Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Status livrare emag
Last Updated: Jan 08 2019 11:38, Started by
sas1975
, Dec 17 2018 11:52
·
0
#1
Posted 17 December 2018 - 11:52
Pe 16 noiembrie am comandat la emag un set de 4 cauciucuri de iarna pe care le-am platit integral de pe card. Pe 22 noiembrie, am sunat si am anulat telefonic comanda. Pe status-ul comenzii din contul emag, din 24 noiembrie apare ca s-a efectuat partial livrarea la 3 cauciucuri din 4. Mentionez ca eu nu am primit pana acum nici un cauciuc. La incercarile repetate de rezolvare a acestei situatii am fost tratat cu sictir, in sensul ca mi se spune mereu sa astept pana se lamuresc ce s-a intamplat cu comanda (se pare ca firma de curierat nu le raspunde la solicitari). Deja a trecut o luna de la cele relatate. Ceva sfaturi?
Edited by sas1975, 17 December 2018 - 11:53. |
#2
Posted 17 December 2018 - 11:57
http://reclamatii.anpc.ro/
Cel mai sfant pe viitor: "plata numerar la livrare" si nu te doare capul. Edited by ApostolulAndrei, 17 December 2018 - 11:57. |
#4
Posted 17 December 2018 - 11:59
#5
Posted 17 December 2018 - 12:00
Sa rezolvi ce situatie ca nu este foarte clar
Daca ai anulat comanda ce cauciucuri vrei sa mai primesti ? |
#6
Posted 17 December 2018 - 12:01
Pe aia ca de 31 de zile stau cu banii blocati? Banii luati si cauciucu' ciuciu?
Edited by sas1975, 17 December 2018 - 12:03. |
#7
Posted 17 December 2018 - 12:01
#8
Posted 17 December 2018 - 12:01
Probabil omul așteaptă banii de pe card.
Acum și tu ai anulat comanda și ei nu s-au supărat. Ai răbdare. |
#9
Posted 17 December 2018 - 12:03
Eu am patit cu un partener emag, care nu trimitea comanda platita si nici nu raspundeau la telefon.
Au raspuns imediat dupa ce m-am dus la banca sa fac refuz de plata... vezi la banca, sa-i vezi dupa ce repede se misca. |
#10
Posted 17 December 2018 - 12:06
waterman, on 17 decembrie 2018 - 12:01, said:
Probabil omul așteaptă banii de pe card. Acum și tu ai anulat comanda și ei nu s-au supărat. Ai răbdare. |
|
#11
Posted 17 December 2018 - 12:09
sas1975, on 17 decembrie 2018 - 12:01, said:
Pe aia ca de 31 de zile stau cu banii blocati? Banii luati si cauciucu' ciuciu? Pai ai anulat comanda pe 22 noiembrie, dupa ce cauciucurile fusesera deja ridicate de curier... Acu, ai rabdare ca o sa-ti primesti banii inapoi.. Dureaza. sas1975, on 17 decembrie 2018 - 12:06, said:
Problema mea e ca dupa 3 saptamani inca nu e clar ce s-a intamplat cu aceasta comanda. In continuare pe statusul comenzii apar 3 cauciucuri livrate. Ce dovada am eu ca nu s-a facut livrarea? Pai n-ai zis ca ai anulat comanda, ce sa-ti mai apara livrat? |
#12
Posted 17 December 2018 - 12:10
Pai banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre eMAG
Cum nu ai nicio dovada ca s-a facut livrarea si nu stii pe unde zace comanda, ai de asteptat mult si bine Invatatura de minte - doar la ... fete ... se plateste inainte Singura solutie ? Reclamatie ANPC dar, nu te gandi ca se rezolva instant |
#13
Posted 17 December 2018 - 12:13
Hai sa incerc sa ma fac inteles. Comanda am facut-o pe 16 noiembrie si am anulat-o pe 22. Din data de 24 noiembrie pe statusul comenzii apar ca livrate 3 cauciucuri din 4.
|
#14
Posted 17 December 2018 - 12:14
E frumos cand curieru are nu raspune la itnrebari este SameDay, ce apartine tot de emag.
E un haos infernal la toti curierii, din noiembrie incoace. |
#15
Posted 17 December 2018 - 12:16
Ca sa fie ecuatia putin mai complicata, curierul e Fancur
|
|
#16
Posted 17 December 2018 - 12:23
rosix, on 17 decembrie 2018 - 12:09, said: Acu, ai rabdare ca o sa-ti primesti banii inapoi.. Dureaza. Ce tot atata rabdare dom'le? Pai daca stai si astepti asa ca prostu dureaza si 2 luni. Eu i-am frecat la cap pe cei de la Altex. Pai cum adica dureaza 14 zile lucratoare sa analizeze cererea de returi si apoi inca 14 sa-mi dea banii inapoi? Asta daca se misca ei repede. Nici nu primisem notificare ca s-a trimis cererea. |
#17
Posted 17 December 2018 - 12:36
Sună la ei și insistă cu OPC. Sunt destul de ok cei de la Emag. Și mie mi-au livrat multe chestii mai anapoda cu diverși curieri. Odată mi-a venit un detergent lichid spart vai mama lui. Am refuzat coletul, mi-au dat după aia gratis detergentul pentru așteptare.
Telefon la relații cu clienții și vorba dulce mult aduce. Dovadă că n-ai primit e lipsa semnăturii tale la curier. Ce dracu e plin de lume care plătește cu cardul și asta ar însemna că un curier poate opri 400 de colete pe care scrie că nu e cu plată la livrare și n-ai ce le face ? Nu e chiar așa ... Insistă la ei |
#18
Posted 17 December 2018 - 12:38
sas1975, on 17 decembrie 2018 - 12:13, said:
Hai sa incerc sa ma fac inteles. Comanda am facut-o pe 16 noiembrie si am anulat-o pe 22. Din data de 24 noiembrie pe statusul comenzii apar ca livrate 3 cauciucuri din 4. Mie nu mi se pare ca tine doar de eMag, ci si de curier. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users