turistice, unde Digi de exemplu sau T au semnal, iar ăștia nu au nici pt voce. Dar e f ok să investim în marketing, reclame cu Antonia sau alte vrăjeli. |
|
#16
Posted 14 August 2021 - 21:23
Iti inteleg durerea, au probleme foarte mari si pe B2B (tocmai le tai teava pe niste milioane de SMS-uri) insa referirile acelea la salariile consultantilor din CC nu le inteleg, crezi ca daca erau persoane platite cu 10k euro/luna iti rezolvau problema, sau care e logica?
|
#17
Posted 14 August 2021 - 21:23
iRunaway, on 14 august 2021 - 21:16, said:
Eu mi-am luat de curand o cartela Vodafone. Mi-am facut cont MyVodafone si, incantat de posibilitatea schimbarii numarului de telefon, am folosit optiunea si am ales un nr “silver”. Mi s-au luat 3 euro din credit, am pierdut accesul la datele mobile iar numarul a ramas neschimbat. Dupa o zi, cu apel la cc, am rezolvat problema internetului. Insa de schimbarea numarului mi s-a spus ca se ocupa alte echipe, ca problema a fost trimisa la respectivele echipe si ca se va rezolva. A trecut o saptamana. Inca astept. Fie aștepți mult și bine, fie insiști cu telefoane sau email-uri, până ți se va rezolva problema. |
#18
Posted 14 August 2021 - 21:42
vodafone a ajuns la o nesimtire extrema,platforma my vodafone pare a fi rupta din secolul trecut/contraintutiva.Ramanand in acelasi registru,ca sa ai sansa sa prinzi un operator la telefon cu apel normal-zero sanse,iti raspund doar daca suni pe nr cu plata,asta tinand cont ca am abonamente la ei de peste 20 de ani,timp in care am cotizat fara intrrupere.
Nu mai vreau sa pun in discutie faptul ca abonamentele lor si implicit fidalitatea sunt de cea mai joasa speta vis-a-vis de ceea ce ofera la cartele.Pai cum dracului mai Vodafone sa tratezi mai bine un trecator decat pe ala care sta la tine in casa de peste 20 de ani? Oribil ,penibil,o sa merg la ceilalti cat de curand sa-mi mut toate abonamentele. Edited by adycoke2, 14 August 2021 - 21:43. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users