Hyundai Tucson 2021 Style cu 230 CP, cutie automata 6AT, 4x4, full hibrid
Last Updated: Dec 10 2023 23:03, Started by
pixel3cs
, Feb 06 2021 18:17
·
37
#37
Posted 08 February 2021 - 19:55
Grosso modo cam 150 kg in plus la PHEV. Intra pe hyundai-motor.ro, poate, intre timp, au pus masele. Timpii de incarcare depind de puterea statiei de incarcare. A, si PHEV nu ajunge sa se incarce 100% de la motorul termic, practic, niciodata. Cand nu mergi electric, masina merge automat in modul hybrid. Dar cari mereu alea 150 kg dupa tine... Data fiind autonomia redusa, PHEV renteaza pentru drumuri scurte si locuri disponibile de incarcare (acasa, serviciu).
|
#38
Posted 09 February 2021 - 08:51
Cu PHEV ai autonomie de aprox 50km in full electric pana la viteza de 135km/h, incarcarea e in aprox 2 ore de la o statie de incarcare rapida. La priza normala dureaza circa 7 ore. Cu hybrid ai doar un ajutor pentru motorul termic nu poti merge full electric decat pe distante f f scurte (cateva sute de m) si fara accelerari bruste. Pt mine PHEV e exact ceea ce-mi trebuie, 90-95% circul in oras si am acasa si priza trifazata.
|
#39
Posted 09 February 2021 - 10:02
#40
Posted 09 February 2021 - 14:14
Voi reveni cu amanunte la primul drum mai lung, va fi de 500km cu trecere prin Bucuresti. Dar nu acum, pentru ca rotile sunt inca de vara si spre sfarsitul saptamanii vine din nou inghetul. Azi am luat-o asa prin satele din jur si pe drum european. Uneori se aude un carait mai pronuntat, ai impresia ca este de la motor si de la accelerari, insa este sistemul electric care face cateodata zgomot si vibratii mai pronuntate, e ceva normal si face parte din ciclul lui de functionare. Masina e atat de usor de condus si aproape ca face totul singura. Chiar si mentinerea pe banda, dar... la ce drumuri avem (pline de balti si gauri) catoedata ai vrea sa nu te avertizeze. La rulaj cu viteza este silentioasa, mai mult zgomot face aerul conditionat decat asfaltul. Ca si putere este puternica. Cineva spunea ca imi va lua ceva timp sa invat sa conduc hibrida pentru consum. Este adevarat, daca vrei sa scoti consum, aceasta masina daca o conduci cu grija poate scoate cifre mici. Nu am luat-o pentru economie de combustibil, mai degraba am luat-o pentru puterea extra pe care o pot oferi cele doua motoare combinate, asta bineinteles va duce la un consum mai sporit. Dar e placut sa vezi ca ai putere fara sa auzi motorul turandu-se si chinuindu-se sa traga. Referitor la motor, nici nu prea se aude, atat la viteze mari cat si la viteze mici.
|
#42
Posted 09 February 2021 - 16:55
Diferenta intre 29k si 36k e maricica, la fel si discounturile pe care le poti obtine la unul fata de altul.
|
#43
Posted 09 February 2021 - 16:57
corcodel10, on 09 februarie 2021 - 16:41, said:
Nu ai fost negustor bun. Să cerșești un set de anvelope de iarnă cadou. Am un prieten care ia Tucson de 36k euro, a primit cadou set de iarnă, nr roșii, covorașe. Nr rosii si covorașe am primit și eu la Kona fără sa spun nimic. |
#44
Posted 09 February 2021 - 17:33
Felicitări pentru achiziție!
Am câteva curiozități legate de partea de off-road, pe care nu le văd lămurite pe internet - sper să mă puteți ajuta. Cât este garda la sol? Dar unghiurile de atac și degajare? Există scut pe dedesubt (total, parțial)? Mulțumesc anticipat. Drumuri plăcute și lungi! |
#45
Posted 09 February 2021 - 17:56
Ca si garda la sol am vazut pe unele site-uri 17 cm, colegi de pe alte grupuri au masurat cel mai jos punct al masinii si au zis ca ii la 18cm.
Cat despre unghi de atac: 17.9⁰. Unghi degajare: 24.5⁰ Unghi peste rampa: 19.5⁰ In offroad cutia DCT se supraincalzeste in cazul in care rotile patineaza foarte mult, ca in cazul unei cutii manuale o sa simti miros de ambreiaj incins. Pentru trasee simple de padure, forestier, in zapada, DCT-ul se comporta bine, repet atata timp cat nu patinezi mult. 6AT este mai buna pentru offroad, putand sa rulezi cu masina la viteze mici sau sa patinezi mult fara nicio problema. |
#46
Posted 09 February 2021 - 18:24
nu o mașină pentru offroad. au băgat-o rușii prin noroaie mici și acolo a rămas.
|
|
#47
Posted 09 February 2021 - 18:48
așa, am găsit canalul rusului https://www.youtube....ch?query=tucson
|
#48
Posted 09 February 2021 - 21:07
vali, on 09 februarie 2021 - 18:24, said:
nu o mașină pentru offroad. au băgat-o rușii prin noroaie mici și acolo a rămas. In alta ordine de idei priveste putin interiorul...spune-mi ce crezi, pare o masina conceputa pentru offroad? Attached Files |
#49
Posted 09 February 2021 - 21:40
e versiunea 2019, n-au bibilit in 2 ani awdul să fie stelar.
Rene1984 întreba de offroad. |
#51
Posted 10 February 2021 - 08:26
Evident ca nu e de offroad. Merge pe forestiere dar nu ceva extrem.
|
|
#52
Posted 10 February 2021 - 08:30
Mașină e un compromis. Nu se poate sa ai economie și performanțe. Viteza mare și comportament bun pe sosea și în același timp sa fie și superperformanta in off-road. Acum oricum pentru off-road trebuie și șoferul sa fie pregătit să nu mai zic de mașină. Macar un set bun de anvelope. Majoritatea ies cu anvelope de strada in teren. Și bineînțeles că mașina nu e bună. Sau șoferul vrea să scoată ceva in evidență.
|
#53
Posted 10 February 2021 - 09:35
Pentru offroad prima data conteaza cauciucurile si locul 2 soferul, dupa care putem discuta despre masina.
Poti sa ai supermasina si super motor, transmisie, 5 x 4 , ...daca esti bita , cind trebuie sa o calci tu o ierti...soarta , conentezi ca nu e buna masina. Tucsonul este de plimbari LA munte, nu PE munte, nu de aventuri, .... |
#54
Posted 10 February 2021 - 11:16
Azi TL - Agighiol 25km, in modul sport 8.7 l, la intoarcere pe modul eco 7.6l. Pe modul sport masina merge foarte foarte lin (mai frumos decat pe eco), la depasiri fuge ca din pusca. Am mai condus masini cu 10 kg / 1 CP, relativ atata are si acest Tucson pe motorul termic, insa este vizibil boost-ul de putere prin modul in care motorul electric actioneaza. La curbe nu sunt probleme de echilibru, curbele se iau foarte usor.
Attached FilesEdited by pixel3cs, 10 February 2021 - 11:17. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users