Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai Tucson 2021 Style cu 230 CP, cutie automata 6AT, 4x4, full hibrid
Ultima postare: dec 10 2023 23:03, Inițiat de
pixel3cs
, feb 06 2021 18:17
·
37
#23
Publicat: 07 februarie 2021 - 11:56
Felicitari pentru achizitie. E nevoie de oameni ca tine care sa o cumpere si sa detalieze. Sa te bucuri de ea, km multi si frumosi.
Din pacate este exact opusul fata de ce caut eu la o masina. Fitza cat cuprinde,siteme atat de complexe ca nu mai e nicio placere, cutie automata ..cahh.. iar fazele cu bateria, trasee, incarcari, incalziri...de cosmar.Gratis n-a conduce-o. Dar ma tem ca nu vom mai avea de ales, soon. Ne va inlocui masina ( de fapt ne va inlocui mintea..). De pret nu zic- ti-a dat si singur seama ca e cat o casa. Fara casco nu te urci in ea, clar. iar la cat e pretul la casco ..iei o masina la fiecare 2 ani . ca idee, ma asteptam la un motor termic mai "potent", ( fazele cu eco si cu intrare electricului sunt de mare prost gust ), de peste 230 CP doar el. pesemne ca imperecheat cu cutia automata face fata insa are si tonaj de tras in spate. sa ne spui dupa rodaj cam cum se simte incarcata si "calcata"la "deal". REspect! |
#24
Publicat: 07 februarie 2021 - 11:57
Daca bine stiu modelele hybrid sunt cu convertizor,doar mild hybrid este cu 7 trepte dublu ambreiaj.Eu zic ca e un avantaj cutia de 6at,perfect ara daca avea 8 rapoarte ca cele de pe Santa Fe.Un lucru in schimb mi se pare ciudat ai 230cp si nu esti in stare sa depasesti 200km/h in 2021,nu de parca am circula cu vitezelea alea dar asa de principiu.
|
#26
Publicat: 07 februarie 2021 - 13:55
takis, on 07 februarie 2021 - 11:46, said:
Am o curiozitate. Cutia automată e DSG, ca la vechile i30, sau cu convertizoare de cuplu, cum puseseră anul trecut pe Elantra? Grupul Hyundai/Kia pune pe motorizarile full hybrid si PHEV aduse in Europa doar motorul 1,6 TGDI imperecheat cu cutia 6 AT. In alte zone nu stiu. @initiator, felicitari pentru achizitie! Sa ne tii la curent cu consumul de DN si autostrada, pentru ca am inteles ca aici e buba (adica este cam gurmanda). Phonyx, on 07 februarie 2021 - 11:57, said:
Eu zic ca e un avantaj cutia de 6at,perfect ara daca avea 8 rapoarte ca cele de pe Santa Fe. |
#27
Publicat: 07 februarie 2021 - 18:21
"Am ales varianta full hibrid si nu cea mild hibrid, deoarece full hibrid are motor termic 180 CP + motor electric 50 CP, care insumate dau 230 CP, cu mentiunea ca motorul electric e folosit doar pe distante scurte (la pornire, in depasiri, la urcare, in curbe pentru ajustare 4x4, sub 50 km/h) si nu e folosit pentru a rula cu el la viteza constanta. De aceea acei 230 CP ii ai "la cerere", restul timpului functioneaza doar motorul termic."
Eu zic ca motorul electric functioneaza foarte des in mers doar ca nu il simti...este un meniu cu energy flow unde vei vedea ca este un dute-vino al energiei: ba motorul electric incarca bateria (cu ajutorul motorului termic) ba ajuta motorul termic la tractiune. Felicitari pentru achizitie. foxbat, on 07 februarie 2021 - 11:56, said:
Felicitari pentru achizitie. E nevoie de oameni ca tine care sa o cumpere si sa detalieze. Sa te bucuri de ea, km multi si frumosi. Din pacate este exact opusul fata de ce caut eu la o masina. Fitza cat cuprinde,siteme atat de complexe ca nu mai e nicio placere, cutie automata ..cahh.. iar fazele cu bateria, trasee, incarcari, incalziri...de cosmar.Gratis n-a conduce-o. Dar ma tem ca nu vom mai avea de ales, soon. Ne va inlocui masina ( de fapt ne va inlocui mintea..). Esti sigur ca nu te referi la masini electrice? despre ce faze cu bateria: trasee, incarcari, incalziri vorbesti? nu ai nicio treaba cu incarcatul, unde e cosmarul? PS am masina electrica si se incarca foarte misto la job...nu ma doare mana sa bag o mufa in priza. Fișiere atașateEditat de raven75, 07 februarie 2021 - 18:28. |
#29
Publicat: 07 februarie 2021 - 23:59
Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!
pixel3cs, on 06 februarie 2021 - 18:17, said:
Am depasit de 2 ori la viteza mare, si e periculos sa faci depasiri in modul Eco. Puterea oferita in modul Eco este suficienta atat la viteze mici cat si la viteze mari, problema este ca la viteze peste 60 km/h in acest mod exista un "lag", adica o intarziere intre apasarea pedalei si reactia masinii. La o depasire pe la 90 km/h am apasat pedala, masina a accelerat cu o secunda intarziere, iar cand eram in dreptul masinii depasite, puterea a ramas constanta, abia dupa o alta secunda motorul s-a turat si am putut depasi. In conditii de trafic cand vin masini din fata e foarte riscat sa faci depasire pe Eco la viteze de judeteana/nationala. In comune si orase este in regula, pentru ca pana in 60 km/h motorul electric ajuta rapid masina. In modul sport se elimina aceasta problema si masina fuge la orice atingere a pedalei, nu mai exista acea intarziere intre sofer si roata. Modul Eco insa este mai lent deoarece incearca sa optimizeze consumul eliminand accelerarile bruste sau accidentale. Dupa cum ti-ai dat seama deja, modul ECO nu este pentru depasiri in care schimbi ritmul de accelerare. Ceea ce ti s-a intamplat este perfect normal, exista explicatie tehnica pentru asta, si o sa inveti sa o conduci incat sa nu ti se mai intample (pe scurt sa nu nu mai ridici niciodata piciorul de pe acceleratie atunci cand esti in depasire in ECO si iti vine ceva din fata, decat daca vrei sa franezi). Ai achizitionat un model full hybrid si va trebui sa iti schimbi stilul de condus daca doresti sa exploatezi motivul pentru care a fost creat, adica economia de carburant. Daca ai ales hibridul doar pentru ca pe hartie are 230 CP asta nu inseamna ca are aceasi dinamica precum un model exclusiv termic de aceleasi performante, pentru ca o are doar in modul Sport. Cat despre functionarea motorului electric - acesta functioneaza tot timpul cand masina este in deplasare. Termicul ajuta electricul si nu invers. In momentul in care in bord apare EV masina este propusata exclusiv de motorul electric. Chiar daca termicul este pornit. |
#30
Publicat: 08 februarie 2021 - 09:11
foxbat, on 07 februarie 2021 - 11:56, said:
Felicitari pentru achizitie. E nevoie de oameni ca tine care sa o cumpere si sa detalieze. Sa te bucuri de ea, km multi si frumosi. Din pacate este exact opusul fata de ce caut eu la o masina. Fitza cat cuprinde,siteme atat de complexe ca nu mai e nicio placere, cutie automata ..cahh.. iar fazele cu bateria, trasee, incarcari, incalziri...de cosmar.Gratis n-a conduce-o. Dar ma tem ca nu vom mai avea de ales, soon. Ne va inlocui masina ( de fapt ne va inlocui mintea..). De pret nu zic- ti-a dat si singur seama ca e cat o casa. Fara casco nu te urci in ea, clar. iar la cat e pretul la casco ..iei o masina la fiecare 2 ani . ca idee, ma asteptam la un motor termic mai "potent", ( fazele cu eco si cu intrare electricului sunt de mare prost gust ), de peste 230 CP doar el. pesemne ca imperecheat cu cutia automata face fata insa are si tonaj de tras in spate. sa ne spui dupa rodaj cam cum se simte incarcata si "calcata"la "deal". REspect! Genu' tau de postare il mai vad la oamenii care circula cu masini de 15 - 20 ani, de preferat TDI, care inca o ard cu "nu simti masina", ca e scumpa, ba casco e scump sau alte scuze prin care incearca sa justifice faptul ca nu-si permit asa ceva si ca stiu ei mai bine de ce nu-si cumpara o masina cu "fitze cat cuprinde" Cu 840 euro (casco) x 2 ani iti cumperi un set de roti la o masina mai noua, nici nu vreau sa-mi imaginez ce tigaie iei de banii astia )) ON: Felicitari pentru masina, este superba. Am vazut una in Iasi weekendul trecut, de vis Editat de alliNdanuTz, 08 februarie 2021 - 09:14. |
#32
Publicat: 08 februarie 2021 - 09:38
pixel3cs, on 06 februarie 2021 - 18:17, said:
Asa mi-am dat seama ca daca e cineva in spate fara centura, masina te innebuneste continuu la orice mica zdruncinatura, fara sa iti afiseze care e problema. Însă când se declanșează alarma de centură, martorii respectivi vor fi afișați iar locul cu probleme (respectiv cu pasager fără centură pusă) va clipi. La Kia e așa de cel puțin 10 ani, mi s-ar părea foarte ciudat să fi schimbat Hyundai fix acum, plus că ar fi penalizați grav la teste de siguranță (EuroNCAP, de exemplu, pune mare accent pe martorii și avertizări de centuri). Caută în manual și caută mai atent unde sunt martorii ăia. Dacă nu-s în bord, poate sunt undeva pe consola centrală, sau poate în zona plafonierei față. În aceeași idee, că ai de gând să și cari chestii cu mașina, e posibil să te deranjeze alarma dacă pui chestii grele pe locurile din spate, și se va declanșa senzorul de prezență. S-o stăpânești sănătos și multe drumuri fără neplăceri! |
#34
Publicat: 08 februarie 2021 - 12:19
danyd83, on 08 februarie 2021 - 10:03, said:
Felicitari, sa o stapanesti sanatos! Si eu am comandat de o sapt varianta plug in, Premium. Undeva in luna mai am termenul de livrare...asteptam si o sa impartasim impresii Si pe mine mă mănâncă să schimb Ioniq Plugin cu Tuscson Plugin mai ales ca suporta incarcare la 7.2kw Editat de raven75, 08 februarie 2021 - 12:25. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi