Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Skoda Superb 2019 2.0 TDI
Ultima postare: sep 22 2021 08:39, Inițiat de
Seteh
, mar 12 2019 08:13
·
0
#75
Publicat: 21 iunie 2019 - 08:27
De azi dimineata am primul motiv de nervi si stres. Masina are 3 luni si o saptamana si aproape 9000 de km deci nu ma asteptam.
Am plecat dimineata ca de obicei si pe drum am luat cateva gropite. Spun gropite pentru ca erau chiar mici fata de altele, chiar am mai luat altele mai mari. Cam asa ceva https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Ei... Cert e ca dupa vreo 5 minute a inceput sa imi bata ceva la relanti. SI cand se opreste si porneste motorul (start/stop) e si mai rau, zici ca bate ceva fier pe fier. Se aude doar in interior, deloc afara sau la motor, ceea ce ma duce gandul ca e pe undeva sub masina. Oricum am azi la 12 programare (facuta cu ceva scandal) pentru verificare. Mi-au spus ca nu au timp si pentru reparare. Dar pe moment e bine si asa, macar sa stiu ce are. Oricum le-o las acolo pana o repara si normal ca nu o sa platesc leasingul pe zilele alea. Sau poate o sa imi dea masina la schimb si o sa fie ok. Oricum sunt pregatit de scandal si haos. |
#76
Publicat: 21 iunie 2019 - 14:14
Nimic grav... Nu stiu prin ce metode si mijloace, partea din mijloc a tevilor de esapament, aproape de DPF, a iesit din tampoane. Ma rog, mie mi se pare cam aiurea cum e prins acolo.
Am primit asigurari ca nu se va mai intampla si ca probabil nu a fost bine bagata din fabrica ( ma indoiesc...). Au mai spus ca poate am lovit eu pe dedesupt, normal ca au cautat motive, dar cum nu avea nici o lovitura vizibila pe la nici un scut ca e cam acoperita cam 90% din podea cu scuturi, nu au avut ce sa mai comenteze. Am stat langa ei sa nu existe discutii... Oricum eu cred ca stiau ca prea s-a dus mecanicul si a desfacut fix doar scutul ala. In poza se vad cele doua tije (albastru) care intra in gaurile de la tampon (rosu). DPF_Filter_58.jpg 70,99K 86 download-uri Editat de Seteh, 21 iunie 2019 - 14:15. |
#77
Publicat: 23 iunie 2019 - 11:03
Seteh, on 25 aprilie 2019 - 06:50, said:
5. am inceput sa opresc Start/stop-ul ca ma enerveaza. Cum am zis, la Ford avea o chestie buna, daca stateam la cedeaza cu rotile viratenu se oprea motorul. La mine acum daca stau in coloana la un cedeaza se opreste si porneste de 10 ori in 50 de metri. Si mi se pare ca pierzi secunde bune cand esti primul, ai rotile virate si astepti sa se iveasca ocazia sa te bagi. |
#80
Publicat: 09 iulie 2019 - 09:11
paultt, on 23 iunie 2019 - 11:18, said:
Se dezactiveaza extrem de usor cu VCDS sau OBDeleven (as recomanda oricui are masina VAG sa isi achizitioneze obdeleven ca scula de diagnoza si codari). |
#82
Publicat: 09 iulie 2019 - 15:54
_R_A_D_U, on 09 iulie 2019 - 11:46, said:
Nu se poate. Cu acea "setare" se scot norme, consum... |
|
#84
Publicat: 09 iulie 2019 - 19:54
tfmercedez, on 09 iulie 2019 - 15:54, said:
pai am citit odata pe undeva ca daca se stationeaza mai mult de 6 secunde se justifica oprirea motorului. Enervant este cand se opreste pe aiurea, intr-o intersectie in timp ce cedezi trecerea sau la calmatoarele de pe drum. |
#85
Publicat: 10 iulie 2019 - 07:30
tfmercedez, on 09 iulie 2019 - 09:11, said:
dar nu se poate schimba setarea? Sa nu fie default on, ci default off? Poate ca uneori sa fie nevoie de el, in cazuri mai rare, la semafoare lungi. Sau macar sa fie dezactivat default on, in sensul ca daca l-ai dezactivat sa ramana asa pana cand va fi reactivat. Nu se poate schimba. Pentru dezactivare se schimba o conditionare de voltaj care, nefiind atinsa, nu permite activarea sistemului. Editat de paultt, 10 iulie 2019 - 07:30. |
#86
Publicat: 10 iulie 2019 - 09:51
paultt, on 10 iulie 2019 - 07:30, said: Nu se poate schimba. Pentru dezactivare se schimba o conditionare de voltaj care, nefiind atinsa, nu permite activarea sistemului. Ca fapt divers, am vazut in grupul VW o gramada de masini care umbla cu luminile aiurea: in fata becurile galbene pe post de pozitii, sau cu farurile de drum aprinse pe post de lumini de intalnire, dar reglate cumva sa nu orbeasca. Ori aveau defectiuni. |
#87
Publicat: 10 iulie 2019 - 10:57
tfmercedez, on 09 iulie 2019 - 15:54, said:
pai am citit odata pe undeva ca daca se stationeaza mai mult de 6 secunde se justifica oprirea motorului. Enervant este cand se opreste pe aiurea, intr-o intersectie in timp ce cedezi trecerea sau la calmatoarele de pe drum. Pai se opreste aiurea. Am mai avut masini cu Start/Stop dar ca asta pana acum nici una. Efectiv se opreste in mers. Nu va ganditi ca la 20km/h, dar daca te apropii de semafor, cedeaza sau undde vrei sa te opresti, motorul se opreste cu 2-3 secunde inainte sa se opreasca masina pe loc. Daca iei piciorul de frana porneste la loc asa din miscare. Iar la cedeaza este cel mai naspa ca pierzi 2 secunde. Dar totusi are si o parte buna pe care am sesizat-o mai tarziu. Daca incerci sa misti volanul porneste motorul. tehnics, on 09 iulie 2019 - 16:11, said:
Tind sa cred ca ti s-a desprins scutul termic din aluminiu care vine de-a lungul tevii de esapament. uneori clemele alea nu sunt prinse bine si scutul ala atinge esapamentul iar la trepidatii zornaie de zici ca pica tabla ... Am rezolvat-o in aceeasi zi, am scris mai sus. Era un tampon sub masina din care iesise teava. paultt, on 10 iulie 2019 - 07:30, said:
Nu se poate schimba. Pentru dezactivare se schimba o conditionare de voltaj care, nefiind atinsa, nu permite activarea sistemului. Am incercat si nu exista varianta de dezactivare in afara de buton. Pe care m-am obisnuit sa il apas cand pornesc masina. |
|
#88
Publicat: 10 iulie 2019 - 11:46
Seteh, on 10 iulie 2019 - 10:57, said: Pai se opreste aiurea. Am mai avut masini cu Start/Stop dar ca asta pana acum nici una. Efectiv se opreste in mers. Nu va ganditi ca la 20km/h, dar daca te apropii de semafor, cedeaza sau undde vrei sa te opresti, motorul se opreste cu 2-3 secunde inainte sa se opreasca masina pe loc. Daca iei piciorul de frana porneste la loc asa din miscare. Iar la cedeaza este cel mai naspa ca pierzi 2 secunde. Dar totusi are si o parte buna pe care am sesizat-o mai tarziu. Daca incerci sa misti volanul porneste motorul. |
#89
Publicat: 13 iulie 2019 - 06:46
paultt, on 23 iunie 2019 - 11:18, said:
Se dezactiveaza extrem de usor cu VCDS sau OBDeleven (as recomanda oricui are masina VAG sa isi achizitioneze obdeleven ca scula de diagnoza si codari). |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi