Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri
 Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...
 Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv

Tableta pareri

Musuroi mare
 

Setări Internet 4G Access Point

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
28 răspunsuri în acest subiect

#19
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.225
  • Înscris: 06.03.2011
Am precizat în primul post că nu primesc smsul ăla chiar dacă am trimis solicitare la 6138. Nu am primit încă de ieri, cel puțin.

#20
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.921
  • Înscris: 01.01.2010
Te-am intrebat daca ai o EO 4G activa, ai spus ca da. Nu ai. Sau cartela e incompatibila. Citeste mai cu atentie raspunsurile colegilor, ca uite, muncesti o gramada, inutil.

#21
Commentator

Commentator

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 272
  • Înscris: 16.06.2017

View Postvlad29marko, on 06 februarie 2018 - 09:00, said:

Am precizat în primul post că nu primesc smsul ăla chiar dacă am trimis solicitare la 6138. Nu am primit încă de ieri, cel puțin.

De la 6138 nu o sa primesti mesaj. Incearca 6381.

#22
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.225
  • Înscris: 06.03.2011

View PostYOUR_GOD, on 06 februarie 2018 - 09:50, said:

Te-am intrebat daca ai o EO 4G activa, ai spus ca da. Nu ai. Sau cartela e incompatibila. Citeste mai cu atentie raspunsurile colegilor, ca uite, muncesti o gramada, inutil.
Cu tot respectul, extraopțiunea este activă. Am 5 GB 4G trafic de date. 5 E, opțiunea în cauză.
Poți verifica, e asta din link.
C
artela e perfect identică cu cea a colegului care funcționează în regim 4G.

O să sun acuși la relații cu clienții să le solicit să-mi activeze serviciile de 4G, dacă într-adevăr trebuie făcută treaba asta.

View PostCommentator, on 06 februarie 2018 - 10:12, said:

De la 6138 nu o sa primesti mesaj. Incearca 6381.
Da, ai dreptate, greșeala mea.
Am primit răspuns: "Cererea de configurare a fost inregistrata, Asteapta primirea setarilor... bla bla".
Deci am dat la numarul care trebuie, doar ca nu primesc nimic, de mai bine de 24 de ore.

Sun într-o pauză acuși și revin cu un răspuns.

#23
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.921
  • Înscris: 01.01.2010

View Postvlad29marko, on 06 februarie 2018 - 10:26, said:

Cu tot respectul, extraopțiunea este activă. Am 5 GB 4G trafic de date. 5 E, opțiunea în cauză.
Poți verifica, e asta din link.
C
artela e perfect identică cu cea a colegului care funcționează în regim 4G.
Asemeni, verifica la RC. Nu ai serviciul 4G activ. EO implica net si alea, banda este dependenta prima data de telefon, apoi de operator.

#24
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.225
  • Înscris: 06.03.2011
Am sunat.
Mi-au înregistrat cererea de activare a serviciilor 4G.
Revin dacă apar noutăți.

PS. Scurtătura pentru a intra în legătură directă cu un operator este: 13310 în meniul de la 1234.

#25
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.225
  • Înscris: 06.03.2011
Au trecut mai bine de două zile de la deschiderea ticketului și încă nu îmi funcționează serviciul 4G cu toate că am fost asigurat că în maximum 48 de ore se va rezolva problema.

Am sunat acum să verific care este statusul și mi s-a spus că se lucrează și că o să mai dureze. Cât? Nedeterminat.

Le-am transmis că voi face o sesizare la ANPC pentru faptul că nu îmi este facilitata utilizarea serviciilor pentru care am plătit. Lucru pe care o să-l și fac, de altfel.

#26
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.225
  • Înscris: 06.03.2011
S-a soluționat ticket-ul în cele din urmă.
Funcționează 4G-ul și pe cartela mea, fără probleme.

Nu prea înțeleg însă de ce era nevoie de o solicitare explicită din partea mea pentru asta. De ce nu ar veni cu toate chestiile preactivate?
Mâine poimâine oi ajunge să fac cerere să pot trimite SMS-uri și alte alea..

Mulțumesc frumos tuturor pentru intervenții și pentru timpul acordat!

#27
dexlab

dexlab

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 297
  • Înscris: 17.08.2016
- referitor la SMS - am luat o obtiune la telekom anul trecut . Surpriza a fost ca nu puteam trimite sms (in tara !) . Dupa 4 - 5 zile si.a revenit de la sine si a mers .

#28
gestt

gestt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.881
  • Înscris: 09.10.2009
Poate opțiune ..

#29
tzaq93

tzaq93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.281
  • Înscris: 13.08.2010
Am luat și eu o cartela și am activat 4G nelimitat.

Surpriza, telefonul nu se conectează in 4g, sta doar în 3G orice setări aș face.

Am sunat la 1234 tastând codul menționat mai sus și tot degeaba..

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate