Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Tari fara restrictii covid
 Intrebare metoda HTML

Declaratie unica rectificativa

Radio Social FM

stabilizator cu tensiune de la USB
 Problema apa calda

refund facturi stornate Enel

Probleme cu aplicatii de tip "...

Program citire text din imagine
 Parere - Thule VeloCompact 924001

Cum se numesc goangele astea?

Angajare la Glovo

Daca cresc ratele la banca o sa l...
 

Hyundai Ioniq 5

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
398 replies to this topic

#379
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 04.12.2012
As indrazni sa spun ca dealerii tuturor firmelor te bat la cap cu oferte de fosile sau phev cand mergi sa testezi un ev. Insa cine-i asculta, daca ai condus fie si doar cativa metri un ev, garantat nu mai vrei altceva. Eu unul fix asa am patit.
Ioniq 5 este absolut superba, tehnologie de top, insa capacitatea bateriei este inacceptabil de mica. Macar 90kWh utili si ar fi fost fascinatia momentului. Nu mai spun ca orice peste 100kWh deja era extaz. Ampatament enorm, asadar loc suficient pentru o baterie zdravana, nu prea au scuze. Iar daca nu vor, nici mie nu-mi sunt suficiente doar frumusetea si tehnologia.
Vorba unui coleg mai sus care zicea ca mai scapa talpa grea in acceleratie, neputandu-se abtine, e si normal, daca tot dau niste bani multi pe o masina potenta, nu ma limita sa utilizez doar 50 de cai putere in modul eco+++ din cauza capacitatii mici a bateriei!

#380
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,916
  • Înscris: 15.12.2009
Ce 90kwh? Model 3 Long range are 76kwh.
Nu îți trebuie baterii uriașe, doar eficienta ok. Și sunt de ambele la Ioniq 5.

#381
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 04.12.2012
Nu vorbesc de uriasa, dar sa-mi dea totusi libertatea de aputea rula cateva sute de km fara a sta cu gura cascata dupa chargere. Vorbesc de Ro, tu parca esti in Es, alta infrastructura, alta discutie. Si daca vrei sa jonglezi doar cu 20-80%, nu prea e suficienta bateria, vorbesc in numele meu, calculand drumurile pe care ar trebui sa le acopar zilnic, in RO.

Edited by robertcb, 23 October 2021 - 11:53.


#382
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006
Are o aerodinamică buna Ioniq 5, dar parca bateria de 72 kWh util e cam mică.
Pentru piata SUA am înțeles ca vor pune de 77-78 kWh.
N-am prea înțeles motivul acestei discriminări …🙁

#383
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,777
  • Înscris: 25.04.2006
In afara de Tesla si producatorii chinezi care si-au asigurat baterii de la top trei producatori (LG, CATL, Panasonic), restul productorilor de masini se bat la coada pentru baterii. Posted Image . Pentru Ioniq 5 am inteles ca ar fi luat doar de la SK International ca cu LGul au avut probleme cu incendiile. SK aia sunt mici comparativ cu LG Chem sau CATL, de unde limitarea imediata ca sa poata vinde masini destule probabil a trebuit sa tina cont ca furnizorul de baterii nu are posibilitatea sa scaleze productia ca aia din top 3 care au capacitate de productie de 5-6 ori mai mare decat SK. GM are fabrica de baterii aproape gata, Ford au zis ca fac si ei vreo 3 fabrici si Tesla cred ca are 2 pe teava la Berlin si Texas deci mie imi e clar ca inca nu se pot pune baterii cat ar fi nevoie si cat o cere piata. Posted Image
P.S. Pentru cine nu intelege de ce vrea dealerul sa NU vanda electrice, imi pare ca uitati ca ei castiga ENORM din service si piese. Pai cine dracu mai vine la ei sa lase cate 400E la o revizie de rahat unde de multe ori mai si "uita" sa schimbe anumite piese ca la electrica pe perioada garantiei nici placutele nu le schimbi daca stii sa mergi cu ea. Posted Image

Edited by filipxxx, 23 October 2021 - 22:02.


#384
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006
In privința reviziilor pentru pastrarea garanției e hoție pe fațâ ce se întâmplâ: se inventează manopere (ex. Test de frâna ) numai ca sa încaseze niște bani. E drept ca nu se ajunge la costurile unei mașini termice, dar totuși …

[email protected]

#385
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,949
  • Înscris: 08.01.2021
De curiozitate, cât costa în România o revizie la Tesla vs una la Passat de exemplu?
Nu de alta dar la mine reviziile la Tesla sunt mai scumpe decât la Audi fosil și nu înțeleg de ce, mai ales ținând cont de întreaga teorie cu întreținerea mai simpla.
Adică hoțiile făcute cu reviziile la termice par pistol cu apa fata de hoțiile făcute cu reviziile la electrice. Ce "revizeaza" tesla de aprox 700e/an??

Edited by KiloW, 24 October 2021 - 08:51.


#386
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,522
  • Înscris: 03.06.2007
In 2,5 ani si 65.000 km am plătit vreo 140 euro o revizie ca asa am vrut eu, nu ca ar fi fost obligatorie sau pierdeam garanția. Care e "hoția" de care zici?

#387
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,777
  • Înscris: 25.04.2006

View PostKiloW, on 24 octombrie 2021 - 08:50, said:

De curiozitate, cât costa în România o revizie la Tesla vs una la Passat de exemplu?
Nu de alta dar la mine reviziile la Tesla sunt mai scumpe decât la Audi fosil și nu înțeleg de ce, mai ales ținând cont de întreaga teorie cu întreținerea mai simpla.
Adică hoțiile făcute cu reviziile la termice par pistol cu apa fata de hoțiile făcute cu reviziile la electrice. Ce "revizeaza" tesla de aprox 700e/an??

Tesla nu serviseaza nimic obligatoriu din ce stiu, filtrele, lichid de frana si altele sunt "recomandari" deci nu pierzi grantia cum e la producatorii clasici ca ai intarziat o luna cu uleiul. Cu ce te poate arde la revizie sunt operatiunile clasice de japca, gen verificare sistem franare, directie o geometrie, ca astea sunt boli vechi si in majoritatea timpului le platesti degeaba ca oricum nu verifica nimeni decat daca te plangi de ele. Am citit pe net la unii in America de le-au recomandat schimbarea cauciucurilor la sub 20.000 mile si setul era vreo 1600 USD, dar cine cumpara masina de 100k probabil nu sta sa caute pe Amazon sau cine stie unde cauciucuri la jumatate de pret.

Edited by filipxxx, 24 October 2021 - 16:20.


#388
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006
Dacă la Tesla nu exista revizii obligatorii anuale sau la 15000 km necesare pentru pastrarea garanției, e un punct foarte bun.
In România oricum nu exista service Tesla (încă) așa încât nici nu se puteau face revizii. Pentru orice problema trebuie mers la Viena.

#389
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,777
  • Înscris: 25.04.2006
Ai dreptate, eu am scris asta sa exemplific ca dealerilor le arde buza cand stiu ca le pleaca vreo 20% din venituri pe care le luau doar din service. Daca Tesla la masina de aproape 500 de cai considera ca nu ai treaba cu reviziile, nu cred ca Hyundai, VW sau altii ar trebui sa conditioneze garantia de schimbarea filtrelor de aer. Posted Image

Edited by filipxxx, 25 October 2021 - 14:25.


#390
garett

garett

    Troll-in-Chief

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,347
  • Înscris: 28.06.2006
Am văzut azi primul Ioniq "in the flesh", arată chiar fain. Nu mi s-a părut atât de mare cât reieșea din specificații.

#391
garett

garett

    Troll-in-Chief

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,347
  • Înscris: 28.06.2006
O chestie care mi-a plăcut din prima din poze și acum și în RL: forma e "simplă", curată, fără fantezii inutile. Era lângă mine la semafor și comparam aripa față cu a mea, (Suzuki S-Cross facelift 2017) dpdv al reparabilități. La a mea a trebuit schimbată după o avarie relativ minoră pentru că nu mai reușeau s-o aducă la forma inițială, dublă curbură etc.
Asta e cvasi-plană, zici că-i riglată.

#392
SnakeByte13

SnakeByte13

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 14.02.2022
Salutare. A mai comandat cineva zilele/saptamanile acestea Ioniq 5 Luxury, AWD? La reprezentanta am primit informația că nu se mai pot prelua comenzi pentru anul acesta.

#393
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,949
  • Înscris: 08.01.2021

View PostFujitsu, on 25 octombrie 2021 - 01:01, said:

Dacă la Tesla nu exista revizii obligatorii anuale sau la 15000 km necesare pentru pastrarea garanției, e un punct foarte bun.


La mine întreținerea la Tesla pe 4 ani costa 2800e (e practic dubla fata de o fosila cu revizia la doi ani, sau de fosila mea japoneza cu revizie anuala).

În România n-au revizii deloc? Interesant.

#394
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,131
  • Înscris: 03.05.2007
La ce te referi cand spui intretinere?

#395
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006

SnakeByte13 said:

1644830715[/url]' post='28796707']
La reprezentanta am primit informația că nu se mai pot prelua comenzi pentru anul acesta.
Comanda pentru anul viitor.
Si la VW e la fel, dureaza minimum un an de la lansarea comenzii pana vine masina.
Planurile (de schimbare a masinii) trebuie facute din timp …

Edited by Fujitsu, 14 February 2022 - 14:20.


#396
mihaib32nfs

mihaib32nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 01.09.2007

View PostFujitsu, on 14 februarie 2022 - 14:19, said:

Comanda pentru anul viitor.
Si la VW e la fel, dureaza minimum un an de la lansarea comenzii pana vine masina.
Planurile (de schimbare a masinii) trebuie facute din timp …

Imi vine masina peste un 1 an ....lol expira si modelul pana le aduc astia.Deja se exagereaza cu asa zisa criza de semiconductori,eu zic sa dau comanda peste 5 ani ca poate atunci imi vor aduce modelul de atunci :)))))

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate