Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Insignia B Sports Tourer
#37
Posted 24 October 2021 - 11:40
Scurt update:
Km: 8300 Trecut la rotile de iarna, a fost o decizie de moment, pentru că s-ar putea sa am 2 drumuri prin pasuri și acolo mă pot aștepta și la zăpada. Am pus eu jantele in curte, aprox 45 de minute toată distracția. Am mers cu ele vreo 5 km și după am parcat. Acuma dimineața, când să mă urc in mașină, roata stânga dezumflata complet. Da jos roata, pune pe cea de rezerva, mergi la vulcanizare alte 45 de minute pierdute. Am luat fix langa casa un TN. Sincer nu am mai făcut atatea pene de ani buni, ce sa mai vorbesc de 2 in într-un an. Îs cate am făcut în ultimii 7-8 ani. Prima senzația e că nu se simt schimbări majore, pare ușor mai grea direcția..vedem la drum lung. La aspect pare mai pregătită să meargă pe drumuri mai rele. IMG_20211023_181621.jpg 559.32K 114 downloads Edited by t-balt, 24 October 2021 - 11:43. |
#38
Posted 25 October 2021 - 10:20
ai spalat-o pentru poze?
faina masinuta...mai ales curata |
#39
Posted 31 October 2021 - 16:21
Cu o zi înainte o spălasem, doar că nu se vedea bine praful încă.
Întrebare: ce prosoape utilizați pentru șters interior exterior, ce ceară și clay bar utilizati și de unde. Nu vreau High end, vreau ceva ok calitativ și preț decent. De regulă mașina e spălata la self wash si odată la o lună două as face și o spălare mai serioasa. Update jurnal: Am mai adăugat un drum de 300km, fiind pe noapte am urmărit mai mult cum merg farurile. Prin zone sem-iluminate unde ai un stalp funcțional următorul ba, mașină făcea dansul faza lunga/ faza scurta la fiecare 10 metri. In curbe puțin mai strânse scoate automat faza lunga și aprinde luminile laterale pentru a ilumina curba. In rest in funcție de trafic tot ba făcea con de umbră, ba lumina marginea drumului, ba lumina normal. Calitatea luminii e foarte ok. Fata de vechea mașină e puțin mai luminos drumul, și acoperă mult mai bine lateralele. In rest nu e ceva wow vs xenonul anterior. Partea in care face conul de umbra e un plus. Mi-ar fi plăcut să am luminile de pe facelift că alea au 84 leduri per far vs 16 și sunt mai fine in treceri. In rest noapte, mers constant, puține mașini, consum 6.2 cu 77 km/h viteza medie cu 2 pasuri pe 300 km. Decent. Cauciucurile de iarna, foarte ok, predictibile pe asfalt uscat, nimic special de reproșat. Vedem la iarna pe ud și zăpadă. Interesant e că se simte diferența vs cele de vara ce au burete in interior, la trecerea peste rosturi, sine de tramvai se aude un zgomot venind dinspre anvelope ce nu era prezent la cele de vara. Totuși nu țin minte la vechea mașină sa se fi auzit zgomotele alea așa pronunțat. Edited by t-balt, 31 October 2021 - 16:31. |
#40
Posted 04 December 2021 - 20:38
Acum 2 săptămâni am făcut revizia. 9300 km
Ulei + filtru ulei + bușon 400 de lei Manopera 300 de lei Total:700 Prețul la ulei decent: 5L 250 de lei. Prețul la filtru, 150 de lei enorm. M-au întrebat de filtru polen, zic cat e, 300 + 50 de lei manopera. Am zis pas. M-am uitat pe online, cei drept și aici filtru polen și aer pe original e 300 fiecare. La anul mă așteaptă 1300-1400 revizia că e aer + polen + lichid frână. Scump. Anul trecut pt toate astea a costat sub 1000 de lei la un prieten tot cu Insignia. Același loc. Probabil că cele 2 filtre am sa le cumpăr eu în curând, dar intai am sa le verific sa le vad starea. Ce soluții utilizați pt vopsea de întreținere? Recomandări? Am o ceară de la Maguiars ( Meguiars ,450ml, Ultimate Quik Wax), mă gândeam că aș avea nevoie de un clay bar. După mai dați cu ceva în afara de ceara? Văzusem ceva de la sonax - SONAX PROFILINE POLYMER NET SHIELD - SEALANT AUTO Cam care ar fi elementele necesare pt un detailing ocazional după spălare. https://www.pro-deta...l?search=Argila E ok? SONAX DIRT ERASER - RADIERA INLATURARE IMPURITATI a folosit cineva asa ceva? Edited by t-balt, 04 December 2021 - 20:51. |
#42
Posted 08 December 2021 - 17:53
Le schimb, dar ce sens avea să dau 600-700 de lei la reprezentanta (daca nu sunt in plan) când le pot schimba cu 200 eu. (Mann sau Mahle sau alt aftermarket)
Apoi, mașină chiar și așa are doar 9000 de km. Cel de polen nu tine cont de asta, dar cel de aer nu mă aștept sa fie prea murdar. Eu și înainte îmi schimbam singur filtrele. Edited by t-balt, 08 December 2021 - 17:54. |
#43
Posted 28 December 2021 - 09:07
Un scurt update.
KM: ~10700 Ieri am făcut Iași Bistrița. Un drum normal de 4:30 a durat aprox 6:30, la care se mai adaugă o pauză de o ora jumătate de masa la Gura Humorului, in total 8h. Am plecat pe ninsoare, tot drumul până am coborât pe Bargaie a nins, de aici ploua. S-a mers in coloana, drumul pe european fiind curat se putea merge cu 100, de la Tg frumos la Pașcani maxim 70, iar de la Pascani la Humor s-a mers in coloana, cu viteze între 30 și 50. 50 km era safe, dar erau persoane cu mai puțină experiență ce făceau coloane imense și 30 km era maximum. De depășit nu se putea pune problema că pe celelalte sens era nebunie, mult mai aglomerat. De la Humor la Câmpulung s-a mers iarăși cu cu maxim 30. Dar pe partea spre Humor totul era o mare coloana. aproximativ 20 km de coloana neîntrerupta, așa încât m-am simțit bucuros că eu mă misc. Pasurile erau impecabile, asfalt curat se putea merge normal. Mestecăniș-Vatra dornei, curat cu zăpadă pe mijloc, se putea merge lejer cu 60-70. Dar iarăși coloana de 30 km/h. Abia de la vatra dornei la Bistrița drumul a fost liber, cu ninsoare dar se putea circula lejer cu 60-70. Oricum la viteza aia mă simțeam racheta, după atâtea ore de mers cu 30 km/h. Per total am fost foarte mulțumit de modul în care oamenii țineau distanta, toată lumea a mers cu grija, chiar și la 30 km/h toată lumea lasă între ei aproximativ 20m între mașină din fata. Încet dar sigur. Cu privire la mașină, pneurile s-au descurcat ok, am folosit foarte mult parbrizul încălzit că înghețau ștergătoarele, iar ESP-ul mi-a plăcut că e fin calibrat, nu intra brusc, ca sa te aducă pe trasa. IMG-20211227-WA0000.jpg 74.19K 50 downloads IMG-20211227-WA0001.jpg 118.58K 50 downloads IMG-20211227-WA0003.jpg 71.95K 48 downloads Edited by t-balt, 28 December 2021 - 09:08. |
#45
Posted 28 December 2021 - 10:14
46 km/h viteza medie, 6.9 consum cu mașină plină și am avut vreo 2 opriri cu motorul pornit, ce însumează vreo 20 de min.
In mod normal e 6.1 consum pe același drum. Cu mașina anterioara pe benzina nu scăpăm sub 8 la ce condiții am avut. Edited by t-balt, 28 December 2021 - 10:15. |
#46
Posted 02 January 2022 - 09:24
ai incercat sa-i faci update la unitatea media ? poate a ta e mai noua si merge. am aplicatia Opel Update in care bag VIN-ul si apar toate update-urile disponibile. La E-corsa mi-a facut dar la Insignia nu merge pentru ca e modelul fabricat sub GM. spune ca nu recunoaste VIN-ul.
https://my.opel.ro/d...opel_update.exe Edited by csi1, 02 January 2022 - 09:28. |
|
#47
Posted 02 January 2022 - 20:01
Nu merge nici la mine.
Infotainmentul meu e tot GM, doar că e versiunea fara OnStar. Este o unitate Android modificată. Am putut și să intru în developer mode la mine își face automat update la hărți prin wifi, iar teoretic ar putea să își facă și la ROM tot automat. Nemții zic că se poate la soft doar la reprezentanta. In noiembrie nu era nici o versiune noua. Că fapt divers, este făcut de Harman, DSP-ul este tot Harman, hărțile sunt Telenav. Asta la mine, MediaNav Pro. Pe clubopel de scrii numele fișierului tau este o discuție cu modul în care poți să îți faci tu singur update, dar nu garantez că e fix la fel. E luat de pe un Grandland x. Dar sistemul pare versiunea ta cu intellink. De asemenea motortalk e o sursa foarte buna de informații, mult mai animat forumul. IMG_20220102_154658.jpg 485.27K 31 downloads IMG_20220102_153432.jpg 404.63K 27 downloads IMG_20220102_153312.jpg 358.9K 26 downloads IMG_20220102_153323.jpg 472.46K 26 downloads Edited by t-balt, 02 January 2022 - 20:04. |
#48
Posted 09 March 2022 - 12:14
Salut! Frumoasa masina, sa te bucuri de ea! exista cumva posibilitatea ca oglinzile sa se inchida automat cand se inchide si masina? sau doar din telecomanda, dupa ce usile au fost deja blocate?
|
#49
Posted 09 March 2022 - 13:03
Buna, mulțumesc de urare.
Nu se închid în mod automat, sau nu am găsit eu sa existe setarea. Le poți închide apasand de 2 ori pe buton sau folosind butonul de pe ușă. Eu spre exemplu nu am nevoie zilnic de această funcție, așa încât pentru mine e perfect, când e un loc mai strâmt doar apăs pe butonul de pe ușă. Foarte rar folosesc cheia. La Mercedes socrul meu are cu închis deschis automat la încuiat descuiat și iarna a avut probleme că îi îngheța oglinda și nu i se mai rabata înapoi. Daca ai nevoie de ea zilnic soluția e sa apesi un buton pe ușă în plus. Îți intră în reflex probabil, dar na, nu e la fel de comod ca un proces automat. |
#50
Posted 09 March 2022 - 14:56
Aha. asa m-am gandit si eu, ca nu este optiunea, deoarece nu am gasit nicaieri nimic. Am intrebat deoarece la toate celelalte masini, puteam seta asta. Vara le lasam sa se inchida automat, iarna manual. Insa avand in vedere ca sunt atatea optiuni care pot fi bifate, nu inteleg de ce nu e si asta.
|
#51
Posted 09 April 2022 - 19:49
1 an și 15.300 km fix de la achiziție.
Consum all time 8.7l/100 km. Nimic special de raportat cu privire la cum se comporta. Nu înțeleg de ce mașina nu are un mod sport la cutie. Asta e singura mea critica. Pentru drumuri de munte unde vreau sa merg mai rapid merg pe manual. RCA preț f bun la Allianz, cu 200de lei sub Euroins oferta. 1100 lei Casco Omniasig - 3400 lei- 100e Franșiza Generali fără Franșiza vroia 9000 de lei ) Poate printre cele mai utile funcții: Keyless go + portbagaj cu deschidere de la picior Camera spate (as vrea 360 pe viitor, strict pt unghiul de sub oglinda pasager unde e greu sa vezi bordura)) Volan+parbriz încălzit. ACC in combinație cu cutia automată Farurile Led Matrix. Multa lumina și 0 oameni deranjați. Ce am observat: Motorul și habitaclul se încălzește mai repede vs fostul 1.8tsi. Suspensia e mai moale puțin dar mașină e foarte agila (pt gabaritul ei) iar pe curbe pot intra cu aceași viteza sau mai mare vs Skoda mai ușoară și suspensii mai dure. Fata nu e un magnet de pietricele, fata de Octavia unde pietricelele îs la ele acasă pe spoiler și capota, aici forma mai aerodinamica ajuta mult. Din păcate chiar înainte să împlinească un an un vecin a decis că are nevoie de o reîmprospătare a vopselei de pe spoilerul spate. Din păcate a sărit vopseaua, de nu iese la polish așa încât am deschis dosar Casco cu Regres. Nimic grav, doar frustrant. Oricum o voi programa la vopsit la final de August, in caz că mai am doritori. IMG_20220326_163347.jpg 451.37K 57 downloads Edited by t-balt, 09 April 2022 - 19:51. |
|
#52
Posted 19 May 2022 - 21:34
Nu am mai scris pe aici de o luna și ceva, timp in care s-au mai întâmplat lucruri interesante.
Bune: mașina merge cum trebuie, am făcut de paști 1300 km, cu o bicicletă pe acoperiș, totul foarte ok, inclusiv consumul, 6.4%, cam 0.3l extra din cauza bicicletei. Am prins și vijelii și cod portocaliu de vânt pe autostrada etc. Toate astea au fost cu pneurile de iarna, că se anunțau ninsori la munte in aprilie. La final de aprilie am trecut la pneurile de vara. Totul arata bine pe dedesubt. Mai puțin bune: 1. O doamna, într-o intersecție a decis că fundul mașinii nu arata suficient de bine și a zis sa ii de-a putina culoare. Cu un incredibil noroc a scăpat întreaga, bara a sărit din clipsuri, dar doar atâta. Cu 3 cm mai la stânga lovea bara metalică, ce se lasă cu daune mai serioase. Radarul pentru unghi mort întreg, senzor parcare intreg, bara doar zgâriată. Când voi revopsi spoilerul fata, va întra și spatele. 2.Azi am descoperit că un cauciuc a fost ușor ciupit într-o bordură...fix unde e protectia pt janta (relativ inexistentă vs Goodyear-ul avut anterior pe Skoda cu talon mai mic). Prin urmare acuma Tre sa cumpăr un cauciuc nou. 600 de lei buc. IMG_20220505_080220.jpg 357.93K 53 downloads IMG_20220505_084153.jpg 505.39K 61 downloads IMG_20220519_175734.jpg 434.27K 66 downloads Edited by t-balt, 19 May 2022 - 21:37. |
#53
Posted 25 May 2022 - 08:11
ODO: 17700KM
650 de lei mai târziu am pus și nouă anvelopa pe fata. Cea tăiată, era tăiat bine, se vede și in poza o dunga, practic ajungea aproape de armatura, iar ce ținea aerul era cauciucul interior. Mă mir că nu a făcut atunci fss. Ce nu mi-am dat seama, Opel a pus Turanza B silent pe mașină, practic are spuma pe interior și e cu 2db mai puțin zgomotoasa. Am uitat de asta și am luat fara spuma aia. Nu se simte ceva diferență. Versiune b silent nu prea am găsit și prețul oricum se învârtea la 800-900 per buc vs 600. Nu as fi pus. Edited by t-balt, 25 May 2022 - 08:12. |
#54
Posted 18 June 2022 - 15:01
Nimic nou sub soare, doar ne apropiem de 19.000 km.
Azi a fost spălată și ceruita, că se dusese ceara anterioară. La următoarea spălare mai serioasa voi aplica iarăși o protecție nanoshield. Era vopseaua încinsa și scria că nu se poate aplica acuma. Și câteva poze: Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users