Vodafone - un dezastru cu pretenții de rețea SUPERNET 5G și SUPERFIBRA
#19
Posted 14 August 2021 - 21:56
#20
Posted 14 August 2021 - 21:58
Dupa mine Vodafone a ajuns o gluma sinistra, incepand cu cei de la call center si terminand cu serviciile in sine. Am internet in masina de la Vodafone in mod fortat pentru ca nu pot alege alt provider (e un eSIM care poate fi activat doar pe Vodafone pt ca au contract cu Mercedes pe toata Europa). Daca imi conectez telefonul la wifi-ul din masina, sunt norocos daca pot deschide un mail in 3-4 minute, ce sa mai zic de Youtube sau chestii de streaming, nu stiu sa fi avut vreodata asemenea viteza. Am discutat cu alti posesori de Mercedes, nu e doar problema mea, cu toate astea am sunat deja de vreo 4 ori la ei sa intreb care e faza, m-au indrumat catre reprezentanta, de parca aia au legatura cu serviciul Vodafone de date mobile.
|
#21
Posted 14 August 2021 - 22:00
Daca peste tot ti se misca greu te-ai gandit ca poate fi si altundeva problema? Poate subscriptia aia destinata auto are ceva limitari. Ai testat si pe telefon si sunt aceleasi probleme, sau automat iti asumi ca e reteaua proasta?
|
#22
Posted 14 August 2021 - 22:02
Nu cred ca este vorba doar despre Vodafone, cred ca si Telekom si Orange, cred ca nu au mai investit mai nimic in retele si la ceva timp ofera cartele gratuite sa bifeze numarul ala de cartele.
De pe la 4G s-au plafonat mai toate retelele, chiar si RDS. |
#23
Posted 14 August 2021 - 22:13
-ARA-, on 14 august 2021 - 22:02, said:
Nu cred ca este vorba doar despre Vodafone, cred ca si Telekom si Orange, cred ca nu au mai investit mai nimic in retele si la ceva timp ofera cartele gratuite sa bifeze numarul ala de cartele. De pe la 4G s-au plafonat mai toate retelele, chiar si RDS. de vodafone nu stiu, dar ce povestiti voi pare oarecum trist. stiu doar ca la rds erau probleme cu semnalul, era un prieten care avea un apartament intr-o zona buna a orasului dar trebuia sa iasa afara ca sa prinda semnal. si nu era de la telefon, ca a avut vreo 2 si android si iphone. la telekom nu m-as baga nici pe gratis. dar i-a preluat orange si pe astia. Edited by bobitad, 14 August 2021 - 22:14. |
#24
Posted 14 August 2021 - 22:15
MembruAnonim, on 14 august 2021 - 22:00, said:
Daca peste tot ti se misca greu te-ai gandit ca poate fi si altundeva problema? Poate subscriptia aia destinata auto are ceva limitari. Ai testat si pe telefon si sunt aceleasi probleme, sau automat iti asumi ca e reteaua proasta? Incep sa ma gandesc daca nu cumva e viteza limitata la orice altceva decat actualizari de software, harti etc. Nu ma intereseaza hot-spotul propriu zis, oricum am date incluse in toate abonamentele din familie pe care nu apucam sa le folosim dar daca exista aceste limitari as fi curios de ce nu sunt mentionate niciunde? Planul meu curent de internet-in-the-car e 200GB valabili 1 an (nu cred ca apuc in acel 1 an sa-i folosesc la cum merge treaba, vezi poza atasata). Attached Files |
#25
Posted 14 August 2021 - 22:23
Abonamentul ala e activat prin Mercedes sau prin Vodafone? Nici nu pare ca isi are originile in VDF RO, merge in roaming cel mai probabil, si datele incluse sunt disponibile la nivel de EU/SEE.
Sunt multe posibilitãți, poate fi APN dedicat internet in the car, cu limitare viteza pe tethering de exemplu. Modemul masinii la fel, poate are ceva setari aiurea. Ideea e ca nu poti spune ca e proasta reteaua ("gluma sinistra") doar pentru ca ai viteza mica rezultata din asa ceva. Cu atat mai mult daca te-au indrumat spre reprezentanta, daca nu e activat prin Vodafone RO nici nu te pot ajuta la call center aici. Edited by MembruAnonim, 14 August 2021 - 22:31. |
#26
Posted 14 August 2021 - 22:35
@w21: Planul l-am activat si platit aici pe site dupa ce reprezentanta MB (din RO) a facut ceva setari in sistemul lor ca sa poata fi activat. Numarul si mailul de contact sunt din RO.
LE: Chestia cu "gluma sinistra" o spun din proprie experienta si inside information, am fost dealer Vodafone din 2002 pana in 2009, cam am idee care sunt politicile companiei si masura in care le pasa de clienti Ma indoiesc ca s-a schimbat ceva in bine de atunci, mai ales daca ma uit la ce povestesc oamenii despre experienta lor cu acest provider. Edited by AWE, 14 August 2021 - 22:37. |
#27
Posted 14 August 2021 - 23:08
#28
Posted 14 August 2021 - 23:32
tytysor, on 14 august 2021 - 23:08, said:
de fapt avem pretentii mari si platim cu maruntis! Si poate crezi ca netul in Romania este ieftin fata de restul lumii, din bunatatea operatorilor. Nu! In primu rand reteaua de date din Romania este noua. Nu a trebuit sa inlocuim totul pentru digitalizare, pentru ca nu prea aveam nimic. De aici viteze bune, nu din marinimia operatorilor. Masini proaste. Dacia continua traditia comunista si, la acelasi pret, ai masini mai proaste pentru romani, mai bune pentru straini. Pana si la telefonie mobile, Samsung pune procesoare mai slabe pentru tarile ca noi si mai bune pentru SUA, China etc. La aceleasi preturi, bineinteles. |
|
#29
Posted 15 August 2021 - 00:10
Nu stiu ce zici dumneata acolo dar avem cele mai mici preturi din UE la aproape orice. Viata e ieftina si buna in Romania daca ai putina educatie.
|
#30
Posted 15 August 2021 - 00:32
RealThing, on 14 august 2021 - 21:23, said:
Iti inteleg durerea, au probleme foarte mari si pe B2B (tocmai le tai teava pe niste milioane de SMS-uri) insa referirile acelea la salariile consultantilor din CC nu le inteleg, crezi ca daca erau persoane platite cu 10k euro/luna iti rezolvau problema, sau care e logica? |
#31
Posted 15 August 2021 - 07:58
Ca cineva care a lucrat la un moment dat pe partea tehnica la un operator telecom pe partea de BSS pot sa spun ca pot sa apara multe probleme care nu se rezolva batand din palme.
Numerele se dezactiveaza la un moment dat. Odata cu dezactivarea se sterg si cont-urile de pe diverse platforme: 4G(net), HLR. Flow-ul asta automat poate sa aiba diverse probleme. E cand vii tu si activezi nr-ul tau nou la vodafone e posibil sa apara erori la provizionarea lui pe toate platformele fie ca pentru numarul a ramas cumva agatat pe o platforma cu vechiul cont, fie ca platforma a avut probleme. Unele se rezolva mai usor, altele mai greu. Da stiu, ca client nu te intereseaza astfel de chestii dar in spate esti doar un alt numar de telefon dintr-un flow din miile care se creeaza zilnic si pentru care pot sa apara probleme. Edited by silvyu_1987, 15 August 2021 - 08:00. |
#32
Posted 15 August 2021 - 08:18
AWE, on 14 august 2021 - 21:58, said:
Dupa mine Vodafone a ajuns o gluma sinistra, incepand cu cei de la call center si terminand cu serviciile in sine. Am internet in masina de la Vodafone in mod fortat pentru ca nu pot alege alt provider (e un eSIM care poate fi activat doar pe Vodafone pt ca au contract cu Mercedes pe toata Europa). Daca imi conectez telefonul la wifi-ul din masina, sunt norocos daca pot deschide un mail in 3-4 minute, ce sa mai zic de Youtube sau chestii de streaming, nu stiu sa fi avut vreodata asemenea viteza. Am discutat cu alti posesori de Mercedes, nu e doar problema mea, cu toate astea am sunat deja de vreo 4 ori la ei sa intreb care e faza, m-au indrumat catre reprezentanta, de parca aia au legatura cu serviciul Vodafone de date mobile. VDF are mari probleme cu serviciul asta, au doua siteuri , unul prin Spania si altul in Germania prin care routeaza tot traficul ptr clienti din Europa ca Mercedes, BMW, DHL, UPS, VW si altii cu senzori si flote de masini. Tot fac modificari pe acolo, schimba echipamente dar degeaba ... Am experimentat probleme similare, imi ajungeam comenzile de la aplicatie la masina in vreo 30 secunde in loc sa ajunga relativ instant. Ar fi interesant daca ti-ar putea programa cineva modulul cu un eSIM de Romania si atunci nu ai mai avea probleme. Acum ai un eSIM care sta in roaming si iti ofera cea mai proasta calitate. Tu poti verifica acum ce fel de semnal ai ? 2G/3G/4G? Daca stai doar pe 2G/3G ti-or fi busit aia de la VDF profilul. Edited by SethNY, 15 August 2021 - 08:31. |
#33
Posted 15 August 2021 - 08:25
pe mine tocmai asta ma inspaimanta. relaxarea cu care care, persoanele din zona tehnica spun ..e posibil sa para erori...
faptul ca sunt tolerate greseli sistematice mi se pare ingrijorator. pun pariu ca treaba cu facturile in MyVodafone care dureaza de prin martie aprilie, nu se va rezolva. silvyu_1987, on 15 august 2021 - 07:58, said:
Ca cineva care a lucrat la un moment dat pe partea tehnica la un operator telecom pe partea de BSS pot sa spun ca pot sa apara multe probleme care nu se rezolva batand din palme. E cand vii tu si activezi nr-ul tau nou la vodafone e posibil sa apara erori |
|
#34
Posted 15 August 2021 - 08:36
La retelele mobile ( valabil la toti) daca le pleaca un om cheie din tehnic, au dureri de cap si costuri mari sa faca treaba sa mearga smooth…
|
#35
Posted 15 August 2021 - 09:02
Initiator:
Degeaba te enervezi Orice operator are nefunctionalitati/probleme... nici unul nu este perfect. Oricum ar trebuii sa constientizezi ca si tu (ca si multi altii !) faci parte din problema. De ce ? Pentru ca ai incheieat un contract in loc de cartela prepaid. In loc sa-ti bati capu' cu problemele operatorului lasa operatorul sa-si bata capu' cu ele... poti sa o numesti transfer de stres... daca esti pe cartela iti poti porta numarul intr-o saptamana... unde crezi ca il arde cel mai rau pe operator daca nu la banii pe care ii pierde de la tine (si multi altii care se porteaza). Actul de portare gratuita nu este doar o rezolvare a problemelor tale vis-a-vis de operator dar este si un mesaj ca exista variante mai bune. Actul de portare contra cost (parca din 6 in 6 luni este gratis, nu sunt sigur) este mesajul tau catre operator "sunt atat de nemultumit de serviciile tale incat sunt dispus sa platesc ca sa plec la concurenta !" Asa ca in loc sa cersesti pe la operator, protectia consumatorilor, ANCOM, e.t.c. mai bine arde la bani operatorul ! Edited by dagobar, 15 August 2021 - 09:02. |
#36
Posted 15 August 2021 - 17:16
Am sunat iar la numărul taxabil și am vorbit cred în continuu 15 minute. Mi s-a înregistrat reclamația cu numărul, am cerut în mod express rezilierea fără alte taxe ( cică ar trebui sa plătesc 45 de euro ) și am cerut sa mi se scadă aia 2 euro pentru ca am sunat la număr taxabil. Este inadmisibil sa plătesc pentru a ajunge sa rezolv o problema. Așa ca aștept răspuns.
Săraca femeie cred ca și-a pus mâinile în cap. Să-mi fie învățătura de minte. Va tin la curent Edited by a_d_y, 15 August 2021 - 17:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users