Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vodafone - un dezastru cu pretenții de rețea SUPERNET 5G și SUPERFIBRA
Last Updated: Aug 18 2021 20:30, Started by
a_d_y
, Aug 14 2021 20:01
·
0
#37
Posted 15 August 2021 - 18:38
Te consumi prea mult. Un mail e suficient
Apoi rezolva ei. Nu te intereseaza cand si cum |
#38
Posted 15 August 2021 - 19:59
Eu am avut probleme cu Volte, imi cadeau apelurile in 3g.
Au rezolvat intr-o luna, dar macar m-au rezolvat. Intre timp au vrut sa ma ciupeasca de 1 euro desi eram sub contract asa ca le-am spus pa. |
#39
Posted 15 August 2021 - 20:47
Am avut si eu probleme similare cand am facut anul trecut abonament la Vodafone, in timp s-au rezolvat de la sine toate, inainte am fost pe Yoxo si am avut probleme si acolo, deci oriunde pot aparea probleme, trebuie sa ai multa rabdare si sa stai bine cu nervii
|
#40
Posted 15 August 2021 - 21:03
strongsss, on 15 august 2021 - 08:25, said:
pe mine tocmai asta ma inspaimanta. relaxarea cu care care, persoanele din zona tehnica spun ..e posibil sa para erori... faptul ca sunt tolerate greseli sistematice mi se pare ingrijorator. pun pariu ca treaba cu facturile in MyVodafone care dureaza de prin martie aprilie, nu se va rezolva. Lucrurile se miscau mai repede cand apareau chestii grave: probleme generale pentru mai multi useri. Gandeste-te ca o persoana de pe suport tehnic trebuie sa lucreze X cazuri simultan. Tichetele care se escaleaza daca sunt clienti premium sau ceva corporate mai important se rezolva mai repede. Cea mai tare faza a fost cand a trebuit sa reprovizionez un numar al unei persoane din high management de la un operator telecom care era la ski si nu ii mergea netul. Sa vezi ce repede s-au miscat lucrurile ) |
#41
Posted 15 August 2021 - 21:12
AWE, on 14 august 2021 - 22:15, said: Incep sa ma gandesc daca nu cumva e viteza limitata la orice altceva decat actualizari de software, harti etc. Nu ma intereseaza hot-spotul propriu zis, oricum am date incluse in toate abonamentele din familie pe care nu apucam sa le folosim dar daca exista aceste limitari as fi curios de ce nu sunt mentionate niciunde? Planul meu curent de internet-in-the-car e 200GB valabili 1 an (nu cred ca apuc in acel 1 an sa-i folosesc la cum merge treaba, vezi poza atasata). E limitata viteza sigur, am si eu internet in the car la Ford, aceiasi chestie ca la tine cu eSIM, si dureaza cateva minute sa gaseasca o adresa pe navigatie. Actualizari nu mai zic, le fac prin USB ca ii ia 10 de minute abia sa gaseasca, de descarcat nu are rost. Am activat ceva trial de 1GB hotspot sa vad cum merge si e degeaba efectiv. Pentru restul de functii este ceva abonament la 60 de lei pe an cu primul an gratuit. |
#42
Posted 15 August 2021 - 21:23
#43
Posted 15 August 2021 - 21:44
SethNY, on 15 august 2021 - 08:18, said: Tu poti verifica acum ce fel de semnal ai ? 2G/3G/4G? Daca stai doar pe 2G/3G ti-or fi busit aia de la VDF profilul. Nu, atat pe website cat si in bord imi apare conexiune 4G, doar ca viteza e o gluma, as zice mai curand ceva gen 2G cu chiu cu vai. Problema e cei de la Vodafone sustin pe call-center-ul dedicat ca nu exista niciun fel de limitari pe partea de browsing, streaming etc, doar cele legate de maximul de trafic inclus in planul pe care il am, dar eu am reusit sa consum 2GB din 200GB inclusi anual in 3 luni sau mai mult. O sa mai sun la ei sa-i stresez dar mi se pare un serviciu de mare rahat. Am mai zis, nu-mi pasa de browsing sau streaming ci doar de update-urile care aparent se fac fara probleme, dar as vrea si un pic de transparenta in comunicare si un pic de echivalenta intre ce declara si ce ofera! vince085, on 15 august 2021 - 21:12, said:
E limitata viteza sigur, am si eu internet in the car la Ford, aceiasi chestie ca la tine cu eSIM, si dureaza cateva minute sa gaseasca o adresa pe navigatie. Aceeasi chestie si la mine, bine, s-ar putea ca nici HERE maps sau cum kkt se numeste porcaria de la Mercedes sa nu fie foarte rapida dar se intampla sa imi gaseasca foarte greu adrese care constau in cativa KB sa le descarce, oricum hartile se updateaza foarte des deci adresele alea ar trebui sa fie deja accesibile instant, nu sa caute aplicatia pe net dupa ele. |
#44
Posted 15 August 2021 - 21:54
E un dezastru serviciul asta M2M ptr masini, mai dau oamenii si bani pe el. Eu nu mai folosesc de vreo 2 ani ca ma enervam. In loc sa iasa direct spre Internet din Romania, traficul de date e tunelat intai spre Spania/Germania si de acolo cine stie unde ajunge. Prostia e ca nu poti schimba oficial eSIMul ala cu unul local, esti legat de amatorii astia.
Deschide eventual o sesizare scrisa, poate treci cumva de cei de la call center care deobicei sunt pe dinafara. Oricum banuiesc ca si aia de la tehnic stiu de problema si dau din umeri. |
#45
Posted 15 August 2021 - 22:03
silvyu_1987, on 15 august 2021 - 21:03, said:
Cea mai tare faza a fost cand a trebuit sa reprovizionez un numar al unei persoane din high management de la un operator telecom care era la ski si nu ii mergea netul. Sa vezi ce repede s-au miscat lucrurile ) Daca nici asta nu e neosclavagism ... Edited by Inginerul_, 15 August 2021 - 22:03. |
#46
Posted 16 August 2021 - 04:15
|
#47
Posted 16 August 2021 - 17:34
Am fost sunat azi dimineață de către un TEAM Leader. Mi-a ascultat apelul de ieri și mi-a dat perfecta dreptate. Așa ca pot rezilia fără alte taxe.
Scurt și la obiect. Nu doresc nimănui sa treacă prin ce am trecut eu în perioada asta. Oricum este o învățătura de minte. Sa nu mai aud de Vodafone în veci |
#48
Posted 16 August 2021 - 20:03
Eu am probat pe pielea mea vorba aia... niciodată sa nu spui niciodată. Acum da, e de evitat Vodafone, dar în doi trei ani compania se poate transforma și îmbunătăți mult.
Păcat de multe lucruri, un fond de lucruri bune exista, dar momentan e departe de ce trebuie. |
#49
Posted 16 August 2021 - 22:01
Daca se schimba sefii, in special cei dinauntru firmei, cei care ani la rand au facut reclame gen MysteryBox, si cei care decid sa bage toti banii in marketing, da, se poate schimba mult in bine.
Daca se schimba doar CEO.ul totul va ramane la fel... |
#50
Posted 18 August 2021 - 07:27
a_d_y, on 16 august 2021 - 17:34, said:
Am fost sunat azi dimineață de către un TEAM Leader. Mi-a ascultat apelul de ieri și mi-a dat perfecta dreptate. Așa ca pot rezilia fără alte taxe. Scurt și la obiect. Nu doresc nimănui sa treacă prin ce am trecut eu în perioada asta. Oricum este o învățătura de minte. Sa nu mai aud de Vodafone în veci |
#51
Posted 18 August 2021 - 17:44
Trecut pe orange cu portare. Nicio problema, niciun apel. Totul funcționabil. Nu tu telefoane, probleme și erori. Asta înseamnă VODAFONE abonament în euro și calitate!
|
|
#52
Posted 18 August 2021 - 17:46
Ce abonament ai ales? Din păcate și eu am probleme cu Vodafone, pe un număr Flex nu reușesc sa ii dea de capăt cu VoLTE, azi am sunat iar de câteva ori, fiindcă nu îmi mergeau datele deloc. Au rezolvat aia, dar apelul 4G nu. Ca bonus mi-au tăiat accesul 5G.
|
#53
Posted 18 August 2021 - 18:01
8 EURO redus la 30 lei. 100GB bonus nelimitat fără roaming. Este o oferta de portare personalizata de la parteneri
|
#54
Posted 18 August 2021 - 18:06
Presupun ca e Fun 8 cu reducerea aia și bonusul de 100 GB, nu? Dacă te coafează e ok. Eventual mai plusezi pana la Smart 15 dacă vrei nelimitat net național și acces roaming alta data.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users