Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 

Insignia B Sports Tourer

* * * * - 1 votes
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#19
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 15.10.2007
da cine a zis ca A4 B9 e masina sport?
ma refeream la cu totul alta masina, da tu citeste asa in diagonala si intreaba doar asa de dragul intrebarii

#20
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
245/45/r18 este dimensiune standard pt A6, seria 5, e classes și poate altele.

Repet, la dimensiuni și greutate e acolo Insignia, 5m, 1.6-1.7t. A4, Passat, și superb, sunt mai ușoare și mai scurte cu 30-20, respectiv 10cm. Motiv pt care au și alte dimensiuni anvelopele și alți indici de greutate.

Referitor la anvelope, după 1300 km, s-a redus simțitor zgomotul, dar nici nu am mai mers cu cealaltă de 2 saptamani să pot compara.

Azi am mai făcut 320km cu 2 pasuri și europene. Foarte aglomerat, noroc că eu veneam spre casa când restul fugeau din oraș și pe bandă mea a fost mai liber.

Consumul decent, 6.2, dar mai aglomerat ca la dus și acuma că a acumulat km spre final i-am dat și vreo 2-3 acceleratii mai serioase. Decent, nimic de zis.

Viteza creste, motorul e la fel de liniar ca la benzină, dar ii lipsește puterea spre partea de sus a turometrului, 4000+ oricum schimba cutia la 4100-4200.

Pt depășiri din scurt și în forta dau pe manual și țin la 2500.

#21
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,156
  • Înscris: 05.09.2007
Nu am vazut in poze , ai bordul electronic ?

Referitor la pret anvelope , eu am cumparat  245 45 18 iarna( pirelli) si vara (dunlop) cu vreo 600 lei buc. Pe rahatica de corsa am 205 45 17 si am dat 650 lei pe un set all-seasons apoi am taiat unul si am dat 700 chiar pe 31 decembrie anul trecut.

#22
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Dap, bord electronic, navi mare plus HUD.

Plus 2 poze cu motorul.

Oricum cea mai utila funcție e cea de handsfree la portbagaj.  O folosesc foarte des și de multe ori am mâinile ocupate fie când deschid, fie când închid. Plus merge 95% din dați, atâta timp cât am cheia asupra mea, lângă portbagaj. Uneori mi-a intrat în reflex sa dau cu piciorul încât chiar de am mâinile libere tot nu apas butonul.
Attached File  IMG_20210430_120021.jpg   445.57K   203 downloads
Attached File  IMG_20210430_120051.jpg   563.07K   156 downloads
Attached File  IMG_20210430_124452.jpg   512.55K   118 downloads
Attached File  IMG_20210430_124431.jpg   441.08K   100 downloads

Hud-ul arata mai multe info, era pus sa îmi arate semnele de circulație, dar cum abia am pornit motorul nu era afișat nimic.

Edited by t-balt, 30 April 2021 - 16:45.


#23
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Scurt update.
Vinerea trecuta am făcut și prima pană, roata era dezumflata complet, eu mă pregăteam să plec la școala cu cea mica. Noroc că aveam roata de rezervă. In 20 de minute am terminat tot. Minus mare pt Opel că nu au pus și piesa de scos căpăcelele din plastic. Noroc că am luat-o de pe Skoda.

Interesant, anvelopele Bridgestone vin pe interior cu burete pentru a reduce din zgomotul făcut de anvelopele goale pe interior.

Și ca sa fie complet meniul, am luat și un cui în spoiler spate...va fi făcut pe casco cu regres...dar na...a și intrat, puțin mai tare și găurea complet bara...

Între timp am luat și un set de bare Thule, am căutat ceva până am găsit un magazin ce avea kitul ce îl doream eu.

Attached File  IMG_20210529_113831__01.jpg   260.07K   116 downloads
Attached File  IMG_20210529_133138.jpg   743.29K   116 downloads
Attached File  IMG_20210521_084733.jpg   639.09K   112 downloads

Edited by t-balt, 29 May 2021 - 13:52.


#24
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,633
  • Înscris: 07.10.2005
O masina foarte frumoasa si foarte bine echipata! Sa te bucuri de ea!

Rotile pe 18 sunt in caracterul masinii, tinand cont de cat de mare este ajuta foarte mult la aspect si rulare. Interesant si ca ai talon mai mare decat in mod obisnuit, la mine am 235/45/r18 si tot este o dimensiune mai avantajoasa ca talon fata de multe alte roti pe 18.

#25
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Un detaliu interesant, am simțit că de am geamul deschis nu intra așa tare aerul în mașină. Skoda trebuia să am ambele geamuri pe o parte (față spate) că sa nu se simtă.

Attached File  IMG_20210609_085942.jpg   212.05K   111 downloads
Attached File  IMG_20210613_212936.jpg   168.44K   106 downloads

Edited by t-balt, 20 June 2021 - 07:48.


#26
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Mai adăugăm Km, încă puțin și facem 4000 km.

Sâmbătă am făcut 300 de km, cu bicicleta mica pe acoperiș.

Iași-Bistrita in 4h și o viteza medie de 78 km/h. Consum 7l

Ținând cont că vb de 2 pasuri, am avut câteva locuri in care nu am iertat-o in depășiri, nu la fund dar mai alert și cu o bicicletă sus mi se pare foarte bun + portbagaj plin căt pt 4.

Sincer nu am mers mai tare ca de obicei, 110-120 in exterior, în localități cu traficul și încet unde era aglomerat.

Cu Skoda, fara bicicleta, la viteza asta medie arata 7.8-8 linistit.

In schimb, de mult nu am mai testat frânele ca la drumul asta. 2 descreierați, unul pe line continua in vârf de panta/rampa (eu urcam, el urma să coboare) a decis să depășească o alta mașină. ViZibilitate 0 pt el. Când l-am văzut și am calcat frana până la 0 el nu era decis de sa depășească sau sa se replieze. Oricum... F bune frânele.

Al doilea, aproape de Mestecăniș, in curba pe line continua, el depășea un tir...again franat până la 0...asta a finalizat depășirea...după ce toti au frânat pt el...după îmi mulțumea...numai asta nu era la gura mea!

Noroc că eu preventiv când văd coloane reduc viteza, ridic ușor piciorul de pe accelerație și mă aștept să frânez, că de regulă se găsesc deștepți sa forțeze ce sunt puțin mai in spate.

Nu înțeleg nerăbdarea asta pe linie continua fara vizibilitate deloc, mai ales la un tir.


Alte aspecte pozitive, ce nu aveam pe Skoda.
- Când sună telefonul, viteza la AC, scade la minim că sa mă auda interlocutorul.
- ACC este foarte fin la accelerație și frânare, nu bruschează nu pleacă avion, distanta e setata pe mediu. Spre deosebire de CC ce îmi era cvasinutil prin Ro, asta e super ok, in special in coloane.
- volanul are o cursă scurta, 3 rotații lock to lock, deci 1.5 rotații pentru stânga sau dreapta maxim din poziția centrala, plus e suficient de direct și plăcut pt o direcție electrica, nu are o zona moarta când e la mijloc. Skoda are un efect de elastic acolo. Nu e că direcția variabila de pe A6, dar e ok.
-bicicleta find mica, nu am simțit că e acolo și nici nu se auzea, dar nici nu am testat peste 130.

Negativ:
Mi-ar fi plăcut că Lane assist sa fie off permanent - se activează la fiecare pornire după ce trec se 60 km/h
Start stop, in trafic stop and go trebuie să îl dezactivez.
Skoda avea o funcție: Rain sense, practic de ploua și mașina era încuiată, ridica automat geamurile și închidea trapa de era deschisă. Aici nu am.

Per total sunt foarte mulțumit de ce oferă in banii dați.
Attached File  IMG_20210626_095448__01.jpg   598.18K   42 downloads

#27
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Mai dezmorțim topicul.

Nimic extraordinar, doar am ajuns la aprox 5400 km și mai urmeaza sa mai fac aprox 1000-1200 km in următoarele 3 săptămâni.

Între timp pe casco s-a schimbat bara, fusta și s-a vopsit.

Devizul a fost însă năucitor, cine va verifica mașină asta pe RAR va zice că a avut dauna serioasa, nu că un spoiler a fost schimbat pt o banala spartura ce nu prea se vedea în bară.
Spoiler

Ce mi se pare mega ciudat e că pt Sedan, aceași bara, cu f mici diferențe a costat 2000 de lei, am un prieten ce a avut nevoie de una, tot la același dealer/reprezentată/centru.

Ce sa mai zic, trăiască Casco cu regres că nu vedeam eu bara spate de la Euroins la banii ăștia. Probabil nici nu as fi reparat-o că nu am înnebunit sa plătesc atâta.

Am făcut și o mică excursie până la lacul Lala, văzut și rododendroni. Am mers cu mașina până la pasul rotunda, numai că mi-a fost milă de Opel și am preferat sa bag un GLK. Au fost ceva pietre mai mari și îmi era puțin inima strânsă că aveam jante de 20 și tocmai ce s-au luat pneuri noi. 800 buc, dar totul s-a terminat cu bine.

Râdeam cu un prieten că ar trebui sa ne luam un Fiat panda 4x4 nou, 10.000e, facem pe din două și îl băgăm pe trasee :

Între timp mașină veche e la vânzare, Octavia 2 FL 1.8 tsi, combi. Cine e interesat imi poate da PM.


Attached File  IMG_20210729_085351.jpg   384.92K   90 downloads
Attached File  IMG_20210712_154403__01.jpg   713.79K   120 downloads
Attached File  IMG_20210717_150020.jpg   955.66K   82 downloads

Attached File  IMG_20210717_164019.jpg   378.98K   47 downloads

Edited by t-balt, 14 August 2021 - 22:43.


#28
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Scurt update:
Am mai adăugat aprox 1300 de km, din care aprox 800 km doar ieri. Fata de alte dați nu am dat de nebuni, ceea ce a făcut drumul mai ușor.

Am fost la mare la noi in Năvodari, și unde  stat, porțiunea de plaja unde mergeam era aproape goală, nu eram mai mult de 10 15 persoane. 100m mai la dreapta plin, 500m mai la stânga iarăși plin.

Drum:
- dus am mers Bârlad, Tecuci, Brăila, Viziru, Giurgeni-Vadu oii - Mamaia foarte buna varianta, mai lunga, dar dreapta și se poate merge repede constant.

- întors am mers pe Năvodari, Macin Galați cu bacul, apoi Târgu Bujor, Bârlad, Iași.

Nu recomand porțiunea Năvodari Macin, a fost mai liberă, dar e foarte denivelată și drum prost, nu cu multe gropi, dar nu poți merge cu mai mult de 90-100 in rare ocazii. Iar pentru cei cu rău de mișcare e de evitat. Cine vrea sa treacă podul pe la Giurgeni, Ba și taxa de pod e 11 lei vs 27 la bac și nici nu aștepți bacul.
Versiunea pe la Târgu Bujor e doar ușor denivelată, se poate merge cu 110 constant, nu e la fel de bună că cea prin Tecuci, dar e mai liber drumul și mai scurt.

Daca ar fi sa mai merg odată as merge iasi-Barlad, Tg Bujor, Brăila, Giurgeni, Năvodari.

Edited by t-balt, 31 August 2021 - 12:27.


#29
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Achiziționat și jante + cauciucuri de iarna.

Căutăm pe OLX jante originale + senzori originali.

Am găsit până la urmă pachetul opțional de roti de iarna de la Opel.
Jante pe 17 + senzori + Bridgestone lm001 echilibrate din fabrică 225/55/r17 2519 dot. 2 au aproape 8mm, iar 2 au 6mm. Au fost utilizate doar 1 sezon, fiind livrate dealerului in 2020 (încă mai e prinsa nota de livrare pe janta :) )
Preț 3400 de lei

Făcusem un calcul -
jante + senzori 2200
Conti ts870 2400
Total 4600

Am zis că de cei 1200 vad ce fac anul acesta, plătesc revizia și ceva pe lângă.

Daca la iarna nu îmi plac cum se comportă pneurile la anul le fac vânt și iau altele.

Attached File  Screenshot_20210921-192447.jpg   781.78K   36 downloads

Edited by t-balt, 21 September 2021 - 19:21.


#30
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,156
  • Înscris: 05.09.2007
eu am luat acum 2 ani jante originale pe 18" noi cu 500 euro (ebay DE) si senzori cu 250 lei/setul(olx). iarna trecuta i-am luat pirelli noi de iarna cu vreo 600 lei bucata. la a mea nu pot pune mai mici de 18" din cauza sistemului de franare brembo(discuri mai mari).

revizia a costat tot timpul vreo 800 si ceva de lei, anul asta in iunie am dat 1200 !

Edited by csi1, 21 September 2021 - 20:07.


#31
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Deci aproape 5500 de lei totul (aia 500e) au inclus și transportul?

M-am gândit să le caut și eu pe ebay, dar nu mi-am mai bătut capul. Găsisem și pe 18 jantele, același model ce am pe vara, dar nu bicolor.
Era 2800 cu senzori inclusi. La asta mai adăugăm că tine încă vreo 2500 pneuri.

Am zis că nu merita diferenta pt a lua pe 18. Plus balonul mai mare pt iarna îmi surâde.

La mine e 5x115, distanta asta e noua și mai puține jante la vânzare. 5x120 cum ai tu is dimensiunile de la Insignia A, mai mare gama.

#32
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,156
  • Înscris: 05.09.2007
jantele (pt 245 45 18 ) is tot 8,5 J x 18  5 x 115 si au costat 480 euro + 80 transportul din DE.
eu am iarna/vara jante de 18 , din fabrica  venea cu 20 dar la drumurile noastre am zis sa aleg talonul mai inalt.

#33
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Corect, lățimea e aceași parca si pe 20, 245, (la mine e) deci nu pierzi foarte mult.

De curiozitate, la tine pe sport schimba și treptele la turații mai mari, gen 3-4000 rpm? Nu îmi dau seama de ce nu au pus la cutie mod sport, ar fi fost util când ai de făcut mai multe depășiri sa o las in sport și să imi stea la 2000 in loc de 1500.

#34
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,156
  • Înscris: 05.09.2007
Da , pe sport schimba mai sus si motorul suna altfel. Se intaresc suspensiile si volanul iar torque vectoring-ul e mai pronuntat( simt cum impinge din spate la curbe).

#35
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Hmm pt asta îmi făcea cu ochiul country tourer-ul ăla biturbo, pt modul sport și 4x4.

Prețul mai mare+20.000 km și scaunul pasager fara reglaje nu m-au făcut să mă întind mai mult.

Am aproape 7500 km, media pe ultimii 5800 km e 8.1l, cu oraș inclus.

Doar oraș, e între 10-11l. Depinde de cat de tare mă grăbesc dimineața.

Volanul incalzit, foarte bun:d

Mai alternez cu Skoda, se simte bine diferență de confort la drum, mai ales la prin oraș și la denivelări.

#36
Pavilion8373

Pavilion8373

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 591
  • Înscris: 10.04.2008
Daca vrei pot sa iti trimit un stergator spate original (https://www.revizies...nala-gm-p-23344)
Platesti tu trasportul - doar prin curier, nu ma incurc cu posta - si cam atat Posted Image
Am comandat pt o revizie (eu am berlina 2.0 T 4x4) stergatoare printre altele si mi-au trimis din gresala pt break care e jumate din cel de la hatch Posted Image
Da-mi un pm daca te hotaresti
Drumuri line!

Edited by Pavilion8373, 28 September 2021 - 10:49.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate