Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

rezultate baterie noua

- - - - -
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#37
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

View PostIon_de_la_Raion, on 05 ianuarie 2019 - 01:54, said:

Cred ca si pe forumul asta pe undeva.
A ... ok ... eu credeam ca vorbesti serios Posted Image

PS - e drept ca nici n-ai spus cit de "supradimensionata" e bateria si nici cit de mici sint respectivele "alternatoare mai mici" ca sa putem trage o concluzie clara Posted Image

View Postlau83, on 05 ianuarie 2019 - 23:05, said:

o putere totală de 90Ah
wtf ... s-a schimbat unitatea de masura pt. putere ?

View Postlau83, on 05 ianuarie 2019 - 23:05, said:

curentul nominal
Ce inseamna "curent nominal" in contextu' de fata ?

View Postldpe, on 05 ianuarie 2019 - 13:40, said:

Din teste ...un acc de 74 Ah pe Logan (alternator de 98) ajunge la tensiunea de incarcare 100% dupa aproape 1,30-2 ore de functionare continua a motorului pe frig si la jumatate din timp cand e cald
Cel mai indicat este un acc de 60-65Ah , acesta are timpi buni de incarcare dupa pornire ,
Sa inteleg ca ai facut teste pe acelasi "logan" si in aceleasi conditii atit cu un "acc de 74 Ah" cit si cu "acc de 60-65Ah" si ai observat diferente majore intre timpii de incarcare ?

Edited by adrian_r5, 06 January 2019 - 00:29.


#38
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postadrian_r5, on 06 ianuarie 2019 - 00:26, said:

A ... ok ... eu credeam ca vorbesti serios Posted Image

PS - e drept ca nici n-ai spus cit de "supradimensionata" e bateria si nici cit de mici sint respectivele "alternatoare mai mici" ca sa putem trage o concluzie clara Posted Image
Nu ma face sa caut.

Edited by Ion_de_la_Raion, 06 January 2019 - 01:41.


#39
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016

View Postlau83, on 05 ianuarie 2019 - 23:05, said:

Ideea e urmatoarea si pe Megan  si Logan ai acelasi tip de alternator respectiv varianta Valeo cu fulie centrifugala  si o putere totală de 90Ah si crede-mă la Megane 2 si logan încărcarea este controlată de uch respectiv constant 14,4 V indiferent de gradul de consum electric
Mai documenteaza-te inainte sa spui prostii.

#40
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007

View PostLeinad80, on 05 ianuarie 2019 - 14:53, said:

Am facut rost azi de un multimetru si am verificat
-Bateria cu motorul oprit 13.46 V
-cu motorul pornit la relanti fara consumatori aveam 14.6 v
-cu motorul pornit si clima, radio si lumini aprine 14.49v
-cu motorul turat la vreo 2300 14.7v

Acum nici nu mai stiu ce sa cred , de la o incarcare lenta acum cateva zile la una prea rapida acum
............................
E f ok, da-i pace si nu-ti mai bate capu.

#41
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007
Masurare U Bat,in gol azi:
Baterie (ieftina-Banner-55Ah),de 1 an,incarcata inainte de craciun si deconectata borna (nu folosesc masina o perioada).Ieri noapte au fost (la Sibiu) -15 grade.Azi,are 12,54V..e foarte OK!

Edited by danpet, 06 January 2019 - 11:08.


#42
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Daca 70% e super Ok...

Attached Files



#43
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017

View Postadrian_r5, on 06 ianuarie 2019 - 00:26, said:

Sa inteleg ca ai facut teste pe acelasi "logan" si in aceleasi conditii atit cu un "acc de 74 Ah" cit si cu "acc de 60-65Ah" si ai observat diferente majore intre timpii de incarcare ?
Exact , aceleasi conditii de drum si temperatura .
Cu cat amperajul acumulatorului este mai mare cu atat diferenta de timp intre 14,4 si 13,8 este mai mare , stiu, practic nu ar trebui sa fie asa datorita faptului ca electromotorul trage aceeasi cantitate de curent si din cel de 65Ah si din cel de 74Ah , nu inteleg fenomenul .De exemplu Moll de 62Ah cu 600A se reancarca dupa 15-20 minute de la pornire iar Exide de prim montaj Hyundai de 70Ah cu 540A in aproape 1 ora iar Moll de 70Ah cu 640Ah in jur de 40-50 minute - sunt valori citite vara, iarna pe frig timpul de incarcare aproape se dubleaza ...poate tine de tehnologia de fabricare . Exide carbon care spune ca are proprietati de reancarcare mai rapide fata de clasic nu am prins sa testez .

Edited by ldpe, 06 January 2019 - 14:30.


#44
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,352
  • Înscris: 22.10.2007
Cred ca se scrie reIncarca totusi, cuvantul de baza e incarca.

#45
lau83

lau83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 987
  • Înscris: 14.05.2010

View PostiancuMIC, on 06 ianuarie 2019 - 09:13, said:

Mai documenteaza-te inainte sa spui prostii.
Păi dacă eu am montat pe loganalternator de megane2 1.5dci si a funcționat perfect si a fost identic inclusiv la siste.mul de fixare si cel electric.Pentru acumulatori în general unitatea de măsură este amper  ora deoarece în acest caz vb de o sursa de inmagazinare a energiei electrice iar unitatea de măsură se foloseste in cazul consumatorilor auxiliari becuri,electromotoare nu se aplica nici la alternator.Curentul necesar pentru a încarca  un acumulator este 10% din capacitatea acumulatorului si este exprimat tot în amperi ora.
P.S pentru curioși ii invit sa vada cum este trecut curentul din baterie si cel de pe un redresor auto apoi sa corecteze

#46
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Vad ca nu te lasi, insisti... Pe baterie e trecuta capacitatea, in Ah si curentul maxim pe care o poate debita, in A. Pe redresor poate fi trecut orice, inclusiv poze ci Mikimaus, dar de regula sunt trecute curentul maxim debitat, in A si caoacitatea bateriilor ce pot fi incarcate cu el, in Ah.

#47
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010

View Postlau83, on 07 ianuarie 2019 - 15:24, said:

Curentul necesar pentru a încarca  un acumulator este 10% din capacitatea acumulatorului si este exprimat tot în amperi ora.
Curentul (intensitatea curentului electric) se masoara in amperi (A)

#48
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016
Bun, trecem peste toate prostiile pe care le debitezi.
In schimb, aici poate iti reconsideri un pic parerea; e totusi incarcare asistata, iar asta inseamna ca la o incarcare de suta la suta a bateriei, generatorul intra in asistenta (13,4-13,8v), nu scoate mereu 14,4v.

Quote

încărcarea este controlată de uch respectiv constant 14,4 V indiferent de gradul de consum electric

Edited by iancuMIC, 07 January 2019 - 21:43.


#49
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostiancuMIC, on 07 ianuarie 2019 - 21:41, said:

generatorul intra in asistenta
Si asistenta e de acord ?

#50
lau83

lau83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 987
  • Înscris: 14.05.2010

View PostiancuMIC, on 07 ianuarie 2019 - 21:41, said:

Bun, trecem peste toate prostiile pe care le debitezi.
In schimb, aici poate iti reconsideri un pic parerea; e totusi incarcare asistata, iar asta inseamna ca la o incarcare de suta la suta a bateriei, generatorul intra in asistenta (13,4-13,8v), nu scoate mereu 14,4v.
Ai nevoie de tensiune constantă ptr. echipamentele electrice,acesta este motivul pentru care încărcarea este controlată de uch.Tensiunea normală este intre 13,7-14,4v sau 26v-28v în cazul auto cu 24v.

#51
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
Nu stiu cum este pentru voi dar pentru mine alternatorul auto este si va fi o enigma Posted Image cate bordeie ...asa si la masini, stai sa vezi incarcare la Ford 15,2v...13,4...14,8...14,4 ...13,0 Cand verific la Ford incarcarea doar cu testerul , dupa partea cu A , life etc trece la test pornire si incarcare , ce spune el aia ramane valabil, pe voltmetru nu ma bazez doar la motor oprit .
Si la al meu , stiu sa-i schimb un rulment dar vreu sa-i fac o verificare ca la carte plus ca e multa manopera la datul jos si remontat . Il duc la atelier specializat cu banc de probe , daca nenea spune ok asa sa fie .
Nu stiu cum e la voi dar la mine acum la -10 grade am pentru 30-40 secunde 14,8 volti dupa 14,6 si in scadere

Edited by ldpe, 07 January 2019 - 22:44.


#52
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016

View Postlau83, on 07 ianuarie 2019 - 22:31, said:

Ai nevoie de tensiune constantă ptr. echipamentele electrice,acesta este motivul pentru care încărcarea este controlată de uch.Tensiunea normală este intre 13,7-14,4v sau 26v-28v în cazul auto cu 24v.
Alta prostie.
Incarcarea  controlata de calculator, a fost introdusa din motive de respectarea normei de poluare; incarcarea permenenta indiferent de gradul de incarcare a bateriei, cum e la modelele mai vechi, inseamna franare pe motorul termic, implicit consum inutil si noxe. Cu asistenta, alternatorul incarca doar cat e necesar si cand e necesar.
Tensiune relativ constanta asigura si regulatorul, nu era nevoie de costuri suplimentare, daca ar fi cum spui tu.

#53
lau83

lau83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 987
  • Înscris: 14.05.2010

View PostiancuMIC, on 26 ianuarie 2019 - 16:34, said:

Alta prostie.
Incarcarea  controlata de calculator, a fost introdusa din motive de respectarea normei de poluare; incarcarea permenenta indiferent de gradul de incarcare a bateriei, cum e la modelele mai vechi, inseamna franare pe motorul termic, implicit consum inutil si noxe. Cu asistenta, alternatorul incarca doar cat e necesar si cand e necesar.
Tensiune relativ constanta asigura si regulatorul, nu era nevoie de costuri suplimentare, daca ar fi cum spui tu.
Pe masina ta conecteazati un voltmetru de preferat digital si ai sa vezi ca ai o tensiune constanta in instalatie .Caderile de tensiune sunt rapid corectate,apoi mai vb

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate