Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone - un dezastru cu pretenții de rețea SUPERNET 5G și SUPERFIBRA
Last Updated: Aug 18 2021 20:30, Started by
a_d_y
, Aug 14 2021 20:01
·
0
#55
Posted 18 August 2021 - 18:21
Degeaba recomanzi smart15, daca a ales abonamentul "personalizat" cu beneficii sub un prepaid basic, fie el oro/vdf, fara roaming sau 5G, probabil voia doar sa scada costul, 11 euro era prea mult.
Are sens acum si tot stresul emanat aici, pana la urma problema dezastruoasa era ca nu se putea vizualiza factura, vorbind de un abonament nou contractat in prima luna. Nu mai zic ca topicul e paralel cu subiectul, problema e de billing nu de rețea, dar la nervi e okay. Edited by MembruAnonim, 18 August 2021 - 18:25. |
#56
Posted 18 August 2021 - 20:30
Eu am abonament si la Orange si la Vodafone. Diferenta majora intre ei ar fi ca la Orange ti se raspunde mereu, dar 10 capete, 10 raspunsuri diferite, la Vodafone uita de tine, zic ca-ti vor raspunde, se fac ca vor raspunde, dar n-o fac. Eu sunt abonat ex-UPC/Vodafone, mi-am facut un abonament mobil Vodafone pe 7 aprilie 2021 si dupa nenumarate mailuri insistente, mi-au trimis contractul pe 12 iulie 2021. 3 luni sa scoti un pdf generat automat din sistem si sa-l atasezi unui mail, e totusi cam mult. Le spun pe mail sa nu sune pe numarul din contract(ci pe altul, care e atasat si contractului vechi UPC) pentru ca nu-i folosit de mine, si cand isi aduc aminte sa raspunda, exact pe numarul ala suna.
Edited by Getodacul, 18 August 2021 - 20:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users