HONDA CRV 1.6 diesel - probleme acumulator
Last Updated: Mar 03 2022 06:29, Started by
floritzu
, Jan 17 2021 09:47
·
0
#19
Posted 17 January 2021 - 12:55
#20
Posted 17 January 2021 - 15:10
Poti sa-i dai maxim de consumatori, daca peste 1500 ture tine tensiunea constant intre 13,8.....14,2v ests in regula.
|
#21
Posted 17 January 2021 - 17:13
Multumesc pentru raspunsuri.
Am crezut ca 40 km este suficient pentru un drum O sa ma duc la reprezentanta, sa vad care-i problema. |
#22
Posted 17 January 2021 - 20:36
Dupa simptomele descrise de tine eu a trebuit sa schimb puntea de diode a alternatorului.
|
#23
Posted 18 January 2021 - 15:11
nu a zis nimic de cât de rar folosește mașina.poți lua un voltmetru care se bagă la bricheta și urmărești dacă încarcă peste 13,2v
|
#24
Posted 19 January 2021 - 13:50
#26
Posted 19 January 2021 - 16:29
Ma sperie filtrul de particule, eu mergand preponderent prin oras.
Si in plus, bebzina se incalzsste mai repede (vezi temperaturile de azi bldin Bucuresti) 😀 |
#28
Posted 19 January 2021 - 17:38
ericmario, on 17 ianuarie 2021 - 10:21, said:
Uite cauza. Ai luat diesel și crezi că un drum de 40km e drum lung. Diesel-ul trebuie alergat, dacă-l freci pe distanțe scurte, prin oraș, îl faci praf. Ceea ce ai și făcut. Oricum nu prea ai ce să faci pe pandemia asta, deci fă plinul, urcă-te pe autostradă și condu cât ține asfaltul. Dă-i ocazia motorului să scape de cheagurile de ulei. 40 km e ok . fac chestia asta cu un diesel de 1.3. 70 CP. rupe asfaltul. de oras zic alta e buba la el,. floritzu, on 19 ianuarie 2021 - 13:50, said: super . cu cat o dai ? ( detalii , km, stare , etc) floritzu, on 17 ianuarie 2021 - 17:13, said:
Multumesc pentru raspunsuri. Am crezut ca 40 km este suficient pentru un drum O sa ma duc la reprezentanta, sa vad care-i problema. e ok, relax . inseamna 2 ore de mers, oricum du-te si vezi ce zic aia. motorul ala e super treaba. e pacat de ea. |
|
#29
Posted 27 January 2021 - 22:48
Relativ off topic...
"Batrana" Dacie a avea un voltmetru(analog, desigur...) care arata daca bateria se incarca. Deh!... vremurile s-au schimbat! La masina mea am achizitionat un voltmetru electronic si l-am montat in priza de la bricheta. Recomand!!! |
#30
Posted 14 February 2021 - 19:52
Salutare,
Am fost la service, si mi-au schimbat bateria pe garantie. Din nefericire, eu mergeam in oras cu sistemul start/stop activ. De acum, o sa il dezactivez, intrucat se pare ca asta este problema. foxbat, on 19 ianuarie 2021 - 17:38, said: 40 km e ok . fac chestia asta cu un diesel de 1.3. 70 CP. rupe asfaltul. de oras zic alta e buba la el,. super . cu cat o dai ? ( detalii , km, stare , etc) Edited by floritzu, 14 February 2021 - 19:54. |
#31
Posted 14 February 2021 - 20:04
#32
Posted 14 February 2021 - 22:46
Pai si ce are? Masina este proiectata sa mearga cu sistemul start-stop activ indiferent ca mergi urban sau extraurban. Dpmdv raspunsul reprezentantei este o abureala. Sunt atatea CRV-uri diesel care merg in oras si nu au problema ta.
|
#33
Posted 15 February 2021 - 08:54
Ba, poate fi extrem de edificator daca intelegi ,de ce,
La pornire curentul consumat este sa spunem de 100Ah, si cit mergi pina la urmatoarea oprire, in baterie se incarca doar 60Ah, si iar consumi 100Ah si incarci 70, ....d3ci de fiecare data tu consumi din ea fara a avea timpul necesar macar sa pui la loc ceea ce ai consumat.Asta in oras cu opriri porniri repetate.Pe cind la drum lung, nu se mai pune proble.a asa, Daca a fost verificata incarcarea si este in regula, problema start stop este elocventa in consumul bateriei.Se dezactiveaza pe distante scurte si opriri repetate. |
|
#34
Posted 16 February 2021 - 12:20
Curentul nu e o masura cantitativa si nici nu se masoara in Ah.
Energia si capacitatea sunt cantirative. Daca motorul trage pentru 5 secunde (a 720a parte dintr-o ora) tot ce poate da baterie de ~60Ah adica vreo 600A inseamna ca se consuma aproape 1Ah din baterie. In realitate ceva mai mult pentru ca descarcarcarea la acei curenti nu e foarte eficienta. Dar asta la 600A, consum rar intalnit la un motor de litraj mic. Edited by underb, 16 February 2021 - 12:25. |
#35
Posted 24 February 2021 - 19:47
Acelasi model, acelasi an, aceiasi problema. Schimbat bateria (acum vreun an), schimbat releu de incarcare...problema persista. Aaaaa...fost si la dealer.... N-au nici o treaba, nici o sugestie. Iese bine la orice test, dar.....(observatii particulare, problema e de cca un an).....in general, la prima pornire, alternatorul incarca 11,6 - 11,8! Mergi cu ea 10 km asa si ramai acolo (am si cutie automata). Daca opresti motorul dupa prima cheie, si pornesti din nou, alternatorul incarca (bine) 13,8 - 14,2! Am facut un tur de tara asa, fara dureri de cap. Si ultimul indiciu.....data fiind situatia, am fost nevoit sa cumpar o jucarie (i-as spune) un jumpstarte de la serioux, care teoretic ar trebui sa iti porneasca masina de 3-4 ori pana sa necesite o incarcare (o gasiti pe net, o chestie de alimentat laptopuri...dar isi face treaba genial). Jucaria asta a pornit CRV-ul de zeci de ori fara sa scada vreun led (din 4) care arata nivelul de incarcare. In principiu, cred eu, bateria nu se descarca (total), dar coboara sub vreo limita de la care calculatorul masinii refuza sa cupleze electromotorul. Nu stiam de varianta asta de voltmetru la bricheta, ar rezolva orice problema, fiindca asa mereu sunt nevoit sa masor incarcarea la plecarea de pe loc. Pentru cei care au si ceva meserie de mecanic la baza, se aude si la ureche momentul in care alternatorul incarca 14,2. O alta varianta e sa scoti mufa releului de cateva ori si sa o cuplezi din nou. Si da, am incercat spray contact si alte tampenii, borne stranse, etc.Mai e varianta alternatorului...era cam 1000 de euro cand am intrebat...si nici o garantie ca e de vina cu ceva.
PS...noua baterie iti va tine de cald cateva saptamani. Dar masoara cu un voltmetru incarcarea la prima pornire..opresti...apoi pornesti si masori din nou... |
#36
Posted 01 March 2022 - 12:15
Ce baterie recomandați pt un 1.6 idtec montat pe un Civic 9. Bateria originala are 8 ani și da semne de duca. Producătorul recomanda acumulator EFB. Are ceva daca montez unul AGM? Țin să precizez că nu folosesc deloc sistemul start-stop. Îl.dezactivez cu fiecare ocazie.
Ce părere aveți de Varta N70 70Ah cu 760A? Alti producători ce recomandați? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users