Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Update BIOS = Calculatorul se blo...

Maimuta si Negru

Chiar nu mai suntem in stare sa f...

Soluție de supraveghere ieft...
 1 capatana de usturoi pe zi, pune...

Latenta uriasa la laptop cu i7-12...

Unde se afla acest local ?

Activitați extracurriculare ...
 Sprayul de muste RAID nu mai func...

Baterie termica cu acetat de sodi...

Branza maturata/betonata

Imagine ecran laptop tremura si e...
 Hamsie si Capelin prajiti in tiga...

Seat Leon FR !

Facultatea potrivita pentru softw...

Upgrade CPU --> upgrade RAM?
 

AirPods Pro Service Program for Sound Issues

  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,383
  • Înscris: 14.06.2006
https://support.appl...am-sound-issues

Apple has determined that a small percentage of AirPods Pro may experience sound issues. Affected units were manufactured before October 2020.

An affected AirPods Pro may exhibit one or more of the following behaviors:
  • Crackling or static sounds that increase in loud environments, with exercise or while talking on the phone
  • Active Noise Cancellation not working as expected, such as a loss of bass sound, or an increase in background sounds, such as street or airplane noise
An Apple Authorized Service Provider will service the affected AirPods Pro (left, right or both), free of charge.
Note: No other AirPods models are part of this program
Attached File  hero-airpods-pro.png   62.97K   4 downloads

#2
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,975
  • Înscris: 07.01.2006
Stau liniștit încă un an jumătate și apoi le duc la service sa mi le schimbe 👌

#3
tudor_ionutz2000

tudor_ionutz2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,892
  • Înscris: 16.04.2007
Așa liniștit sta și fratemio fără casti din 24 Septembrie. Îl mint aia de la Orange in ultimul hal. Ca nu au in stoc, ca lipsește un răspuns de la Apple, bla bla. Jur ca de eram in locul lui ii terorizam.

#4
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,673
  • Înscris: 15.12.2009
La mine schimbarea a mers super smooth ... pun aici procesul pentru cei ce nu au vazut cand am scris initial.

Casca stanga gâjâia ... am scris la apple cum ca nu e OK si am nevoie de garantie pe casca aia. Au zis ca am 2 optiuni: ori sa ma deplasez la service ori sa imi trimita ei una. Am vrut cu service ... nu am gasit nici unul care sa imi rezolve problema pe loc (topti spuneau 2-4 saptamani). Am contactat iar apple si le-am spus ca vreau direct cu ei. Mi-au pus poprire de 110 eur pe cardul de pe contul apple, mi-au trimis casca stanga noua, sigilata si cu pachet de retur pre-platit ... am inlocuit-o si am trimis casca stricata inapoi ... la cateva zile dupa (o sapt) mi-au deblocat banii de pe card. Problem solved.
Cred ca o sa fac la fel si cu dreapta .... inca nu e sever dar face niste sunete/artefacte pe care stanga nu le mai face :) ...

#5
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,975
  • Înscris: 07.01.2006
@ro_explorer asta in tarile cu apa calda..la romanica nu cred ca merge cum zici tu.

#6
hyper1971

hyper1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 589
  • Înscris: 02.02.2018
Eu le-am schimbat pe loc in Apple Store.
Pentru cele ale sotiei a durat in Romania 3 saptamani dar s-a rezolvat.
In ambele cazuri a fost vorba de cranckling.

#7
tudor_ionutz2000

tudor_ionutz2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,892
  • Înscris: 16.04.2007

 tudor_ionutz2000, on 31 octombrie 2020 - 22:27, said:

Așa liniștit sta și fratemio fără casti din 24 Septembrie. Îl mint aia de la Orange in ultimul hal. Ca nu au in stoc, ca lipsește un răspuns de la Apple, bla bla. Jur ca de eram in locul lui ii terorizam.
A primit altele noi in 4 Noiembrie. După mai bine de 5 săptămâni.

#8
Clayman

Clayman

    InFlamer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,069
  • Înscris: 28.04.2004
eu acum o schimb pe cea stângă, după ce acum 2 luni am schimbat-o pe cea dreaptă

#9
armag3d0n

armag3d0n

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,463
  • Înscris: 20.08.2007
Apple Quietly Extends AirPods Pro Repair Program That Addresses Crackling/Static

#10
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,824
  • Înscris: 21.03.2005
Eu aveam probleme la o casca la microfon, ma auzeau cu zgomot f puternic de fond.
Le-am dus la Cordon pe programul de mai sus si in 3 zile le-au inlocuit cu altele noi, pe ambele.

#11
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,975
  • Înscris: 07.01.2006
In programul asta intra si cazul in carea ear fit test da fail ?

Am incercat cu niste airpods pro de nenumarate ori si tot da fail.

#12
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,383
  • Înscris: 14.06.2006
Ambele casti sau doar una din ele?

Si la mine da una eroare, dreapta. Cand le-am cumparat nu am avut problema asta. O sa ma duc cu ele la garantie, mai am pana in martie sau aprilie.

Attached File  IMG_0530.PNG   601.25K   25 downloads

Edited by December, 11 September 2022 - 19:36.


#13
xew

xew

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 30.12.2007
Daca sunt achizitionate de mai mult timp si sunt folosite destul de mult, siliconul isi mai pierde din proprietati si nu mai izoleaza cum trebuie. Eu mi-am rezolvat problema cu un set nou de silicoane, un prieten nu a fost asa de norocos doar cu un schimb de silicoane noi, le-a trimis la service si i le-a schimbat (doar castile). Cel mai rapid poti scapa doar cu un set nou de silicoane, daca problema persista sau nu doresti varianta asta trebuiesc trimise in service.

#14
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,383
  • Înscris: 14.06.2006
Nici nu ma gandesc sa nu le duc la service, voi avea casti noi :)

#15
xew

xew

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 30.12.2007
Daca te apropii de sfirsitul perioade de garantie oferita de Apple cea de 1 an e bine ca le trimiti la service ca ti le schimba si te alegi cu baterii noi. Automat si cu silicoane noi. Posted Image Daca ai sarit de primul an de la achizitie esti la mina service-ului magazinului de unde le-ai cumparat si de multe ori refuza garantia pentru chestii banale, zgirieturi microscopice, etc. E nasol ca nu toti vinzatorii lucreaza cu reprezentanta Apple, colaboreaza cu service-uri locale sau le au pe ale lor personale care nu sunt chiar ok. Un exemplu negativ e emag cu depanero.

Edited by xew, 11 September 2022 - 19:56.


#16
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,383
  • Înscris: 14.06.2006
Eu cumpar doar de la Orange si nu am avut niciun fel de probleme cu asta. Am avut airpods inlocuite cu altele noi tot asa, aproape de finalul celui de-al doilea an de garantie. Bine... la alea era moarta bateria, tinea jumatate de ora o casca, ceva de genul.  

Niciodata nu am avut probleme cu orange, mi-au inlocuit de fiecare data si airpodsuri si iphoane.

#17
xew

xew

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 30.12.2007
Pai e bine ca ai luat numai de la Orange, e printre putinele magazine care lucreaza cu service oficial Apple Romania. Eu din nefericire am ales emag/altex pentru achizitie, pentru pretul de achizitie mai mic chiar si  cu 20-25% fata de Orange/iStyle si incercam sa-mi rezolv problemele doar in primul an de garantie la sursa, le mai tineam o perioada apoi le vindeam si luam altele. Acum am prins pret bun la Airpods Pro 2 de la Orange, desi service-ul va fi ok sper sa nu am nevoie de asa ceva.

#18
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,975
  • Înscris: 07.01.2006
Sunt luate de la Orange dar au iesit din garantie, o sa-mi incerc norocul :)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate