Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Hyundai Tucson 2021 Style cu 230 CP, cutie automata 6AT, 4x4, full hibrid

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
861 replies to this topic

#37
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Grosso modo cam 150 kg in plus la PHEV. Intra pe hyundai-motor.ro, poate, intre timp, au pus masele. Timpii de incarcare depind de puterea statiei de incarcare. A, si PHEV nu ajunge sa se incarce 100% de la motorul termic, practic, niciodata. Cand nu mergi electric, masina merge automat in modul hybrid. Dar cari mereu alea 150 kg dupa tine... Data fiind autonomia redusa, PHEV renteaza pentru drumuri scurte si locuri disponibile de incarcare (acasa, serviciu).

#38
danyd83

danyd83

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,050
  • Înscris: 04.11.2013
Cu PHEV ai autonomie de aprox 50km in full electric pana la viteza de 135km/h, incarcarea e in aprox 2 ore de la o statie de incarcare rapida. La priza normala dureaza circa 7 ore. Cu hybrid ai doar un ajutor pentru motorul termic nu poti merge full electric decat pe distante f f scurte (cateva sute de m) si fara accelerari bruste. Pt mine PHEV e exact ceea ce-mi trebuie, 90-95% circul in oras si am acasa si priza trifazata.

#39
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

 danyd83, on 09 februarie 2021 - 08:51, said:

incarcarea e in aprox 2 ore de la o statie de incarcare rapida. La priza normala dureaza circa 7 ore.

o mica subliniere, statia rapida inseamna o statie AC de 7.2kw (deci poate sa fie si monofazata), nu e vorba de statiile rapide DC.

#40
pixel3cs

pixel3cs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,755
  • Înscris: 26.01.2007
Voi reveni cu amanunte la primul drum mai lung, va fi de 500km cu trecere prin Bucuresti. Dar nu acum, pentru ca rotile sunt inca de vara si spre sfarsitul saptamanii vine din nou inghetul. Azi am luat-o asa prin satele din jur si pe drum european. Uneori se aude un carait mai pronuntat, ai impresia ca este de la motor si de la accelerari, insa este sistemul electric care face cateodata zgomot si vibratii mai pronuntate, e ceva normal si face parte din ciclul lui de functionare. Masina e atat de usor de condus si aproape ca face totul singura. Chiar si mentinerea pe banda, dar... la ce drumuri avem (pline de balti si gauri) catoedata ai vrea sa nu te avertizeze. La rulaj cu viteza este silentioasa, mai mult zgomot face aerul conditionat decat asfaltul. Ca si putere este puternica. Cineva spunea ca imi va lua ceva timp sa invat sa conduc hibrida pentru consum. Este adevarat, daca vrei sa scoti consum, aceasta masina daca o conduci cu grija poate scoate cifre mici. Nu am luat-o pentru economie de combustibil, mai degraba am luat-o pentru puterea extra pe care o pot oferi cele doua motoare combinate, asta bineinteles va duce la un consum mai sporit. Dar e placut sa vezi ca ai putere fara sa auzi motorul turandu-se si chinuindu-se sa traga. Referitor la motor, nici nu prea se aude, atat la viteze mari cat si la viteze mici.

#41
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Nu ai fost negustor bun. Să cerșești un set de anvelope de iarnă cadou.

Am un prieten care ia Tucson de 36k euro, a primit cadou set de iarnă, nr roșii,  covorașe.

#42
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Diferenta intre 29k si 36k e maricica, la fel si discounturile pe care le poti obtine la unul fata de altul.

#43
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

 corcodel10, on 09 februarie 2021 - 16:41, said:

Nu ai fost negustor bun. Să cerșești un set de anvelope de iarnă cadou.

Am un prieten care ia Tucson de 36k euro, a primit cadou set de iarnă, nr roșii,  covorașe.
Unora nu le place sa se căciulească...de pildă mie nu imi plac oamenii care vin cu cerșeala, din acest motiv nu prestez...pe termen lung am avut doar de caștigat chiar daca pe moment am părut un "fraier".
Nr rosii si covorașe am primit și eu la Kona fără sa spun nimic.

#44
Rene1984

Rene1984

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 01.11.2011
Felicitări pentru achiziție!

Am câteva curiozități legate de partea de off-road, pe care nu le văd lămurite pe internet - sper să mă puteți ajuta.

Cât este garda la sol?

Dar unghiurile de atac și degajare?

Există scut pe dedesubt (total, parțial)?

Mulțumesc anticipat. Drumuri plăcute și lungi!

#45
cora-andrei

cora-andrei

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 31.01.2021
Ca si garda la sol am vazut pe unele site-uri 17 cm, colegi de pe alte grupuri au masurat cel mai jos punct al masinii si au zis ca ii la 18cm.
Cat despre unghi de atac: 17.9⁰.
Unghi degajare: 24.5⁰
Unghi peste rampa: 19.5⁰

In offroad cutia DCT se supraincalzeste in cazul in care rotile patineaza foarte mult, ca in cazul unei cutii manuale o sa simti miros de ambreiaj incins.
Pentru trasee simple de padure, forestier, in zapada, DCT-ul se comporta bine, repet atata timp cat nu patinezi mult.

6AT este mai buna pentru offroad, putand sa rulezi cu masina la viteze mici sau sa patinezi mult fara nicio problema.

#46
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
nu o mașină pentru offroad. au băgat-o rușii prin noroaie mici și acolo a rămas.

#47
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
așa, am găsit canalul rusului https://www.youtube....ch?query=tucson

#48
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

 vali, on 09 februarie 2021 - 18:24, said:

nu o mașină pentru offroad. au băgat-o rușii prin noroaie mici și acolo a rămas.
Nu am gasit nicaieri testul cu noul Tucson 2021...se poate un link?
In alta ordine de idei priveste putin interiorul...spune-mi ce crezi, pare o masina conceputa pentru offroad?

Attached Files



#49
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
e versiunea 2019, n-au bibilit in 2 ani awdul să fie stelar.
Rene1984 întreba de offroad.

#50
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Nu e asta mașină de offroad.

#51
danyd83

danyd83

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,050
  • Înscris: 04.11.2013
Evident ca nu e de offroad. Merge pe forestiere dar nu ceva extrem.

#52
YoNuProdan

YoNuProdan

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 08.02.2021
Mașină e un compromis. Nu se poate sa ai economie și performanțe. Viteza mare și comportament bun pe sosea și în același timp sa fie și superperformanta in off-road. Acum oricum pentru off-road trebuie și șoferul sa fie pregătit să nu mai zic de mașină. Macar un set bun de anvelope. Majoritatea ies cu anvelope de strada in teren. Și bineînțeles că mașina nu e bună. Sau șoferul vrea să scoată ceva in evidență.

#53
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,686
  • Înscris: 23.01.2010
Pentru offroad prima data conteaza cauciucurile si locul 2 soferul, dupa care putem discuta despre masina.
Poti sa ai supermasina si super motor, transmisie, 5 x 4 , ...daca esti bita , cind trebuie sa o calci tu o ierti...soarta , conentezi ca nu e buna masina.
Tucsonul este de plimbari LA  munte, nu PE munte, nu de aventuri, ....

#54
pixel3cs

pixel3cs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,755
  • Înscris: 26.01.2007
Azi TL - Agighiol 25km, in modul sport 8.7 l, la intoarcere pe modul eco 7.6l. Pe modul sport masina merge foarte foarte lin (mai frumos decat pe eco), la depasiri fuge ca din pusca. Am mai condus masini cu 10 kg / 1 CP, relativ atata are si acest Tucson pe motorul termic, insa este vizibil boost-ul de putere prin modul in care motorul electric actioneaza. La curbe nu sunt probleme de echilibru, curbele se iau foarte usor.

Attached Files


Edited by pixel3cs, 10 February 2021 - 11:17.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate