Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Alegere anvelope pt toate sezoanele
#1
Posted 19 March 2018 - 10:09
Michelin CrossClimate XL este unica anvelopa cu clasa de franare pe umed " A " insa este o anvelopa de vara proiectata sa fie folosita si iarna .
Celelalte 2, Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 XL si Nokian Weatherproof sunt allseason . https://www.compari....erea-produsului https://www.compari....erea-produsului https://www.compari....erea-produsului Ce credeti ca s-ar preta mai bine pt clima din Romania si binenteles clima din Europa , iarna si vara ? Sa lasam la o parte abilitatile soferului si a masinii pe care vor fi montate anvelopele si sa presupunem un caz ideal . Are vreo importanta faptul ca unele sunt XL ? Edited by Baxon, 19 March 2018 - 10:10. |
#2
Posted 19 March 2018 - 10:20
Daca vrei neaparat all-season atunci Dunlop SP SPORT AS sunt de preferat. Michelin sunt doar marketing.
Anvelopele all-season sunt bune pentru zone unde variatia temperaturilor nu este asa de mare si nici nu sunt extreme. De ex. Londra, Paris, unde ninge rar si vara nu e foarte cald. In Romania sunt temperaturi prea mari vara si prea mici iarna pentru a folosi all-season. Edited by Kroghy, 19 March 2018 - 10:22. |
#3
Posted 19 March 2018 - 10:24
Lasand la o parte polemicile ...adevarul este ca nu se preteaza nimic la clima din Romania . Diferentele sunt mult prea mari intre temperaturile maxime atinse vara la nivelul asfaltului si cele minime de iarna . Nici un producator nu poate acoperi din compozitia cauciucului aceste diferente. Vara poti sa ai +60 +70 la nivelul asfaltului intr-un oras si iarna -30 . Nu exista compozitie de cauciuc care sa isi pastreze calitatile la aceasta diferenta de temperatura. Legat de profil ...este un profil maruntel la Michelin si ceva mai orientat spre zapada la Nokian ( dar mult prea compact pentru a avea performanta pe zapada ). Anvelopele all season sunt fabricate cu doua tipuri de cauciuc. Mai dur pe laterale , ca sa nu dejanteze la caldura si sa mentina putin fermitatea anvelopei la temperaturi cu plus extreme ...si mai moale pe banda de rulare ca sa retina ceva zapada . De aici iti dai seama ca Performantele sunt cel putin injumatatite pentru orice fel de carosabil , pentru ca si suprafata "dedicata" anotimpului este injumatatita :-) . Oricand , doua seturi de anvelope no name fac mai mult decat un set de All Season . Mai studiaza putin problema . Nu este o solutie buna pentru Romania. In Germania sau tari mai nordice ....unde nu este nici asa soare si nici asa multa zapada ( si unde se mai si da zapada ) ...pot fi o optiune . Undeva in Belgia , Olanda , Nordul Germaniei ...Anglia, Scotia , Irlanda ...dar nu la noi .
|
#4
Posted 19 March 2018 - 10:41
Kroghy, on 19 martie 2018 - 10:20, said:
Daca vrei neaparat all-season atunci Dunlop SP SPORT AS sunt de preferat. Michelin sunt doar marketing. Anvelopele all-season sunt bune pentru zone unde variatia temperaturilor nu este asa de mare si nici nu sunt extreme. De ex. Londra, Paris, unde ninge rar si vara nu e foarte cald. In Romania sunt temperaturi prea mari vara si prea mici iarna pentru a folosi all-season. Ai testat sau sunt doar impresii artistice ? Stii eu am (si nu numai eu) Michelin CrossClimate XL pe Duster...si sunt excelente ! Clasa de franare A pe ud, zgomot mic, rezista destul de bine si in off-road, pe zapada, gheata, am fost in plina iarna la cabana Diham cu ele. Ar trebui sa mai mergi si la drum lung nu doar pana la mall....dupa cum singur afirmai ! @JurasikMan s-au inventat lanturile ! Pentru rarele cazuri in care nu mai fac fata anvelopele. Edited by bumpocbum, 19 March 2018 - 10:47. |
#5
Posted 19 March 2018 - 10:47
Eu am Vector si dintre toate allseasonurile incercate (inclusiv CC) mi s-au parut singurele la care diferenta fata de anvelopele de iarna e insignifianta. Asta daca facem alegerea avand in vedere iernile din Romania. CC-urile sunt excelente vara dar iarna sufera in comparatie cu Vector.
|
#6
Posted 19 March 2018 - 10:52
Baxon, on 19 martie 2018 - 10:09, said:
Are vreo importanta faptul ca unele sunt XL ? "Ce inseamna XL la anvelope? Pot folosi anvelope XL? Raspunsul cel mai scurt e: Da. Se pot folosi anvelope XL in locul celor obisnuite. Anvelopele XL au partila laterale putin mai groase si mai tari pentru a suporta extra greutate si presiuni mai mari." Edited by bumpocbum, 19 March 2018 - 10:52. |
#7
Posted 19 March 2018 - 10:58
Nu stiu sa compar cu alte all season-uri, dar pana acum n-am fost nemultumit de CC.
|
#8
Posted 19 March 2018 - 11:57
In primul rand, cum s-a mai spus, e cea mai proasta idee anvelopele all-season pentru ca nu pot acoperi diferentele de temp din Romania. Totusi daca optezi pentru asa ceva este mai bine sa alegi o anvelopa de vara cu valente de iarna, asta pentru ca zapada,gheata, poleiul si temperaturile joase pe zile adunate fac undeva la o luna maxim ( atunci cand ai nevoie express de anvelope de iarna), practic iti reduci confortul, siguranta si fiabiliatatea anvelopelor din tot anul pentru acea luna de iarna. Acum exista si problema ce faci in acea perioada... depinde cum iti convine.
Totul depinde foarte mult si de sofer si de stilul de condus cat si comportamentul masinii, suspensii, directie, frane; drumul pe care mergi.. Anumite anvelope pot face diferenta intre accident si evitare. Anvelopele XL sunt pentru masini cu greutate mare, au peretele lateral ranforsat si sunt mai dure, rigide fata de cauciucul normal, implicit un nivel de confort mai mic (mare parte din amortizarea socurilor o face cauciucul). |
#9
Posted 19 March 2018 - 12:05
Total de acord cu teoria ta cu o singura exceptie. Sunt oameni care prin natura jobului au nevoie sa iasa iarna cu masina indiferent de condițiile meteo. Pentru aceia o anvelopa de vara cu profil de iarna va fi un cosmar. Daca tot vor allseason ar fi mai indicat una mai de iarna (nokian, goodyear) adaptata si pentru vara.
|
#10
Posted 19 March 2018 - 12:25
bumpocbum, on 19 martie 2018 - 10:41, said:
@JurasikMan s-au inventat lanturile ! Pentru rarele cazuri in care nu mai fac fata anvelopele. Colegule , eu nu ma refer la acele momente nefericite in care nici senilele nu te mai misca din loc. Din lejeritatea cu care vorbesti despre lanturi as paria ca nu le-ai folosit niciodata ( no offence ). Tu crezi ca le pui si-i dai taplau ? Lanturile sunt ca sa te puna in miscare cand nimic altceva nu mai functioneaza ...nu sa rulezi cu lanturi , ca nu ai tractor agricol in 50 de cm de noroaie . Reciteste cu atentie postarea mea si poate o intelegi cum trebuie . |
|
#11
Posted 19 March 2018 - 12:36
Din ce am avut pana acum, Michelin sunt cele mai bune.
Caz concret: Ieri pe polei, cu A2 inchisa, circulatie deviata pe DN3, gheata si zapada jos, au fost fenomenale. Si le-am fortat un pic. |
#12
Posted 19 March 2018 - 12:53
JurasikMan, on 19 martie 2018 - 12:25, said:
Colegule , eu nu ma refer la acele momente nefericite in care nici senilele nu te mai misca din loc. Din lejeritatea cu care vorbesti despre lanturi as paria ca nu le-ai folosit niciodata ( no offence ). Tu crezi ca le pui si-i dai taplau ? Lanturile sunt ca sa te puna in miscare cand nimic altceva nu mai functioneaza ...nu sa rulezi cu lanturi , ca nu ai tractor agricol in 50 de cm de noroaie . Reciteste cu atentie postarea mea si poate o intelegi cum trebuie . De ce crezi ca iti trebuie o facultate ca sa pui niste amarate de lanturi - dureaza fix 5 min- nu pot sa inteleg. Si da, le pui si mergi cu grija nu "ii dai talpau". Uite doar un exemplu... Imi pare rau ca nu am si o imagine cu Patrolul din sant ! Ca de, avea anvelope de anvelope. https://www.flickr.c...157649987006251 Unde mai pui ca drumul era "curatat" ... PS: Lanturile le-am folosit la coborare ca de in panta cu gheata....restu intelegi tu ! LE: ziceai ceva de o bere ? Edited by bumpocbum, 19 March 2018 - 13:08. |
#13
Posted 19 March 2018 - 13:30
Am dubii ca un Patrol avea anvelope dedicate de iarna pe un asemenea drum. Uite ...nu dau o bere dar accept una de la tine pentru ca o sa iti explic unele chestii tehnice interesante .
Iarna nu inseamna ..."decat" iarna . Suna a butada a lui Basescu dar ....iarna inseamna multe feluri de zapada . Nu exista anvelopa dedicata fiecarui tip de carosabil intalnit iarna . Acum , o sa iti detaliez putin ,dar sumar, ca discutia se poate intinde pe 15 pagini ( asa ca sa iti dai seama de anvergura intelepciunii mele cand vine vorba despre anvelope ). - zapada apoasa , carosabil umed dedesupt , pamantul neinghetat .....situatie pacatoasa . Ideale anvelope iarna agresive . - zapada afanata , pamant inghetat ....situatie care depinde de stratul de zapada ..daca se suspenda masina e nasol , daca nu se suspenda , niste anvelope banale de iarna fac fata - pamant moale , zapada apoasa , strat mare .....doar MT-urile de scot la drum . situatia seamana cu rulatul in noroi adanc ...doar ca in loc de neroi ai noroi amestecat cu zapada - pamant tare , inghetat , zapada in topire .....nasolie maxima , patinoar ....fara lanturi esti mort - pamant inghetat , gheata ....anvelope de iarna cu profil compact - pamant inghetat , zapada medie spre mare ..dar fara sa te suspende ... anvelope iarna cu profil rar , maxim 4 randuri . Si atat deocamdata ,dar mai sunt inca zeci de combinatii de situatii. Asta inseamna iarna ,.nu doar anvelope de iarna si un set de lanturi in portbagaj. Pe drumul ala unde ai fotografiat tu Dusterul , orice anvelopa dedicata de iarna facea fata , fara lanturi , mai ales daca era 4x4. Lanturile au fost cam inutile ..cel putin in ce se vede in poze . Cand dai berea aia ? Dupa ce o primesc ..iti spun si seria de combinatii cu " asa nu " . Adica ...de exemplu , un Patrol cu MT-uri are fac minuni in zapada moale , apoasa si foarte inalta ...este "crima cu premeditare" pe un asfalt inghetat ...cel care ar rula in asa conditii ar trebui arestat , impuscat si costul glontului suportat de familie . Edited by JurasikMan, 19 March 2018 - 13:36. |
#14
Posted 19 March 2018 - 13:38
Vad ca in Romania creativitatea si nevoia oamenilor de DY , nu prea cunoaste limite .
Exista de fapt si cateva confuzii si cateva ...."sperante" de a "fenta" ceva . 1) Functioneaza cauciucurile all-season in Romania ? Depinde , din punctul A pana in punctul B poti merge si cu Mercedes si cu Logan , dar exista o mare diferenta de confort , siguranta si chiar rapiditate . Poti sa desfaci un surub si cu o cheie dedicata si cu patentul dar in ultimul caz poti strica surubul . Poti urca pe munte si in bocanci si in sandale...dar posibilitatea de accident difera .Vad ca majoritatea vorbesc doar despre dantura cauciucului daca e mai agresiva sau nu , care de fapt e mai putin importanta , cea mai importanta caracteristica este aderenta cauciucului data de acele mici "miniventuze" existente la cauciucurile de iarna . Iar aceasta aderenta este data de compozitia acestuia . Un cauciuc de vara , incepand de la 7 grade in jos devine tare...aproape ca un plastic . Incercati si voi pe gheata sa mergeti cu niste bocanci cu talpa destinata pentru iarna si apoi "imbracati" bocancii cu niste sacose din plastic...si vedeti diferenta . Unii poate vor reusi sa nu cada...altii nu dar confortul deplasarii e total diferit . 2) Mirajul economiei de bani . E mai ieftin daca merg cu all-season? - NU deoarece cauciucurile au durata de viata in kilometri , deci se vor aduna numarul de kilometri iar pretul este exact ca la 2 randuri de cauciucuri de vara sau all-season...sa nu zic faptul ca cele cu compozitie de iarna se duc mai repede vara - DA ...cu o diferenta destul de mica in cazul in care platim peste 200 de lei pentru 2 montaje iarna/vara+echilibrat/presiune - NU daca avem roti de vara/iarna diferite , un minicompresor de 50 de lei , un cric si "muncim" o ora 3) Sunt lanturile solutia "magica" ? - NU daca avem de facut mai multi kilometri cu portiuni asfalt/zapada ...pe asfalt se fac praf - Nu daca temperatura coboara sub minus 10 grade , gheata e foarte dura ...atunci se vor comporta ca niste patine pe gheata , principiul de la baza patinajului e coeficientul de frecare infim intre otel si sticla - DA daca vrem sa depasim portiuni mici de zapada intarita,framantata ,gheata moale sau noroi Spor Edited by Supermax, 19 March 2018 - 13:44. |
#15
Posted 19 March 2018 - 13:48
Baxon, on 19 martie 2018 - 10:09, said:
Michelin CrossClimate XL este unica anvelopa cu clasa de franare pe umed " A " insa este o anvelopa de vara proiectata sa fie folosita si iarna . Celelalte 2, Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 XL si Nokian Weatherproof sunt allseason . https://www.compari....erea-produsului https://www.compari....erea-produsului https://www.compari....erea-produsului Ce credeti ca s-ar preta mai bine pt clima din Romania si binenteles clima din Europa , iarna si vara ? Sa lasam la o parte abilitatile soferului si a masinii pe care vor fi montate anvelopele si sa presupunem un caz ideal . Are vreo importanta faptul ca unele sunt XL ? PS Ai aflat ce anvelope vei avea pe Opel? |
|
#16
Posted 19 March 2018 - 14:23
_R_A_D_U, on 19 martie 2018 - 13:48, said:
PS Ai aflat ce anvelope vei avea pe Opel? Asta cu allseason si dedicate m-a bagat mai rau in ceata , faza e ca n-o sa ies de pe sosea cu Crossland-ul ca e 4x2 . Mai astept pareri Conform : http://www.tyrerevie...n-Tyre-Test.htm Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2 stau foarte bine , la fel si Michelin CrossClimate Edited by Baxon, 19 March 2018 - 14:41. |
#17
Posted 19 March 2018 - 14:40
Eu zic ca e relativ simplu.
Ai nevoie ca in orice zi din iarna (indiferent de conditii) sa te poti deplasa cu masina? Atunci iti iei dedicate de iarna sau vector. Poti sa te descurci si fara masina macar pana baga astia plugurile pe sosele, iti iei allseason. Tu stii ce job sau nevoi ai. Sau cat tii la siguranta ta. |
#18
Posted 19 March 2018 - 14:59
Eu pe fata am Michelin CC, prima iarna cu ele si mi se par foarte bune, comparativ cu Debica de iarna clar mai bune.
Vad mai sus cu zapada si pamant moale... pai de acolo nu prea iesi cu nici un fel de cauciuc daca ai masina compacta, de oras. Ca exemplu am iesit singur din sant, acoperit cu zapada (desigur ca nu abordat direct perpendicular!) Acum daca recomand all season, nu stiu ce sa spun, fiecare stie ami bine de ce are nevoie si pe unde umbla, eu ca utilizator normal care circul pe drumuri normale cu zapada, cele mai multe macar cu piatra si mai rar pamant acoperit de zapada, mi se par OK CC-urile dar nici nu am folosit niste anvelope bune de iarna sa pot face o comparatie buna. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users