Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 

Cum se conduce auto cu cutie automata

- - - - -
  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#127
Camataru10

Camataru10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 28.05.2012
Deci, eu intr-un mesaj in care am indemnat la respect reciproc, folosind si apelativul "bai baieti", sunt catalogat obraznic, dar dvs. cu apelativele naiv si ignorant, nu! Mi-e de-ajuns, d-le Abac...eu voi aplica ceea ce am zis...fara cuvinte...cel putin fata de dvs.

Edited by Camataru10, 19 July 2019 - 14:22.


#128
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Pai nu prea avem ce sa iti zicem, in mod normal nu ar fi trebuit sa apara asa ceva la 1500 de km, ce naiba. Faci drumuri foarte scurte? Ca in oras poti sa mergi si pana ajunge totul la temperatura nominala si atunci nu se "supara" DPF-ul pe tine. Drumurile in oras nu inseamna automat DPF infundat. Drumurile scurte in schimb, da. Mai ales la diesel. Macar opreste start-stop-ul cat umbli in oras.
Sunt curios daca va mai aparea avertizarea aia, sa ne tii la curent.

 vali, on 18 iulie 2019 - 14:09, said:

mașină nouă și tu ai mers numai la consum, ca să scoți consum mic, să te lauzi la neamuri? bravo, ești român.
Si cum altcumva poti sa mergi cu automata in modul automat (aka nu in poarta manuala)? Pe a mea o tin exclusiv in modul sport si tot ma tine la 1500-1200RPM in oras.
In afara orasului nu vede sub 1800-2000RPM, ca folosesc padelele, dar in oras nu am de gand sa "pedalez" prin 8 trepte, din care primele 6 foarte scurte.

Edited by AstroNut98, 19 July 2019 - 14:34.


#129
Camataru10

Camataru10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 28.05.2012
Salutare. Am parcurs 11.000 km cu Tucson ul meu diesel 4x4 si mentionez ca martorul DPF s-a aprins de multe ori, adica de cel putin 6-7 ori, prima data fiind la 1800 km, dupa care cam la fiecare 1000 km parcursi iar se aprindea. De curand am facut un drum lung de 4000 km in Germania. Pe drum, la un moment dat s-a aprins din nou martorul DPF dar clipea si masina nu mai mergea peste 100 km/h. Practic ii taiase puterea, la fel cum pateam cu Opelul Astra G Y20DTH, cand avea probleme EGR - ul sau era iesit vreun furtun de vacuum. Am oprit masina, am stat 5 minute si am pornit iar. Nu s-a mai aprins deloc de atunci. Ideea e ca merg drumuri scurte in oras aprox. cate 4-6 km, 2-3 dus, 2-3 intors, adica serviciu/casa si din cei 11.000 km parcursi cam 7500 sunt in afara, restul in oras. Nu am fost la reprezentanta, dar daca voi avea probleme o sa merg. Acum nu am nici un martor aprins.

Edited by Camataru10, 13 December 2019 - 21:00.


#130
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,707
  • Înscris: 13.03.2007
Poate ca era bine sa alegi un T-GDI...acum aia e, mergi cu ce ai, dar cu siguranta bine nu ii e la diesel-ul ala, ce sa mai zicem de DPF. In 3km cred ca nici geamurile nu se dezgheata complet :) .In rest, foarte faina masina!

Edited by Dodo03, 13 December 2019 - 21:30.


#131
Camataru10

Camataru10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 28.05.2012
La drum lung s-a purtat impecabil. Iubește mult drumul lung. Mulțumit, în general.

#132
Camataru10

Camataru10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 28.05.2012
Salut. Am văzut ca se recomanda, după ce pornești motorul sa nu treci in modul Sport. Atunci, in cazul meu, la un Hyundai Tucson, 1.6 CRDI (diesel) 7DCT (cutie automata), nou cumpărată, din reprezentantă, care are 12.000 km, am observat ca dacă nu o trec pe Sport, schimba vitezele la turații mici,  aprox. 1500. Avand in vedere acest lucru dar și faptul ca merg des și mult in oraș distante scurte de aprox. 1.7 km dus și 1.7 km intors (serviciu-casa și invers) mi s-a aprins de multe ori martorul DPF. Credeți ca, dacă după ce pornesc mașina, trec imediat in modul Sport și merg cu turații de sub 2300, greșesc cu ceva? Deci, eu, deși trec in modul "Sport" imediat după pornire, nu o alerg, merg sub 2300 turații și fac asta pentru a nu schimba mașina treptele mult prea subturat. E ok asa sau greșesc?
Știu ca trebuie sa scot mașina din oraș periodic și sa merg mai turat dar intrebarea mea este : dacă e greșit sa merg in modul Sport, imediat după ce pornesc sau afectează cu ceva. De fapt, ce se intamplă mai exact  cand treci in modul Sport? Cand este indicat sa-l folosim și cand nu e? Mulțumesc.

Edited by Camataru10, 11 January 2020 - 19:02.


#133
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,321
  • Înscris: 22.10.2007
e ok asa, in ultimii ani producatorii tin motoarele subturate pt a scoate consum mai mic si teoretic noxe mai mici.
nu conteaza cand folosesti modul sport, totul e sa n-o alergi cand e rece motorul.

#134
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,945
  • Înscris: 17.01.2012
mey, să zicem că-n primele 2...3 minute mergi pe mod normal
apoi ajunge SIGUR ulei prin toate colțurile motorului, iar uleiul din cutie atinge presiunea constantă de lucru
...
după asta: FUGI! (cât te țin pingelele!!!)

la mine:
-pe mod D urcă treapta la 1800, scade treapta la 1000
-pe mod S urcă treapta la 3200, scade treapta la 1800
-pe mod manual urc treapta la 2500, scad treapta la 1500 (apoi uit că-s în mod manual și-n prima intersecție urlă motorul la 4500 în tr.1 :P )

#135
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,321
  • Înscris: 22.10.2007
nu e vorba de ajuns uleiul peste tot, e vorba de vascozitate pt ca asta influenteaza cat de bine isi face treaba.

#136
Camataru10

Camataru10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 28.05.2012
Deci, e ok sa merg pe Sport imediat după pornirea motorului sau merg 3 minute cu el pe normal și apoi trec pe sport?
Deci, ce se întâmplă mai exact când activezi modul Sport? Ce se întâmplă în cutie atunci? Se încălzește uleiul mai tare sau ce?

#137
Muf

Muf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 315
  • Înscris: 23.11.2017
doar schimba vitezele la turatii mai mari

#138
Camataru10

Camataru10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 28.05.2012
Asta am constatat și eu ca nespecialist ca schimba vitezele la turații mai mari, dar ma întrebam, în materie de mecanica, cam ce se întâmplă în cutie când activezi modul Sport? Se poate activa doar la un anumit timp după ce pornești motorul sau poți să-l activezi oricând? Poți sa mergi în permanenta cu modul Sport activat sau afectează cu ceva?

#139
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,321
  • Înscris: 09.09.2006
În cutie nu se întâmplă nimic diferit, dar electronica de comandă reacționează diferit. Considerând că discutăm de o mașină nouță, presupun că are ceva driving modes p-acolo (gen eco - comfort - dynamic). Dacă ții masina pe dynamic, automat selectează și modul sport la cutie. E posibil să modifice și mapa de injecție și poate ceva pe la suspensie dacă are așa ceva (dar probabil nu). Toate astea se întâmpplă de cum pornești motorul, deci producătorii consideră destul de ok modul ăsta de exploatare.
Modul sport nu îți înlocuiește cutia cu alta, doar modifică răspunsul cutiei la apăsarea pe accelerație. Poți să mergi tot timpul pe sport și mașina să fie în continuare destul de docilă și calmă, dacă nu te porți brutal cu accelerația.

#140
Camataru10

Camataru10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 28.05.2012
Am doar modul normal și modul sport. Multumesc de răspunsuri.

#141
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
.

Edited by cavaliere, 15 January 2020 - 10:13.


#142
Camataru10

Camataru10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 28.05.2012
Intrebare: Mașinile de ultima generație, pe benzina, au și ele filtru de particule, denumit GPF? Dacă da, este posibil sa se aprindă în mod similar ca la Diesel, când mergi drumuri scurte prin oraș și mai subturat sau când? Mulțumesc.

#143
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,321
  • Înscris: 22.10.2007
au, mai ales cele turbo si cele cu injectie directa ce produc mai multa funingine.
e posibil, dar e prea devreme de dat un verdict, in schimb pt ca temperaturile de ardere sunt mai mari la benzinare e posibil sa nu fie problema.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate