Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
rezultate baterie noua
#37
Posted 06 January 2019 - 00:26
Ion_de_la_Raion, on 05 ianuarie 2019 - 01:54, said:
Cred ca si pe forumul asta pe undeva. PS - e drept ca nici n-ai spus cit de "supradimensionata" e bateria si nici cit de mici sint respectivele "alternatoare mai mici" ca sa putem trage o concluzie clara lau83, on 05 ianuarie 2019 - 23:05, said:
o putere totală de 90Ah lau83, on 05 ianuarie 2019 - 23:05, said:
curentul nominal ldpe, on 05 ianuarie 2019 - 13:40, said:
Din teste ...un acc de 74 Ah pe Logan (alternator de 98) ajunge la tensiunea de incarcare 100% dupa aproape 1,30-2 ore de functionare continua a motorului pe frig si la jumatate din timp cand e cald Cel mai indicat este un acc de 60-65Ah , acesta are timpi buni de incarcare dupa pornire , Edited by adrian_r5, 06 January 2019 - 00:29. |
#38
Posted 06 January 2019 - 01:41
adrian_r5, on 06 ianuarie 2019 - 00:26, said:
A ... ok ... eu credeam ca vorbesti serios PS - e drept ca nici n-ai spus cit de "supradimensionata" e bateria si nici cit de mici sint respectivele "alternatoare mai mici" ca sa putem trage o concluzie clara Edited by Ion_de_la_Raion, 06 January 2019 - 01:41. |
#39
Posted 06 January 2019 - 09:13
#40
Posted 06 January 2019 - 10:28
Leinad80, on 05 ianuarie 2019 - 14:53, said:
Am facut rost azi de un multimetru si am verificat -Bateria cu motorul oprit 13.46 V -cu motorul pornit la relanti fara consumatori aveam 14.6 v -cu motorul pornit si clima, radio si lumini aprine 14.49v -cu motorul turat la vreo 2300 14.7v Acum nici nu mai stiu ce sa cred , de la o incarcare lenta acum cateva zile la una prea rapida acum ............................ |
#41
Posted 06 January 2019 - 11:08
Masurare U Bat,in gol azi:
Baterie (ieftina-Banner-55Ah),de 1 an,incarcata inainte de craciun si deconectata borna (nu folosesc masina o perioada).Ieri noapte au fost (la Sibiu) -15 grade.Azi,are 12,54V..e foarte OK! Edited by danpet, 06 January 2019 - 11:08. |
#43
Posted 06 January 2019 - 14:24
adrian_r5, on 06 ianuarie 2019 - 00:26, said:
Sa inteleg ca ai facut teste pe acelasi "logan" si in aceleasi conditii atit cu un "acc de 74 Ah" cit si cu "acc de 60-65Ah" si ai observat diferente majore intre timpii de incarcare ? Cu cat amperajul acumulatorului este mai mare cu atat diferenta de timp intre 14,4 si 13,8 este mai mare , stiu, practic nu ar trebui sa fie asa datorita faptului ca electromotorul trage aceeasi cantitate de curent si din cel de 65Ah si din cel de 74Ah , nu inteleg fenomenul .De exemplu Moll de 62Ah cu 600A se reancarca dupa 15-20 minute de la pornire iar Exide de prim montaj Hyundai de 70Ah cu 540A in aproape 1 ora iar Moll de 70Ah cu 640Ah in jur de 40-50 minute - sunt valori citite vara, iarna pe frig timpul de incarcare aproape se dubleaza ...poate tine de tehnologia de fabricare . Exide carbon care spune ca are proprietati de reancarcare mai rapide fata de clasic nu am prins sa testez . Edited by ldpe, 06 January 2019 - 14:30. |
#44
Posted 06 January 2019 - 14:59
Cred ca se scrie reIncarca totusi, cuvantul de baza e incarca.
|
#45
Posted 07 January 2019 - 15:24
iancuMIC, on 06 ianuarie 2019 - 09:13, said:
Mai documenteaza-te inainte sa spui prostii. P.S pentru curioși ii invit sa vada cum este trecut curentul din baterie si cel de pe un redresor auto apoi sa corecteze |
#46
Posted 07 January 2019 - 16:55
Vad ca nu te lasi, insisti... Pe baterie e trecuta capacitatea, in Ah si curentul maxim pe care o poate debita, in A. Pe redresor poate fi trecut orice, inclusiv poze ci Mikimaus, dar de regula sunt trecute curentul maxim debitat, in A si caoacitatea bateriilor ce pot fi incarcate cu el, in Ah.
|
|
#47
Posted 07 January 2019 - 21:30
#48
Posted 07 January 2019 - 21:41
Bun, trecem peste toate prostiile pe care le debitezi.
In schimb, aici poate iti reconsideri un pic parerea; e totusi incarcare asistata, iar asta inseamna ca la o incarcare de suta la suta a bateriei, generatorul intra in asistenta (13,4-13,8v), nu scoate mereu 14,4v. Quote încărcarea este controlată de uch respectiv constant 14,4 V indiferent de gradul de consum electric Edited by iancuMIC, 07 January 2019 - 21:43. |
#49
Posted 07 January 2019 - 22:13
#50
Posted 07 January 2019 - 22:31
iancuMIC, on 07 ianuarie 2019 - 21:41, said:
Bun, trecem peste toate prostiile pe care le debitezi. In schimb, aici poate iti reconsideri un pic parerea; e totusi incarcare asistata, iar asta inseamna ca la o incarcare de suta la suta a bateriei, generatorul intra in asistenta (13,4-13,8v), nu scoate mereu 14,4v. |
#51
Posted 07 January 2019 - 22:40
Nu stiu cum este pentru voi dar pentru mine alternatorul auto este si va fi o enigma cate bordeie ...asa si la masini, stai sa vezi incarcare la Ford 15,2v...13,4...14,8...14,4 ...13,0 Cand verific la Ford incarcarea doar cu testerul , dupa partea cu A , life etc trece la test pornire si incarcare , ce spune el aia ramane valabil, pe voltmetru nu ma bazez doar la motor oprit .
Si la al meu , stiu sa-i schimb un rulment dar vreu sa-i fac o verificare ca la carte plus ca e multa manopera la datul jos si remontat . Il duc la atelier specializat cu banc de probe , daca nenea spune ok asa sa fie . Nu stiu cum e la voi dar la mine acum la -10 grade am pentru 30-40 secunde 14,8 volti dupa 14,6 si in scadere Edited by ldpe, 07 January 2019 - 22:44. |
|
#52
Posted 26 January 2019 - 16:34
lau83, on 07 ianuarie 2019 - 22:31, said:
Ai nevoie de tensiune constantă ptr. echipamentele electrice,acesta este motivul pentru care încărcarea este controlată de uch.Tensiunea normală este intre 13,7-14,4v sau 26v-28v în cazul auto cu 24v. Incarcarea controlata de calculator, a fost introdusa din motive de respectarea normei de poluare; incarcarea permenenta indiferent de gradul de incarcare a bateriei, cum e la modelele mai vechi, inseamna franare pe motorul termic, implicit consum inutil si noxe. Cu asistenta, alternatorul incarca doar cat e necesar si cand e necesar. Tensiune relativ constanta asigura si regulatorul, nu era nevoie de costuri suplimentare, daca ar fi cum spui tu. |
#53
Posted 27 January 2019 - 00:44
iancuMIC, on 26 ianuarie 2019 - 16:34, said:
Alta prostie. Incarcarea controlata de calculator, a fost introdusa din motive de respectarea normei de poluare; incarcarea permenenta indiferent de gradul de incarcare a bateriei, cum e la modelele mai vechi, inseamna franare pe motorul termic, implicit consum inutil si noxe. Cu asistenta, alternatorul incarca doar cat e necesar si cand e necesar. Tensiune relativ constanta asigura si regulatorul, nu era nevoie de costuri suplimentare, daca ar fi cum spui tu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users