Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

negatie service

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#1
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
Am urmatoarea nelamurire:
Am avut doar telefoane LG si am cautat tot timpul sa am garantie la ESD-ROM deoarece nu am avut probleme cu acest service si tot timpul au dat dovada de profesionalism.
Daca am primit negatie de la ei si producatorul a dat ok-ul, vi se pare normal ca cei de la Vodafone sa ma oblige sa-l trimit si la ei in service, la Regenersis?
Au zis ca asa este procedura lor dar mie nu mi se pare normala.
Produsul mi-a fost schimbat dupa ce a ajuns la ei in service si a stat ceva si pe acolo.
Vi se pare normala procedura?
De ce sa-l trimit la ei daca am primit negatie de la un service autorizat, service specificat in certificatul de garantie?
Ei pot sa-l repare daca am primit negatie de la un service autorizat si ok-ul producatorului pentru schimbare?
Care este logica?
Daca refuz sa-l trimit in service-ul impus de ei si ei refuza sa-mi schimbe telefonul?

Edited by cilibiu, 24 February 2018 - 18:46.


#2
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
Nu-l trimiti nicaieri. Spune-le ca tu vrei sa cumperi telefon de banii aia si daca au nelamuriri sa se informeze ei.

#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
Vodafone ce treaba are in ecuatie?
Daca il ai de la ei, le respecti procedura. Nu ai ce face.

#4
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
Vodafone este magazinul de la care a fost achizitionat.
Eu am respectat procedura legala.
In certificatul de garantie nu se specifica ca telefonul meu trebuie sa fie reparat de un service in care nu am incredere.
De ce sa ajunga si la un service in care nu am incredere?
Eu am respectat procedura.
Exemplu: daca ai un accident auto, ti se pare normal ca firma asiguratoare sa-ti impuna un service din moment tu ce ai in acte 3 service-uri la care te poti duce?

#5
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Conteaza ceea ce scrie in certificatul de garantie.

#6
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Nu cred ca este ok.
Ce sa faca Regenersis care este orice altceva dar service nu daca ESD a dat negatie?

Citeste contractul cu atentie si vezi ce zice acolo?

Adica aia zic ca nu se poate repara si il repara Regenersis.

Si pana una alta baga repede o reclamatie online la ANPC.

Edited by razvan_u, 24 February 2018 - 18:57.


#7
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
Vodafon, culmea, dar nu produce telefoane. Poate ar trebui instiintati si ei.
Indiferent de clauzele din garantie, cuvantul producatorului este lege.

#8
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
In certificatul de garantie am 3 service-uri si eu l-am trimis la un service specificat in certificatul de garantie.
De ce sa-l trimit si unde doreste Vodafone?
Cand l-am cumparat de ce nu mi-au zis ca pot sa-l duc doar acolo sau si acolo?
De ce mi-au lasat certificatul ala de garantie?

Edited by cilibiu, 24 February 2018 - 18:56.


#9
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
Cei din service nu iti inlocuiesc telefoanele stricate. Vezi exact ce scrie in certificatul TAU. Cine face inlocuirea? Vodafone? Daca DA, care e problema?

#10
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 cilibiu, on 24 februarie 2018 - 18:49, said:

In certificatul de garantie nu se specifica ca telefonul meu trebuie sa fie reparat de un service in care nu am incredere.

Nu iti convin conditiile contractului nu cumperi. Nu exista nici o protectie a consumatorului sau ceva similar sa-ti protejeze sentimentele, ca automat daca dai banii o sa ai si incredere.

#11
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008
Cei din service dau negatie daca nu pot sa repare telefonul sau daca are un defect de fabricatie, nu-ti inlocuieste nimeni telefonul fara constatarea lor.
Din ce am vazut, procedura este urmatoare:
1. trimiti telefonul in service;
2. daca nu se poate repara sau are defecte de fabricatii, nu-l pot aduce la confirmitate, cer acordul producatorului pentru a putea fi inlocuit;
3. dupa ce primesc acordul producatorului ei trimit negatia respectiva cu acordul celor de la LG cumparatorului si trebuie sa ma duc cu ele la magazinul de la care l-am achizitionat pentru a fi schimbat.

De ce ma trimite Vodafone iar in service?
Daca le zic ca doresc sa-l trimit in alt service din certificatul de garantie si ma tin bat ca nu vreau sa-l trimit unde vor ei?

#12
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Extraordinar, adica Regenersis face contraexpertiza unui service agreat de LG.
Noaptea mintii.

Scrie in certificat service autorzat? Scrie.
Ura si la gara.

#13
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008

 f300, on 24 februarie 2018 - 19:00, said:


Nu iti convin conditiile contractului nu cumperi. Nu exista nici o protectie a consumatorului sau ceva similar sa-ti protejeze sentimentele, ca automat daca dai banii o sa ai si incredere.

Eu am respectat acele conditii.
Ce nu am respectat? Am respectat chiar si conditia lor abuziva, conditie care nu este prevazuta in acte.

O sa-ti dau exemplul dat si mai sus: daca tu ai in polita de asigurare ca poti sa-ti repari masina in 3 service-uri autorizate, specificate in POLITA, ti se pare normal ca asiguratorul sa-ti impuna sa te duci la unul prost?

 razvan_u, on 24 februarie 2018 - 19:02, said:

Extraordinar, adica Regenersis face contraexpertiza unui service agreat de LG.
Noaptea mintii.

Scrie in certificat service autorzat? Scrie.
Ura si la gara.

Da, asta se intampla si nu este normal.

#14
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,517
  • Înscris: 21.10.2009
Parerea mea este ca ai dreptate.
Nu vad de ce ai fi obligat sa il mai trimiti o data, in ALT service, daca serviceul oficial a spus ca nu poate sa-l repare.
Recomand sa te duc la sediul ANPC cu toate hartiile si sa le explici situatia celor de acolo.Sunt convins ca iti vor da dreptate.

De ce spun asta? Chiar saptamana trecuta un prieten si-a luat un alt produs, de acelasi tip cu cel care se stricase si nu putea fi reparat de service. Ideea este ca service-ul trebuie sa constate imposibiltiatea de reparatie si apoi sa trimita instiintare catre producator. Producatorul urmeaza sa confirme si apoi te duci in magazinul de unde ai cumparat produsul si cumperi altul identic sau mai scump(platind diferenta, daca e cazul).

#15
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 cilibiu, on 24 februarie 2018 - 19:05, said:


Eu am respectat acele conditii.
Ce nu am respectat? Am respectat chiar si conditia lor abuziva, conditie care nu este prevazuta in acte.

Ai un document prin care Vodafone cere ca sa duci telefonul in alt service ?

#16
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Stai putin.
La telefon sau in magazin Vodafone ai aflat ca trebuie trimis la Regenersis?

#17
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 29.11.2008

 pasilla, on 24 februarie 2018 - 19:11, said:

Ai un document prin care Vodafone cere ca sa duci telefonul in alt service ?

Nu.
Doamna de acolo a zis ca asta este procedura.
S-a rezolvat dupa ce a fost trimis si la ei.
Ideea era sa stim cum trebuie sa procedam, daca mai sunt cazuri de acest gen.
Posibil sa mai am un caz de acest gen.
Faceam galagie daca interveneau si aia.

 razvan_u, on 24 februarie 2018 - 19:13, said:

Stai putin.
La telefon sau in magazin Vodafone ai aflat ca trebuie trimis la Regenersis?

Intr-un magazin Vodafone, cand am fost cu hartiile primite de la service sa-mi schimbe telefonul.

#18
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Inteleg ca problema este rezolvata, telefonul inlocuit?

Banuiesc ca Vodafone nu da de la el telefonul, isi recupereaza banii de la LG si probabil de aici apare Regenersis in ecuatie.
Desi e tare ciudat, daca "unsul" lui LG in Romania zice ca se inlocuieste atunci se inlocuieste.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate