Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum se conduce auto cu cutie automata
Ultima postare: ian 20 2020 17:44, Inițiat de
Camataru10
, iun 03 2019 07:35
·
0
#73
Publicat: 05 iunie 2019 - 14:04
unbrutus, on 04 iunie 2019 - 22:34, said:
sau nu, repet. tu generalizezi cum ca ar avea toate, poate ca or fi si unele care au, majoritatea nu au. La VW, sint 2 motorase ELECTRICE care sint montate direct la etrierii spate care sint actionati evident direct electronic, nu cablu oricum, prin „automatizarea” frânei de parcare, s-a încălcat o regulă de securitate această frână mai are rolul și de frână de serviciu când sistemele hidraulic și electric dau chix! prin legarea frânei de mână la sistemul electric, nu mai ai nicio șansă în caz de belea... apoi, dacă ești pe gheață - când se recomandă acționarea UȘOARĂ a frânei de mână!!! - ce drakku mai faci? PS: dar drifturi mai merg? |
#75
Publicat: 05 iunie 2019 - 14:22
gushpi, on 05 iunie 2019 - 14:04, said: oricum, prin „automatizarea” frânei de parcare, s-a încălcat o regulă de securitate această frână mai are rolul și de frână de serviciu când sistemele hidraulic și electric dau chix! prin legarea frânei de mână la sistemul electric, nu mai ai nicio șansă în caz de belea... apoi, dacă ești pe gheață - când se recomandă acționarea UȘOARĂ a frânei de mână!!! - ce drakku mai faci? PS: dar drifturi mai merg? Frana de stationare sau frana de parcare, se foloseste, ati ghicit, in stationare si la parcare. Oricine zice altceva si-a luat permisul pe spaga. |
#76
Publicat: 05 iunie 2019 - 14:25
gushpi, on 05 iunie 2019 - 14:04, said:
apoi, dacă ești pe gheață - când se recomandă acționarea UȘOARĂ a frânei de mână!!! - ce drakku mai faci? PS: dar drifturi mai merg? Riscul e pe barba fiecăruia. |
#77
Publicat: 05 iunie 2019 - 14:28
Camataru10, on 03 iunie 2019 - 07:35, said:
Salut. Mi-am comandat de curand un auto Hyundai Tucson, 1.6 CRDI, dotat cu cutie automata.Inca nu mi-a ajuns dar urmeaza in scurt timp. Eu am mai condus de vreo 2 ori cu cutie automata dar as vrea sa stiu cateva lucruri despre cutiile automate, adica cum sa fie condusa fara a risca sa o defectezi: Ce trebuie sa faci si mai ales sa nu faci cand conduci cu cutie automata? Adica, la plecarea de pe loc cum procedezi, la semafor stai sau nu cu piciorul pe frana, schimbi maneta pe pozitia Neutru sau nu? La oprire cum se procedeaza? Ce sa nu faci sa nu o strici, sa nu stai prea mult cu piciorul pe frana? Frana functioneaza ca un ambreiaj? Cum se merge mai economic? Ce altceva trebuie facut ca sa nu strici cutia? Multumesc. |
#78
Publicat: 05 iunie 2019 - 14:38
MembruAnonim, on 05 iunie 2019 - 14:25, said:
Nu se recomandă frâna de mână pe gheață pentru că .... drift. În plus, electronica mașinilor de generație acuală face aproape imposibil driftul. Doar în caz de o eventuală defecțiune a frânei de serviciu ar mai zice unii că ar fi utilă dar tot tehnologia actuală face să nu rămâi complet fără frână de serviciu fără a fi avertizat din timp. Riscul e pe barba fiecăruia. Frana la orice masina din ultimii 20 de ani are minim doua circuite hidraulice. Ori fata-spate independent, ori in X. Unele masini mai rasarite au 4 circuite, cate unul pe fiecare roata. Este absolut imposibil sa ramai fara frane. Nu ai nevoie sa tragi frana de mana in mers niciodata. De fapt orice sofer cu experienta iti va spune ca acest gest in mers este periculos si total nerecomandat. |
#80
Publicat: 05 iunie 2019 - 15:49
MembruAnonim, on 05 iunie 2019 - 14:25, said:
Nu se recomandă frâna de mână pe gheață pentru că .... drift. În plus, electronica mașinilor de generație acuală face aproape imposibil driftul. Doar în caz de o eventuală defecțiune a frânei de serviciu ar mai zice unii că ar fi utilă dar tot tehnologia actuală face să nu rămâi complet fără frână de serviciu fără a fi avertizat din timp. Riscul e pe barba fiecăruia. frana de mana a fost inlocuita cu aceste frane de deget, cam enervante, ce-i drept. si eu am doar posibilitatea sa pun frana si atat, nu am nici un control asupra intensitatii ei... poate e mai bine, cine stie, si nu ne dam noi seama |
#81
Publicat: 05 iunie 2019 - 15:51
gushpi, on 05 iunie 2019 - 14:04, said: oricum, prin „automatizarea” frânei de parcare, s-a încălcat o regulă de securitate această frână mai are rolul și de frână de serviciu când sistemele hidraulic și electric dau chix! prin legarea frânei de mână la sistemul electric, nu mai ai nicio șansă în caz de belea... apoi, dacă ești pe gheață - când se recomandă acționarea UȘOARĂ a frânei de mână!!! - ce drakku mai faci? PS: dar drifturi mai merg? La Passat mergea sa apesi pe buton in mers...o actiona, dar era foarte ciudat, n-as fi incercat sa o folosesc in situatii limita. Drifturi clar nu. |
#86
Publicat: 06 iunie 2019 - 07:09
#87
Publicat: 06 iunie 2019 - 07:25
Remicade, on 06 iunie 2019 - 06:10, said:
Daca te lasa acumulatorul mai poti porni masina impinsa ? Cum dezactivezi frana de mana electronica ? vali, on 06 iunie 2019 - 07:05, said:
cu tractare auto. |
|
#88
Publicat: 06 iunie 2019 - 07:34
nu știu cum e la alte automate, la a mea e așa
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bwNrCbvCxB0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#90
Publicat: 06 iunie 2019 - 08:05
Aia e trecerea în N pentru a fi urcată pe platformă sau mișcată câțiva metri. Remicade zicea de pornirea prin împingere când ai și frâna electrică activată.
Remicade, ți-am mai răspuns eu o dată: cu cabluri de ajutor sau baterie în stare bună. Editat de MembruAnonim, 06 iunie 2019 - 08:06. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi