Cum se conduce auto cu cutie automata
Last Updated: Jan 20 2020 17:44, Started by
Camataru10
, Jun 03 2019 07:35
·
0
#92
Posted 06 June 2019 - 08:51
Da, chiar și în vârful muntelui. Dacă ești atât de prost încât să mergi acolo cu o mașină al cărei acumulator este în moarte clinică sau reușești să ignori avertizorul de lumini aprinse, la fel de bine poți să rămâi și fără carburant. Cum nu plouă cu benzină/motorină și trebuie să te descurci, la fel e și cu curentul.
|
#94
Posted 06 June 2019 - 10:39
Deci un acumulator nu poate pica subit ? Te contrazic, am avut o asemenea situatie dar eram in oras.
|
#95
Posted 06 June 2019 - 11:14
Din 1993 de când am luat prima mașină, am schimbat o mulțime de acumulatori, de la cei cu completare de electrolit până la cei cu gel și fără întreținere. Absolut toți au dat demne de oboseală înainte de a deceda. Nici printre cunoscuți nu știu să i se fi întâmplat vreunuia să-i moară acumulatorul fără avertizare.
Și dacă acceptăm faptul că se poate întâmpla, pentru pornire ar trebui să tractezi mașina suficient de mult încât să înceapă alternatorul să furnizeze curentul necesar funcționării. Dacă ai cu ce să o tractezi, ai de unde lua curent pentru pornire. Nu în ultimul rând, ce zice producătorul de funcționarea mașinii cu acumulatorul mort? Edited by MembruAnonim, 06 June 2019 - 11:14. |
#96
Posted 06 June 2019 - 11:29
Deci pana la urma un raspuns scurt la intrebarea mea nu ai.
|
#97
Posted 06 June 2019 - 12:14
Camataru10, on 03 iunie 2019 - 07:35, said:
Ce trebuie sa faci si mai ales sa nu faci cand conduci cu cutie automata? Ce sa nu faci: Evita obstacolele din fata masinii. Enjoy! Edited by ro_explorer, 06 June 2019 - 12:15. |
#98
Posted 06 June 2019 - 12:59
#99
Posted 06 June 2019 - 14:09
Nu asta e raspunsul corect ci acesta: sunt masini la care se poate decupla manual frana de mana automata, la a mea nu am identificat procedura.
Edited by Remicade, 06 June 2019 - 14:10. |
#100
Posted 06 June 2019 - 14:17
MembruAnonim, on 06 iunie 2019 - 08:05, said:
Remicade, ți-am mai răspuns eu o dată: cu cabluri de ajutor sau baterie în stare bună. omu' a greșit un pic: trebuia să zică cum miști mașina, dacă nu mai ai baterie? ești la cort, bei ca un porc, scurtcircuitezi un circuit, iar dimineață kangi curent... vecinu de cort te-ar trage el pân-la „unde vrei tu”, dar roțile-s blocate și cam ustură reparația! deci răspunsul e... două: 1.platformă cu macara 2.te duce vecinu-n oraș, iei altă baterie, apoi taxiul te-ntoarce-n pădure! cât despre acționarea frânei de mână pe ghețuș: era recomandarea când făceam io școală pe eterna dacie! nu dați cu pietre... |
|
#101
Posted 06 June 2019 - 14:31
Remicade, nu e răspunsul corect pentru că nici la a mea nu e identificabilă procedura de deblocare manuală. Și dacă o deblochezi, tot nu rezolvi nimic cu pornirea așa că rămâne varianta cu ajutor extern.
|
#102
Posted 24 June 2019 - 19:01
Camataru10, on 03 iunie 2019 - 07:35, said:
Salut. Mi-am comandat de curand un auto Hyundai Tucson, 1.6 CRDI, dotat cu cutie automata.Inca nu mi-a ajuns dar urmeaza in scurt timp. Eu am mai condus de vreo 2 ori cu cutie automata dar as vrea sa stiu cateva lucruri despre cutiile automate, adica cum sa fie condusa fara a risca sa o defectezi: Ce trebuie sa faci si mai ales sa nu faci cand conduci cu cutie automata? Adica, la plecarea de pe loc cum procedezi, la semafor stai sau nu cu piciorul pe frana, schimbi maneta pe pozitia Neutru sau nu? La oprire cum se procedeaza? Ce sa nu faci sa nu o strici, sa nu stai prea mult cu piciorul pe frana? Frana functioneaza ca un ambreiaj? Cum se merge mai economic? Ce altceva trebuie facut ca sa nu strici cutia? Multumesc. |
#103
Posted 25 June 2019 - 10:28
la naiba!
cutia DSG6 de pe passat-ul B7 din 2011, motor de 2.0 și 140 CP, pe modul normal „D” îmi ține motorul EXTRA-subturat!!! (chiar dacă nu există cuvântul ăsta!) deci: încontinuu merge la 1200/1300 rpm..., o ține la 30 km/h în tr.3, deja la 80 km/h am treapta 6 ce-i drept pe 35 km și viteză medie 45 km/h am un consum de 4,9 l/100 la tancul de 2,2 tone! (că-i break!) la condusul pe varianta „S” - sport se schimbă lucrurile: motorul nu coboară sub 1800 rpm, în mod normal o ține-n 2200/2400 rpm ceea ce io zic că-i mai aproape de ce-i trebuie unui dizelache! |
#104
Posted 25 June 2019 - 10:44
Asa fac cutiile DSG/S-tronic si alte (daca nu toate) cutiile cu dublu-ambreaj. Pe diesel este inca bine (am condus Octavia TDI DSG), eu am un Golf benzina cu DSG si este mult mai pronuntat acest comportament. Ca sportivitate este foarte misto cutia, dar pentru comfort, nu-mi place.
|
#106
Posted 25 June 2019 - 20:41
#107
Posted 26 June 2019 - 11:17
#108
Posted 26 June 2019 - 15:42
gushpi, on 26 iunie 2019 - 11:17, said:
-clapetele de admisie se colmatează A lui cu 70.000 km mai putin. El schimba sportiv, pe la 3000rpm clapeta mea era vizibil mai curata ca a lui, desi la mine s-a schimbat subturat, desi am mai multi km la bord etc ce-i drept a mea vine din germania, a lui din Romania. Nu stiu sa spun amanunte, prezint doar faptele. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users