Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
negatie service
Last Updated: Apr 11 2018 15:12, Started by
cilibiu
, Feb 24 2018 18:39
·
0
#37
Posted 15 March 2018 - 20:02
zzhunt, on 15 martie 2018 - 13:55, said:
Asa se intampla cand luati telefoane de la operatori, se rezolva greu garantiile. La Orange, iPhone, a fost asa: predat terminal samba dimineata, luni a fost trimis catre centrul lor de service, marti intrat in reparatie, miercuri expediat la magazinul unde a fost predat initial... toti pasii au fost anuntati prin mesaje text si vizibile pe pagina de RMA de la orange. La mine s-a soldat cu inlocuirea echipamentului, Apple prefera sa le inlocuiasca si sa le reconditioneze ei decat sa-si bage toti gigeii botul in ele.. |
#38
Posted 15 March 2018 - 21:33
Pai a fost înlocuit direct de service.
Daca primeai stornare sa vezi ce repede primeai bani înapoi. |
#39
Posted 15 March 2018 - 22:59
Mi-au raspuns ei, din propria initiativa:
Va informez ca am directionat cererea dumneavoastra de returnare a banilor in cont bancar catre departamentul de service. In cel mai scurt timp revin cu informatii. Sunt curios sa vad cat o sa dureze de acum. Ciudat este ca au redirectionat cererea mea la service. Primesc banii de la service? )) |
#40
Posted 16 March 2018 - 09:27
Daca la magazine mari dureaza atat, nu vreau sa stiu cat dureaza la cele mici.
O sa ma interes sa vad care este termenul legal in acest caz. Si eu stiu ca trebuie rezolvata speta respectiva in 15 zile de cand semnalezi problema. La mine au trecut mai mult de 15 zile de cand am primit telefonul cu negatia respectiva si de cand am contactat magazinul pentru schimbarea lui. |
#41
Posted 16 March 2018 - 15:46
Treaba e mai neclara: unii 15 zile de la preluare, altii 15 zile de la intrarea in atelier!
|
#42
Posted 16 March 2018 - 16:02
Pai formularea cu "preluarea" sau "intrarea in service" e de fapt referitor la acelasi moment, cand cei din service pun mana pe produsul reclamat.
|
#43
Posted 16 March 2018 - 16:05
Multi inteleg prin preluare atunci cand l-au predat la curier sau magazin.
Si oricum dureaza vreo 20 de zile (cele 15 sunt zile lucratoare). Edited by breitner, 16 March 2018 - 16:12. |
#44
Posted 16 March 2018 - 16:16
Pai una este intelegerea si alta realitatea
Curierul de cele mai multe ori e de la alta firma, are timpi de livrare in functie de distante si conditii meteo, in tot acest timp produsul nu se afla la cei responsabili cu investigarea si repararea produsului. Trebuiesc citite cu atentie conditiile de pe certificatele sau documentele de garantie si legile aferente. Quote " (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Textul de lege complet poate fi citi pe site-ul celor de la ANPC: Lege nr. 449/2003 - ANPC Hai sa ne oprim aici, caci devenim offtopic. Attached FilesEdited by Ciubex, 16 March 2018 - 16:29. |
#45
Posted 17 March 2018 - 23:19
Realitatea mea este asa:
1. Pe data de 20.02.2018 am trimis produsul in service prin curier; 2. Pe data de 21.02.2018 produsul a ajuns la destinatie si a fost preluat de service, cf. fisei de la ESD ROM; 3. Pe data de 28.02.2018 produsul a ajuns la mine cu cererea de inlocuire si m-am prezentat cu el intr-un magazin Vodafone dar au zis ca a fost achizitionat din magazinul online Vodafone si trebuie sa iau legatura cu ei; 4. Pe data de 28.02.2018 am transmis documentele primite magazinului online; 5. Pe data de 01.03.2018 am primit raspuns de la magazinul online in care mi se comunica ca solicitarea mea, impreuna cu documentele, a fost transmisa departamentului abilitat; 6. Pe data de 05.03.2018 am primit raspuns iar de la ei in care mi se inlocuieste telefonul dar nu mai au modelul respectiv si mi-au dat o lista sa-mi aleg alt telefon dar nu am fost multumit de ce era acolo; 7. Pe data de 06.03.2018 le-am comunicat ca nu sunt de acord cu inlocuirea telefonului cu un terminal din cele primite in lista respectiva si am solicitat restituirea sumei, ei mi-au comunicat ca am aceasta posibilitate; 8. Pe data de 08.03.2018 le-am completat cererea primita de la ei pentru restituirea sumei, completata de mana, si am transmis-o magazinului; De atunci astept sa se solutioneze. Indiferent de cand calculez zilele, in ambele cazuri s-a depasit termenul. |
#46
Posted 18 March 2018 - 10:38
De pe 8.03, cand ai cerut restituirea banilor si pana acum nu au trecut 15 zile lucratoare (asta daca se aplica aceleasi prevederi ca la reparare si nu 30 de zile cum cred (OG 130/2000 modificata: În acest caz vânzătorul este obligat să returneze banii în maximum 30 de zile)).
Edited by breitner, 18 March 2018 - 10:44. |
|
#47
Posted 20 March 2018 - 11:39
Mi-au raspuns:
va informez ca termenul estimativ in care vi se vor restitui banii in contul bancar este de 1 luna si jumatate. Va stau la dispozitie referitor la orice solicitare legata de serviciile oferite de catre compania noastra . |
#48
Posted 20 March 2018 - 13:53
Din ce am citit acum ar fi de maxim 30 zile
Asta înseamnă să cumpărați de la ăștia. eMag, pcgarage firmele cat de cat serioase dădeau bani imediat înapoi. Nu poți să zici ce Vodafone e firma mică și nu are bani. |
#49
Posted 21 March 2018 - 10:37
Vodafone nu este o firma mica si am pretentii mari de la ei.
Am mai avut o experienta neplacuta si pot sa zic ca am fost placut surprins sa constat ca au remediat problema respectiva. Eu apreciez foarte mult cand o companie tine cont de parerea clientului si imbunatatesc aspectele reclamate. Multe din magazinele reclamate de tine nu imbunatatesc..., nici nu tin cont de vocea clientului. Astept cu interes sa vad cum decurge rezolvarea problemei mele si o sa va tin la curent. In acesta dimineata mi-au transmis alt mesaj: Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de timpul de asteptaer si va asigur ca depunem eforturi in vederea unei solutionari cat mai rapide. Am adresat situatia departamentului abilitat pentru urgentare, urmand sa revenim cu noi informatii legate de procedura de restituire a sumei. Termenul pentru restituirea sumei achitate este de aproxiamtiv 14 zile lucratoare de la momentul stornarii facturii initiale. Va multumesc! Edited by cilibiu, 21 March 2018 - 10:45. |
#50
Posted 21 March 2018 - 11:10
Cam aceeasi treaba ca la reparare (din momentul intrarii in atelier, aici din momentul in care e in lucru la contabilitate (si asta dureaza plus transferul bancar)).
|
#51
Posted 11 April 2018 - 15:12
Si-au cerut scuze si au zis ca este un caz izolat.
Sunt curios cat de repede se misca si de aici. Pe data de 27.03.2018 au primit negatie si de la service-ul lor, Regenersis. Probabil au avut nevoie si de acolo de negatie. Chiar sunt curios sa vad cand o sa primesc banii. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users