Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum se conduce auto cu cutie automata
Last Updated: Jan 20 2020 17:44, Started by
Camataru10
, Jun 03 2019 07:35
·
0
#37
Posted 04 June 2019 - 06:54
Deci, te urci la volan, pornesti motorul avand piciorul drept pe frana si maneta in ce pozitie trebuie sa fie, in P sau D, in momentul in care pornesti motorul? Adica, atunci cand îi dai cheie in ce pozitie trebuie sa fie maneta? Stiu ca pentru a pleca de pe loc trebuie sa o introduci in D(drive) dar la pornire cum trebuie sa fie?
Dar la oprire? Adica, am ajuns la destinatie si ca sa opresc motorul cum procedez? Apas pe buton start/stop si maneta cum trebuie sa fie? Opresc motorul cand maneta e in D sau o introduc in P si apoi opresc motorul? Multumesc. Edited by Camataru10, 04 June 2019 - 06:56. |
#38
Posted 04 June 2019 - 07:02
Cand dai cheie, maneta e in P (unde ai lasat-o cand ai oprit masina).
Cand opresti, tii piciorul pe frana, pui masina in P, tragi frana de mana, opresti motorul. |
#40
Posted 04 June 2019 - 07:39
Asa este, la DSG de la VW doar cu selectorul in P poate fi scoasa cheia la cele cu selector electric (BMW, Mercedes), daca opresti motorul si scoti cheia din contact sau deschizi usa, trece automat in P. Daca are cineva selector mecanic dar buton start/stop, ce se intampla daca opriti motorul, lasati cutia in D si deschideti usa?
|
#41
Posted 04 June 2019 - 07:48
P = Park - cutia este blocata , masina nu se poate misca (similar la cutia manuala cand o lasi in viteza , cu motorul oprit)
N = Neutral - cutia este in "punctul mort" , masina se poate misca , atat cu motorul pornit cat si cu motorul oprit .Nu te sfatuiesc sa rulezi cu masina in N , la vale sau inertial (coasting) . Dupa ce am studiat pe net , pe forumuri , articole , etc. si discutii cu meseriasi in cutii automate am ajuns la urmatoarele concluzii : -La opriri de pana la 40-60 de secunde o las in Drive cu piciorul pe frana . Daca tot o freci D-N , N-D se uzeaza prematur nu stiu ce supape din cutie. -La opriri mai lungi o scot in Neutral . Daca sta prea mult in Drive cu piciorul pe frana se incalzeste prea tare uleiul din cutie . -Nu stau in Park la semafor sau treceri de pietoni.Daca te loveste unul din spate poate strica cutia. |
#42
Posted 04 June 2019 - 07:50
mkdan2004, on 04 iunie 2019 - 07:39, said:
Asa este, la DSG de la VW doar cu selectorul in P poate fi scoasa cheia la cele cu selector electric (BMW, Mercedes), daca opresti motorul si scoti cheia din contact sau deschizi usa, trece automat in P. Daca are cineva selector mecanic dar buton start/stop, ce se intampla daca opriti motorul, lasati cutia in D si deschideti usa? Am keyless, o pot lasa in D...cred ca de vreo doua ori in cativa ani am oprit motorul in D...imi aduc aminte ca a tremurat putin cand s-a oprit. Apoi, nu i-a taiat curentul, bordul era inca aprins. |
#43
Posted 04 June 2019 - 08:41
#44
Posted 04 June 2019 - 08:55
Plus incepe sa urle alarma.
Edited by abac, 04 June 2019 - 08:55. |
#45
Posted 04 June 2019 - 10:35
PSC, on 03 iunie 2019 - 11:26, said:
În principiu, o maşină cu CV automată o conduci aşa cum vrea ea, nu cum vrei tu. Cu CV manuală poţi urca şi la 4000 rot/min în a doua sau a treia, dacă vrei sau dacă ai nevoie. CV automată nu te va lăsa. Nu ştiu ce nivel de echipare are acel Hyundai, dacă CV permite mai multe moduri de conducere (economic, sport etc.). Adrenalina este mai mare şi condusul mai plăcut cu CV manuală. Consumul este mai bun cu CV automată. Întreţinerea maşinii cu CV manuală este mai ieftină. mai e si acel kickdown in plus, la DSG ai in general si padele la volan si schimbi manual, chiar si temporar (daca manevrezi o padela, cutia te asculta si trece in modul manual dupa care intra inapoi in automat dupa 25 de secunde de la ultima comanda manuala data) business11, on 03 iunie 2019 - 14:48, said:
trebuie sa nu uiti un singur lucru, atunci cand masina este in D si ridici piciorul de pe frana, ea pleaca de pe loc. business11, on 03 iunie 2019 - 14:48, said:
singurul avantaj (care este practic inexistent) in N este ca ai un consum mai mic la semafor, dar vorbim de 0,0...litri, asa ca nu merita. Remicade, on 03 iunie 2019 - 16:23, said:
Pentru ca ai trecere de pietoni, opresti 5 secunde sa dai prioritate, se opreste motorul, intri in sensul giratoriu, stai sa asiguri daca vine cineva din stanga pac se opreste motorul, pac-pac vezi ca dupa 2-3 ani e bun de aruncat acumulatorul. Economia de benzina ? 2-3 sticle de 1 litru. acumulatorul e oricum mult mai scump ca un acumulator normal... costa tehnologiile astea Camataru10, on 04 iunie 2019 - 06:54, said:
Deci, te urci la volan, pornesti motorul avand piciorul drept pe frana si maneta in ce pozitie trebuie sa fie, in P sau D, in momentul in care pornesti motorul? Adica, atunci cand ĂŽi dai cheie in ce pozitie trebuie sa fie maneta? Stiu ca pentru a pleca de pe loc trebuie sa o introduci in D(drive) dar la pornire cum trebuie sa fie? Dar la oprire? Adica, am ajuns la destinatie si ca sa opresc motorul cum procedez? Apas pe buton start/stop si maneta cum trebuie sa fie? Opresc motorul cand maneta e in D sau o introduc in P si apoi opresc motorul? Multumesc. Iti mai indica si pe bord ce ai de facut. La mine nu pot sa scot cheia din contact pana maneta nu e in P La fel, nu crec ca masina porneste cu maneta in D, cu siguranta nu porneste daca nu ai piciorul ferm pe frana (chiar si daca ai frana de mana trasa!) |
#47
Posted 04 June 2019 - 10:47
Mazda 6 nu are autohold, cel putin nu modelul fara facelift. Dar m-am obisnuit sa nu aiba chestii banale, gen volum mai mic cand parchez, inchidere oglinzi din telecomanda, carlig in portbagaj. Si vorbesc de pachetul full.
|
#48
Posted 04 June 2019 - 11:39
#50
Posted 04 June 2019 - 11:56
Nu mai spuneți povești. Eu am astra 2011 și are autohold care vine la pachet cu frâna de parcare cu comandă electrică. E super comod să pleci de pe loc în rampă mașina fiind ținută în loc de frână. După câțiva ani de utilizare nu-i înțeleg pe cei ce l-ar dezactiva.
Cu închiderea automată a ușulor este altă poveste. Am avut așa ceva încă de prin anii 2000, opțiune inclusă în alarma de pe mașină. Am avut atât de mulți pasageri care trăgeau ca ciobanii de ușile încuiate încât la cumpărarea astrei, când angajatul reprezentanței îmi făcea ”instruirea” cu meniul computerului de bord, a fost printre primele opțiuni dezactivate. dacă vreau să încui mașina din interior am buton pe planșa de bord. |
#51
Posted 04 June 2019 - 12:30
Camataru10, on 04 iunie 2019 - 06:54, said:
Deci, te urci la volan, pornesti motorul avand piciorul drept pe frana si maneta in ce pozitie trebuie sa fie, in P sau D, in momentul in care pornesti motorul? Adica, atunci cand ĂŽi dai cheie in ce pozitie trebuie sa fie maneta? Stiu ca pentru a pleca de pe loc trebuie sa o introduci in D(drive) dar la pornire cum trebuie sa fie? Dar la oprire? Adica, am ajuns la destinatie si ca sa opresc motorul cum procedez? Apas pe buton start/stop si maneta cum trebuie sa fie? Opresc motorul cand maneta e in D sau o introduc in P si apoi opresc motorul? Multumesc. |
|
#52
Posted 04 June 2019 - 12:44
Ca fapt divers, Mercedes porneste si fara apasarea franei.
P.S. Din cauza asta am recomandat sa citeasca si sa urmeze pasii din manual. Sunt 1000 de marci/modele, si mai multe tipuri de cutii automate. Fiecare are implementarea sa. Chiar si in cazul masinilor aceluiasi grup si echipate cu aceasi cutie de viteze, selectorul poate fi diferit si din aceasta cauza, sfaturile generale sunt inutile. |
#53
Posted 04 June 2019 - 12:53
bogwol, on 04 iunie 2019 - 11:44, said:
Cum la fel Nissan nu are inchidere automata a usilor la plecarea de pe loc nici in 2019! Oare cei care proiecteaza masinile nu traiesc in prezent? |
#54
Posted 04 June 2019 - 13:28
business11, on 04 iunie 2019 - 10:43, said:
Nu ziceam de 0,1 ci de 0,01 spre exemplu. Cantitatea economisita nu are semnificatie. MembruAnonim, on 04 iunie 2019 - 11:56, said:
Nu mai spuneți povești. Eu am astra 2011 și are autohold care vine la pachet cu frâna de parcare cu comandă electrică. E super comod să pleci de pe loc în rampă mașina fiind ținută în loc de frână. După câțiva ani de utilizare nu-i înțeleg pe cei ce l-ar dezactiva. Cu închiderea automată a ușulor este altă poveste. Am avut așa ceva încă de prin anii 2000, opțiune inclusă în alarma de pe mașină. Am avut atât de mulți pasageri care trăgeau ca ciobanii de ușile încuiate încât la cumpărarea astrei, când angajatul reprezentanței îmi făcea ”instruirea” cu meniul computerului de bord, a fost printre primele opțiuni dezactivate. dacă vreau să încui mașina din interior am buton pe planșa de bord. se poate seta si daca la deschiderea usii se deschid toate sau doar respectiva etc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users