Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Hyundai Tucson 2021 Style cu 230 CP, cutie automata 6AT, 4x4, full hibrid

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
861 replies to this topic

#19
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Pe hartie (tehnic) e splendida. Interiorul e fain si el. Designul exterior nu e pentru toata lumea, eu personal nu m-am putut impaca cu el si nu am luat-o in considerare, dar  aici e o decizie subiectiva, a fiecaruia. Sa o stapanesti sanatos!

#20
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Te referi la farurile alea urâte puse în bara față sau la semnalizarea spate pusă tot în bară?
Sau la volanul âla ciudat?
Sau poate te referi la consola centrală care pare pusă acolo de un orb pe timp de furtună?

Per total mașina e faină, are led-uri.

#21
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,964
  • Înscris: 07.01.2006
Bravo pentru achizitie, haters gonna hate!
Nu ai ceva mai bun in bugetul asta cu garantie 5 ani !

#22
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,634
  • Înscris: 22.03.2007
Am o curiozitate. Cutia automată e DSG, ca la vechile i30, sau cu convertizoare de cuplu, cum puseseră anul trecut pe Elantra?

Edited by takis, 07 February 2021 - 11:46.


#23
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,875
  • Înscris: 22.12.2005
Felicitari pentru achizitie. E nevoie de oameni ca tine care sa o cumpere si sa detalieze. Sa te bucuri de ea, km multi si frumosi.

Din pacate este exact opusul fata de ce caut eu la o masina.
Fitza cat cuprinde,siteme atat de complexe ca nu mai e nicio placere, cutie automata ..cahh.. iar fazele cu bateria, trasee, incarcari, incalziri...de cosmar.Gratis n-a conduce-o. Dar ma tem ca nu vom mai avea de ales, soon. Ne va inlocui masina ( de fapt ne va inlocui mintea..).
De pret nu zic- ti-a dat si singur seama ca e cat o casa.
Fara casco nu te urci in ea, clar.  iar la cat e pretul la casco ..iei o masina la fiecare 2 ani :).

ca idee, ma asteptam la un motor termic mai "potent", ( fazele cu eco si cu intrare electricului sunt de mare prost gust ), de peste 230 CP doar el. pesemne ca imperecheat cu cutia automata face fata insa are si tonaj de tras in spate. sa ne spui dupa rodaj cam cum se simte incarcata si "calcata"la "deal".

REspect!

#24
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,580
  • Înscris: 11.07.2006
Daca bine stiu modelele hybrid sunt cu convertizor,doar mild hybrid este cu 7 trepte dublu ambreiaj.Eu zic ca e un avantaj cutia de 6at,perfect ara daca avea 8 rapoarte ca cele de pe Santa Fe.Un lucru in schimb mi se pare ciudat ai 230cp si nu esti in stare sa depasesti 200km/h in 2021,nu de parca am circula cu vitezelea alea dar asa de principiu.

#25
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016
Sunt mulți producători ce limitează viteza maxima din motive de emisii și siguranță.
O sa vina vremea când viteza maxima o sa fie de 160-180 indiferent de putere.

#26
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018

View Posttakis, on 07 februarie 2021 - 11:46, said:

Am o curiozitate. Cutia automată e DSG, ca la vechile i30, sau cu convertizoare de cuplu, cum puseseră anul trecut pe Elantra?
6AT este cutie cu convertizor. 7DCT si 8DCT sunt cutii cu dublu ambreiaj.
Grupul Hyundai/Kia pune pe motorizarile full hybrid si PHEV aduse in Europa doar motorul 1,6 TGDI imperecheat cu cutia 6 AT. In alte zone nu stiu.
@initiator, felicitari pentru achizitie! Sa ne tii la curent cu consumul de DN si autostrada, pentru ca am inteles ca aici e buba (adica este cam gurmanda).

View PostPhonyx, on 07 februarie 2021 - 11:57, said:

Eu zic ca e un avantaj cutia de 6at,perfect ara daca avea 8 rapoarte ca cele de pe Santa Fe.
Si pe Santa FE hybrid si plug in hybrid tot 6AT pun iar de pe 2,2 CRDI au scos cutia 8 AT si au inlocuit-o cu 8 DCT.

#27
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012
"Am ales varianta full hibrid si nu cea mild hibrid, deoarece full hibrid are motor termic 180 CP + motor electric 50 CP, care insumate dau 230 CP, cu mentiunea ca motorul electric e folosit doar pe distante scurte (la pornire, in depasiri, la urcare, in curbe pentru ajustare 4x4, sub 50 km/h) si nu e folosit pentru a rula cu el la viteza constanta. De aceea acei 230 CP ii ai "la cerere", restul timpului functioneaza doar motorul termic."

Eu zic ca motorul electric functioneaza foarte des in mers doar ca nu il simti...este un meniu cu energy flow  unde vei vedea ca este un dute-vino al energiei: ba motorul electric incarca bateria (cu ajutorul motorului termic) ba ajuta motorul termic la tractiune.

Felicitari pentru achizitie.

View Postfoxbat, on 07 februarie 2021 - 11:56, said:

Felicitari pentru achizitie. E nevoie de oameni ca tine care sa o cumpere si sa detalieze. Sa te bucuri de ea, km multi si frumosi.

Din pacate este exact opusul fata de ce caut eu la o masina.
Fitza cat cuprinde,siteme atat de complexe ca nu mai e nicio placere, cutie automata ..cahh.. iar fazele cu bateria, trasee, incarcari, incalziri...de cosmar.Gratis n-a conduce-o. Dar ma tem ca nu vom mai avea de ales, soon. Ne va inlocui masina ( de fapt ne va inlocui mintea..).

Esti sigur ca nu te referi la masini electrice? despre ce faze cu bateria: trasee, incarcari, incalziri vorbesti? nu ai nicio treaba cu incarcatul, unde e cosmarul?
PS am masina electrica si se incarca foarte misto la job...nu ma doare mana sa bag o mufa in priza.

Attached Files


Edited by raven75, 07 February 2021 - 18:28.


#28
santal11

santal11

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 305
  • Înscris: 15.07.2010
să o stăpânești sănătos.

#29
mi20r

mi20r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 17.04.2009
Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!

View Postpixel3cs, on 06 februarie 2021 - 18:17, said:

Am depasit de 2 ori la viteza mare, si e periculos sa faci depasiri in modul Eco. Puterea oferita in modul Eco este suficienta atat la viteze mici cat si la viteze mari, problema este ca la viteze peste 60 km/h in acest mod exista un "lag", adica o intarziere intre apasarea pedalei si reactia masinii. La o depasire pe la 90 km/h am apasat pedala, masina a accelerat cu o secunda intarziere, iar cand eram in dreptul masinii depasite, puterea a ramas constanta, abia dupa o alta secunda motorul s-a turat si am putut depasi. In conditii de trafic cand vin masini din fata e foarte riscat sa faci depasire pe Eco la viteze de judeteana/nationala. In comune si orase este in regula, pentru ca pana in 60 km/h motorul electric ajuta rapid masina. In modul sport se elimina aceasta problema si masina fuge la orice atingere a pedalei, nu mai exista acea intarziere intre sofer si roata. Modul Eco insa este mai lent deoarece incearca sa optimizeze consumul eliminand accelerarile bruste sau accidentale.

Dupa cum ti-ai dat seama deja, modul ECO nu este pentru depasiri in care schimbi ritmul de accelerare. Ceea ce ti s-a intamplat este perfect normal, exista explicatie tehnica pentru asta, si o sa inveti sa o conduci incat sa nu ti se mai intample (pe scurt sa nu nu mai ridici niciodata piciorul de pe acceleratie atunci cand esti in depasire in ECO si iti vine ceva din fata, decat daca vrei sa franezi). Ai achizitionat un model full hybrid si va trebui sa iti schimbi stilul de condus daca doresti sa exploatezi motivul pentru care a fost creat, adica economia de carburant. Daca ai ales hibridul doar pentru ca pe hartie are 230 CP asta nu inseamna ca are aceasi dinamica precum un model exclusiv termic de aceleasi performante, pentru ca o are doar in modul Sport.

Cat despre functionarea motorului electric - acesta functioneaza tot timpul cand masina este in deplasare. Termicul ajuta electricul si nu invers. In momentul in care in bord apare EV masina este propusata exclusiv de motorul electric. Chiar daca termicul este pornit.

#30
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

View Postfoxbat, on 07 februarie 2021 - 11:56, said:

Felicitari pentru achizitie. E nevoie de oameni ca tine care sa o cumpere si sa detalieze. Sa te bucuri de ea, km multi si frumosi.

Din pacate este exact opusul fata de ce caut eu la o masina.
Fitza cat cuprinde,siteme atat de complexe ca nu mai e nicio placere, cutie automata ..cahh.. iar fazele cu bateria, trasee, incarcari, incalziri...de cosmar.Gratis n-a conduce-o. Dar ma tem ca nu vom mai avea de ales, soon. Ne va inlocui masina ( de fapt ne va inlocui mintea..).
De pret nu zic- ti-a dat si singur seama ca e cat o casa.
Fara casco nu te urci in ea, clar.  iar la cat e pretul la casco ..iei o masina la fiecare 2 ani Posted Image.

ca idee, ma asteptam la un motor termic mai "potent", ( fazele cu eco si cu intrare electricului sunt de mare prost gust ), de peste 230 CP doar el. pesemne ca imperecheat cu cutia automata face fata insa are si tonaj de tras in spate. sa ne spui dupa rodaj cam cum se simte incarcata si "calcata"la "deal".

REspect!

Genu' tau de postare il mai vad la oamenii care circula cu masini de 15 - 20 ani, de preferat TDI, care inca o ard cu "nu simti masina", ca e scumpa, ba casco e scump sau alte scuze prin care incearca sa justifice faptul ca nu-si permit asa ceva si ca stiu ei mai bine de ce nu-si cumpara o masina cu "fitze cat cuprinde" Posted Image
Cu 840 euro (casco) x 2 ani iti cumperi un set de roti la o masina mai noua, nici nu vreau sa-mi imaginez ce tigaie iei de banii astia Posted Image))

ON: Felicitari pentru masina, este superba. Am vazut una in Iasi weekendul trecut, de vis Posted Image

Edited by alliNdanuTz, 08 February 2021 - 09:14.


#31
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Un Panda matuit de soare.

#32
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,299
  • Înscris: 02.02.2006

View Postpixel3cs, on 06 februarie 2021 - 18:17, said:

Asa mi-am dat seama ca daca e cineva in spate fara centura, masina te innebuneste continuu la orice mica zdruncinatura, fara sa iti afiseze care e problema.
Undeva în bord (probabil în instrumentarul de bord, sau poate în altă parte pe bord) ai martori de centuri pentru toate locurile din mașină, inclusiv cele din spate. Dacă le ai în instrumentarul de bord, posibil să nu fie afișate permanent - la mine la Kia sunt afișate 70 de secunde după pornirea motorului, după care acel loc afișează temperatura exterioară.

Însă când se declanșează alarma de centură, martorii respectivi vor fi afișați iar locul cu probleme (respectiv cu pasager fără centură pusă) va clipi. La Kia e așa de cel puțin 10 ani, mi s-ar părea foarte ciudat să fi schimbat Hyundai fix acum, plus că ar fi penalizați grav la teste de siguranță (EuroNCAP, de exemplu, pune mare accent pe martorii și avertizări de centuri). Caută în manual și caută mai atent unde sunt martorii ăia. Dacă nu-s în bord, poate sunt undeva pe consola centrală, sau poate în zona plafonierei față.

În aceeași idee, că ai de gând să și cari chestii cu mașina, e posibil să te deranjeze alarma dacă pui chestii grele pe locurile din spate, și se va declanșa senzorul de prezență.

S-o stăpânești sănătos și multe drumuri fără neplăceri! :)

#33
danyd83

danyd83

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,050
  • Înscris: 04.11.2013
Felicitari, sa o stapanesti sanatos! Si eu am comandat de o sapt varianta plug in, Premium. Undeva in luna mai am termenul de livrare...asteptam si o sa impartasim impresii Posted Image

#34
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postdanyd83, on 08 februarie 2021 - 10:03, said:

Felicitari, sa o stapanesti sanatos! Si eu am comandat de o sapt varianta plug in, Premium. Undeva in luna mai am termenul de livrare...asteptam si o sa impartasim impresii Posted Image
Salutare! la varianta plug-in are pompa de caldura sau o alta solutie? poti sa preincalzesti masina in sezonul rece?
Si pe mine mă mănâncă să schimb Ioniq Plugin cu Tuscson Plugin mai ales ca suporta incarcare la 7.2kw

Edited by raven75, 08 February 2021 - 12:25.


#35
danyd83

danyd83

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,050
  • Înscris: 04.11.2013
Sincer nu stiu sa-ti raspund la intrebare.

#36
YoNuProdan

YoNuProdan

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 08.02.2021
Am o dilemă. Care e diferența dintre phev și hybrid? În privința motorului electric. A greutăți suplimentare. Și timpul de încărcare minim pentru cea phev. Mulțumesc pentru lămuririle oferite.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate