Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
AirPods Pro Service Program for Sound Issues
Last Updated: Sep 11 2022 22:26, Started by
December
, Oct 31 2020 05:46
·
0
#1
Posted 31 October 2020 - 05:46
https://support.appl...am-sound-issues
Apple has determined that a small percentage of AirPods Pro may experience sound issues. Affected units were manufactured before October 2020. An affected AirPods Pro may exhibit one or more of the following behaviors:
Note: No other AirPods models are part of this program hero-airpods-pro.png 62.97K 4 downloads |
#2
Posted 31 October 2020 - 19:06
Stau liniștit încă un an jumătate și apoi le duc la service sa mi le schimbe 👌
|
#3
Posted 31 October 2020 - 22:27
Așa liniștit sta și fratemio fără casti din 24 Septembrie. Îl mint aia de la Orange in ultimul hal. Ca nu au in stoc, ca lipsește un răspuns de la Apple, bla bla. Jur ca de eram in locul lui ii terorizam.
|
#4
Posted 31 October 2020 - 23:27
La mine schimbarea a mers super smooth ... pun aici procesul pentru cei ce nu au vazut cand am scris initial.
Casca stanga gâjâia ... am scris la apple cum ca nu e OK si am nevoie de garantie pe casca aia. Au zis ca am 2 optiuni: ori sa ma deplasez la service ori sa imi trimita ei una. Am vrut cu service ... nu am gasit nici unul care sa imi rezolve problema pe loc (topti spuneau 2-4 saptamani). Am contactat iar apple si le-am spus ca vreau direct cu ei. Mi-au pus poprire de 110 eur pe cardul de pe contul apple, mi-au trimis casca stanga noua, sigilata si cu pachet de retur pre-platit ... am inlocuit-o si am trimis casca stricata inapoi ... la cateva zile dupa (o sapt) mi-au deblocat banii de pe card. Problem solved. Cred ca o sa fac la fel si cu dreapta .... inca nu e sever dar face niste sunete/artefacte pe care stanga nu le mai face ... |
#5
Posted 01 November 2020 - 00:09
@ro_explorer asta in tarile cu apa calda..la romanica nu cred ca merge cum zici tu.
|
#6
Posted 01 November 2020 - 05:26
Eu le-am schimbat pe loc in Apple Store.
Pentru cele ale sotiei a durat in Romania 3 saptamani dar s-a rezolvat. In ambele cazuri a fost vorba de cranckling. |
#7
Posted 08 November 2020 - 21:58
tudor_ionutz2000, on 31 octombrie 2020 - 22:27, said:
Așa liniștit sta și fratemio fără casti din 24 Septembrie. Ăl mint aia de la Orange in ultimul hal. Ca nu au in stoc, ca lipsește un răspuns de la Apple, bla bla. Jur ca de eram in locul lui ii terorizam. |
#8
Posted 23 January 2021 - 13:14
eu acum o schimb pe cea stângă, după ce acum 2 luni am schimbat-o pe cea dreaptă
|
#9
Posted 14 October 2021 - 08:17
#10
Posted 29 March 2022 - 08:42
Eu aveam probleme la o casca la microfon, ma auzeau cu zgomot f puternic de fond.
Le-am dus la Cordon pe programul de mai sus si in 3 zile le-au inlocuit cu altele noi, pe ambele. |
|
#11
Posted 11 September 2022 - 19:19
In programul asta intra si cazul in carea ear fit test da fail ?
Am incercat cu niste airpods pro de nenumarate ori si tot da fail. |
#12
Posted 11 September 2022 - 19:35
Ambele casti sau doar una din ele?
Si la mine da una eroare, dreapta. Cand le-am cumparat nu am avut problema asta. O sa ma duc cu ele la garantie, mai am pana in martie sau aprilie. IMG_0530.PNG 601.25K 25 downloads Edited by December, 11 September 2022 - 19:36. |
#13
Posted 11 September 2022 - 19:45
Daca sunt achizitionate de mai mult timp si sunt folosite destul de mult, siliconul isi mai pierde din proprietati si nu mai izoleaza cum trebuie. Eu mi-am rezolvat problema cu un set nou de silicoane, un prieten nu a fost asa de norocos doar cu un schimb de silicoane noi, le-a trimis la service si i le-a schimbat (doar castile). Cel mai rapid poti scapa doar cu un set nou de silicoane, daca problema persista sau nu doresti varianta asta trebuiesc trimise in service.
|
#14
Posted 11 September 2022 - 19:47
Nici nu ma gandesc sa nu le duc la service, voi avea casti noi
|
#15
Posted 11 September 2022 - 19:55
Daca te apropii de sfirsitul perioade de garantie oferita de Apple cea de 1 an e bine ca le trimiti la service ca ti le schimba si te alegi cu baterii noi. Automat si cu silicoane noi. Daca ai sarit de primul an de la achizitie esti la mina service-ului magazinului de unde le-ai cumparat si de multe ori refuza garantia pentru chestii banale, zgirieturi microscopice, etc. E nasol ca nu toti vinzatorii lucreaza cu reprezentanta Apple, colaboreaza cu service-uri locale sau le au pe ale lor personale care nu sunt chiar ok. Un exemplu negativ e emag cu depanero.
Edited by xew, 11 September 2022 - 19:56. |
|
#16
Posted 11 September 2022 - 20:04
Eu cumpar doar de la Orange si nu am avut niciun fel de probleme cu asta. Am avut airpods inlocuite cu altele noi tot asa, aproape de finalul celui de-al doilea an de garantie. Bine... la alea era moarta bateria, tinea jumatate de ora o casca, ceva de genul.
Niciodata nu am avut probleme cu orange, mi-au inlocuit de fiecare data si airpodsuri si iphoane. |
#17
Posted 11 September 2022 - 20:19
Pai e bine ca ai luat numai de la Orange, e printre putinele magazine care lucreaza cu service oficial Apple Romania. Eu din nefericire am ales emag/altex pentru achizitie, pentru pretul de achizitie mai mic chiar si cu 20-25% fata de Orange/iStyle si incercam sa-mi rezolv problemele doar in primul an de garantie la sursa, le mai tineam o perioada apoi le vindeam si luam altele. Acum am prins pret bun la Airpods Pro 2 de la Orange, desi service-ul va fi ok sper sa nu am nevoie de asa ceva.
|
#18
Posted 11 September 2022 - 22:26
Sunt luate de la Orange dar au iesit din garantie, o sa-mi incerc norocul
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users