Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

negatie service

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#19
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
Pai nu ~unsul~ LG zice ca se inlocuieste, LG  da ok-ul unsului sa se inlocuiasca.
Da, a fost schimbat dupa ce l-am trimis si unde a zis Vodafone.

Sa inteleg ca LG suporta costul telefonului?

#20
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006
Vanzatorul este obligat sa asigure garantie, el stabileste regulile.
Nu mi se pare anormal ca Vodafone ti-a cerut sa trimiti telefonul la ei.
Ce fac ei mai departe ...treaba lor...important e sa respecte contractul de garantie.

#21
claz

claz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,861
  • Înscris: 10.06.2005
Vezi ca service-ul unde te pun sa trimiti telefonul sa nu cumva sa fie specializat in anulari de garantie.
"Oops! Domnu', era spart aici in colt, n-avem ce va face..."
Daca nu ai alta varianta, il duci personal, si-i pui sa-ti dea hartie semnata in care sa ateste ca produsul se prezinta vizual impecabil.
Sunt o multime de abuzuri care se fac, trebuie sa ai rabdare si fermitate.
Mult succes!

#22
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006
Nu trebuie sa te duci nicaieri.
Vanzatorul npare voie sa te puna pe drumuri, trebuie sa se ocupe el.
Trebuie sa-l predai vanzatorului...de acolo mai departe nu e treaba ta.

Edited by alexa32, 24 February 2018 - 20:26.


#23
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008

View Postclaz, on 24 februarie 2018 - 20:20, said:

Vezi ca service-ul unde te pun sa trimiti telefonul sa nu cumva sa fie specializat in anulari de garantie.
"Oops! Domnu', era spart aici in colt, n-avem ce va face..."
Daca nu ai alta varianta, il duci personal, si-i pui sa-ti dea hartie semnata in care sa ateste ca produsul se prezinta vizual impecabil.
Sunt o multime de abuzuri care se fac, trebuie sa ai rabdare si fermitate.
Mult succes!

Da, de asta mi-a fost si mie frica.
Multi au avut probleme de acest gent.

View Postalexa32, on 24 februarie 2018 - 20:25, said:

Nu trebuie sa te duci nicaieri.
Vanzatorul npare voie sa te puna pe drumuri, trebuie sa se ocupe el.
Trebuie sa-l predai vanzatorului...de acolo mai departe nu e treaba ta.

Asa am facut dar vanzatorul nu mi-a dat alt telefon/banii pe el.
A ramas ca si cum era pentru prima data cand telefonul era dus la ei si aveam nevoie de negatie si din partea acelui service.

#24
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006
Au 15 zile de la predare sa-ti dea o solutie.

Edited by alexa32, 24 February 2018 - 20:55.


#25
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,432
  • Înscris: 01.12.2001
Ce scrie totusi in hartiile ce le ai? Citeste tot.

#26
romangx

romangx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 962
  • Înscris: 14.02.2018
Nu e normala.
Daca ai primit negatie de la un service autorizat pentru produsul tau, iti dau banii inapoi sau alt produs nou.
Daca refuza, incearca si cu ANPC.

#27
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
O sa am un caz similar, o sa astept sa mi se intoarca telefonul din service.
Astept cu nerabdare sa vad ce zice Vodafone. Posted Image
O sa ma tin bat si de data asta nu sa-l trimit unde doresc ei.

Dorin, uite ce zice certificatul de garantie, eu l-am trimis la unitatea service nr. 2 si ei doresc sa-l trimit la unitatea nr. 3 si nu o sa doresc.
Eu nu vad ce document ma obliga sa fac cum vor ei si nici legislatia nu ma obliga. Nu ma intereseaza regulile lor interne.
Dupa ce fac inlocuirea telefonui, sa-l trimita ei acolo

Edited by cilibiu, 26 February 2018 - 18:50.


#28
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
Si poza, am uitat in postul anterior sa o atasez.
Astept sa-mi vina telefonul cu negatia.
Acum nu o sa mai procedez asa si nu o sa-l mai trimit unde zice Vodafone.
Chiar sunt curios sa vad cum o sa se finalizeze toata treaba.

Attached Files

  • Attached File  2.jpg   288.07K   43 downloads


#29
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
Eu zic ca am respectat conditiile din certificatul de garantie.
Avand in vedere ca eu am incredere intr-un service si nu am avut probleme cu acel service, ei ma pot obliga sa-l trimit si in alt service care este prevazut si el in certificatul de garantie si cica este service-ul lor?
La Depanero si acel service eu nu o sa-mi trimit telefonul.
Chiar nu am mai cumparat telefoane la care am garantie acolo. Am preferat sa dau ceva bani in plus si sa am garantie la un service ok.

#30
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,432
  • Înscris: 01.12.2001
Si acum ce o sa faci? Doar sa scrii pe forum? In acest fel nu ti-l schimba.
Sa ne tii la curent cu evolutia situatiei.

#31
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
Nu, doar cer pareri.
Nu sunt un expert in legislatie dar cred ca am dreptate.
O parere in plus nu strica, poate mi-a scapat mie ceva.
Telefonul cu negatia este in drum spre mine dar face ceva deoarece A2 este inchisa. :)

#32
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
O sa urmez pasii.
Dupa ce soseste o sa ma prezint intr-un magazin Vodafone.
Daca primesc un raspuns negativ o sa le dau un mesaj pentru a avea ceva la mana ca au refuzat sa-mi schimbe telefonul.
Dupa ce primesc raspunsul lor o sa iau legatura cu LG Romania.

Daca nu se rezolva, am cele necesare pentru a ma adresa ANPC.

#33
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
Nu m-au pus sa-l trimit si la ei in service, probabil au rezolvat acest aspect si tin sa felicit operativitatea lor. Chiar le-am dat mesaj cand am avut prima data aceasta problema si se pare ca au pus la punct acest aspect.
Nu mai au telefonul meu si mi-au dat o lista cu niste terminale dar nu sunt incantat de ea.
Va multumesc pentru raspunsuri!

#34
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
Intrebare: pe 28.02.2018 am primit telefonul din service cu negatie de reparatie/cererea pentru inlocuire aprobata de LG. Am fost intr-un magazin Vodafone si mi-au zis sa iau legatura cu magazinul online. Am luat legatura cu ei si mi-au propus un telefon dar nu am fost de acord cu ce mi-au propus si au zis ca am posibilitatea sa-mi aleg returnarea contravalorii produsului. Le-am cerut pasii si pe data de 08.03.2018 mi-au dat o cerere pe care am completat-o si am transmis-o pentru restituirea sumei. De atunci nu mi-au mai zis nimic si cand dau mesaj la ei, probabil sunt preluat de alt operator, si-mi zic sa le dau documentele.
Care este termenul limita pentru solutionarea cazului? Eu am fost in magazin si le-am transmis documentele pe mail pe data de 28.02.2018.

#35
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Trebuia sa iti dea bani de mult.

Mai da-le un email/sau pe chat si le spui ca le faci pangere la anpc.

Daca ai mailul cu data cand ai trimis fa reclamatie la anpc ca asa o sa astepti mult si bine

Termenul de solutionare a garantiei e de 15 zile

Asa se intampla cand luati telefoane de la operatori, se rezolva greu garantiile.

Edited by zzhunt, 15 March 2018 - 13:56.


#36
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008

View Postzzhunt, on 15 martie 2018 - 13:55, said:

Trebuia sa iti dea bani de mult.

Mai da-le un email/sau pe chat si le spui ca le faci pangere la anpc.

Daca ai mailul cu data cand ai trimis fa reclamatie la anpc ca asa o sa astepti mult si bine

Termenul de solutionare a garantiei e de 15 zile

Asa se intampla cand luati telefoane de la operatori, se rezolva greu garantiile.

Am mail si toate cele.
Am vorbit doar pe mail cu ei.
Doar cand mi-au dat sa-mi aleg telefon m-a sunat o doamna sa-mi zica a mi-a dat pe mail un excel cu telefoanele disponibile si ca asteapta raspunsul meu.
O sa incerc sa iau legatura cu ei pe chat dar nu stiu daca pot, nu sunt abonatul lor.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate