Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Status livrare emag
Ultima postare: ian 08 2019 11:38, Inițiat de
sas1975
, dec 17 2018 11:52
·
0
#19
Publicat: 17 decembrie 2018 - 12:42
Hider141, on 17 decembrie 2018 - 12:38, said:
La curier ai sunat? Din moment ce 3 cauciucuri apar ca livrate, trebuie sa fi fost predate cuiva, si acel cineva a semnat pentru primirea lor. Mie nu mi se pare ca tine doar de eMag, ci si de curier. Nu asta e procedura. Daca le-a dat retur la Emag, cu ei trebuie sa discute, nu cu curierul. Nu trebuia sa le dea retur, trebuia sa le astepte sa vina. Editat de rosix, 17 decembrie 2018 - 12:43. |
#20
Publicat: 17 decembrie 2018 - 12:46
Debandadă mare, la curierate. Aştept o livrare de pe 4 decembrie. Statusul mi-a spus vreo 10 zile că s-a predat curierului iar de trei zile stă în depozitul aceluiaşi curier. Sunt curios dacă primesc coletul anul ăsta. Tare mă tem că o să-l trimit înapoi. Din fericire n-am făcut prostia să-l achit.
|
#23
Publicat: 17 decembrie 2018 - 12:57
waterman, on 17 decembrie 2018 - 12:36, said:
Sună la ei și insistă cu OPC. Sunt destul de ok cei de la Emag. Și mie mi-au livrat multe chestii mai anapoda cu diverși curieri. Odată mi-a venit un detergent lichid spart vai mama lui. Am refuzat coletul, mi-au dat după aia gratis detergentul pentru așteptare. Telefon la relații cu clienții și vorba dulce mult aduce. Dovadă că n-ai primit e lipsa semnăturii tale la curier. Ce dracu e plin de lume care plătește cu cardul și asta ar însemna că un curier poate opri 400 de colete pe care scrie că nu e cu plată la livrare și n-ai ce le face ? Nu e chiar așa ... Insistă la ei |
#24
Publicat: 17 decembrie 2018 - 13:09
sas1975, on 17 decembrie 2018 - 12:57, said:
Eu nu am nici o relatie contractuala cu firma de curierat. Cand ai selectat acolo livrare prin curier ai intrat intr-o relatie contractuala si cu firma de curierat. In plus daca cineva a semnat pentru primirea cauciucurilor tale e posibil sa trebuuiasca sa intri si intr-o relatie juridica cu ei. |
#28
Publicat: 17 decembrie 2018 - 14:19
|
#29
Publicat: 17 decembrie 2018 - 14:27
sas1975, on 17 decembrie 2018 - 13:15, said:
Chiar daca nu faceam prostia sa platesc anticipat? Nu are legatura cu plata anticipata. Eu am zeci de livrari facute cu plata anticipata, absolut ok.... Dar la retur, dureaza pana iti primesti banii, asta trebuie sa stii.. sas1975, on 17 decembrie 2018 - 13:54, said:
Emag-ul zice mereu ca face solicitare catre firma de curierat si ca aceasta nu-i raspunde. Treaba asta se repeta de 3 saptamani. Nu are ce solicitare sa faca. Tu discuti cu ei despre o comanda anulata telefonic pe care iti vrei banii inapoi, nu discuti de cauciucuri, nu discuti de curier ca nu e problema ta, ce relatiei au ei cu curierul si cand isi primesc marfa inapoi. |
#31
Publicat: 17 decembrie 2018 - 16:08
Da-i la OPC, ca poate se mai misca ceva. Nu foarte repede, dar poate se va misca ceva in cazul spetei tale, macar dupa sarbatori. Cred ca si OPC-ul are multe de rezolvat in perioada asta. Si sunt si sarbatorile.
Cere lamuriri pe email, in scris, la orice. Cere banii, care AWB semnat, etc. Si inca o data, macar de Black Friday, in perioada sarbatorilor, platiti ramburs. Si eu sunt adeptul platilor pe net, dar cand stiu ca pot aparea probleme, mai bine platesc la livrare. |
#32
Publicat: 17 decembrie 2018 - 16:12
OP, problema nu e a ta sa dovedesti ca nu ai primit coletul, ci ei sa dovedeasca ca l-ai primit.
Incearca sa suni la banca, explica-le ce s-a intamplat (si ca emag nu e cooperant), iar daca iti accepta sesizarea de 'bunuri nelivrate', fa sesizarea. Si la emag zi-le sa discute doar cu banca de aici incolo. Problema e ca au trecut mai mult de 30 de zile de la plata, si s-ar putea sa fi iesit din termen. |
#33
Publicat: 17 decembrie 2018 - 16:22
|
#36
Publicat: 03 ianuarie 2019 - 12:38
Am mai facut astazi o incercare telefonica la emag, dupa ce in contul emag a aparut ca s-a facut livrarea si la al 4-lea cauciuc. Acelasi raspuns. Au contactat firma de curierat si aceasta nu le-a transmis dovada livrarii. Asta dupa 6+ saptamani de la data comenzii. Ca sa scurtez, am sunat eu la firma de curierat (am mai incercat si anterior dar in zadar) si intr-un final am reusit sa iau legatura ei. Ei bine, cauciucurile mele zac de 6 saptamani in depozitul firmei de curierat. Cei de la emag nu au luat legatura cu ei niciodata.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi