Insignia B Sports Tourer
#55
Posted 21 July 2022 - 14:16
ODO: 22.000 KM
Ne pregătim de concediu. Între timp am cumpărat o camera auto: Viofo A119 Mini - e aproape același lucru cu A119V3, are in plus wifi 2.4/5ghz, bt, e mai mică și câteva din setările extra ce se pot găsi pe A129. In plus are prinderea la gps de la a129, de care zice lumea ca e mai bună. La ea am adăugat kit-ul de parcare HK4 și filtru CPL. Camera in sine a fost 580, kit parcare + filtru și transport a ridicat costul total la 775 de lei. Montajul a fost ok, l-am făcut singur și sunt chiar multumit de rezultat. Firul a fost băgat prin stâlp, prin spate la airbag, și era loc sa îl bag frumos până jos in cutia de siguranțe, fara sa se vadă deloc. In partea de sus prin plafon, iar filtrul pentru DAB de pe cablu a fost băgat în suportul de la oglinda, cablul ieșind din plafon prin gaura special făcută și pentru cablurile de la oglinda. In felul asta nu a trebuit să forțez pe undeva capitonajul:) Legătura la panoul de siguranță a fost făcută în felul următor: Plus accesorii : siguranță volan încălzit Plus constant baterie: siguranță buton rabatare scaune spate Minus - era un șurub mic ce se lega la caroserie fix sub cutia de siguranțe. Siguranțele sunt de tip mini2 Pt a scoate siguranțele Opel a inclus in cutia de siguranțe din motor și o scula specială pt asta. A făcut viața ușoară. Kitul de montaj venit în cutii este generos, conținând: Scula pentru demontat sau tras elemente bord/împins cablul 2*Folie electrostatică ce se lipește pe geam (se da ușor jos) și pe care lipești camera cu adezivul 3m. Asta permite sa poți da jos de pe parbriz totul ușor, in caz de nevoie Cablu de date scurt (bun pt android auto) Cablu date lung in caz că vrei de la bricheta + încărcător bricheta cu 2 iesiri usb In rest a mai primit o curățare exterioara mai temeinică, dat cu Sonax nanoshield, iar pt jante am luat mafrasol degresant ce l-am diluat 5ml cu 500ml apa și am dat jos murdăria. Pt a freca am luat și o pensula pt bord. Mai jos poze. IMG_20220719_202423.jpg 582.95K 57 downloads IMG_20220714_152257.jpg 299.07K 59 downloads IMG_20220714_112249.jpg 501.01K 53 downloads IMG_20220714_112238.jpg 296.82K 56 downloads IMG_20220714_111838.jpg 243.42K 57 downloads IMG_20220714_111828.jpg 220.81K 50 downloads IMG_20220714_111821.jpg 146.09K 57 downloads IMG_20220713_131519.jpg 197.46K 62 downloads IMG_20220720_161414_409.jpg 774.47K 62 downloads Edited by t-balt, 21 July 2022 - 14:22. |
#57
Posted 23 July 2022 - 20:00
Diluția este aprox 1:50, prin urmare la 500ml apa pui 10ml soluție. Eu am pus jumătate că dau pe jante și nu am nevoie de ceva foarte concentrat.
Scrie și pe cutia din poza 900ml soluție concentrat= 50lt soluție |
#58
Posted 24 July 2022 - 21:54
La 1:50 dai cu apa chioara parerea mea. Pentru jante poti folosi lejer 1:10. Eu momentan folosesc 1:25 dar dupa ce consum ce mai in pulverizator o sa merg pe 1:15.
Edited by special, 24 July 2022 - 21:55. |
#60
Posted 25 July 2022 - 15:07
Jantele erau foarte puțin murdare, am dat pentru a da ușor mizeria, prin urmare nu aveam nevoie de concentrație mai mare. Am dat și pe niste jante de Fiat 500 ce la o spălare anterioară nu au vrut să se curețe ușor, și tot ce nu a fost bitum sau chestii foarte dure s-au dus ușor. Pt alea mai dure probabil aveam nevoie de o concentrație mai mare.
Am sa cresc concentrația doar de va fi nevoie, jantele de vara sunt cu negru vopsite și îs in mod clar mai sensibile vs cele din aluminiu clasice. IMG_20220718_195902.jpg 593.41K 45 downloads Edited by t-balt, 25 July 2022 - 15:07. |
#61
Posted 26 August 2022 - 09:39
Update după vacanța de vară:
ODO 26.300 Am făcut 5100 km prin Romania și pe afara. Aprox 3000 km sunt făcuți pe Autostrada numai. Consum 6.6 pe tot drumul, cu o viteza medie de 73 km/h. Pe afara am avut 2 zile când am mers cate 8-9h și aprox 850-950 km pe zi. Foarte ușor pe autostrada. Am mers foarte mult cu ACC pornit. De regulă setat pe 150 km și lăsat să meargă în ritm cu traficul. Prin Ungaria Italia și Slovenia ritmul era mult mai alert, in sensul că erau multe dopuri unde de la 140-150 franai la 120-110, după iarăși sprint până la 150 după iarăși frânat. Dar opțiunile era fie mergeai cu 90-110 pe banda 1 cu tirurile, fie te țineai cu ritmul de pe B2. Bineînțeles că ma dădeam des la o parte că erau ce mergeau și 180+. Prin Austria, mai puține dopuri, se mergea mai repede constant, in schimb multe lucrări și benzi îngustate și mers cu 80 km/h. Media pe porțiuni de 900km era undeva la 6.5 cu 115 km/h. La 150 lua cam 6.5 (depindea de cat de dreapta era autostrada) la 140 6 și sub 6 la 130. Culmea, pe Romania am avut întotdeauna cea mai buna medie, spre 130 km/h cu ACC pus pe 140/145. Mult mai puține mașini a însemnat că foarte rar am avut motiv să reduc viteza. (A1, A10,A3) După ce am revenit pe europene și am făcut 450 km in 7 ore, realizezi cat de importanta e autostrada unde făceam dublu in aproape același timp. Mașina s-a comportat impecabil. Foarte mulțumit de ea, scaunele bune, nu simțeam când ajungeam la 150, uneori faceam overwride la ACC, accelerând eu înainte unde știam că cel din fata urmează să se de-a de la 110-120 și doar vedeam pe HUD că am 150-155. Fara sa fac asta tot cardul din spate se urca pe mine. Multi italieni și austrieci in afara țării mama aveau 0 interes pentru o distanta minimă de siguranță. Cu privire la distanta minimă, ACC era pus pe mediu și pastra distanta proporțional cu viteza avuta, dar de accelerai ușor și te apropiai de cel din fata se ajusta și menținea o distanta mai mica pentru o distanta mai lungă. Iarăși ca sa nu reducă viteza cand mă apropiam de o mașină din fata și trebuia să schimb banda, că sa nu o fac la 200m ci puțin mai aproape, puneam semnal stânga și mă mai lasă vreo 50m până reducea viteza. Foarte util mai ales cănd in spate aveai grăbiți, eu 150, ei vroiau 160+, era spatiu, mă trăgeam dreapta și puneam semnal stânga pentru a mă reîntoarce pe B2 și nu a frana că aveam mașină în fața pe B1. Fără ACC m-ar fi durut picioarele sa stau cu ele nemișcate ore bune. la o mașină moderna, mai ales automata și pentru drumuri lungi e o investiție extrem de buna.chiar și pe drumurile noastre, mai ales in localități în coloana. Dar cu piciorul pe frana pentru treceri. Iarăși la unguri și la Italieni, sport sa sară în fata ta din scurt la 100 km la ora. Vazand asta, de multe ori reduceam preventiv unde vedeam că se pregătesc. De altfel dacă nu era in 5 m sa îmi sara și ACC-ul se descurca perfect. Sincer pentru drumuri din astea lungi mașină este absolut perfecta, iar pentru Autostrada cei 170 cp îs ok, are reprize foarte ok, și chiar și de calci accelerația la 170 simți cum accelerează bine. La 150km/h aveam 2300 rpm. Și la 130 2000. Prin Austria am mers 30 km respectând cu sfințenie toate limitele de viteza, 50 oraș, 80 centura/130 autostrada și am scos consum de 5.0 cu o medie de 104 km/h. Nu credeam că se poate. Dar prin Ro cu mașină plină și drumuri mai de munte, simt uneori nevoia de mai multi cai pentru depășiri mai din scurt. Fun fact, in Slovenia am prins o coloană de mașini din RO, 2 BENTAYGA 2017 și 2021, ambele cu aceleași litere la număr (prima era un bărbat, a doua o femeie la volan) un s500 nou, un seria 7 2015, păreau impreuna Side note: pentru cine e interesat sa meargă la Formula 1 la Hungaroring, daca vrea sa.vada cat mai mult din cursa/acțiune, sa aleagă locuri in zona Silver / RED Bull. Pentru cine e interesat mai mult de start și de festivitatea de premiere, poate lua gold, dar mașinile vor fi precum un glonț ce va trece prin fața ta. Exista bilete tip 3 corners sau care iti permit in 3 zile sa stai in 3 zone diferite supergold/gold/silver, bune pentru a îți face o idee. IMG_20220823_084606.jpg 277.54K 54 downloads IMG_20220813_111513.jpg 308.09K 57 downloads Edited by t-balt, 26 August 2022 - 09:47. |
#62
Posted 25 October 2022 - 14:28
ODO 28.300 KM
In septembrie au fost vopsite cele 2 spoilere, fata spate că urmare a celor povestite mai sus. Au ieșit ok, nimic spectaculos. Manopera pt fiecare spoiler aprox 1300 de lei la Casa Auto. Ieri, 24.10.2022, am făcut și revizia Nr 2 la 2 ani. Am făcut-o la Bistrița, pt că oferta a fost mult mai buna și aveam drum. Cost Bistrița 1300 de lei. Cost Iași 1900 de lei. Inițial am vrut în septembrie la Iași, și din discuții anterioare mă așteptam pe la 1500. Când am văzut oferta am zis că nu țin minte sa fi schimbat marca. Diferența era mica la manoperă, dar la piese era diferență uriașă, la produse originale. (Am verificat pe filtre după, sa fiu sigur) Prețul include: Schimb ulei 5l, filtre ulei, aer, polen, motorina. Ca fapt divers, filtrul de motorina a venit mai scump vs proforma (apare drept bec in proforma), pentru a pastra prețul au pus 5% extra discount la piese. invoice_RO-1-Copy_Page_1 (1)~2.jpg 95.31K 15 downloads Edited by t-balt, 25 October 2022 - 14:34. |
#63
Posted 25 October 2022 - 14:56
Pe viitor sa stii ca poti veni cu piesele tale si sa efectuezi numai manopera in reprezentanta.
|
#64
Posted 25 October 2022 - 15:35
Preturile de la reprezentanta bat cu ce as fi dat eu la Epiesa, tot pe original. Daca nu luam original, economiseam aprox 100 de lei.
In cazul asta nu merita bătaia de cap. De făceam la Iași, merita garantat. Am să țin cont pe viitor. |
|
#65
Posted 14 January 2023 - 16:36
ODO 32.200 KM
la 31.xxx km, la început de Ianuarie am făcut schimb de plăcuțe de frână pe spate. Am pus ATE, originalul era Ferodo. Cam puțin, fata mai are foarte multa carne, nu pare să fi ajuns la jumătate. Și așa pe spate mi-au zis la revizia anterioară că nu mai am mult, dar din start ele au doar 17mm. După cum arătau mai duceau 1000-2000 de km, dar nu is cu senzor, ci cu tabla cu scârț și am fost avertizat că de scârție și nu le schimb imediat îmi stric discurile (e prima mașină cu așa ceva și nu cu senzor, deci nu am idee cat e de adevarat) așa încât am ales sa nu risc. Cost la reprezentanta 540 de lei. (Plăcuțele is 290, restul manopera) M-am mai dus la reprezentată cu un motiv, exista rechemare pentru frane, se face update la modulul ABS pentru că e posibil să nu funcționeze cum trebuie daca pierde complet vacuum. Acțiunea vizează Insignia produse între 2018-2020 https://insignia-dri...92&d=1668622819 In schimb am descoperit niste marcaje interesante ce se referă la coeficientul de frecare al plăcuțelor, marcate cu FF, FE , cele originale erau FE. https://www.motortre...odes-explained/ IMG_20230106_092122.jpg 121.36K 20 downloads IMG_20221113_163509.jpg 182.05K 22 downloads IMG_20221113_154313.jpg 185.6K 19 downloads Edited by t-balt, 14 January 2023 - 16:42. |
#66
Posted 13 May 2023 - 11:21
ODO 35.xxx km
Nimic fantastic de reproșat, doar 2 mici probleme. Volanul la care se exfoliază vopseaua de pe el, a fost ciupit de cea mica acum vreun an când și-a băgat unghiile când se juca în fața. Deși chiar și așa mi se pare cam slab vopsit. Trebuie sa vad daca se poate revopsi. A doua e mai mult un pitic al meu, aud un zgomot ușor când plec sau frânez sau accelerez ușor ori schimb direcția la viteze mici, practic când se schimba înclinarea mașinii. Am sa o urc pe elevator, sa vad de e vreun șurub slăbit. Între timp am făcut o minivacanță in Germania unde am dat să închiriez o Tesla model 3. Din păcate nu au avut tesla și am primit upgrade la BMW iX 40. L-am folosit pe 950 km pe toate drumurile, de la oraș, european, munte cât și autostradă. Am sa las câteva impresii aici. Încărcarea: cei de la Sixt mi-au dat un card de la Shell. Acesta a mers la majoritatea stațiilor folosite, minus prima statie la care am incercat, una din oraș de 22 kw. Am folosit preponderent ENBW, ce au și 150 și 350kw statii pe langa autostrada, cat și EWE GO. In principiu am încărcat de regulă de la 30-40% la 100% ( de 2 ori pt că pur și simplu a durat atâta să mănânc a durat ani sa primesc ceva de la burger king și a doua oară eram la supermarket și căutăm ceva și nu ne-am grăbit) iar odată am lăsat peste noapte. Mai mult nu știam pe unde merg a 2-a zi și dacă am unde sa incarc sau nu. Range anxiety...nu a fost foarte mare dar și unde găseam un pct ok de incarcat și aveam oarece treabă foloseam, strict că sa nu mă abat prea tare, dar vs un ICE, unde opream de maxim 2 ori la benzinărie odată pt plin și odata pt a preda mașină aici am tot oprit. Timp pierdut (fara overnight charge) a fost undeva la 3 ore...dar simplul proces până m-am dumirit cum merge cred că însumează liniștit o ora. Mașină: Pro: spațioasă - efectiv mult spatiu atât în fața cât și în spate, soția a zis că și scaunul din mijloc spate era confortabil Sistemele media și de siguranță f bune. aici trebuie sa menționez integrarea Android Auto ce era wireless și a mers din prima. Dar partea faina era că suporta sa arate harta și pe clusterul de instrumente + HUD. Practic vedeam în 3 părți harta, dar ecranul central era puțin în afara vizibilității. Navigația standard a mașinii avea inclusiv realitate augmentata ce punea pe ecranul central imaginea de la camera și suprapunea săgeți pe unde trebuie să o iei. Iar pe hud iti arata și pe ce banda ești și când să schimbi banda. Nu am folosit-o dar părea ok, iar estimarea cu privire la baterie era corecta. In final mai recunoștea și celelalte semne de drum, atenționând cand semaforul se făcea verde sau roșu sau când erau semne de stop (astea + limitele de viteza mergeau indiferent de ce aplicație pentru navi foloseai) Adaptive recharge: la drum lung nu vrei one pedal driving, mai ales pe autostradă când vrei coasting. Când ridicam piciorul exact asta făcea, dar când vedea mașină în fața aplica automat regen și reducea viteza, la fel și la curbe, când semnalizam că ies pe bretea, aplica regen și reducea viteza substanțial, pur și simplu am simțit că acționează exact așa cum as aștepta de la ea și simula foarte mult modul cum ai folosi frana de motor cand ai vrea sa fie mai puternică. In oraș foloseam modul B. ACC, Cred că cel puțin 6-700 km din cei 900 i-am făcut pe ACC, practic setam viteza, iar faptul că îmi arată în navi și următoarea limita de viteza și puteam imediat sa ii dau set iar când ajungea la ea reducea automat m-am salvat de multe bătăi de cap, find multe restricti la 80-100-120, alternând des. Iarăși când era vb de ieșit de pe autostrăzi când semnalizam știa să reducă viteza automat și să fie fluid, dar odată ce intrai pe bretea trebuie sa mai reduci viteza că uneori era mai strânsă curba. Eu aveam și assisted ACC ce in teorie știa să schimbe singur banda la viteze de peste 80 km/h si să te țină pe banda. Nu l-am folosit pt că se simțea nenatural. Sistemul audio Harman Kardon de 600w f ok, deși probabil as fi dat basul mai încet de ascultam tare, dar aveam vreo 2 audiofili.cu mine ce ziceau că aud instrumente ce înainte nu le auzeau ) ei au fost încântați. Con: Ținuta de drum: pe autostradă mi s-a părut nesigură la viteza de peste 130 km/h din următoarele motive - pe zonele ușor denivelate avea un bouncing pronunțat, era foarte ușor influențată de vânt iar directia relativ sensibila făcea greu sa stai in banda ta. O parte sa ziceam ar putea să fie de la presiunea in anvelope + unghiuri, dar mașina avea 11k km. Chiar și pe zonele de no speed, nu prea mergeam cu mai mult de 120-130 pt că nu avea sens. Mi s-au părut că mașina se simte foarte bine pe Europene când am mers 80-100 km/h. Scaunele: și pe mine și pe soție ne-a durut spatele după 2-3 ore de mers. In special in partea superioara, ok la lombar și la fund, partea cu tetiere integrate ne ajutând că era foarte in spate vs cap tetiera. Am incercat mai multe poziții, nu prea am reușit. Range: la viteze de autostradă cu mult mers 80-100-120 și de doua ori spike-uri de 150-160, nu trec de 200-250 km cu o încărcare maxim la o baterie de 80 kwh. Prin oraș și pe valea Rhinului cu 60-80 limitări scoteam undeva la 300km, dar nu am făcut depășiri deloc ( in fapt mai nimeni nu depășea, pe mine nimeni nu m-a depășit și toată lumea mergea cu limita 60-80 + 1/2 km/h. Daca as fi mers cu 70 pe limita de 60 ar fi mers după mine, dar altfel nu m-au depășit. Mixte: Dimensiunea mașinii... Mi se pare prea mare pentru oraș, iar prin parcările subterane, groaznic, noroc de camerele 360. Pentru autostrada, nu e făcută pt așa ceva, nu in versiunea cu suspensie clasica și 80kwh baterie, poate ix50 cu pneumatica și 101kwh baterie e altceva. Camerele 360 plus senzori parcare:. La manevre de parcare când intrăm cu fata, nu se activau senzorii sau camerele chiar de aveam zidul la 10 cm de mine. Doar când dădeam cu spatele se activau. Iar rezoluția era slăbuță, poate din cauza displayul, dar cel puțin pe laterale erau cvasinutile, doar vedeam o dara gri ce părea o bordura, mai ales la vederea 360. Nu au fost punctul forte din perspectiva mea, dar absolut necesare pentru mașina asta, mai ales în oraș în parcări subterane. Displayul central : singurul mod in care îl puteam personaliza era de schimbam modurile de condus, eficient, sport, relax, in rest schimba doar ce era pe mijloc cu o serii de informații, dar eu aveam nevoie de harta. Am ținut mașină pe efficient doar pt că îmi plăcea ce afișa pe laterale. Nu am simțit nevoia de celelalte moduri, puterea era suficientă pt mers liniștit. Accelerația: nimic wow, dat fiind greutatea mașinii, dar chiar și așa accelera bine. La reprize 140-180 se simțea mai aproape de ce scoti cu o mașină normala de 170-200 cp de 1.6-1.8t (deci orice mașină de la Passat la E clasa cu motor de 2.0) între 0-100 se schimba lucrurile, cuplul instant find super bun, și te baga in scaun, mai ales că la intrari de pe.bretele, indiferent de mod am avut senzația că îmi dă putere maxima. Consum: pentru mine cu autostradă+oraș și european 150 km 22 kwh/100km, all time mașină avea 23.3 pe 12.000 km. Aștept sa vina factura finala din aplicație, dar momentan îmi zice că m-am costat 150e pt 950 de km. De la plin la plin. Clar mai scump vs o tesla sau o mașină normala clasa compacta, probabil mai ieftin vs un x5 diesel, dat fiind motorina ce costa 1.8e in de. Butoanele: nu are butoane tactile, dar le are ascunse sub un plastic oarecum kitchios și efectiv în afara de indentația pt butonul home, restul era nu le găseai fara sa te uiți. Nu știu ce e rău în a avea butoanele separate clar, mai ales că se apăsau aiurea, feedbackul nefiind unul premium, ci doar de un plastic ce se înclină. Macar alea tactile vibrează plăcut. Rotita era utila, mai ales că displayul era foarte departe și nu îl poți atinge cum trebuie in timp ce conduci. Butoanele le înveți cu timpul, dar... Știu că există că opțiune sa fie ceramice, poate acolo e altceva dar.. Că sa rezum, experiența EV a fost foarte ok, fara probleme, am apreciat tehnologia de la bord, liniștea și modul în care rulează și implementarea de regen, consider că mașina în versiunea testată nu merita cei 94k euro și că mai bine iei un i4 cu partea de infotainment echivalenta și ieși mai câștigat la drum lung și pe autostradă dpdv a ținutei și a dimensiunilor în oraș. Nu e o mașină ok nici pt autostradă de vrei sa rulezi cu 130-140-150, daca nu e ca in palma, in oraș e inutil de mare, ok pe europene și dn. Costuri: Rezervarea: 284e - a fost pentru un model 3 - deci 4 zile cu luat mașina și Munchen și lăsat în Dortmund ce a inclus: km fara limita, Franșiza 0 la casco, inca un șofer inclus. Asta a fost oferta cu reducere pt angajații companiei unde lucrez. Când am căutat la alții pt un polo îmi cereau 180e cu limita de km și la care trebuia să adaug asigurarea. Deci diferenta mica. Energie: 150e pe 950 km. Atenție: și mașinile electrice trebuie aduse cu 80% charge înapoi, de e sub te taxează. Iar la Sixt și la tesla trebuie sa plătești tu energia, daca nu ai tu cont, te taxează ei la final. Pt cei interesați de o excursie in Germania, le recomand cu caldura valea Rhinului pt castele și orasele vechi precum Boppard, cu zona de lângă Frankfurt pentru trei dintre cele mai bune crame din Germania - Johannesburg, Schloss Vollrads, Kloster Eberbach. E o zona unde se bea Vin și nu bere și e plin de crame și restaurantele aferente mici și cochete. IMG_20230509_111502.jpg 305.27K 33 downloads IMG_20230509_075801.jpg 385.64K 39 downloads IMG_20230508_171417.jpg 367.73K 34 downloads IMG_20230508_171407.jpg 347.54K 35 downloads IMG_20230508_115930.jpg 581.78K 30 downloads IMG_20230505_234729.jpg 183.58K 28 downloads IMG_20230505_232319.jpg 134.58K 22 downloads IMG_20230505_230858.jpg 197.99K 24 downloads IMG_20230509_084422.jpg 625.13K 24 downloads IMG_20230508_135727.jpg 356.82K 22 downloads IMG_20230508_125838.jpg 415.63K 32 downloads IMG_20230507_103759.jpg 355.87K 42 downloads IMG_20230508_164825.jpg 520.64K 32 downloads Edited by t-balt, 13 May 2023 - 11:23. |
#67
Posted 14 May 2023 - 15:28
t-balt, on 13 mai 2023 - 11:21, said:
merita cei 94k euro și că mai bine iei un i4 cu partea de infotainment echivalenta și ieși mai câștigat la drum lung și pe autostradă dpdv a ținutei și a dimensiunilor în oraș. La americani 90% sunt deja SUV-uri si UE vine din urma; peste cativa ani diferenta va fi intre care-i mai mare, mai inalt ca sa vezi peste celalt din fata ta si sa te simti mai in siguranta. Ah, si truck-uri care mai nou si astea sunt EV-uri de-al de Hummer ce are vreo 4 tone, Rivian, F-150 lightning, etc. Edited by sirronkcuhc, 14 May 2023 - 15:29. |
#68
Posted 14 May 2023 - 15:44
Nu am făcut poza, dar la una din încărcări, venise un i4 in spatele meu. Culmea, că în 4 zile nu am mai văzut nici un iX, și mă uitam acuma in parcări la noi prin oraș și e plin de mini suv-uri, la ei era plin de Mini-uri chiar nu am văzut așa multe suv-uri, iar ce era, erau mai mult X3, Q5, in clasa asta.
|
#69
Posted 14 May 2023 - 16:06
Pai intai asa incepe: un X3, Q5 ca stai ceva mai cocotat, vezi peste masina din fata si te simti mai in siguranta pana ce se multiplica si apoi incepi sa te uiti la X5 sau X7 ca sa vezi peste ala cu X3
|
|
#70
Posted 14 May 2023 - 16:20
sirronkcuhc, on 14 mai 2023 - 15:28, said:
i4 are o mare problema ca nu mai vrea nimeni masini La americani 90% sunt deja SUV-uri si UE vine din urma; peste cativa ani diferenta va fi intre care-i mai mare, mai inalt ca sa vezi peste celalt din fata ta si sa te simti mai in siguranta. Ah, si truck-uri care mai nou si astea sunt EV-uri de-al de Hummer ce are vreo 4 tone, Rivian, F-150 lightning, etc. SUV-Market-Share-in-Europe.jpg În SUA probabil că va continua tendința asta dar în UE deja li se pune gând rău SUV-urilor. Sunt țări sau orașe care au început sau vor să înceapă să taxeze în funcție de greutate. Iar șeful Citroen spunea recent într-un interviu că SUV-urile nu au viitor pentru că sunt în totală contradicție cu ideea de „verde”, chiar dacă sunt electrice sau hibride. |
#71
Posted 04 November 2023 - 17:11
45.000 km
La 44.xxx am făcut revizia 3. Ulei + filtru ulei 763 lei. Recall Update motor - inca nu m-am prins ce face, dar are legătură cu emisiile - nu am primit descriere. Important de reținut, la casa auto daca nu le spui că ai luat mașina de la ei îți cer aproape 1000 de lei pt aceași operațiune. Un prieten cu o Insignia 1.5 a făcut la Cluj cu 960 de lei ulei + toate filtrele, mașină luată de la casa auto. No comment! In rest am deschis dosar pe garanție pt volan, aștept feedback. Filtru aer și habitaclu le voi cumpăra eu separat luna aceasta, treabă de 5 minute și nu vroiam sa dau 200 de lei manopera inutil. Alte evenimente nu am de notat. All good, inca ma bucur de ea și îmi place cum merge. Edited by t-balt, 04 November 2023 - 17:13. |
#72
Posted 23 November 2023 - 00:35
Săptămână trecută am trecut la pneurile de iarna, vedem daca mai țin și la anul, se duc repede, cam 2mm pt 8000 km. In schimb cauciucurile de vara și-au trăit viața și nu din cauza de profil, in teorie mai duceau 1-2 ani, dar pe 2 pneuri am tăieturi adânci pe calea de rulare, au intrat ceva obiecte metalice ce au tăiat cramponul așa tare încât pe unul am o boalfa iar celălalt, probabil de l-aș folosi, sigur s-ar manifesta la fel. A 3-a bucata e doar uzura normala, mai are vreo 4mm, iar al 4-lea ce a fost înlocuit acum 1 an jumătate(,2 veri) e ok. Ținând cont că 2 is duse, 1 așa și așa și unu bun, le schimb pe toate, probabil Goodyear asymmetric 6/7 sau conti premiumcontact 7. Voi alege in funcție de oferta mai buna.
Am mai schimbat și filtrele de aer și polen. Aer hengst -90 lei Polen mann ferocius plus. -145 lei La aer, cel original era făcut în Tunisia de un no name (avea siglă Opel OE ștanțată) dar calitatea lucrarii groaznică (și-a făcut treabă dar totuși), hengst luat e cu mult peste, vedeți poze. Nu regret că l-am schimbat la 1 an vs 2. Cel de polen original era calitativ, dar doar cu cărbune. Sincer nu simt diferența, vedem la vară, dar nu era multa mizerie, cel de cabina mergea lejer scuturat doar. Is curios de face diferența la polen și particule fine vs cărbune. O poza interesanta, pe ultimii 1200 km (50/50 extra urban/urban) am aceași vit medie și consum mediu că pe 7600 km, practic asta îmi confirmă că mașina are un regim mixt f echilibrat. 1200km s-au făcut în 36 ore, 10 extern și 26 oraș. IMG_20231115_182057.jpg 209.89K 19 downloads IMG_20231115_182119.jpg 179.65K 19 downloads IMG_20231115_182319.jpg 302.64K 17 downloads IMG_20231115_182235.jpg 113.82K 13 downloads IMG_20231115_182345.jpg 197.95K 13 downloads IMG_20231114_140510.jpg 218.94K 11 downloads IMG_20231114_140917.jpg 302.96K 20 downloads IMG_20231122_085314.jpg 185.12K 31 downloads IMG_20231122_085321.jpg 146.11K 29 downloads Attached FilesEdited by t-balt, 23 November 2023 - 00:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users