Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hyundai Ioniq 5
Last Updated: Nov 22 2022 08:55, Started by
AlexAnnecy
, Feb 10 2021 21:21
·
0
#397
Posted 15 February 2022 - 17:08
Reintrarea in normalitate se preconizeaza abia prin 2024...
|
#398
Posted 18 February 2022 - 17:00
#399
Posted 05 March 2022 - 07:35
#400
Posted 10 August 2022 - 09:27
Cum îți sună o vacanță în Grecia cu o mașină electrică? Am încercat asta pe pielea mea cu Hyundai Ioniq 5. Și a ieșit (mult) mai bine decât mă așteptam. În toate sensurile posibile.
Așa cum vă „amenințam” încă din episodul anterior al serialului care își propune să-ți arate cum se întâmplă viața reală cu o mașină electrică folosită în viața de zi cu zi, am ieșit cu Hyundai Ioniq 5 la un drum cu adevărat lung, de peste 2000 de kilometri: București – Halkidiki și retur, pe traseul București – Giurgiu – Sofia – Kulata – Salonic – Polychrono (brațul Kassandra). Concluzii după 2170 de kilometri 1. Ioniq 5 este un cruiser remarcabil. Îi poți spune și all-rounder, dacă vrei. Este o mașină atât încăpătoare, cât și foarte confortabilă la drum lung. 2. Am profitat de ampatamentul mare pentru a glisa electric locurile spate pentru ca portbagajul să acomodeze trei trollere imense. Între scaunele din față și cele din spate a rămas însă spațiu cât pentru ghiozdane mari și genți frigorifice. Iar în portbagaj au mai încăput pungi și alte mărunțișuri de drum lung și de plajă. 3. Bulgaria stă foarte bine la stații de încărcare rapide în tranzit, dar grecii mai au ceva de lucru până să construiască o rețea de stații rapide care să ajute mașinile aflate în tranzit. Dacă aș fi putut să aleg, aș fi ales însă varianta actuală cu ochii închiși în locul unei situații inversate: Grecia să fi fost foarte ok, iar Bulgaria nasol. 4. Cu toate astea, cu excepția unei jumătăți de oră petrecute în mașină în parcare la Lidl Kassandra, în mijlocul vacanței, fără să mă grăbesc absolut nicăieri, nu am stat niciun minut degeaba, așteptând mașina să se încarce pe traseul București – Halkidiki – București. 5. Excelente sistemele de asistență pe autostradă. Cruise controlul adaptiv face ca rularea la viteze mari sau în trafic aglomerat să fie semi-autonomă (când stai la coadă în trafic și sistemul e activat, mașina te anunță printr-un bip că mașina din față a plecat, iar tu nu trebuie decât să apeși ușor accelerația sau un buton de pe volan pentru ca Ioniq 5 să se țină de mașina din față și să frâneze în spatele ei automat). 6. De asemenea, există un asistent de schimbare a benzii pe care o să-l mai analizez: apeși maneta de semnalizare, dai un impuls ușor volanului, iar mașina se mută pe banda alăturată dacă e liberă, semnalându-ți în Head-Up Display printr-o animație ce face (săgeți stânga-dreapta la schimbarea benzii, săgeți spre înainte când manevra e finalizată). 7. Cruise controlul funcționează cu adevărat inteligent: dacă setezi viteza maximă de rulare de pe respectiva porțiune de drum, mașina va frâna și va accelera singură dacă limitele de viteză se schimbă. Nu trebuie decât să stai cu mâinile pe volan, fără să apeși pedale sau să setezi limitele noi manual. 8. Ioniq 5 în versiunea de echipare de top are jante de 20 de inch. Cu toate astea, setările suspensiilor și talonul ceva mai mare al anvelopelor Michelin Pilot Sport EV fac ca mașina asta să fie una dintre cele mai confortabile autoturisme cu jante mari pe care le-am condus vreodată. 9. Consumul de energie crește cu circa 10% între modurile Eco și Normal. La dus și în Grecia (modul Eco): 17.7 kWh/100 km. La întoarcere (modul Normal): 20.1 kWh/100 km. Indiferent de modul de rulare, NU am mers la consum. Ci în limitele legale, cu depășiri unde a fost nevoie și cu limitele de viteză respectate pe porțiunile de autostradă și drumuri expres. 10. La viteze mari, adică pe drumuri expres și autostradă, autonomia lui Ioniq 5 este de circa 325 de kilometri pe timp de vară. 11. La rulare pe șosele, autonomia lui Ioniq 5 este situată undeva între 400 și 450 de kilometri. 12. Consumul mediu al mașinii pe lungimea celor 2170 de kilometri: 18.6 kWh/100 km 13. Autonomia medie echivalentă acestui consum: 376.3 kilometri 14. Costuri totale de încărcare pe întreg traseul dus-întors plus în jur de 500 de kilometri în timpul vacanței din Grecia: 81.1 euro. Adică în jur de 400 lei. 15. Mulțumit de achiziție? Absolut. Este, fără îndoială, o mașină care mi-a depășit așteptările și o face în fiecare zi. Edited by cata, 10 August 2022 - 09:29. |
#401
Posted 01 September 2022 - 13:21
IONIQ 5 în Lefkada, Grecia
Stabilisem traseul și punctele de încărcare cu ajutorul aplicațiilorPlugShare și ABRP, iar într-o seară de vineri porneam cu mult entuziasm către destinația concediului nostru. Timpul de condus îl calculasem la aproximativ 12:30h plus încă 2:30h destinate încărcărilor, în total aproximativ 15h. Dar cum socoteala de acasă nu se potrivește întotdeauna cu cea din târg, am ajuns la destinație cu mult după timpul estimat. Și asta nu din cauza mașinii sau a stațiilor de încărcare, ci din cauza timpului petrecut la punctele de trecere a frontierelor dintre România-Serbia-Macedonia-Grecia. Edited by cata, 01 September 2022 - 13:25. |
#402
Posted 19 November 2022 - 12:24
#404
Posted 19 November 2022 - 16:43
#405
Posted 21 November 2022 - 18:05
Nu stiu cum au gandit, doar asta mi se pare ca a iesit. N-are importanta, arata bine.
|
#406
Posted 22 November 2022 - 08:55
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users