Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problema Faruri Fiat ducato. Nu vad deloc.
Last Updated: Dec 02 2017 14:28, Started by
MDshell
, Nov 27 2017 19:43
·
0
#19
Posted 27 November 2017 - 21:00
Pe timp de ploaie luminarea drumului nu e la fel ca atunci cand e astfaltul uscat.
Poate doar la farurile laser sa se vada diferenta,dar in rest cam asta e... |
#20
Posted 27 November 2017 - 21:01
Posibil sa fie faruri aftermarket, noname, deci e normal sa nu vezi mai nimic cu ele. Ar trebui sa fie trecut numele, sigla producatorului. Cred ca ar trebui sa te pregatesti de faruri ca lumea, Hella, Cibie, Bosch etc.
|
#21
Posted 27 November 2017 - 21:18
Reglajul electric merge perfect, se pot regla astfel incat sa se ridice mai sus sau mai jos ( sa vada mai lung sau mai scurt) Am verificat.
Tensiunea am masurat-o intre pinii becului 14.4V cu motorul pornit Farurile sunt originale ale masinii, becurile sunt Osram H4 night breaker laser edition. Edited by MDshell, 27 November 2017 - 21:19. |
#22
Posted 27 November 2017 - 21:49
Domnilor,scuze,dar nu ma pot abtine...Nu mai schiloditi limba romana! Farurile NU VAD! N-au cum sa vada farurile. Oamenii vad,farurile...LUMINEAZA!
Acum,la subiect: farurile care nu lumineaza bine,ori au oglinda murdara,ruginita,etc,ori sunt dereglate,ori...sunt de Anglia,dar astea lumineaza bine pe faza lunga,iar pe scurta,bat in stanga,asa ca nu vezi bine marginea din dreapta a drumului,in plus,ii orbesti pe cei din sens opus. Edited by danpet, 27 November 2017 - 21:53. |
#23
Posted 28 November 2017 - 17:57
Am masurat tensiunea in sarcina pe mufa becurilor este 13.7V ( cu motorul pornit )
Am adaugat niste poze cu farurile sper sa ma ajutati cu pareri daca sticla e devina si trebuie schimbata. Multumesc Poze aici: https://imgur.com/a/bweXK |
#24
Posted 28 November 2017 - 18:31
par a fi pe pozitii , vezi sa nu fie butonul de comanda defect
Edited by mihaitzadh, 28 November 2017 - 18:31. |
#25
Posted 28 November 2017 - 18:34
Pozele sunt facute cu farul OFF, lumina provine de la o lanterna cu leduri, daca e ON nu se vad asa bine imperfectiunile astea.
Nu este defect butonul de comanda, sunt 13.7V cu motorul pornit. Edited by MDshell, 28 November 2017 - 18:34. |
#26
Posted 28 November 2017 - 18:39
Sticla ara f bine , nu trebuie schimbata , Eu tot cred ca ai pus becul aiurea ( nu stiu de ce ) dar la H4 ai toate sansele sa gresesti ) . Parca se pune cu " trio-ul " in sus , asa l-ai montat ? Si l-ai infipt pana la capat ? Adica pui clema usor sau greu ?
Mai e o posibilitate ca reflectorul din far sa fie cazut si sa nu fie prins de tija motorasului ( asa am patit si nu intelegeam de ce nu se ridica faza scurta mai sus , pana am bagat tija motorasului fortata in locas si a facut click , apoi dupa functiona super ) . Edited by Baxon, 28 November 2017 - 18:42. |
#27
Posted 28 November 2017 - 18:49
releul pentru lumini cum sta?
Verifica voltajul pe toate pozitiile. Edited by mihaitzadh, 28 November 2017 - 18:53. |
#29
Posted 01 December 2017 - 08:51
colegul a pus problema asta si pe alte forumuri si a primit cam acelasi gen de raspunsuri.fara suparare,dar este un necajit de bec care se aprinde la aplicarea tensiuni ,chiar ca-i osram ,chiar ca-i no name.daca dupa atata timp nu a-ti reusit sa o rezolvati inseamna ca ignorati sau masurati ceva gresit .
|
#30
Posted 01 December 2017 - 09:01
Pai de masurat, e simplu, intre minusul de la bec si borna minus a bateriei, apoi la fel, intre plusul becului si borna plus a bateriei, bineinteles cu faza scurta pornita, sa se vada unde pica, eventual, tensiunea.
|
#31
Posted 02 December 2017 - 10:24
rumegus, on 01 decembrie 2017 - 09:01, said:
Pai de masurat, e simplu, intre minusul de la bec si borna minus a bateriei, apoi la fel, intre plusul becului si borna plus a bateriei, bineinteles cu faza scurta pornita, sa se vada unde pica, eventual, tensiunea. sau la plus? |
#32
Posted 02 December 2017 - 13:23
#33
Posted 02 December 2017 - 13:42
Păi nu a scris în enunţ că a măsurat tensiunea pe bec şi are 14,4V?
Cel mai probabil e vorba de reflector mătuit de vreme sau cojit de la căldura becurilor. Un contact prost la curentul ăla se lasă de obicei cu fum sau mai grav, foc. Edited by mihaicozac, 02 December 2017 - 13:44. |
|
#34
Posted 02 December 2017 - 14:28
MDshell, on 28 noiembrie 2017 - 17:57, said:
Am masurat tensiunea in sarcina pe mufa becurilor este 13.7V ( cu motorul pornit ) Am adaugat niste poze cu farurile sper sa ma ajutati cu pareri daca sticla e devina si trebuie schimbata. Multumesc Poze aici: https://imgur.com/a/bweXK |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users