Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

HONDA CRV 1.6 diesel - probleme acumulator

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 underb, on 17 ianuarie 2021 - 12:45, said:

Legat de alergat si de restul discutiei, atata timp cat ai 14.2-14.4V la borne cu motorul pornit, aia e tot. Diferenta de potential va dicta curentul de incarcare.

Sa masoare cu farurile aprinse. Altfel..nu prea incarca saraciile astea eco..

#20
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,687
  • Înscris: 23.01.2010
Poti sa-i dai maxim de consumatori, daca peste 1500 ture tine tensiunea constant intre 13,8.....14,2v ests in regula.

#21
floritzu

floritzu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 13.07.2006
Multumesc pentru raspunsuri.
Am crezut ca 40 km este suficient pentru un drum :(

O sa ma duc la reprezentanta, sa vad care-i problema.

#22
argonaut

argonaut

    Beware of the bird

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 29,332
  • Înscris: 29.07.2013
Dupa simptomele descrise de tine eu a trebuit sa schimb puntea de diode a alternatorului.

#23
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,781
  • Înscris: 12.01.2018
nu a zis nimic de cât de rar folosește mașina.poți lua un voltmetru care se bagă la bricheta și urmărești dacă încarcă peste 13,2v

#24
floritzu

floritzu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 13.07.2006
Ma bate gandul sa o schimb cu CR-V 1.5 benzina, Elegance 🙃

Ce parere aveti?

#25
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,891
  • Înscris: 03.12.2001
de ce?

#26
floritzu

floritzu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 13.07.2006
Ma sperie filtrul de particule, eu mergand preponderent prin oras.

Si in plus, bebzina se incalzsste mai repede (vezi temperaturile de azi bldin Bucuresti) 😀

#27
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,891
  • Înscris: 03.12.2001
tu abia acum afli asta?

#28
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,884
  • Înscris: 22.12.2005

 ericmario, on 17 ianuarie 2021 - 10:21, said:

Uite cauza.
Ai luat diesel și crezi că un drum de 40km e drum lung.
Diesel-ul trebuie alergat, dacă-l freci pe distanțe scurte, prin oraș, îl faci praf.
Ceea ce ai și făcut.

Oricum nu prea ai ce să faci pe pandemia asta, deci fă plinul, urcă-te pe autostradă și condu cât ține asfaltul.
Dă-i ocazia motorului să scape de cheagurile de ulei.

40 km e ok . fac chestia asta cu un diesel de 1.3. 70 CP.
rupe asfaltul. de oras zic
alta e buba la el,.

 floritzu, on 19 ianuarie 2021 - 13:50, said:

Ma bate gandul sa o schimb cu CR-V 1.5 benzina, Elegance ��

Ce parere aveti?

super . cu cat o dai ? ( detalii , km, stare , etc)

 floritzu, on 17 ianuarie 2021 - 17:13, said:

Multumesc pentru raspunsuri.
Am crezut ca 40 km este suficient pentru un drum Posted Image

O sa ma duc la reprezentanta, sa vad care-i problema.

e ok, relax . inseamna 2 ore de mers,
oricum du-te si vezi ce zic aia. motorul ala e super treaba. e pacat de ea. :)

#29
Turnatoriu_de_orza

Turnatoriu_de_orza

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,872
  • Înscris: 14.10.2010
Relativ off topic...

"Batrana" Dacie a avea un voltmetru(analog, desigur...) care  arata daca bateria se incarca. Deh!... vremurile s-au schimbat!
La masina mea am achizitionat un voltmetru electronic si l-am montat in priza de la bricheta. Recomand!!!

#30
floritzu

floritzu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 13.07.2006
Salutare,

Am fost la service, si mi-au schimbat bateria pe garantie.
Din nefericire, eu mergeam in oras cu sistemul start/stop activ.
De acum, o sa il dezactivez, intrucat se pare ca asta este problema.

 foxbat, on 19 ianuarie 2021 - 17:38, said:



40 km e ok . fac chestia asta cu un diesel de 1.3. 70 CP.
rupe asfaltul. de oras zic
alta e buba la el,.



super . cu cat o dai ? ( detalii , km, stare , etc)
1.6 diesel, elegance, din 2017, prima inmatriculare in martie 2018, 50.000 km, stare f buna, cutie manuala. Pret... 17.000 euro.



Edited by floritzu, 14 February 2021 - 19:54.


#31
DDooGG

DDooGG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,568
  • Înscris: 29.11.2020

 floritzu, on 14 februarie 2021 - 19:52, said:



1.6 diesel, elegance, din 2017, prima inmatriculare in martie 2018, 50.000 km, stare f buna, cutie manuala. Pret... 17.000 euro.
Asteapta tu pana iti da cineva galeata de bani...

#32
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Pai si ce are? Masina este proiectata sa mearga cu sistemul start-stop activ indiferent ca mergi urban sau extraurban. Dpmdv raspunsul reprezentantei este o abureala. Sunt atatea CRV-uri diesel care merg in oras si nu au problema ta.

#33
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,687
  • Înscris: 23.01.2010
Ba, poate fi extrem de edificator daca intelegi ,de ce,
La pornire curentul consumat este sa spunem de 100Ah, si cit mergi pina la urmatoarea oprire, in baterie se incarca doar 60Ah, si iar consumi 100Ah si incarci 70, ....d3ci de fiecare data tu consumi din ea fara a avea timpul necesar macar sa pui la loc ceea ce ai consumat.Asta in oras cu opriri porniri repetate.Pe cind la drum lung, nu se mai pune proble.a asa,
Daca a fost verificata incarcarea si este in regula, problema start stop este elocventa in consumul bateriei.Se dezactiveaza pe distante scurte si opriri repetate.

#34
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Curentul nu e o masura cantitativa si nici nu se masoara in Ah.
Energia si capacitatea sunt cantirative.
Daca motorul trage pentru 5 secunde (a 720a parte dintr-o ora) tot ce poate da baterie de ~60Ah adica vreo 600A inseamna ca se consuma aproape 1Ah din baterie. In realitate ceva mai mult pentru ca descarcarcarea la acei curenti nu e foarte eficienta.
Dar asta la 600A, consum rar intalnit la un motor de litraj mic.

Edited by underb, 16 February 2021 - 12:25.


#35
azur89

azur89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 24.06.2007
Acelasi model, acelasi an, aceiasi problema. Schimbat bateria (acum vreun an), schimbat releu de incarcare...problema persista. Aaaaa...fost si la dealer.... N-au nici o treaba, nici o sugestie. Iese bine la orice test, dar.....(observatii particulare, problema e de cca un an).....in general, la prima pornire, alternatorul incarca 11,6 - 11,8! Mergi cu ea 10 km asa si ramai acolo (am si cutie automata). Daca opresti motorul dupa prima cheie, si pornesti din nou, alternatorul incarca (bine) 13,8 - 14,2! Am facut un tur de tara asa, fara dureri de cap. Si ultimul indiciu.....data fiind situatia, am fost nevoit sa cumpar o jucarie (i-as spune) un jumpstarte de la serioux, care teoretic ar trebui sa iti porneasca masina de 3-4 ori pana sa necesite o incarcare (o gasiti pe net, o chestie de alimentat laptopuri...dar isi face treaba genial). Jucaria asta a pornit CRV-ul de zeci de ori fara sa scada vreun led (din 4) care arata nivelul de incarcare. In principiu, cred eu, bateria nu se descarca (total), dar coboara sub vreo limita de la care calculatorul masinii refuza sa cupleze electromotorul. Nu stiam de varianta asta de voltmetru la bricheta, ar rezolva orice problema, fiindca asa mereu sunt nevoit sa masor incarcarea la plecarea de pe loc. Posted Image  Pentru cei care au si ceva meserie de mecanic la baza, se aude si la ureche momentul in care alternatorul incarca 14,2. O alta varianta e sa scoti mufa releului de cateva ori si sa o cuplezi din nou. Si da, am incercat spray contact si alte tampenii, borne stranse, etc.Mai e varianta alternatorului...era cam 1000 de euro cand am intrebat...si nici o garantie ca e de vina cu ceva.

   PS...noua baterie iti va tine de cald cateva saptamani. Dar masoara cu un voltmetru incarcarea la prima pornire..opresti...apoi pornesti si masori din nou... Posted Image

#36
danny1984

danny1984

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.11.2011
Ce baterie recomandați pt un 1.6 idtec montat pe un Civic 9. Bateria originala are 8 ani și da semne de duca. Producătorul recomanda acumulator EFB. Are ceva daca montez unul AGM? Țin să precizez că nu folosesc deloc sistemul start-stop. Îl.dezactivez cu fiecare ocazie.
Ce părere aveți de Varta N70 70Ah cu 760A? Alti producători ce recomandați?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate