Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Hyundai Ioniq 5

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
405 replies to this topic

#361
AlexAnnecy

AlexAnnecy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 06.06.2015

View PostFujitsu, on 13 septembrie 2021 - 20:07, said:

Varianta 4x4 a primit cineva? Sau alea mai încolo?

Au venit si 4x4, la Timisoara prima masina asa a fost Luxury 4x4. Era comanda, desigur.

#362
bogdan074

bogdan074

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,575
  • Înscris: 11.04.2005
Și primele impresii in romana
https://m.youtube.co...h?v=8ohLlesmUu0

#363
liviumarcuta

liviumarcuta

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 02.02.2006
Am găsit pe site-ul Hyundai:

https://www.hyundai-...lui_IONIQ 5.pdf

https://www.hyundai-...tie Ioniq 5.pdf

#364
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Bjorn, Hyundai Ioniq 5 driving impressions & tech insight, 55 min

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uLs9wpnk5Z0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#365
ViCheater

ViCheater

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 04.04.2005
Salutari detinatorilor si pasionatilor de Ioniq 5.

Pentru ca sunt cu avansul pe masa, la propriu, v-as ruga sa ma ajutati cu niste preturi finale cu care ati achizitionat efectiv modele Luxury.

Am impresia ca dealer-ul din Bucuresti ma duce cu presul, 42,000 EUR (41,9xx) e cotatia primita pt. 2WD Luxury, in conditiile in care nu bag Rabla, doar Rabla Plus. Da, stiu, voi cauta/intreba si de un tichet Rabla, dar macar mi-au dat pretul pe conditiile cerute de mine.

Un coleg care si-a luat Kona Electric intre timp a primit pentru Ioniq 5 oferta de aprox. 40.800 EUR la +/- 2 sapt. fata de mine, atat in Buc. cat si in Timisoara (sau Arad, nu retin).
Exact aceleasi dotari, optionale, culoare s.a.m.d.

Multumesc anticipat pt. price hints.

#366
jeblond

jeblond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 13.12.2003
Intra pe grupul de whatsapp Ioniq 5 Romania si afli toate preturile.
Ca idee oferta ta este f proasta :)

https://chat.whatsap...PAyzDwkut4MrLir

Edited by jeblond, 08 October 2021 - 20:24.


#367
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nHlc5Xh0Eew?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#368
mitache_lucian

mitache_lucian

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 04.02.2021

View PostBursul, on 10 februarie 2021 - 21:52, said:

Ce e aia frunk?

Front trunk

#369
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Am testat si eu azi Ioniq 5. Faina masina. Imi place. Sunetul interior e cam ca in Tesla Model 3, asezarea pe sosea este foarte ferma. Range-ul aratat pe bord este realist. Accelereaza frumos.
Infotainmentul e cam lent pentru gustul meu si dupa ce m-am invatat cu ditaimai tableta de la Model 3, ecranele alea mici de la ioniq mi s-au parut ciudate.
Lane assist-ul functioneaza bine. ACC-ul este OK si el. Auto lane keep are mici ezitari si ajustari dese, in plus nu stii cand se activeaza si cand nu .. dar atunci cand il vezi activandu-se si il lasi sa isi faca treaba, merge acceptabil.

"Vede" masinile de pe sosea relativ la el insusi, ceea ce e bine. Nu are definitia si acuratetea de la Tesla dar functia merge, e utilizabila pentru un autosteer de baza.

Materialele folosite la interior sunt de calitate. Puteau pune ceva mai moale pe portiere la versiunea de baza dar e OK si asa. Portierele se inchid bine, fara efort si lufturile sunt aliniate. Frunk-ul are capac, ceea ce e bine, dar nu imi place faptul ca frunkul se deschide separat dupa ce deschizi capota, iar capota se deschide mecanic, la fel ca la o masina termica.

Spatiul in masina este exagerat de mare Posted Image ... superb pentru masina de familie. Chiar si in versiunea de baza, este o masina super. Pretul e cam la nivel de model 3, asadar consider personal ca e o masina faina, care isi merita banii. Sunt curios sa vad daca prietenul cu care am fost la testdrive o sa faca pasul (el detine un A6 diesel acum si i-a placut Ioniq 5 asta mult .. a plecat cu 3 oferte de finantare de acolo, pentru masini din stoc).

Attached File  IMG_2575.jpeg   830.61K   53 downloads  Attached File  IMG_2577.jpeg   466.43K   50 downloads

COncluzia: ro_explorer approved ! Posted Image

#370
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Ah, mi-am adus aminte de 2 chestii:

1. Scaunul soferului a refuzat sa mai raspunda comenzilor de reglare. Asa, subit. Dealerul a zis ca probabil s-a ars siguranta. Internetul zice ca mai sunt probleme de genul asta ... WTF ?
2. Dealerul nu era deloc entuziasmat pentru vanzarea masinii asteia. Chiar deloc. Cand l-am intrebat daca sunt intelegeri cu Ionity sau alta retea pentru preturi preferentiale, a zis ca la Ionity ai un pret mai mic decat cel la liber daca te inscrii la Hyundai pe site ca sa iti faci nu stiu ce abonament. Si cica sunt in discutii cu Tesla ca sa poata incarca la superchargere. Nu a specificat pretul . A zis doar ca nu o sa fie ieftin si a insistat sa mentioneze ca masinile electrice nu sunt asa de curate precum par, caci bateriile nu se recicleaza si curentul nu e mereu verde, si ca mai bine iesi cu un PHEV dpdv al poluarii. WHAT THE FUCK Hyundai ? Asa vinzi tu masini?

#371
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

View Postro_explorer, on 22 octombrie 2021 - 13:18, said:

2. Dealerul nu era deloc entuziasmat pentru vanzarea masinii asteia. Chiar deloc.

Crezi ca dealerii de la alte branduri sunt altfel? Posibil marja de profit sa fie mai mica pentru ei sau pur si simplu sunt reticenti la nou...de multe ori cumparatorii de masini electrice stiu mai bine decat dealerii ce specificatii au masinile pe care le vand. In cazul meu, dealerul Hyundai din Brasov m-a sunat in ultimul an de cateva ori sa ma roage sa clarific unele date cu potentialii clienti pentru ca era depasit. Unii dintre ei au luat masinile dupa ce ne-am vazut...cam asta e nivelul.

#372
Ne0master

Ne0master

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 09.08.2021
Asa ceva nu se face... eu sa fiu manager intr-o reprezentanta si sa aud astfel de povesti despre oamenii care mie ar trebui sa-mi vanda, la 1 abatere avertisment si dupa u're out. Doar la noi te duci la Mc si vanzatoarea-ti zice ca au oferta mai buna la KFC...

#373
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006
Adevarul e ca nu exista consultanți dedicați pentru EV, care sa știe totul despre electrice, sa conducă o electrica de ceva timp și sa vândă exclusiv electrice.
Oamenii de la dealership vând EV printre altele, de aici și lipsa de încredere și entuziasm a unora. Ei de fapt nu cred in mașinile electrice și asta se vede …
Sa speram ca se vor schimba lucrurile.

#374
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 12.02.2008
De parca ar fi plin de consultanti care sa stie totul despre autoturismele cu propulsie conventionala pe care le vand...


#375
jeblond

jeblond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 13.12.2003
Depinde de dealer...In cazul meu erau foarte entuziasmati de Ioniq 5...Reprezentantul de vanzari chiar m-a rugat sa il dau si pe el o tura cu masina,  si era mai entuziasmat decat mine :)

Am aproape 800 de km cu masina si un consum mediu de 17, cu multe accelerari in sport ca nu ma pot abtine...

Edited by jeblond, 22 October 2021 - 18:50.


#376
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,750
  • Înscris: 08.01.2010
Probabil nu cred in produs si il vad pozitionat prea sus, Hyundai e o marca de buget, pana la urma. Daca ajungi prea sus cu pretul isi pierd entuziasmul, cand vezi ca pierzi clientii catre alte marci, din motive de pret. Nu uitati ca ei sunt acolo sa vanda, nu sa faca oferte fara finalitate.

#377
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 06.08.2006
Ioniq 5 este ieftină pe palierul ei fata de alte mărci

#378
peter_k

peter_k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 21.07.2007

View Postro_explorer, on 22 octombrie 2021 - 13:18, said:

1. Scaunul soferului a refuzat sa mai raspunda comenzilor de reglare. Asa, subit. Dealerul a zis ca probabil s-a ars siguranta. Internetul zice ca mai sunt probleme de genul asta ... WTF ?
Am vazut exact aceeasi problema pe un exemplar P45 din Germania. Ciudat, se pare ca este o problema cunoscuta.

View Postro_explorer, on 22 octombrie 2021 - 13:18, said:

2. Dealerul nu era deloc entuziasmat pentru vanzarea masinii asteia. Chiar deloc.
...
A zis doar ca nu o sa fie ieftin si a insistat sa mentioneze ca masinile electrice nu sunt asa de curate precum par, caci bateriile nu se recicleaza si curentul nu e mereu verde, si ca mai bine iesi cu un PHEV dpdv al poluarii. WHAT THE FUCK Hyundai ? Asa vinzi tu masini?
Jenant. Inca lucreaza tot acolo?

View PostCumulus, on 22 octombrie 2021 - 18:59, said:

Probabil nu cred in produs si il vad pozitionat prea sus, Hyundai e o marca de buget, pana la urma. Daca ajungi prea sus cu pretul isi pierd entuziasmul, cand vezi ca pierzi clientii catre alte marci, din motive de pret. Nu uitati ca ei sunt acolo sa vanda, nu sa faca oferte fara finalitate.
Pai momentan cererea pentru Ioniq 5 este mult mai mare decat oferta, nu cred ca duc lipsa de clienti.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate