Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
negatie service
Last Updated: Apr 11 2018 15:12, Started by
cilibiu
, Feb 24 2018 18:39
·
0
#19
Posted 24 February 2018 - 19:38
Pai nu ~unsul~ LG zice ca se inlocuieste, LG da ok-ul unsului sa se inlocuiasca.
Da, a fost schimbat dupa ce l-am trimis si unde a zis Vodafone. Sa inteleg ca LG suporta costul telefonului? |
#20
Posted 24 February 2018 - 19:52
Vanzatorul este obligat sa asigure garantie, el stabileste regulile.
Nu mi se pare anormal ca Vodafone ti-a cerut sa trimiti telefonul la ei. Ce fac ei mai departe ...treaba lor...important e sa respecte contractul de garantie. |
#21
Posted 24 February 2018 - 20:20
Vezi ca service-ul unde te pun sa trimiti telefonul sa nu cumva sa fie specializat in anulari de garantie.
"Oops! Domnu', era spart aici in colt, n-avem ce va face..." Daca nu ai alta varianta, il duci personal, si-i pui sa-ti dea hartie semnata in care sa ateste ca produsul se prezinta vizual impecabil. Sunt o multime de abuzuri care se fac, trebuie sa ai rabdare si fermitate. Mult succes! |
#22
Posted 24 February 2018 - 20:25
Nu trebuie sa te duci nicaieri.
Vanzatorul npare voie sa te puna pe drumuri, trebuie sa se ocupe el. Trebuie sa-l predai vanzatorului...de acolo mai departe nu e treaba ta. Edited by alexa32, 24 February 2018 - 20:26. |
#23
Posted 24 February 2018 - 20:27
claz, on 24 februarie 2018 - 20:20, said:
Vezi ca service-ul unde te pun sa trimiti telefonul sa nu cumva sa fie specializat in anulari de garantie. "Oops! Domnu', era spart aici in colt, n-avem ce va face..." Daca nu ai alta varianta, il duci personal, si-i pui sa-ti dea hartie semnata in care sa ateste ca produsul se prezinta vizual impecabil. Sunt o multime de abuzuri care se fac, trebuie sa ai rabdare si fermitate. Mult succes! Da, de asta mi-a fost si mie frica. Multi au avut probleme de acest gent. alexa32, on 24 februarie 2018 - 20:25, said:
Nu trebuie sa te duci nicaieri. Vanzatorul npare voie sa te puna pe drumuri, trebuie sa se ocupe el. Trebuie sa-l predai vanzatorului...de acolo mai departe nu e treaba ta. Asa am facut dar vanzatorul nu mi-a dat alt telefon/banii pe el. A ramas ca si cum era pentru prima data cand telefonul era dus la ei si aveam nevoie de negatie si din partea acelui service. |
#24
Posted 24 February 2018 - 20:55
Au 15 zile de la predare sa-ti dea o solutie.
Edited by alexa32, 24 February 2018 - 20:55. |
#26
Posted 24 February 2018 - 21:57
Nu e normala.
Daca ai primit negatie de la un service autorizat pentru produsul tau, iti dau banii inapoi sau alt produs nou. Daca refuza, incearca si cu ANPC. |
#27
Posted 26 February 2018 - 18:44
O sa am un caz similar, o sa astept sa mi se intoarca telefonul din service.
Astept cu nerabdare sa vad ce zice Vodafone. O sa ma tin bat si de data asta nu sa-l trimit unde doresc ei. Dorin, uite ce zice certificatul de garantie, eu l-am trimis la unitatea service nr. 2 si ei doresc sa-l trimit la unitatea nr. 3 si nu o sa doresc. Eu nu vad ce document ma obliga sa fac cum vor ei si nici legislatia nu ma obliga. Nu ma intereseaza regulile lor interne. Dupa ce fac inlocuirea telefonui, sa-l trimita ei acolo Edited by cilibiu, 26 February 2018 - 18:50. |
#28
Posted 27 February 2018 - 09:43
Si poza, am uitat in postul anterior sa o atasez.
Astept sa-mi vina telefonul cu negatia. Acum nu o sa mai procedez asa si nu o sa-l mai trimit unde zice Vodafone. Chiar sunt curios sa vad cum o sa se finalizeze toata treaba. Attached Files |
|
#29
Posted 27 February 2018 - 12:50
Eu zic ca am respectat conditiile din certificatul de garantie.
Avand in vedere ca eu am incredere intr-un service si nu am avut probleme cu acel service, ei ma pot obliga sa-l trimit si in alt service care este prevazut si el in certificatul de garantie si cica este service-ul lor? La Depanero si acel service eu nu o sa-mi trimit telefonul. Chiar nu am mai cumparat telefoane la care am garantie acolo. Am preferat sa dau ceva bani in plus si sa am garantie la un service ok. |
#30
Posted 27 February 2018 - 15:11
Si acum ce o sa faci? Doar sa scrii pe forum? In acest fel nu ti-l schimba.
Sa ne tii la curent cu evolutia situatiei. |
#31
Posted 27 February 2018 - 18:11
Nu, doar cer pareri.
Nu sunt un expert in legislatie dar cred ca am dreptate. O parere in plus nu strica, poate mi-a scapat mie ceva. Telefonul cu negatia este in drum spre mine dar face ceva deoarece A2 este inchisa. |
#32
Posted 27 February 2018 - 19:26
O sa urmez pasii.
Dupa ce soseste o sa ma prezint intr-un magazin Vodafone. Daca primesc un raspuns negativ o sa le dau un mesaj pentru a avea ceva la mana ca au refuzat sa-mi schimbe telefonul. Dupa ce primesc raspunsul lor o sa iau legatura cu LG Romania. Daca nu se rezolva, am cele necesare pentru a ma adresa ANPC. |
#33
Posted 05 March 2018 - 18:11
Nu m-au pus sa-l trimit si la ei in service, probabil au rezolvat acest aspect si tin sa felicit operativitatea lor. Chiar le-am dat mesaj cand am avut prima data aceasta problema si se pare ca au pus la punct acest aspect.
Nu mai au telefonul meu si mi-au dat o lista cu niste terminale dar nu sunt incantat de ea. Va multumesc pentru raspunsuri! |
|
#34
Posted 15 March 2018 - 11:27
Intrebare: pe 28.02.2018 am primit telefonul din service cu negatie de reparatie/cererea pentru inlocuire aprobata de LG. Am fost intr-un magazin Vodafone si mi-au zis sa iau legatura cu magazinul online. Am luat legatura cu ei si mi-au propus un telefon dar nu am fost de acord cu ce mi-au propus si au zis ca am posibilitatea sa-mi aleg returnarea contravalorii produsului. Le-am cerut pasii si pe data de 08.03.2018 mi-au dat o cerere pe care am completat-o si am transmis-o pentru restituirea sumei. De atunci nu mi-au mai zis nimic si cand dau mesaj la ei, probabil sunt preluat de alt operator, si-mi zic sa le dau documentele.
Care este termenul limita pentru solutionarea cazului? Eu am fost in magazin si le-am transmis documentele pe mail pe data de 28.02.2018. |
#35
Posted 15 March 2018 - 13:55
Trebuia sa iti dea bani de mult.
Mai da-le un email/sau pe chat si le spui ca le faci pangere la anpc. Daca ai mailul cu data cand ai trimis fa reclamatie la anpc ca asa o sa astepti mult si bine Termenul de solutionare a garantiei e de 15 zile Asa se intampla cand luati telefoane de la operatori, se rezolva greu garantiile. Edited by zzhunt, 15 March 2018 - 13:56. |
#36
Posted 15 March 2018 - 14:58
zzhunt, on 15 martie 2018 - 13:55, said:
Trebuia sa iti dea bani de mult. Mai da-le un email/sau pe chat si le spui ca le faci pangere la anpc. Daca ai mailul cu data cand ai trimis fa reclamatie la anpc ca asa o sa astepti mult si bine Termenul de solutionare a garantiei e de 15 zile Asa se intampla cand luati telefoane de la operatori, se rezolva greu garantiile. Am mail si toate cele. Am vorbit doar pe mail cu ei. Doar cand mi-au dat sa-mi aleg telefon m-a sunat o doamna sa-mi zica a mi-a dat pe mail un excel cu telefoanele disponibile si ca asteapta raspunsul meu. O sa incerc sa iau legatura cu ei pe chat dar nu stiu daca pot, nu sunt abonatul lor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users