Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Digi Mobil apel 4G, prin tehnologia VoLTE
Ultima postare: mai 13 2024 21:36, Inițiat de
vince085
, iun 27 2017 09:53
·
238
#5726
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 21:18
Sa clarificam confuzia. Sunt doua probleme distincte:
1. in reteaua Digi ceea ce vede @clader si am observat si eu in decembrie cand am vb cu Digi, si anume: "VoLTE/VoWiFi apeluri catre numere portate: cateodata fara audio in ambele directii (lipsa audio 5-6 secunde sau mult mai mult timp), cateodata pica apelul cand apelatul raspunde." . Poate avea treaba cu transcodarea, ei stiu. Se intampla pe Samsung, Allview, Xiaomi, VoWiFi, VoLTE. Digi lucreaza sa rezolve treaba asta. 2. ceea ce i se intampla lu' @PORTOCAL! pe Xiaomi Mate 10 Pro, si anume: " Huawei Mate 10 Pro: cand initiaza apel, cateodata, nu aude ca suna telefonul apelatului cand acesta are nr. portat. Dupa ce persoana apelata raspunde, apelul decurge normal." Pe Samsung S8 sau Xiaomi Mi6 nu se intampla, deci cel mai probabil e problema in Huawei . Sper ca @P a vorbit cu Digi si ne va da noutati. Toate astea si mai multe apar pe : https://volteromania.blogspot.ro . |
#5727
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 21:33
glaurentiu, on 05 ianuarie 2018 - 21:15, said: Pentru Xiaomi Mi Mix 2 activarea volte se face automat, sau ar trebui cartela activata in telefoanele care sunt pe site? La cei care le merge ce fel de Rom au? Multumesc |
#5729
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 21:53
SethNY, on 05 ianuarie 2018 - 21:18, said: Sa clarificam confuzia. Sunt doua probleme distincte: 1. in reteaua Digi ceea ce vede @clader si am observat si eu in decembrie cand am vb cu Digi, si anume: "VoLTE/VoWiFi apeluri catre numere portate: cateodata fara audio in ambele directii (lipsa audio 5-6 secunde sau mult mai mult timp), cateodata pica apelul cand apelatul raspunde." . Poate avea treaba cu transcodarea, ei stiu. Se intampla pe Samsung, Allview, Xiaomi, VoWiFi, VoLTE. Digi lucreaza sa rezolve treaba asta. Eu unul nu am pățit asa ceva într-o lună de când am trecut pe Samsung S8 DUOS în VoLTE și zilnic vorbesc cu 2,3 persoane cu numere portate în Digi, conectat atât în B1 cât și în B38 si sunt cu ultimul firmware ROM instalat fără root etc... Posibil se intampla cu numere portate in alte rețele nu cele portate in Digi. Nu vad de ce s-ar întâmpla asta in afara de semnalul care anunță că suni un numar portat si acolo se agață codecul. |
#5731
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 22:35
mariusica24k, on 05 ianuarie 2018 - 21:33, said:
Întâi trebuie cartela într-un telefon compatibil cu VolLte, apoi îl introduci în Xiaomi și se activează numaidecât.. Eu am Rom-ul stock cu cel venit de la ei reflavius, on 05 ianuarie 2018 - 21:44, said:
Mie pe MI6 mi s-a activat singur in 72h, rom global stable ! |
#5732
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 22:40
Pai nu am mai întâlnit una că asta ! Ai stat tu 72h cu simul in telefon apoi , ai verificat în digicare si nu s-au provizionat sim-ul in Volte? Poti suna la relatii cu clientii sa le zici de problema, e si un serviciu manual daca auto nu vrea
Editat de reflavius, 05 ianuarie 2018 - 22:42. |
#5733
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 22:59
reflavius, on 05 ianuarie 2018 - 22:40, said: Pai nu am mai întâlnit una că asta ! Ai stat tu 72h cu simul in telefon apoi , ai verificat în digicare si nu s-au provizionat sim-ul in Volte? Poti suna la relatii cu clientii sa le zici de problema, e si un serviciu manual daca auto nu vrea |
#5734
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 23:03
SethNY, on 05 ianuarie 2018 - 22:05, said: Da, apelatii sunt din exterior: VDF portat in ORO si Telekom portat in VDF. S-a specificat in mesajele anterioare. Îmi cer scuze că nu citesc chiar tot mai ales când vă umflați mușchii și aveți atacuri sau ironii la persoane. reflavius, on 05 ianuarie 2018 - 22:40, said: Pai nu am mai întâlnit una că asta ! Ai stat tu 72h cu simul in telefon apoi , ai verificat în digicare si nu s-au provizionat sim-ul in Volte? Poti suna la relatii cu clientii sa le zici de problema, e si un serviciu manual daca auto nu vrea |
|
#5735
Publicat: 06 ianuarie 2018 - 00:30
Astăzi 06.01.2018 ora 00.30 am activat Volte și Vowifi pe un DON .
Conexiune instantanee pe HM10PRO. Și în Digicare s-a activat la fel de repede. IMG_20180106_003638.png 174,55K 226 download-uri Fișiere atașateEditat de A-ONE, 06 ianuarie 2018 - 00:55. |
#5737
Publicat: 06 ianuarie 2018 - 10:18
Eu nu inteleg un aspect, daca sa zicem prin absurd ca cineva posteaza ceva oarecum erronat trebuie sa ii sari in cap pentru asta, si sa il ei la misto? Nu asa se face! Daca te dai mai destept" decat pers respectiva. Ii explici cu frumosul si cu argumente acolo unde a gresit sau etc...
[...] Bun sa revin on topic azi a probat cineva pe un s5 volte de la digi cu modificari csc si merge ok! A zis ca mai testeaza cateva zile si imi comunica cum sta situatia.... Editat de Dany_Darke, 06 ianuarie 2018 - 23:42. |
#5738
Publicat: 06 ianuarie 2018 - 14:34
A-ONE, on 06 ianuarie 2018 - 00:30, said:
Astăzi 06.01.2018 ora 00.30 am activat Volte și Vowifi pe un DON . Conexiune instantanee pe HM10PRO. Și în Digicare s-a activat la fel de repede. IMG_20180106_003638.png |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 7
2 membri, 4 vizitatori, 1 utilizatori anonimi
mikeciprian, polar006140