Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...
 Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 

Problema Faruri Fiat ducato. Nu vad deloc.

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
Pe timp de ploaie luminarea drumului nu e la fel ca atunci cand e astfaltul uscat.
Poate doar la farurile laser sa se vada diferenta,dar in rest cam asta e...

#20
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Posibil sa fie faruri aftermarket, noname, deci e normal sa nu vezi mai nimic cu ele. Ar trebui sa fie trecut numele, sigla producatorului. Cred ca ar trebui sa te pregatesti de faruri ca lumea, Hella, Cibie, Bosch etc.

#21
MDshell

MDshell

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 17.12.2006
Reglajul electric merge perfect, se pot regla astfel incat sa se ridice mai sus sau mai jos ( sa vada mai lung sau mai scurt) Am verificat.

Tensiunea am masurat-o intre pinii becului 14.4V cu motorul pornit


Farurile sunt originale ale masinii, becurile sunt Osram H4 night breaker laser edition.

Edited by MDshell, 27 November 2017 - 21:19.


#22
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007
Domnilor,scuze,dar nu ma pot abtine...Nu mai schiloditi limba romana! Farurile NU VAD! N-au cum sa vada farurile. Oamenii vad,farurile...LUMINEAZA!
Acum,la subiect: farurile care nu lumineaza bine,ori au oglinda murdara,ruginita,etc,ori sunt dereglate,ori...sunt de Anglia,dar astea lumineaza bine pe faza lunga,iar pe scurta,bat in stanga,asa ca nu vezi bine marginea din dreapta a drumului,in plus,ii orbesti pe cei din sens opus.

Edited by danpet, 27 November 2017 - 21:53.


#23
MDshell

MDshell

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 17.12.2006
Am masurat tensiunea in sarcina pe mufa becurilor este 13.7V ( cu motorul pornit )

Am adaugat niste poze cu farurile sper sa ma ajutati cu pareri daca sticla e devina si trebuie schimbata. Multumesc

Poze aici: https://imgur.com/a/bweXK

#24
mihaitzadh

mihaitzadh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 14.11.2014
par a fi  pe pozitii , vezi sa nu fie butonul de comanda defect

Edited by mihaitzadh, 28 November 2017 - 18:31.


#25
MDshell

MDshell

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 17.12.2006
Pozele sunt facute cu farul OFF, lumina provine de la o lanterna cu leduri,  daca e ON nu se vad asa bine imperfectiunile astea.

Nu este defect butonul de comanda, sunt 13.7V cu motorul pornit.

Edited by MDshell, 28 November 2017 - 18:34.


#26
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Sticla ara f bine , nu trebuie schimbata , Eu tot cred ca ai pus becul aiurea ( nu stiu de ce ) dar la H4 ai toate sansele sa gresesti ) . Parca se pune cu " trio-ul " in sus , asa l-ai montat ? Si l-ai infipt pana la capat ? Adica pui clema usor sau greu ?
Mai e o posibilitate ca reflectorul din far sa fie cazut si sa nu fie prins de tija motorasului ( asa am patit si nu intelegeam de ce nu se ridica faza scurta mai sus , pana am bagat tija motorasului fortata in locas si a facut click , apoi dupa functiona super ) .

Edited by Baxon, 28 November 2017 - 18:42.


#27
mihaitzadh

mihaitzadh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 14.11.2014
releul  pentru lumini cum sta?
Verifica voltajul pe toate pozitiile.

Edited by mihaitzadh, 28 November 2017 - 18:53.


#28
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,458
  • Înscris: 24.05.2010
Eu susțin problema oglinzii. Oglinda poate sa fie ok la prima vedere, dar mulți nu verifica partea superioara a oglinzii. Problema asta am avut la Bora, după schimbarea farului am avut lumină....

#29
dancostea2002

dancostea2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 30.05.2010
colegul a pus problema asta si pe alte forumuri si a primit cam acelasi gen de raspunsuri.fara suparare,dar este un necajit de bec care se aprinde la aplicarea tensiuni ,chiar ca-i osram ,chiar ca-i no name.daca dupa atata timp nu a-ti reusit sa o rezolvati inseamna ca ignorati sau masurati ceva gresit .

#30
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Pai de masurat, e simplu, intre minusul de la bec si borna minus a bateriei, apoi la fel, intre plusul becului si borna plus a bateriei, bineinteles cu faza scurta pornita, sa se vada unde pica, eventual, tensiunea.

#31
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017

View Postrumegus, on 01 decembrie 2017 - 09:01, said:

Pai de masurat, e simplu, intre minusul de la bec si borna minus a bateriei, apoi la fel, intre plusul becului si borna plus a bateriei, bineinteles cu faza scurta pornita, sa se vada unde pica, eventual, tensiunea.
Ce anume masori daca pui amandoua bornele ale aparatului la masa?
sau la plus?

#32
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006

View PostOPEDI, on 02 decembrie 2017 - 10:24, said:

Ce anume masori daca pui amandoua bornele ale aparatului la masa?
sau la plus?
Sa fie cadere de tensiune?...ceea ce indica anumite conexiuni proaste?

Edited by alexa32, 02 December 2017 - 13:23.


#33
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,607
  • Înscris: 05.12.2005
Păi nu a scris în enunţ că a măsurat tensiunea pe bec şi are 14,4V?
Cel mai probabil e vorba de reflector mătuit de vreme sau cojit de la căldura becurilor.
Un contact prost la curentul ăla se lasă de obicei cu fum sau mai grav, foc.

Edited by mihaicozac, 02 December 2017 - 13:44.


#34
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007

View PostMDshell, on 28 noiembrie 2017 - 17:57, said:

Am masurat tensiunea in sarcina pe mufa becurilor este 13.7V ( cu motorul pornit )

Am adaugat niste poze cu farurile sper sa ma ajutati cu pareri daca sticla e devina si trebuie schimbata. Multumesc

Poze aici: https://imgur.com/a/bweXK
Pozele astea sunt total nerelevante.Ele arata doar ca farurile au sticla in fata si nu plastic.Sticla nu se matuieste,dar se poate murdari.Pe interior e mai grav,dar se poate si spala...Pune poze cu un zid pe care proiectezi lumina farurilor,de la cativa metri,ca sa vedem ceva.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate